Ostatni raz z tą firmą. Korzystam z ich usług tylko przy mega awaryjnych sytuacjach, kiedy potrzebuję pilnie przewieźć jakąś przesyłkę. Cena 2 razy wyższa niż u konkurencji ale dotychczas mnie nie zawiedli. Natomiast wczoraj od 9 do 15 wiszę na infolinii żeby łaskawie kurier odebrał paczkę od nadawcy, a dzisiaj mimo tego że paczka o 14 miała być u mnie.... jest dostępna do odbioru w UPS Access Point. Kurier oczywiście "nie ma w swoich obowiązkach telefonu do klienta". Bareja by tego nie wymyślił, a na infolinii oczywiście nie mogą przekazać numeru do kuriera. Jeśli ktoś ma ochotę bawić się w takie przepychanki jak z każdym innym przewoźnikiem tylko za 2 razy wyższą kasę to to jest dobry wybór.Zaletycud że nie zgubili tej paczki
Wadyfatalna obsługa na infolinii, nieuprzejmi kurierzy, błędnie przekazywane informacje na infolinii, kurier nie podejmuje próby dostawy, zero kontaktu ze strony firmy