strona 43 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~Poważny człowiek / 2021-01-08 18:19
oj kiepska obsługa na infolinii. Bardzo długo czeka się na konsultanta a potem rozmowa z betonem. Wstyd, polityka firmy to dno totalne. -
-
~Rafał / 2018-07-20 14:38
Zero kontaktu, odbiór paczki we własnym zakresie z punktu odbioru mimo opłacenia usługi kurierskiej Wadykontakt -
~rafał / 2021-03-24 17:55
masakra paczka sobie nagle zmienia statut na on line, obsługa telefoniczna informuje że standard może być przesuwany do 7 dni to jest jakiś dramat. -
~redlabel@o2.pl / 2022-11-07 13:53
Cały dzień czekalam na paczkę niestety nie dotarla. Po sprawdzeniu okazało się że kurier podjął się dostarczenia ale ponoć mnie nie było w domu co jest nieprawdą. Po wielu nieudanych próbach kontaktu z infolinią zrezygnowałam. Udało mi się ustalić z bootem że paczka będzie dostarczona następnego dnia. Czekałam i pod koniec dnia dostaje informacje że paczka zwrócona do nadawcy bo 2 kolejne próby dostarczenia nie powiodły się gdyż odbiorcy nie ma w domu. Nigdy więcej ups ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z infokinia
Brak kontaktu z kurierem
Brak możliwości opłacenia przesyłki karta -
~Renata / 2023-07-20 11:25
Firma podaje fałszywe statusy przesyłki. Powiadomili mnie, że kurier będzie 18.07.2023 w godzinach 14.30-18.30,
a tego dnia dopiero odebrali i zeskanowali paczkę. Do dziś mam już trzecią zamianę terminu doręczenia. I kto wie, czy ostatnią. Mimo kontaktu z Dz. Obsługi do tej chwili nie wiem, gdzie jest paczka i kiedy ją dostanę. Dostawca pracuje z UPS, więc nie było wyboru. Następnym razem sprawdzę, kto będzie dostarczał przesyłkę i jeśli UPS zrezygnuję z zakupów.ZaletyBrakWadyCzas realizacji usługi. Brak rzeczywistego statusu dostawy. Fałszywa awizacja generowana przez system jeszcze przed faktycznym odbiorem towaru. Wirtualny asystent. Dział Obsługi Klienta. -
~Robert / 2020-01-31 21:01
Dno kapletne podejmuje próbę doręczenia paczki tylko szkoda że w tych czasach telefonu nie posiadają paczka trafia do nadawcy a potem piszą że chcieli dostarczyć tylko nikt na nich w drzwiach nie czekał między 10 a 18 wielka nie wiadoma czy tak naprawdę był pod drzwiami wielka zagadka wogle tajemnicza firma lepiej omijaj z daleka. ZaletyŻadnychWadyBrak telefonów -
~Roman / 2020-10-28 18:18
48 godzin przesyłka leżała w sortowni i nic.Konunikaty że zmieniono datę dostawy.Odradzam!!!! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Rozczarowany klient / 2023-06-09 12:44
Firma nie wyda wam przesyłki nawet, jak posiadacie numer nadania, który jest wysyłany na adres email i należy do odbiorcy przesyłki oraz właściciela paczki za która już zapłacił. Szczerze nie polecam, nie tylko samej firmy, lecz rownież większości punktów Access Point, w których zada się okazania dowodu osobistego, co może Wam bardzo skomplikować życie, gdy chcecie poprosić inna osobę o odbiór przesyłki oraz jeśli nie chcecie wpisywać nazwiska robiąc zamowienie. (Nie ma takiego obowiązku!) Przy ulicy Swieradowskiej we Wrocławiu możecie napotkać na człowieka, który nie tylko jest opryskliwy wobec klienta, prowokujący stres i nerwy, lecz również ma się wrażenie, czerpiący satysfakcje z niepowodzenia klienta, pierwszy raz w życiu spotkałem się z taka antypatyczna postawa i zlosliwoscia. Jeśli chodzi o informacje na temat zasad i warunków świadczenia usługi transportu nigdzie nie ma jasnej i klarownej informacji o konieczności podawania nazwiska, jako warunku koniecznego do odbioru zapłaconej przez Was przesyłki(której stajecie sie właścicielem), na myśl przychodzi jedno „wyłudzanie danych osobowych”, bo inaczej tego nazwać nie można, sprawdzanie dokumentu tożsamości leży jedynie w gestii służb do tego upoważnionych, a i tu jedynie w prawnie uzasadnionych okolicznościach, a nie człowieka w punkcie odbioru paczek i do tego w sposób, jaki zakrawa o przekroczenie granic obywatelskich. Dzwoniąc na infolinie spotkacie się z pierwsza bariera, jaka jest automat mający problemy techniczne, potem czynnikiem ludzkim, który jest rozbieżny i z każdym kolejnym kontaktem na tejże infolinii gmatwa prosta sprawę do granic absurdu. Brak rozwiązań i elastyczności na sytuacje niespodziewane czy pomyłki. Informacyjny chaos, decyzje jednego konsultanta podważane przez kolejne, o czym dowiecie się tylko wtedy, gdy zechcecie na wszelki wypadek upewnić się czy chwile temu ustalone rozwiazanie faktycznie zostało wdrożone, słowem trzeba przysłowiowo patrzeć na ręce tej machinie, która z przystepnoscia i zyczliwoscia wobec klienta nie ma nic wspólnego. Samo bycie miłym przez telefon to za mało, bo liczy się załatwienie sprawy, a nie spóźnione przepraszam, gdy już straciliście: czas, nerwy i pieniądze. Podsumowując: nie polecam, a wręcz ostrzegam przed skorzystaniem z oferty tej firmy, jeśli macie alternatywę (wiem, ze tez nie jest idealnie) to zdecydujecie się na inna firmę. -
