Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4144 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kate / 2021-12-21 14:48
    Ocena: 1.33 / 5
    niby odbierają na infolinii, ale każdy kolejny mówi co innego, kurier nie przyjeżdza i nie dzwoni
  • ~Kerakso / 2020-01-01 04:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam firmy, przesyłka miała być 30 stycznia. Czekałem cały dzień w domu, a pod koniec dnia pojawiła się wiadomość, że zmieniono datę doręczenia, na następny dzień tak samo.
    ZaletyMają ładną szatę graficzną na stronie
    WadyAmerykańskie
    Nie dostarczają paczki na czas
  • ~Kinga / 2021-02-05 20:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam , przesyłka została odesłana do nadawcy , kurier nawet nie skontaktował się ze mną i nic nie idzie załatwić w biurze obsługi klienta
  • ~Kings / 2020-08-22 10:05
    Ocena: 1.33 / 5
    To jakaś kpina. Kurier nie dostarczył paczki do domu ponuewaz mu się to nie opłacało ???? zero informacji, zadbrgo kontaktu. Gdybym nie sprawdziła po numerze przesyłki gdzie znajduje się paczka w ogóle bym nie wiedziała z którego miejsca mogę ją odebrać. W życiu z czymś takim nie spotkałam się w innej firmie kurierskiej. Nie po to płacę za przesyłkę, żeby sobie jej szukać po moim mieście. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!
  • ~Kkk / 2019-01-25 10:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedna z gorszych firm kurierskich! Kurier się pojawił w wyznaczonym terminie ale u sąsiadki i twierdzi że był u mnie. Ani nie dzwonił na dzwonek ani na telefon a w informacji o monitoringu jest że próbował podjąć próbę dostarczenia. Żenada. Pani z obsługi klienta twierdzi że nie mają obowiązku dzwonić wystarczy że będą pod domem. Koszmar jakiś! Nigdy więcej!
  • ~Klaudia / 2019-12-05 11:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostatni raz z tą firmą. Korzystam z ich usług tylko przy mega awaryjnych sytuacjach, kiedy potrzebuję pilnie przewieźć jakąś przesyłkę. Cena 2 razy wyższa niż u konkurencji ale dotychczas mnie nie zawiedli. Natomiast wczoraj od 9 do 15 wiszę na infolinii żeby łaskawie kurier odebrał paczkę od nadawcy, a dzisiaj mimo tego że paczka o 14 miała być u mnie.... jest dostępna do odbioru w UPS Access Point. Kurier oczywiście "nie ma w swoich obowiązkach telefonu do klienta". Bareja by tego nie wymyślił, a na infolinii oczywiście nie mogą przekazać numeru do kuriera. Jeśli ktoś ma ochotę bawić się w takie przepychanki jak z każdym innym przewoźnikiem tylko za 2 razy wyższą kasę to to jest dobry wybór.
    Zaletycud że nie zgubili tej paczki
    Wadyfatalna obsługa na infolinii, nieuprzejmi kurierzy, błędnie przekazywane informacje na infolinii, kurier nie podejmuje próby dostawy, zero kontaktu ze strony firmy
  • ~klient / 2018-07-03 21:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam.
    Należy zlecać innym firmom ponieważ na Ups się nie kończy.
    Zaletynie znam
    WadyChamstwo i brak wychowania u kierowców .
    Nie polecam.
  • ~Klient / 2020-11-24 18:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Wszystkie inne firmy kurierskie posiadają numer telefonu do klienta tylko w ups nie raczą zadzwonić gdy występuje jakiś błąd w adresie czy cokolwiek.
    WadyWszystko
  • ~Klient / 2021-08-31 19:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Dostawa „ekspresowa” trwa dwukrotnie dłużej niż standardowa dostawa konkurencyjnej firmy. Paczka zostaje wydana do dostarczenia, a po 5 godzinach zostaje przeniesiona na inny termin. Najgorsza firma dostawcza na rynku.
    ZaletyPaczka dotarła.
    WadyDostawa „ekspresowa” z szybkością na niewiele wspólnego. Zmiana statusu paczki po oddaniu do doręczenia bez kontaktu z klientem. Brak numeru do kuriera, ani kontaktu z obsługa klienta. Żadnych objaśnień statusu paczki na stronie
  • ~Klient001 / 2019-07-10 12:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia to chyba najlepsze słowo... Kurier nie zastał mnie w domu (co jest logiczne o godzinie 10 rano w tygodniu) i bez żadnej informacji, telefonu zawiózł moja przesyłkę do punktu UPS, który oddalony jest od mojego mieszkania o kilka kilometrów więc muszę specjalnie po nią jechać. Zaznaczam, że kurier mógł do mnie zadzwonić ponieważ podałem swój numer telefonu, mogłem w każdej chwili podjechać i odebrać paczkę w rejonie. Nie zrobił tego bo pewnie mu się nie chciało. O ile prościej jest wpisać w rejestr, że adresata nie było w domu i heja... Po moim telefonie na infolinię usłyszałem, że pani nie może mi podać numeru telefonu do kuriera ponieważ jest to prywatny numer.. Kolejna żenada. Numer telefonu nie jest daną osobową pod klauzulą "ściśle tajne" i w normalnych firmach nie ma problemu z uzyskaniem numeru kuriera. Zaoferowała mi przesyłkę w dniu kolejnym... no przepraszam bardzo to ja zamawiając od nich paczkę mam się dostosowywać do nich czy oni do mnie? Naprawdę UPS może śmiało konkurować z DHL o miano najbardziej beznadziejnej firmy kurierskiej. Na koniec słowo o aktualizacjach dotyczących śledzenia przesyłek, które pojawiają się z opóźnieniem 2-4 godzin. Żenada po raz trzeci.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyKurierzy, Obsługa, Reklamacje, Infolinia, Kontakt... można tak wymieniać w nieskończoność
  • ~Klienta / 2021-11-25 14:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma kurierska. Brak kontaktu, dostarczanie przesyłek przed dniem przewidywanym (jako próba), infolinia i obsługa klienta nie pomocna. Prawda jest taka, że oczekiwać na kuriera należy każdego dnia od rana do wieczora od momentu odbioru paczki od nadawcy, bo nigdy nie wiadomo kiedy nadejdzie. Nie rozumiem nadawców wybierających UPS na usługę.
