Tragedia to chyba najlepsze słowo... Kurier nie zastał mnie w domu (co jest logiczne o godzinie 10 rano w tygodniu) i bez żadnej informacji, telefonu zawiózł moja przesyłkę do punktu UPS, który oddalony jest od mojego mieszkania o kilka kilometrów więc muszę specjalnie po nią jechać. Zaznaczam, że kurier mógł do mnie zadzwonić ponieważ podałem swój numer telefonu, mogłem w każdej chwili podjechać i odebrać paczkę w rejonie. Nie zrobił tego bo pewnie mu się nie chciało. O ile prościej jest wpisać w rejestr, że adresata nie było w domu i heja... Po moim telefonie na infolinię usłyszałem, że pani nie może mi podać numeru telefonu do kuriera ponieważ jest to prywatny numer.. Kolejna żenada. Numer telefonu nie jest daną osobową pod klauzulą "ściśle tajne" i w normalnych firmach nie ma problemu z uzyskaniem numeru kuriera. Zaoferowała mi przesyłkę w dniu kolejnym... no przepraszam bardzo to ja zamawiając od nich paczkę mam się dostosowywać do nich czy oni do mnie? Naprawdę UPS może śmiało konkurować z DHL o miano najbardziej beznadziejnej firmy kurierskiej. Na koniec słowo o aktualizacjach dotyczących śledzenia przesyłek, które pojawiają się z opóźnieniem 2-4 godzin. Żenada po raz trzeci.ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadyKurierzy, Obsługa, Reklamacje, Infolinia, Kontakt... można tak wymieniać w nieskończoność