-
~Ryszard / 2021-05-14 18:00
opłacona przesyłka,kurier od 9.30 do13.30,cały dzień w domu i wpis w aplikacji"Próbowaliśmy doręczyć paczkę, ale nie otrzymaliśmy płatności. Druga próba zostanie podjęta w następnym dniu roboczym. NIE mają telefonów-DZIADOSTWO nie firma kurierska ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~Sara / 2021-12-22 23:41
JEDNO, WIELKIE NIEPOROZUMIENIE! KURIER 3 DZIEŃ Z RZĘDU MA PACZKĘ NA AUCIE...BRAK DOSTARCZENIA, KOLEJNE TERMINY-PRZESUNIĘCIA, BRAK MOŻLIWOŚCI UZYSKANIA TEL.DO KURIERA, PONADTO BRAK KONTAKTU ZE STRONY KURIERA(PO PACZĘ SAM BYM DO KURIERA PODJECHAŁ...TEL.NA INFOLINIĘ NIC NIE WNOSI. MASAKRA ZaletyBrakWadyPOWYŻSZE I JESZCZE KILKA BY SIĘ ZNALAZŁO -
~Seba / 2023-08-24 11:14
Pierwszego dnia nie pojawił się nie zostawił informacji i odnotowałem że nikogo nie było w domu. Bardzo dziwne bo w domu od rana do wieczora były 2 osoby. Po zgłoszeniu reklamacji obiecano dostarczyć paczkę kolejnego dnia. Wziąłem urlop z pracy i czekałem. Niestety kolejny raz kurier się nie pojawił. Kolejna reklamacja. Dziś jadę odebrać osobiście paczkę nie mam zamiaru kolejny dzień czekać na kuriera widmo.
-
~Sebastian / 2020-04-17 14:35
OKROPNE!!! Czekam miesiąc na paczkę I dalej jej nie mam... Ciężko jest się skontaktować bo zazwyczaj nikt nie odbiera... -
~Sebo / 2025-03-12 21:05
Cały czas przedłużają dostawę z przyczyn logistycznych z dwóch dni robi się siedem lub dziesięć -
~Sergiusz / 2020-01-28 21:01
Kurier nie ruszył się żeby do mnie zadzwonić. Strona ups wymaga danych zbędnych do zarzadzania przesyłkami i zmusza do akceptacji umów na usługi, które nie są potrzebne. Do tego trzeba się zrzeć prawa do odstąpienia umowy, co z pewnością łamie przepisy europejskiego prawa. Na koniec warto dodać, że strona z kontaktem jest niedostępna. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Shpe / 2022-08-17 11:37
Kurier spóźnia się kolejny dzień. Brak 8nfotmacji o paczce. Obsługa klienta nie pomocna -
~Spider / 2023-12-23 09:38
UPS to kompletne dziady i banda nieudaczników. Nie polecam, wręcz przestrzegam!!!!!!! Zarówno w Polsce (nie odbierają paczek mimo umowy i zapłaty za tą usługę i nie informują o tym. Przeciwnie, kurier zapisał w systemie że odebrał, oszust i klamca!!!!!) jak i w Anglii działają tak samo nieudolnie. Mimo zapewnień, że paczka dotrze w 4 dni, przedwczoraj minął termin i już wiem że prezenty nie dotra na Święta. Nigdy więcej tej beznadziejnej firmy UPS. WadyJakie tylko chcesz -
-
~Stanisław / 2022-07-20 23:46
brak kontaktu z kurierem, czekam cały dzień i podobno był 2 razy, ale nikt go nie widział. Nie polecam tej firmy, już nigdy nie skorzystam z ich usług. ZaletybrakWadyfirma nie szanuje klienta, brak kontaktu z kurierem, brak sms o przewidzianej godzinie doręczenia przesyłki. Jestem wściekły... -
~Szczepo / 2021-09-27 12:35
Kierowcy UPS ich zachowanie aroganckie chamskie porostu buraki jak by pozjadali wszystkie rozumy niekulturalni wygląda jak by pracowali za karę w tej firmie WadyChamstwo -
~Szefowa / 2018-04-27 17:01
Tragedia. Firma nie UPS tylko firma koszmar, nie dostarczają przesyłek tylko zostawiają awizo, kolejny raz ile można. Tak duża firma i nie stać ich na zakup telefonu służbowego, by kurier skontaktował się ze mną ze zaraz będzie?! Żart?! Dla mnie żart .... absolutnie nie polecam nikomu usług tej firmy!!!!
Beznadzieja firma kurierska.WadyDużo -
~Szmazi Aszci / 2022-12-10 12:15
Po uiszczeniu opłaty musiałem czekać ponad godzinę na informacje na maila czy w ogóle transakcja została przyjęta przez sklep. Zero informacji odnośnie postępu wysyłki. Termin dostarczenia towaru przewidywany 1-2 dni po doręczeniu do ups, faktycznie 5 dni czekałem na doręczenie a po doręczeniu termin dostarczenia przewidywany za 7 dni. Drogo, bez poszanowania dla czyjegoś czasu i pieniędzy. Faktycznie zamiast czekać na przesyłkę szybciej bym obrócił odbiór osobisty. Zdecydowanie odradzam! ZaletyRaczej brakWadyDrogo, nie na czas
strona 43 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »