Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4144 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tarek / 2022-07-22 14:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Czekając na ważną przesyłkę, dostałem powiadomienie, że zostanie dostarczona w dniu jutrzejszym, mimo że jej statuą to dopiero utworzenie etykiety. Oczywiście jedyny dzień w tygodniu, w którym nie jestem w stanie być w domu. Przekierowanie paczki parę ulic dalej do miejsca mojej pracy praktycznie nie możliwe. Strona internetowa działa beznadziejnie, po wybraniu przekierowania, każe ponownie się zalogować a po zalogowaniu nie ma opcji przekierowania, więc trzeba wejść ponownie w przesyłkę i powtórzyć proces z takim samym skutkiem. Oczywiście paczka nie dotarła w wyznaczonym dniu. Mało tego, UPS pokazuje szacunkowy czas dostarczenia paczki. Rano było napisane - dziś do końca dnia, parę godzin później, że w godzinach 10:30-14:25 , następnie, że postarają się dostarczyć jak najszybciej to możliwe. Oczywiście ten opis zmienia się co logowanie.
    ZaletyBrak
    WadyGłówną wadą jest to, że w niektórych instytucjach są jedyną opcją wyboru jako kurier.
  • ~Thalkas / 2020-01-22 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka miała do mnie dotrzeć 21 stycznia, w tym samym dniu UPS dostał paczkę, nadał 22 stycznia i wtedy miała być dostawa. Czekam od rana, sprawdzam o 14:00 monitoring paczki a tam informacja, że dostarczenie paczki zostało przełożone na 23 stycznia! Nigdy nie miałam problemów z kurierami, zazwyczaj dzwonili że będą w danym dniu albo wysyłany był sms. Paczki były dostarczane na drugi dzień, przełożenie zdarzało się tylko gdy warunki pogodowe były bardzo nie sprzyjające - a i wtedy dostawałam przeprosiny.
    Gdybym wiedziała, że paczka będzie wysłana tą firmą to w życiu bym się nie zgodziła! Zawsze towar dostarczał kurier DHL!

    Gówno, gówno i jeszcze raz gówno z europejskiego UPS. Robią co chcą, wolna polka!
    WadyZła obsługa klienta
    Wysokie ceny
    Zmiany czasu dostawy towaru - według ich widzi mi się
    Częste uszkodzenia paczek
  • ~Tierr / 2021-07-21 15:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczna obsługa, kurier sflustrowany cham, człowiek, ktory nie powinien mieć kontaktu z ludźmi. Odnosi się wrażenie, ze ta praca jest przymusem dla pracujących tam ludzi! Zero kontaktu ze strony kuriera, zostawiają paczki po sąsiadach, punktach odbioru. Żenujący poziom obsługi. Nie wróżę świetlanej przyszłości firmom kurierskim z takim podejściem do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo, rozrzuca paczki po mieście bez kontaktu telefonicznego, brak doręczeń osobistych- wyłudzanie odbiorów w punkcie, bo Panu się spieszy i kończy prace o 13!! A klient może sobie odebrać paczkę w punkcie! To powinno być karane.
  • ~Tom / 2022-11-18 17:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier UPS to jakaś kpina z klienta, czekam dwa dni na odbiór paczki i niestety żaden nie dotarł mało tego żadnego kontaktu zwrotnego o braku wizyty ze strony kuriera czy innego dyspozytora, straciłem czas i nerwy. Zdecydowanie nie polecam współpracy z takim podmiotem. Miałem pozytywne mniemanie o firmie niestety srogo się rozczarowałem. Krótko NIGDY WIĘCEJ ups!!!

    Zaletyolewanie klienta
    Wadyj/w
  • ~Tomek / 2019-09-24 07:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy Dpd lub innych firmach kurierskich Ups wypada najgorzej.
    WadySłaby kontakt z klientem.
    Długi czas oczekiwania.
