Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4144 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2024-08-06 10:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Sugerowane godziny dostarczenia zmieniają się na stronie jak w kalejdoskopie. Nie można skontaktować się w żaden sposób z kurierem by dopytać o godzinę przybycia, bo firma takich nie udostępnia (konkurencja wysyła natomiast SMS-y z numerami z samego rana i godziną przewidywaną dostarczenia. Pan na infolinii powiedział, że te godziny na stronie to są sugerowane a kurier dostarcza do godz. 19:00 i nie ma obowiązku podejmowania kontaktu. Kpina. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego operatora i przestrzegam innych. I konkurencji w łatwy sposób można skontaktować się z kurierem- tutaj nie ma takiej możliwości wcale w przypadku paczki z zakupami z internetu. Przy tak dużej konkurencji szkoda nerwów i czasu.
  • ~mark / 2019-11-14 17:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Paczka została do mnie wysłana w piątek,ze względu na wolny poniedziałek, paczka powinna dotrzeć we wtorek. Żadnego smsa, żadnego telefonu ani awiza od kuriera. W środę dzwonię do nadawcy przesyłki i się dowiaduje, że paczka wróciła do nich. Wysłali ją ponownie i podali mi nr listu przewozowego. W czwartek wszedłem na str śledzenia przesyłki i widzę, że przesyłka została przekazana kurierowi. Zadzwoniłem na infolinię prosząc nr tel. do kuriera, ale poinformowano mnie, że takowych nr nie podają i że mam czekać na kuriera do godz. 19.00. 5 min po rozmowie o 12.13 widzę na str., że "odbiorca był niedostępny przy ostatniej próbie doręczenia. I znowu żadnego awiza, telefonu czy smsa. Udało mi się zdobyć nr. do kuriera, i dowiedziałem się, że paczka jest już w oddziale. Musiałem sam się pofatygować 15km by ją odebrać.
    OMIJAĆ UPS z daleka
    WadyBrak kontaktu kuriera o próbie dostarczenia przesyłki !!!
  • ~Michal / 2023-02-13 08:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak płatnością kartą, brak gotówki do wydania ,kurier rano godzina 7 przed drzwiami a w e mailu .dostawa "cały dzuen" kpina !!!kto normalny dostarcza paczkę o 7 skąd p godz 7 mam mieć pasowne pieniądze...porażka nigdy więcej
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~michalek2222 / 2020-09-29 14:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Zero kontaktu z kurierem, kurier któryś raz zamiast dostarczyć przesyłkę, zaznacza, że nieudana próba doręczenia i wywala ją do punktu odbioru. Nie polecam, Nike i Adidas zmieńcie kurierów.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Michał / 2022-12-21 17:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Co chwilę nie działa internet i telewizja, najgorsze co mogłem zrobić to zdecydować się na UPC
    ZaletyTo dziadostwo nie ma żadnych zalet
    WadyCo trzeci dzień problem z internetem i telewizją
  • ~Miłosz / 2021-11-04 12:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada, będąc w domu i czekając na paczkę (bo w końcu była w doręczeniu) dostaję powiadomienie, że nie zastano mnie w nim i paczka została przekierowana. Nie po to zamawiam kuriera by biegać za paczką po całym mieście. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakichkolwiek zalet.
  • ~Misselle / 2018-12-04 09:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie podają godzin,w jakich należy spodziewac się przesyłki, czyli trzeba czekać na kuriera jak na święta krowę cały dzień. Zadzwonił do domofonu RAZ. Mam 40m mieszkanie i wyskoczyłam z łóżka i poszłam otworzyć. Nim doszłam - kurier się ulotnił. Zadzwoniłam więc - powiedziano, że jest w punkcie do odbioru. Naprawdę mam siedzieć i czekać - nie można ustalić telefonicznie jak inne normalne firmy "będę o tej i o tej u Pani w okolicy czy zastanę kogoś, czy przyjechac później". Nie mam słów...dzwoniłam niecałe 10 minut później - już mi powiedział, że ma mnie gdzieś i nie podejdzie do mnie z przesyłką...
    Wadybrak kontaktu wcześniejszego do kuriera. Brak godzin, kiedy przesyłka się pojawi. Kurierzy STARAJĄ się, żeby odbierać paczki w punkcie.
  • ~Mm / 2020-12-09 11:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Czekałam w domu cały dzień, aby odebrać paczkę, po czym dostałam SMS, ze paczka nie została odebrana z powodu nieobecności w domu i mam ja odebrać w punkcie odbioru. Nie można się nawet z nimi skontaktować. UPS wstyd tak robić z ludzi debili. Uważajcie na nich!
    WadyOszuści
  • ~Mona18 / 2023-01-27 17:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Wysłałam paczkę do UK 19 stycznia. Miała być dostarczona 25 stycznia a nie wywiązali się. Dostawa opóźniła się o ponad tydzień . Paczka ma niby dojść 31 stycznia. Nie polecam bo długo przetrzymują na magazynie w UK.
  • ~Monika / 2021-10-06 14:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma, która nie praktykuje dzwonienia do klienta w razie nieobecności to dramat. Poziom usług poniżej krytyki.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem.
  • ~Monika / 2022-12-13 20:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM. Załatwianie formalności aby wysłać paczkę z prezentem do USA zajęło mi dwa dni.
    Pierwszego dnia system tworzenia etykiety i wprowadzania danych przez 3h nie przepuszczał mnie kolejno przez przeglądarkę mobilną, później dwie przeglądarki z komputera, kazał odświeżać stronę przy pobieraniu płatności aby przejść dalej, po czym cofało mnie do początku (bez odpowiedzi czy pobrało kasę z konta, czy nie). Poddałam się i skorzystałam z porad z infolinii, w których zapewniano mnie, że etykietę będę mogła stworzyć przy kurierze, zatem zamówiłam kuriera na dzień następny, miał być od 9:00 do 13:00, oczywiście nie przyjechał na czas, o czym nikt mnie nie poinformował. Ostatecznie był przed 17:00 i powiedział, że on nie pomaga w etykietach, że bierze tylko adres... Zadzwoniłam więc ponownie przy nim na infolinię, dopiero wtedy okazało się, że o etykietę i fakturę, dokumenty celne mam zgłosić się mailowo na podany adres (cały dzień czekałam, wzięłam wolne, wiec mogłam to zrobić wcześniej, GDYBYM WIEDZIAŁA lub podjechać do punktu...). Wszystko przedłużyło się więc znów, do 20:00. Kurier nie zostawił numeru przesyłki, wziął paczkę, kasę i wyszedł (tak tu moja wina ale działo się już zbyt wiele), przez co nie mogłam wpisać tego w dokumenty i zgodzili się robić to za mnie.

    Działo się to dziś, więc w sumie to dopiero jutro okaże się, czy faktycznie to dopiszą. Jak zaczynałam, czas przesyłki miał być na piątek, kiedy skończyłam zrobił się z tego wtorek/środa, a i tak zobaczymy ostatecznie, czy dojdzie przed Wigilią. Mam w telefonie łącznie 19 połączeń do lub od UPS.
    DRAMAT, MASAKRA, SPYCHOLOGIA, NIEKOMPETENCJA, BRAK SZACUNKU DO CZASU I NERWÓW KLIENTA
    Zaletyz 19 rozmówców 3 kompetentnych
    Wadydezorientacja, brak kompetencji, brak informowania o spóźnieniach, przedłużający się stale czas poszczególnych etapów
  • ~Monika / 2023-05-17 12:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie znam gorszej firmy kurierskiej, długi czas oczekiwania, żadnego kontaktu ani z firmą ani z kurierem, paczki zostawiane w przypadkowych miejscach. Masakra!!!!
    Zaletynie ma żadnych
  • ~naast / 2020-04-06 17:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Koszmar , pracuje w szpitalu i jeden jedyny dzień jaki mam wolny poświęciłam na patrzenie w okno i wypatrywanie kuriera . Nie dotarł choć samochód ups widziałam na terenie osiedla . Żadnego dzwonka do drzwi ani próby kontaktu telefonicznego co najprawdopodobniej wynika z lenistwa kurierów i gabarytów paczki (44kg) zadzwoniłam na infolinie , żeby wyjaśnić sytuacje , pan mi powiedział że kurier próbował się skontaktować co jest oczywiście nieprawdą , zaproponowano mi odbiór osobisty paczki lub zmianę adresu dostawy . Płakać mi się chce bo czekam na ta paczkę ponad tydzień a nie wiem czy jak pójdę do pracy to z niej wyjdę , poprosiłam pana aby paczkę dostarczono jeszcze dziś , co zostało skwitowane słowami „ to niemożliwe „ . Brak słów .
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej .
  • ~Nataliaxx / 2019-11-14 16:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Serdecznie nie polecam! Brak kontaktu z kurierem, infolinia beznadziejna, gdy już uda się do niej dodzwonić to dowiadujemy się, że kurier nie może dzwonić na nasz numer.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu!
  • ~Niezadowolomu / 2019-03-20 13:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Nie dzwonią do klienta, człowiek płaci więcej do kuriera a i tak musi jechać do jakiegoś punktu odebrać. Na infolinii nie podają numeru do kuriera. Nawet jak przed 5 min zostawił awizo to nie można się z nim skontaktować... Dno
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji
  • ~Niezadowolona / 2018-09-19 21:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiepscy kierowcy infolinia wprowadza w błąd ani magazyn ani nikt inny się nie skontaktował dalej nie wiem gdzie jest moja przesyłka ani kiedy ją otrzymam
    ZaletyBrak
    WadyNiesłowność
  • ~Niezadowolona / 2023-06-25 00:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Prawie cały dzień czekałam na kuriera, nie wyszłam z domu nawet na minutę bo bardzo zależało mi na paczce. Kilkukrotnie sprawdzałam monitorowanie paczki, nagle pojawiła się adnotacja że była podjęta nieudana próba dostarczenia paczki. Szok bo cały czas czekam na kuriera. Na infolinii dowiedziałam się że kurier rzekomo nikogo nie zastał. Wiem że to niemożliwe !! Sprawdziłam dokładnie monitoring który mam zamontowany(skierowany na jedyne wejście do bloku).Kurier nawet nie przejeżdżał obok domu a co dopiero mówić że próbował dostarczyć przesyłkę. Sytuacje absurdalna. Brak szacunku dla klienta i dla jego czasu. Kurier zwykły oszust.
  • ~Niezadowolony / 2021-01-04 11:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma UPS to chyba najgorsza firma kurierska jaka funkcjonuje na rynku. Biuro obsługi fatalne !!! brak jakiejkolwiek wiedzy pracowników CC. Nie wiedzą nawet jakie mają procedury rejestracyjne poprzez stronę. Chamscy pracownicy nie wiedzą co mówią, a mówią byleby mówić. Każdy udziela innych informacji. Kontaktując się w sprawie źle wystawionych faktur uzyskałem informację że takie mają procedury. Jak można wystawić fakturę bez podania nr NIP???
    Był to mój pierwszy raz kiedy skorzystałem z UPS i raczej po raz ostatni.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo do wpisania
  • ~Niezadowolony / 2023-08-14 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie podjęto próby dostarczenia.
    Nie podjęto próby ponownego dostarczenia.
    Cynizm, klamstwa, brak kontaktu z kurierem.
    ZaletyFirma odbiera telefonu
    WadySabltują klientów.
    Nikomu nie chce się pracować.
    Ryba psuje się od głowy ...
  • ~Nika / 2021-01-18 17:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, zawyżają wymiary przesyłek żeby wyłudzić więcej pieniędzy od klienta.
    Niestety dopiero po fakcie sprawdziłam: Oszustwo przez UPS - Zawyżenie kosztów za wysyłki
    Nie polecam również kurJerzy.pl - przez ich stronę zamawiałam kuriera. Po miesiącu przysłali mi dopłatę na 120 zł. Nigdy więcej!
    Zaletybrak
    Wadyzawyżanie wymiarów przesyłki celem wyłudzenia większej opłaty za usługę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12728
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8127
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7750
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4144
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2463
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114