Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4118 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2020-01-31 21:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno kapletne podejmuje próbę doręczenia paczki tylko szkoda że w tych czasach telefonu nie posiadają paczka trafia do nadawcy a potem piszą że chcieli dostarczyć tylko nikt na nich w drzwiach nie czekał między 10 a 18 wielka nie wiadoma czy tak naprawdę był pod drzwiami wielka zagadka wogle tajemnicza firma lepiej omijaj z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak telefonów
  • ~Roman / 2020-10-28 18:18
    Ocena: 1.33 / 5
    48 godzin przesyłka leżała w sortowni i nic.Konunikaty że zmieniono datę dostawy.Odradzam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Rozczarowany klient / 2023-06-09 12:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma nie wyda wam przesyłki nawet, jak posiadacie numer nadania, który jest wysyłany na adres email i należy do odbiorcy przesyłki oraz właściciela paczki za która już zapłacił. Szczerze nie polecam, nie tylko samej firmy, lecz rownież większości punktów Access Point, w których zada się okazania dowodu osobistego, co może Wam bardzo skomplikować życie, gdy chcecie poprosić inna osobę o odbiór przesyłki oraz jeśli nie chcecie wpisywać nazwiska robiąc zamowienie. (Nie ma takiego obowiązku!) Przy ulicy Swieradowskiej we Wrocławiu możecie napotkać na człowieka, który nie tylko jest opryskliwy wobec klienta, prowokujący stres i nerwy, lecz również ma się wrażenie, czerpiący satysfakcje z niepowodzenia klienta, pierwszy raz w życiu spotkałem się z taka antypatyczna postawa i zlosliwoscia. Jeśli chodzi o informacje na temat zasad i warunków świadczenia usługi transportu nigdzie nie ma jasnej i klarownej informacji o konieczności podawania nazwiska, jako warunku koniecznego do odbioru zapłaconej przez Was przesyłki(której stajecie sie właścicielem), na myśl przychodzi jedno „wyłudzanie danych osobowych”, bo inaczej tego nazwać nie można, sprawdzanie dokumentu tożsamości leży jedynie w gestii służb do tego upoważnionych, a i tu jedynie w prawnie uzasadnionych okolicznościach, a nie człowieka w punkcie odbioru paczek i do tego w sposób, jaki zakrawa o przekroczenie granic obywatelskich. Dzwoniąc na infolinie spotkacie się z pierwsza bariera, jaka jest automat mający problemy techniczne, potem czynnikiem ludzkim, który jest rozbieżny i z każdym kolejnym kontaktem na tejże infolinii gmatwa prosta sprawę do granic absurdu. Brak rozwiązań i elastyczności na sytuacje niespodziewane czy pomyłki. Informacyjny chaos, decyzje jednego konsultanta podważane przez kolejne, o czym dowiecie się tylko wtedy, gdy zechcecie na wszelki wypadek upewnić się czy chwile temu ustalone rozwiazanie faktycznie zostało wdrożone, słowem trzeba przysłowiowo patrzeć na ręce tej machinie, która z przystepnoscia i zyczliwoscia wobec klienta nie ma nic wspólnego. Samo bycie miłym przez telefon to za mało, bo liczy się załatwienie sprawy, a nie spóźnione przepraszam, gdy już straciliście: czas, nerwy i pieniądze. Podsumowując: nie polecam, a wręcz ostrzegam przed skorzystaniem z oferty tej firmy, jeśli macie alternatywę (wiem, ze tez nie jest idealnie) to zdecydujecie się na inna firmę.
  • ~Ryszard / 2021-05-14 18:00
    Ocena: 1.33 / 5
    opłacona przesyłka,kurier od 9.30 do13.30,cały dzień w domu i wpis w aplikacji"Próbowaliśmy doręczyć paczkę, ale nie otrzymaliśmy płatności. Druga próba zostanie podjęta w następnym dniu roboczym. NIE mają telefonów-DZIADOSTWO nie firma kurierska
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Sara / 2021-12-22 23:41
    Ocena: 1.33 / 5
    JEDNO, WIELKIE NIEPOROZUMIENIE! KURIER 3 DZIEŃ Z RZĘDU MA PACZKĘ NA AUCIE...BRAK DOSTARCZENIA, KOLEJNE TERMINY-PRZESUNIĘCIA, BRAK MOŻLIWOŚCI UZYSKANIA TEL.DO KURIERA, PONADTO BRAK KONTAKTU ZE STRONY KURIERA(PO PACZĘ SAM BYM DO KURIERA PODJECHAŁ...TEL.NA INFOLINIĘ NIC NIE WNOSI. MASAKRA
    ZaletyBrak
    WadyPOWYŻSZE I JESZCZE KILKA BY SIĘ ZNALAZŁO
  • ~Seba / 2023-08-24 11:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwszego dnia nie pojawił się nie zostawił informacji i odnotowałem że nikogo nie było w domu. Bardzo dziwne bo w domu od rana do wieczora były 2 osoby. Po zgłoszeniu reklamacji obiecano dostarczyć paczkę kolejnego dnia. Wziąłem urlop z pracy i czekałem. Niestety kolejny raz kurier się nie pojawił. Kolejna reklamacja. Dziś jadę odebrać osobiście paczkę nie mam zamiaru kolejny dzień czekać na kuriera widmo.

  • ~Sebastian / 2020-04-17 14:35
    Ocena: 1.33 / 5
    OKROPNE!!! Czekam miesiąc na paczkę I dalej jej nie mam... Ciężko jest się skontaktować bo zazwyczaj nikt nie odbiera...
  • ~Sebo / 2025-03-12 21:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Cały czas przedłużają dostawę z przyczyn logistycznych z dwóch dni robi się siedem lub dziesięć
  • ~Sergiusz / 2020-01-28 21:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie ruszył się żeby do mnie zadzwonić. Strona ups wymaga danych zbędnych do zarzadzania przesyłkami i zmusza do akceptacji umów na usługi, które nie są potrzebne. Do tego trzeba się zrzeć prawa do odstąpienia umowy, co z pewnością łamie przepisy europejskiego prawa. Na koniec warto dodać, że strona z kontaktem jest niedostępna.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Shpe / 2022-08-17 11:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier spóźnia się kolejny dzień. Brak 8nfotmacji o paczce. Obsługa klienta nie pomocna
  • ~Spider / 2023-12-23 09:38
    Ocena: 1.33 / 5
    UPS to kompletne dziady i banda nieudaczników. Nie polecam, wręcz przestrzegam!!!!!!! Zarówno w Polsce (nie odbierają paczek mimo umowy i zapłaty za tą usługę i nie informują o tym. Przeciwnie, kurier zapisał w systemie że odebrał, oszust i klamca!!!!!) jak i w Anglii działają tak samo nieudolnie. Mimo zapewnień, że paczka dotrze w 4 dni, przedwczoraj minął termin i już wiem że prezenty nie dotra na Święta. Nigdy więcej tej beznadziejnej firmy UPS.
    WadyJakie tylko chcesz
  • ~Stanisław / 2022-07-20 23:46
    Ocena: 1.33 / 5
    brak kontaktu z kurierem, czekam cały dzień i podobno był 2 razy, ale nikt go nie widział. Nie polecam tej firmy, już nigdy nie skorzystam z ich usług.
    Zaletybrak
    Wadyfirma nie szanuje klienta, brak kontaktu z kurierem, brak sms o przewidzianej godzinie doręczenia przesyłki. Jestem wściekły...
  • ~Szczepo / 2021-09-27 12:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Kierowcy UPS ich zachowanie aroganckie chamskie porostu buraki jak by pozjadali wszystkie rozumy niekulturalni wygląda jak by pracowali za karę w tej firmie
    WadyChamstwo
  • ~Szefowa / 2018-04-27 17:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Firma nie UPS tylko firma koszmar, nie dostarczają przesyłek tylko zostawiają awizo, kolejny raz ile można. Tak duża firma i nie stać ich na zakup telefonu służbowego, by kurier skontaktował się ze mną ze zaraz będzie?! Żart?! Dla mnie żart .... absolutnie nie polecam nikomu usług tej firmy!!!!
    Beznadzieja firma kurierska.
    WadyDużo
  • ~Szmazi Aszci / 2022-12-10 12:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Po uiszczeniu opłaty musiałem czekać ponad godzinę na informacje na maila czy w ogóle transakcja została przyjęta przez sklep. Zero informacji odnośnie postępu wysyłki. Termin dostarczenia towaru przewidywany 1-2 dni po doręczeniu do ups, faktycznie 5 dni czekałem na doręczenie a po doręczeniu termin dostarczenia przewidywany za 7 dni. Drogo, bez poszanowania dla czyjegoś czasu i pieniędzy. Faktycznie zamiast czekać na przesyłkę szybciej bym obrócił odbiór osobisty. Zdecydowanie odradzam!
    ZaletyRaczej brak
    WadyDrogo, nie na czas
  • ~Tarek / 2022-07-22 14:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Czekając na ważną przesyłkę, dostałem powiadomienie, że zostanie dostarczona w dniu jutrzejszym, mimo że jej statuą to dopiero utworzenie etykiety. Oczywiście jedyny dzień w tygodniu, w którym nie jestem w stanie być w domu. Przekierowanie paczki parę ulic dalej do miejsca mojej pracy praktycznie nie możliwe. Strona internetowa działa beznadziejnie, po wybraniu przekierowania, każe ponownie się zalogować a po zalogowaniu nie ma opcji przekierowania, więc trzeba wejść ponownie w przesyłkę i powtórzyć proces z takim samym skutkiem. Oczywiście paczka nie dotarła w wyznaczonym dniu. Mało tego, UPS pokazuje szacunkowy czas dostarczenia paczki. Rano było napisane - dziś do końca dnia, parę godzin później, że w godzinach 10:30-14:25 , następnie, że postarają się dostarczyć jak najszybciej to możliwe. Oczywiście ten opis zmienia się co logowanie.
    ZaletyBrak
    WadyGłówną wadą jest to, że w niektórych instytucjach są jedyną opcją wyboru jako kurier.
  • ~Thalkas / 2020-01-22 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka miała do mnie dotrzeć 21 stycznia, w tym samym dniu UPS dostał paczkę, nadał 22 stycznia i wtedy miała być dostawa. Czekam od rana, sprawdzam o 14:00 monitoring paczki a tam informacja, że dostarczenie paczki zostało przełożone na 23 stycznia! Nigdy nie miałam problemów z kurierami, zazwyczaj dzwonili że będą w danym dniu albo wysyłany był sms. Paczki były dostarczane na drugi dzień, przełożenie zdarzało się tylko gdy warunki pogodowe były bardzo nie sprzyjające - a i wtedy dostawałam przeprosiny.
    Gdybym wiedziała, że paczka będzie wysłana tą firmą to w życiu bym się nie zgodziła! Zawsze towar dostarczał kurier DHL!

    Gówno, gówno i jeszcze raz gówno z europejskiego UPS. Robią co chcą, wolna polka!
    WadyZła obsługa klienta
    Wysokie ceny
    Zmiany czasu dostawy towaru - według ich widzi mi się
    Częste uszkodzenia paczek
  • ~Tierr / 2021-07-21 15:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczna obsługa, kurier sflustrowany cham, człowiek, ktory nie powinien mieć kontaktu z ludźmi. Odnosi się wrażenie, ze ta praca jest przymusem dla pracujących tam ludzi! Zero kontaktu ze strony kuriera, zostawiają paczki po sąsiadach, punktach odbioru. Żenujący poziom obsługi. Nie wróżę świetlanej przyszłości firmom kurierskim z takim podejściem do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo, rozrzuca paczki po mieście bez kontaktu telefonicznego, brak doręczeń osobistych- wyłudzanie odbiorów w punkcie, bo Panu się spieszy i kończy prace o 13!! A klient może sobie odebrać paczkę w punkcie! To powinno być karane.
  • ~Tom / 2022-11-18 17:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier UPS to jakaś kpina z klienta, czekam dwa dni na odbiór paczki i niestety żaden nie dotarł mało tego żadnego kontaktu zwrotnego o braku wizyty ze strony kuriera czy innego dyspozytora, straciłem czas i nerwy. Zdecydowanie nie polecam współpracy z takim podmiotem. Miałem pozytywne mniemanie o firmie niestety srogo się rozczarowałem. Krótko NIGDY WIĘCEJ ups!!!

    Zaletyolewanie klienta
    Wadyj/w
  • ~Tomek / 2019-09-24 07:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy Dpd lub innych firmach kurierskich Ups wypada najgorzej.
    WadySłaby kontakt z klientem.
    Długi czas oczekiwania.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12634
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8058
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7694
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028