Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pablo / 2022-12-20 10:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza Firma. Nie dostarczaja paczek na czas. Zmieniaja z dnia na dzien czas dostawy a na koncu kurier nawet nie przyjezdza pod adres tylko zostawia paczki w punktach odbioru.
    ZaletyZadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Patrycja / 2020-12-11 14:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier zadzwonił do mnie poinformował że nie opłaca mu się jechać pod wskazany adres dlatego że ma tylko jedna przesyłkę i jest to dla niego strata paliwa nie polecam nikomu!!
    ZaletyNie ma
    WadyBardzo dużo
  • ~Paula / 2018-12-10 13:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwszy raz korzystam z usług tej firmy, ponieważ nie było innej opcji do wyboru. Jest to zdecydowanie pierwszy i ostatni raz. Zero informacji na temat kiedy otrzymam paczkę, brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, gdzie kurierzy z konkurencyjnych firm potrafią zadzwonić nawet kilka razy. Po prostu brak informacja gdzie jest paczka i kiedy zostanie dostarczona. Nadal czekam czy zostanie mi doręczona, choć wolałabym już odebrać ją w jakimś punkcie.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wiele żeby pisać
  • ~Paweł / 2023-04-12 20:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesylkę połamali, dwie reklamacje odrzucili, jestem w plecy 500 zł.
    Wiec radzę: omijaj UPS szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadySame jak dla mnie
  • ~Paweł / 2023-04-14 08:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Drukarkę połamali, reklamacji uzasadnionych nie przyjęli, straciłem przez ich bylejaką pracę i lekceważenie klienta 500 zł.
  • ~Perttu / 2022-06-28 14:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Brak możliwości skontaktowania się z kurierem (nie podają ze względów bezpieczeństwa, co nie przeszkadza, żeby kurier sam się skontaktował, jeśli chce), irytująca infolinia, na której nie można się dowiedzieć niczego poza tym, co widać w trybie śledzenia. Przekierowałem paczkę na inny adres, niebędący ani adresem domowym, ani firmowym - na moją prośbę pierwszy kurier zrobił wyraźną adnotację z prośbą o kontakt, co jednak kurier olał i zostawienił paczkę przypadkowej osobie w budynku, przez co nie mogłem sprawdzić wartościowej przesyłki. Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyCzas dostarczenia przesyłki co do zasady się zgadza z deklaracjami sprzedawcy.
    WadyWszystko pozostałe.
  • ~Piki / 2019-09-20 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno. Fikcyjne informacje po rozmowie że nikogo nie bylo na miejscu pomimo rozmowy i uzgadniania godziny dostawy. Infolinia niekompetentna za każdym razem nie wiedzą o wszesniejszej rozmowie i ustaleniach. Tylko wziąć kasę i odbębnić przesyłkę. Brak słów. Po prostu duży pakunek i chyba się nie chciało doreczyc.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2020-08-16 19:45
    Ocena: 1.33 / 5
    paczka miała być w środę 12.08.2020 do końca dnia,do tej pory cisza,monit pokazuję tylko utworzoną etykietę dla kuriera UPS we wtorek 11.08.2020 do doręczenia,innych informacji brak,brak informacji od kuriera czy paczka w ogóle przyjechała do Słupska,czy też zostawiona w punkcie odbioru,paczka opłacona z góry, mogę przyjąć że UPS zawłaszczył moją paczkę,wcześniej paczka tą firmą dojeżdżała do mnie w ciągu 2 dni
    Zaletycena
    Wadywszystkie inne,brak informacji gdzie jest paczka,brak kontaktu kuriera,nie dostarczanie paczek pod adres,zostawianie w punktach odbioru bez informacji dla odbiorcy w formie e-maila czy awizo
  • ~Piotr / 2021-07-06 19:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, niszczą paczki reklamacja nie możliwa oszuści
    ZaletyNie ma
    WadyZniszczona całkowicie przesyłka
  • ~Piotr / 2021-08-24 13:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem sobie buty kurier przyjechał wszystko fajnie tylko rodzicie nie zostawili mi pieniędzy po poinformowaniu żeby podjechał niedaleko do pracy mamy powiedział że nie i cofnął paczkę. Nie polecam ta firma to jeden wielki ściek
  • ~Piotr / 2021-09-30 18:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam zniszczą ci towar na pewno niema zwrotów za zniszczenia ogulnie porażka!!!!!!
    ZaletyNiestety nie ma
    WadyZa zniszczone rzeczy nie można odzyskać pieniędzy
  • ~Piotrek49 / 2023-10-04 09:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Od dwóch tygodni przesyłka leży w oddziale UPS w Brzegu Dolnym, mimo że docelowo miała być dostarczona na mój adres zamieszkania. Nie mogę jej odebrać z oddziału, ponieważ mam problemy z kręgosłupem, które utrudniają mi poruszanie się. Trzykrotnie kontaktowałem się telefonicznie z oddziałem UPS i za każdym razem otrzymywałem odpowiedź, że przesyłka zostanie doręczona następnego dnia. Mija już drugi tydzień, a przesyłki nie otrzymałem. Z firmami kurierskimi DPD i DHL nie miałem żadnego problemu.
    Jak to jest możliwe, że konkurencja nie wyeliminowała tak nieodpowiedzialnej firmy z rynku?
    ZaletyAbsolutnie żadne
    WadyFirma UPS nie powinna już istnieć.
  • ~Poważny człowiek / 2021-01-08 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    oj kiepska obsługa na infolinii. Bardzo długo czeka się na konsultanta a potem rozmowa z betonem. Wstyd, polityka firmy to dno totalne.
  • ~Rafał / 2018-07-20 14:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Zero kontaktu, odbiór paczki we własnym zakresie z punktu odbioru mimo opłacenia usługi kurierskiej
    Wadykontakt
  • ~rafał / 2021-03-24 17:55
    Ocena: 1.33 / 5
    masakra paczka sobie nagle zmienia statut na on line, obsługa telefoniczna informuje że standard może być przesuwany do 7 dni to jest jakiś dramat.
  • ~redlabel@o2.pl / 2022-11-07 13:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Cały dzień czekalam na paczkę niestety nie dotarla. Po sprawdzeniu okazało się że kurier podjął się dostarczenia ale ponoć mnie nie było w domu co jest nieprawdą. Po wielu nieudanych próbach kontaktu z infolinią zrezygnowałam. Udało mi się ustalić z bootem że paczka będzie dostarczona następnego dnia. Czekałam i pod koniec dnia dostaje informacje że paczka zwrócona do nadawcy bo 2 kolejne próby dostarczenia nie powiodły się gdyż odbiorcy nie ma w domu. Nigdy więcej ups
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z infokinia
    Brak kontaktu z kurierem
    Brak możliwości opłacenia przesyłki karta
  • ~Renata / 2023-07-20 11:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma podaje fałszywe statusy przesyłki. Powiadomili mnie, że kurier będzie 18.07.2023 w godzinach 14.30-18.30,
    a tego dnia dopiero odebrali i zeskanowali paczkę. Do dziś mam już trzecią zamianę terminu doręczenia. I kto wie, czy ostatnią. Mimo kontaktu z Dz. Obsługi do tej chwili nie wiem, gdzie jest paczka i kiedy ją dostanę. Dostawca pracuje z UPS, więc nie było wyboru. Następnym razem sprawdzę, kto będzie dostarczał przesyłkę i jeśli UPS zrezygnuję z zakupów.
    ZaletyBrak
    WadyCzas realizacji usługi. Brak rzeczywistego statusu dostawy. Fałszywa awizacja generowana przez system jeszcze przed faktycznym odbiorem towaru. Wirtualny asystent. Dział Obsługi Klienta.
  • ~Robert / 2020-01-31 21:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno kapletne podejmuje próbę doręczenia paczki tylko szkoda że w tych czasach telefonu nie posiadają paczka trafia do nadawcy a potem piszą że chcieli dostarczyć tylko nikt na nich w drzwiach nie czekał między 10 a 18 wielka nie wiadoma czy tak naprawdę był pod drzwiami wielka zagadka wogle tajemnicza firma lepiej omijaj z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak telefonów
  • ~Roman / 2020-10-28 18:18
    Ocena: 1.33 / 5
    48 godzin przesyłka leżała w sortowni i nic.Konunikaty że zmieniono datę dostawy.Odradzam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Rozczarowany klient / 2023-06-09 12:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma nie wyda wam przesyłki nawet, jak posiadacie numer nadania, który jest wysyłany na adres email i należy do odbiorcy przesyłki oraz właściciela paczki za która już zapłacił. Szczerze nie polecam, nie tylko samej firmy, lecz rownież większości punktów Access Point, w których zada się okazania dowodu osobistego, co może Wam bardzo skomplikować życie, gdy chcecie poprosić inna osobę o odbiór przesyłki oraz jeśli nie chcecie wpisywać nazwiska robiąc zamowienie. (Nie ma takiego obowiązku!) Przy ulicy Swieradowskiej we Wrocławiu możecie napotkać na człowieka, który nie tylko jest opryskliwy wobec klienta, prowokujący stres i nerwy, lecz również ma się wrażenie, czerpiący satysfakcje z niepowodzenia klienta, pierwszy raz w życiu spotkałem się z taka antypatyczna postawa i zlosliwoscia. Jeśli chodzi o informacje na temat zasad i warunków świadczenia usługi transportu nigdzie nie ma jasnej i klarownej informacji o konieczności podawania nazwiska, jako warunku koniecznego do odbioru zapłaconej przez Was przesyłki(której stajecie sie właścicielem), na myśl przychodzi jedno „wyłudzanie danych osobowych”, bo inaczej tego nazwać nie można, sprawdzanie dokumentu tożsamości leży jedynie w gestii służb do tego upoważnionych, a i tu jedynie w prawnie uzasadnionych okolicznościach, a nie człowieka w punkcie odbioru paczek i do tego w sposób, jaki zakrawa o przekroczenie granic obywatelskich. Dzwoniąc na infolinie spotkacie się z pierwsza bariera, jaka jest automat mający problemy techniczne, potem czynnikiem ludzkim, który jest rozbieżny i z każdym kolejnym kontaktem na tejże infolinii gmatwa prosta sprawę do granic absurdu. Brak rozwiązań i elastyczności na sytuacje niespodziewane czy pomyłki. Informacyjny chaos, decyzje jednego konsultanta podważane przez kolejne, o czym dowiecie się tylko wtedy, gdy zechcecie na wszelki wypadek upewnić się czy chwile temu ustalone rozwiazanie faktycznie zostało wdrożone, słowem trzeba przysłowiowo patrzeć na ręce tej machinie, która z przystepnoscia i zyczliwoscia wobec klienta nie ma nic wspólnego. Samo bycie miłym przez telefon to za mało, bo liczy się załatwienie sprawy, a nie spóźnione przepraszam, gdy już straciliście: czas, nerwy i pieniądze. Podsumowując: nie polecam, a wręcz ostrzegam przed skorzystaniem z oferty tej firmy, jeśli macie alternatywę (wiem, ze tez nie jest idealnie) to zdecydujecie się na inna firmę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976