  • ~tr101010 / 2020-01-03 14:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma przesyłkowa jaką znam. Kolejna przesyłka jaką zamawiałam nie została mi dostarczona ( za przyczynę podali brak mojej obecności w domu) mimmo, że czekałam na nią cały dzień w mieszkaniu. Wieczorem dostałam powiadomienia, że paczka jest w punkcie UPS przez co kolejny raz musiałam odbierać ją sama. KPINA!!!!
  • ~Truskawka / 2018-07-17 06:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy nie zostawiają awiza - nawet jeśli na paczce nie ma nr tel. Ponadto przyjeżdżają w ściśle określonych godzinach i nie ma bata - jak jesteś w pracy to i tak nie wróci później.
    Infolinia to istny koszmar - zanim się dodzwonisz do konsultanta (jakość obsługi też poniżej normy) to musisz przejść przez dziwny i z czapy wzięty IVR - ok. 5 minut nic nie robienia tylko słuchania czyjegoś gadania.
    Nie polecam. Moje doświadczenie z innymi kurierami jest lepsze - bardziej im zależy a UPS i ich przedstawicielom w postaci pracowników - widać że nie zależy.
    ZaletyŻADNYCH
    Wady- kurierzy to niemroty, nie wywiązują się z obowiązków
    - brak awiza, kontaktu do kuriera
    - infolinia ze złym IVRem
    - konsultancji nie prezentują sobą jakości obsługi
  • ~Ula / 2022-05-12 19:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nawetnie raczyl dostarczyc paczki tylko zostawil w punkcie, o czym dowiedzialam sie tyko dlatrgo ze zaczelam sprawdzac gdzie pacZka bo nigdzie nie bylo o tym informacji. Zdecydowanie nie polecam
    WadyObsluga
  • ~Ula / 2022-12-14 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Dwa dni czekanie aż kurier łaskawie dojedzie pod dany adres (dwa dni paczka w doręczeniu) gdy szanowne panie kurierki przyjechały musiałam wyjść na drogę ponieważ nie pojechały bliżej domu i nie doręczył paczki "pod drzwi "
    ZaletyBrak zalet
  • ~UPC to g•wno / 2020-10-02 17:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, nie oddzwonia jak kurier nie może należeć punktu docelowego.
  • ~Upsdramt / 2023-06-21 13:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzowni do mnie kurier i bawi się w gluchy telefon rozłącza się i jak oddzwaniam to leci poczta głosowa i patrze a minute później, na stronie nieudana próba doręczenia zadzwoniłam jeszcze raz ale też zbywa po paru sygnałach, jakiś dramat to jest. Gdańsk zadbajcie o lepszą obsługę
    ZaletyŻadne
    WadyKurierzy do wywalenia
  • ~Uzytkownik / 2019-10-22 15:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak kontaktu z klientem. Nie dostarczają przesyłki i piszą że nikogo nie bylo w domu.
    ZaletyZadnej
    WadyNie dostarczają przesyłki.
  • ~Vasily / 2022-02-28 15:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Czasem to po prostu obrzydliwa obsługa, ogromne opóźnienia w paczkach międzynarodowych, dzika niekompetencja pracowników i niechęć firmy do odpowiadania za swoje błędy, widoczna jest tylko chęć otrzymania pieniędzy.

    Wiele razy musiałem tracić klienta, przepłacać innym firmom za powtarzające się dostawy, których UPS nie zrealizował, tracić czas udowadniając UPS, że popełnili błędy i jednocześnie płacić UPS za podwójne ceny, które popełnili przez błędy (ja mówiąc o niedostarczonych i odesłanych paczkach ). Horror i wstyd polskiego rynku.

    Do tego przerażająca strona internetowa z lat 90. z kilkoma nowymi zdjęciami.
    Zaletyczasami paczki na terenie UE kosztują bardzo mało
    Wadyniechęć firmy do ponoszenia odpowiedzialności za swoje błędy, powolność, niekompetencję, niewygodną stronę internetową
  • ~Vicky / 2018-12-19 13:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Cały dzień oczekiwalam na kuriera, aczkolwiek zamiast paczki dostałam SMS, że kurier nie zastal nikogo w mieszkaniu (sprawny domofon i dzwonek do drzwi, aktualny numer telefonu) i zostawił paczkę w punkcie, a ja mogę ją sobie tam odebrać. Poniekąd nie dziwi mnie fakt, że wstydził się wręczyć mi ją osobiście. Na paczce napis "elektronika" a paczka cała w błocie! To jakiś żart! Nie skorzystam już z usług tej firmy.
  • ~WciemieBity / 2022-12-15 11:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej. Kurier mówi że był i nikogo nie zastał. Na infolini nie wiedzą nic prócz tego co sam mogę sprawdzić podczas śledzenia przesyłki i zgłaszają to dalej. ) 16:30 oddzwaniają że kurier będzie ale około 21 i ewentualnie może zostawić paczkę w punkcie. Zgadzam się po czym po 5min kurier puka do drzwi.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Wiktor / 2023-07-13 11:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Byliśmy obsługiwani kilka lat i nie sposób zliczyć błędów i problemów z Kurierami. Zagubili kilka paczek i w żaden sposób nie przyznali się do sytuacji nie wspominając o arogancji i braku kompetencji osób nadzorujących.
    żadna reklamacja nie została przyznana i wypłacona - omijać ! !
    ZaletyBRAK
  • ~Wkurzony / 2022-06-17 06:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kpina z klienta. Paczka zgodnie z informacją na stronie miała zostać dostarczona w godzinach 11-15. Myślę ok, kończę pracę po 13 to może w sam raz się uda. Wracam do domu, a tam awizo od kuriera że był o 9.30 i paczka do odebrania w punkcie odbioru. ( brak jakiejkolwiek informacji telefonicznej! To po co podawałem nr w celach wyłudzenia?) jadę do punktu odbioru a tam informacja że w dniu dzisiejszym pracują 9-12. To co to za punkt odbioru skoro nie można odebrać paczki. Na awizo informacja o tym że mogę odebrać do 15. Wprowadzanie w błąd klienta.
  • ~woj / 2020-12-14 11:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo długi czs oczekiwanaia paczkę zamuwiłem 10 grudnia a 14 grudnia kurjer nawet nie odebrał paczki
    Wadydługi czas oczekiwania
  • ~Wojtas / 2022-05-01 22:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziadostwo 1 klasa, nie informują, że była próba doręczenia przesyłki, jak również że przesyłka została dostarczona do punktu odbioru. Masakra, człowiek się dowiaduje dopiero w mailu od sprzedawcy, że do niego wróciła.
    Nie polecam w 100 %.
    Zaletybrak
    Wadywskazane w treści
  • ~Wzburzona / 2020-04-07 13:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska ze wszystkich dostępnych na rynku!!! Po raz kolejny kurier odsyła moją paczkę do punktu ponieważ mam nieczynny domofon i jest zaznaczone, że proszę o kontakt telefoniczny w momencie przyjazdu kuriera, a ten ani razu nie raczył tego wykonać. dzwoniąc na infolinie za każdym razem dowiaduję się że kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do klienta. Ludzie co za dziadowska firma, która w dzisiejszych czasach nie informuje klientów telefonicznie o tym, że będzie kurier albo chociaż w przypadku nie odbierania domofonu że już jest. Wolę zaplacić drożej za przesyłkę w innej firmie niż tracić nerwy i czas na otrzymanie własnej przesyłki!!! Niestety nie zawsze jest wybór gdy się coś zamawia. I szczerze, niejednokrotnie rezygnuje z zakupu w jakimś sklepie jak widzę że przez tą firmę dostarczają przesyłki.
    Przestrzegam, nie ma gorszej firmy od UPS.
    To jest po prostu DRAMAT!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko, brak kontaktu z kurierem, brak powiadomień, nie dostarczanie przesyłek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12728
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8127
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7750
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4144
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2463
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4814
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114