Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4118 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ghuliwer / 2019-02-26 05:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Brak kontaktu kłamią dostarczanie min. tydzień.
    ZaletyBrak
    Wadyjw.
  • ~Gosia / 2020-01-08 09:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie trafił na podany adres i napisał sms że nikogo nie ma w domu, a ja cały dzień byłam w domu. Nawet nie zadzwonił przed dostarczeniem towaru.Musiałam odebrać paczkę z punktu odbioru. Nie liczą się z klientem, a ponoć klient jest najważniejszy. Nie polecam tej firmy.
  • ~Gosia / 2022-02-03 17:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziwię się że sklepy internetowe korzystają z tej firmy. Zatrudnieni w niej kurierzy nie szanują klientów. Zamówiłam przesyłkę o wartości blisko 4000 zł, niestety panisko który ją przywiózł nawet nie raczył zadzwonić, mimo, że przy składaniu zamówienia zachodziła potrzeba podania dwóch numerów telefonów. W skrzynce zastałam karteczkę z adresem pod którym miałam odebrać przesyłkę ale i tym razem odbiłam się od drzwi, ponieważ lokal był zamknięty. Czy tak trudno kurierowi jest zadzwonić pod wskazany numer telefonu, czy to jest aż taki wysiłek? Mam nadzieję, że w końcu odbiorę przesyłkę, ale wygląda na to, że pewnie trzeba będzie wziąć kilka dni urlopu by wsstrzelić się w czas otwarcia lokalu. Jest oczywistym, że większość osób kupujących w internecie, w czasie dostawy przesyłek pracuje. chcąc odebrać przesyłkę za każdym razem pewnie trzeba brać urlop.
    ZaletyBrak
    WadyBrak poszanowania klienta, zatrudnianie nie właściwych osób.
  • ~Grzesiek / 2022-10-03 10:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczki zamówione z Anglii. Jedna dotarła o drugiej tłumaczą się że na odprawie celnej (3 tygodnie), nie wystawiona faktura za transport - nie wiedzą jak to teraz zrobić. Opłacone 2 przesyłki - ściągnięte pieniądze za 3 (SIC) nie potrafią tego wyjaśnić. Odsyłanie od infolini do infolini. TRAGEDNIA I DNO. OSTATNI RAZ.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Hanaaaa / 2020-05-22 11:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier dzisiaj przyszedł z paczką. Zero uprzedzenia. Zero telefonu, że będzie żebym mogła przygotować pieniądze. Nic. Przez to nie wiedziałam, że przyjdzie nie miałam pieniędzy. Co z tego wyszło? Zapytałam czy może przyjść późnej, albo chociaż zaczekać minutkę. Co usłyszałam? " Wiedziała pani że paczka przyjdzie, więc trzeba było się przygotować. Jak się zamawia paczę to pieniądze się ma. " I jeszcze ten ton takiej pogardy. Szczerze? Nic mu nie odpowiedziałam, bo aż zaniemówiłam. Jak go spotkam to mu wygarnę.
  • ~HBerciG / 2019-06-19 20:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Już któryś raz paczka do mnie nie dotarła w terminie i przebieg transportu został zmieniony... nie polecam.
  • ~Hubert / 2020-06-24 11:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak doreczenia paczki w wyznaczonym terminie .Paczka awizowana ,czekalem caly czas w domu .Nie polecam UPS Dramat !!!!!
    ZaletyZadnych zalet
    WadyAwizowanie pacxki bez sprawdzenia czy adresat jest w domu
  • ~Ilo87na / 2021-08-02 15:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Dostałam informację, że paczka dotrze danego dnia czekałam nie ruszając sie z domu caly czas po czym sprawdziłam status przesyłki i dostałam informację ,że była próba dostarczenia co było kłamstwem.Zadzwoniłam na infolinię wyjaśnić sytuacje Pani poinformowała mnie ,że nie bylam przygotowana finansowo kpina. Wybrałam ups dlatego ,że mieli niby najszybszy czas dostarczenia i paczka miala dotrzeć przed weekendem na czym mi zależało gdybym odpuscila przesyłkę dostałabym w poniedziałek Kurier musial przyjechać raz jeszcze ponad 50 km chcial szybciej skończyć prace i rozpocząć weekend przykro nie udało się. Nie odpuszczajcie im to może przestaną robic z klientów debili wystarczy zadzwonić i zgłosić skargę.
    ZaletyBrak
    WadyJest ich wiele
  • ~iOS / 2020-04-08 16:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie dość że drogo to jeszcze 3 dni spóźnieni paczki żenada
    ZaletyDotarła
    WadyDowóz jak im się przypomnieć
  • ~Irena / 2021-12-29 18:22
    Ocena: 1.33 / 5
    prośba o dostarczenie paczki po 5.30 zignorowana. pan kurier nawet nie zadzwonił tylko odwiózł paczkę do punktu odbioru. paniusia z obsługi powiedziała, że pan kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta..paczkę może mi z punktu ponownie dostarczyć za 2 dni ale nie gwarantuje godziny po 15.30 (kiedy wracam z pracy) więc mimo zapłaty za dostarczenie 25.50 musiałam jechać po nią osobiście.. mają w doopie klienta i tyle..