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy, obsługa klienta
  • ~Klientka / 2022-10-07 19:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Niepoważna firma. Czekałam na służbowego laptopa. Pomimo całodniowej obecności w domu kurier nie raczył się pojawić, zamiast tego odsyłając przesyłkę do punktu odbioru. Zero jakiejkolwiek informacji poza awizo wepchniętym do skrzynki.
    Jak można być tak nieodpowiedzialnym w pracy. Po prostu kpina!!!
    WadyWłaściwie wszystko
  • ~Kociak247 / 2019-04-09 11:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Komplentne dno! Nie idzie się dogadać z kurierami i szkoda w sumie coś więcej komentować. Nic dziwnego w końcu to amerykańska firma.
    ZaletyNic
    WadyWszystko to czego tu nie ma a powinno być
  • ~kolo / 2018-06-01 15:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem paczkę w środę i sądziłem że przyjdzie w piątek bo czwartek Boże Ciało a kurier napisał sms-a żę paczka będzie w poniedziałek to jest głupie !!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadypóźne przysyłanie przesyłki
  • ~Kowa / 2019-05-23 13:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam nadzieje ze juz nie bede miala nic wspolnego z ta firma. POdaje sie numer telefonu nie wiem po co, skoro nikt nie raczy powiadomic o ktorej godzinie bedzie przesylka. Kurier przyjezdza nie wiadomo kiedy. Na stronie trzeba wszystkiego szukac i bawic sie w edytowanie i ustawianie czasu dostawy, ktora i tak zostaje pomienieta. Pani na infolinii bardzo niemila, wszelakie moje pytanie byly odrzucone, olewanie klienta. Nie polecam. Czas dostawy szybki ale co z tego skoro i tak wydluza on sie o kilka dni z powodu braku kontaktu z klientem. Nikt nie ma zamiaru czekania calego dnia na kuriera i podporzadkowania sobie dnia o przesylke.
    WadyBrak kontaktu z klikentem
  • ~krakers / 2023-02-02 15:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka miała przyjść dziś ale nie przyszła ostatecznie zmienili termin dostawy na jutro.Jak dla mnie to jest bez sensu bo piszą ze paczka przyjdzie w ten dzień na 100% a po całym dniu czekania dostaję wiadomość o tym że zmienił się termin dostarczenia na inny dzień.Inne firmy kurierskie są normalne bo paczka przychodzi odrazu i nie ma problemu z dostawą w przypadku UPS jest tragicznie.
  • ~Krzysiek / 2023-05-09 12:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie wydał przesyłki (po odprawie celnej przez UPS), bo nie miał potwierdzenia przelewu za fakturę celną, którą ..... miał ze sobą. Zostawił fakturę i będzie następnego dnia. Na fakturze nie ma konta do przelewu. Telefony to fikcja. Na stronie śledzenia: Próbowaliśmy doręczyć paczkę, ale nie otrzymaliśmy płatności (oczywiście za fakturę o której wcześniej nie miałem pojęcia, na maila nie przyszła). Próba opłaty faktury przez ich stronę (po wypełnieniu wszystkiego z faktury): Nie można znaleźć żadnych rekordów na podstawie dostarczonych. Dalej nie mam konta, telefony nie odpowiadają, nikt nie oddzwania, brak maila, agent celny milczy a ja na czekam na pilną przesyłkę !
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Krzysztof / 2019-04-27 09:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia paczka ma 3 dni opóźnienia a gdy rozmawiam z konsultantem i mówię że jestem w stanie sam odebrać bo paczka jest miasto obok to nie dostaje takiej możliwości i paczka idzie jeszcze kolejne 2 dni
  • ~Krzysztof / 2023-06-01 20:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia w kilku aktach. Dzień oczekiwania w domu i fikcyjne info że nikogo nie było pod adresem.
    ZaletyJak na razie nie stwierdziłem żadnych
    WadyKurier widmo
  • ~Kto_pyta / 2021-11-03 21:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Nierzetelne firma. Nigdy nie dostarczyli paczki na czas. Dostawa na następny dzień oznacza, że przynajmniej będzie dzień poślizgu. System monitorowania to kpina. A na infolinii wystawiają kity myśląc się w podawanych informacjach.
    Najgorsza firma we Wrocławiu.
    ZaletyBrak
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12728
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8127
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7750
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4144
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2463
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114