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie próśb klienta, brak kontaktu ze strony kuriera,
  • ~iruloid / 2019-12-20 08:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Od pewnego czasu kurier nie dostarcza przesyłek pod adres zamawiającego tylko do punktu. Twierdząc że nikogo nie zastał. Bezczelny kłamcą. Składanie reklamacji to totalna porażka. Unikać firmy.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyLeniwi i bezczelni kurierzy. Nie można praktycznie złożyć reklamacji.
  • ~Iza / 2023-07-10 16:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Kurier zostawia przesyłkę w innym miejscu nie informując o tym nikogo. W śledzeniu jest informacja, ze przesyłka jest odebrana. Dodzwonić się na infolinię to kolejna tragedia. Nie polecam nikomu
    WadySame wady
  • ~Ja / 2019-07-01 20:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Czas dostawy znacznie się opóźnia bez podania przyczyny
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Jar / 2022-09-14 19:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej, nie polecam, przesylka express z niemiec szla 6 dni, monitoring nieaktualny i trzeba sie rejestrowac (nieskuteczmie zreszta) zeby napisac reklamacje.
  • ~Jenny / 2019-09-12 09:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka podobno dotarła o 10.25, bo dostałam e-mail z potwierdzeniem o 15.16, jednak mnie nie było w domu w godzinach 9-17.00, wiec byłam przekonana, ze paczkę zostawiono u sąsiadki obok, która słyszała domofon u mnie. Jednak nikt się nie pofatygował zanieść zamówione buty na 3 piętro lub zostawić paczkę u sąsiada, ani nawet nie zapytał, kiedy jestem w domu. Paczka została zostawiona, w punkcie, którego nazwę ciężko było odczytać na awizie, które jakimś sposobem wylądowało w skrzynce, wiec kurier musiał dostać się do środka budynku jakoś a dokładniej dodzwonić się domofonem do kogoś. Niestety paczka jest teraz w sklepie z farbami otwartym od 9 do 17.00 i oddalonym 7 km, od mojego miejsca zamieszkania, kiedy w okolicy jest mnóstwo innych punktów odbioru. Chyba jednak to miejsce było mu po drodze. Kurierzy! Jeśli nie potraficie wykonywać waszej pracy lepiej i rzetelnie, to się zwolnijcie i nie psujcie ludziom nerwów!
    Wadybrak kontaktu żeby ustalić termin dostarczenia
  • ~JJ / 2020-04-21 08:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Nos dla tabakiery! "Jaśniekurier" dzwoni, gdy jest już pod drzwiami!!!!! Tak było wczoraj - smarkacz nie ma obowiązku! powiadomić !! Cały dzień trzeba warować!!!!!!
    W innych firmach wysyłają sms, dzwonią z 1 godz. wyprzedzenia, człowiek się nie stresuje, może pozałatwiać sprawy, gdy jest wiadomość od kuriera, zdąży dotrzeć do domu.
    Zaletyw tej sytuacji nie widzę
    WadyNie powiadamiają z odpowiednim wyprzedzeniem, trzeba warować przy oknie cały dzień!!!!!
  • ~JOANNA / 2021-06-07 20:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam .Na wstępie napisze że żałuję że nie odwiedzialam tej strony zanim zamówiłam przesyłka miała być dostarczona w godzinach 11-15 kurier nawet nie weź dla od razu dostałam mejla że mam się zgłosić do punku I sama sobie ja odebrać mimo że zapłaciłam za dowóz z dostawą pod dom raczej nie skorzystam już z usług tej firmy...
  • ~Joanna / 2023-08-30 18:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Skandal!!!! NIGDY więcej nie zamówię przez tą firmę. Zamówiłam paczkę w firmie amerykańskiej, w której często robię zakupy. Są dwie firmy do wyboru UPS i GLS. Zwykle zamawiam przez GLS, ale coś mnie podkusiło i zamówiłam kuriera z UPS. Paczka nie dostarczona, ponieważ błędny adres!!!!! Na adresie są polskie znaki jak: Ą, Ó, Ł. System tego nie czyta i jest wpisane jako błędny adres. W przypadku GLS nigdy nie było problemu, tu jest. Jak system nie czyta Polskich znaków?????? NIGDY więcej nie zamówię z tej firmy i będę odradzać wszystkim moim klientom zamawianie z tej firmy
    Zaletybrak
  • ~Jola / 2019-05-09 17:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo nieprofesjonalne podejście kuriera. Nie kontaktują się wcześniej w celu ustalenia czasu odebrania przesyłki. Kurier zadzwonił po godz. 17. Nie mogłam odebrać, oddzwoniłam po 20 minutach. Dowiedziałam się, że kurier skonczył pracę i z powodu nieodebranego telefonu mam odebrać przesyłkę w siedzibie firmy. Wynika z tego, iż w dniu odbioru przesyłki powinnam siedzieć w domu i czekać. Nie polecam
  • ~Jola / 2022-10-04 18:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Nie dzwonią ani nie przysyłają smsa. Nie wiadomo kiedy dostarczą paczkę. Pomimo oczekiwania w domu przez cały dzień kurier nie dotarł.Twierdził, że nie zastał nikogo w domu i przekierował paczkę do punktu, nie informując o tym.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12633
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8058
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7693
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4694
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028