strona 36 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Cezary / 2021-04-19 15:37
Kuriera nie było nawet pod domem ale powiadomienie o tym, że mnie nie ma w domu dostałem już o godzinie 10. Choć w domu byłem. Do przekierowania paczki potrzebne jest awizo, oczywiście takiego nie dostałem bo przecież kurier nawet nie podjechał. Koniec końców, rozmowa z automatem na infolinii, później rozmowa z obsługa klienta i tak udało się przekierować paczkę do odbioru osobistego w ich punkcie, który oddalony jest o 7km od miejsca zamieszkania. Czy się uda odebrać paczkę, tego nikt nie wie. -
-
~Damian / 2020-01-16 12:09
Nie polecam tej firmy. Nawet nie dzwonią do domu tylko odrazu awizo. ZaletyNie polecamWadyBrak kontaktu kurier zostawia awizo i nie dzwoni do domu nie polecam nikomu. -
~Darek / 2022-12-13 12:44
W UPS panuje totalny bałagan. Pomiędzy pracownikami/działami nie ma skutecznej komunikacji.
Uzgodniłem termin dostawy przesyłki lecz przywieziono ją dzień wcześniej. Uzgodniliśmy kolejny termin, który został potwierdzony mailem z UPS. Niestety paczka zamiast trafić do mnie wróciła do nadawcy.
W trakcie uzgadniania terminu dostałem 20 wiadomości email, które bywały ze sobą sprzeczne. Pisano w nich o błędnym adresie dostawy, wyznaczano terminy, z których się nie wywiązywano.
Koszmar.
Zdecydowanie NIE POLECAM!! -
~DariaK / 2020-08-06 12:09
Otrzymałam przesyłkę za pomocą kuriera UPS, nie rozumiem dlaczego w 2020 roku, kurierzy nie mają przy sobię terminala dla opłaty przesyłki katą przy odbiorze, utrudniło mi to życie w tysiąc razy, dlaczego muszę iść i szukać gotówki, kiedy na całym świecie normalnie działa opłata bezdotykowa przy odbiorze?! Zniechęca mi to do korzystania usług UPS! -
~DarkSoul / 2023-06-13 17:09
Firma porażka , zatrudniają pracowników którym nie chce się pracować, kurier wstawia status podjęta próba dostarczenia paczki gdzie w rozmowie telefonicznej przyznaje się że w ogóle go nie było. Jedna wielka porażka ZaletybrakWadylenistwo kuriera, -
~Dawid / 2022-01-19 13:50
Centrum obsługi kłamie w żywe oczy, śledzenie przesyłki to jakiś żart(o godz 12. następnego dnia dostaje powiadomienie że dzień wcześniej o 10 paczka została wstrzymana do kolejnego doręczenia - cokolwiek to znaczy)
Pani przez telefon mówi mi, że paczka jest w samochodzie kuriera i do 20 na pewno przyjedzie, dzień później dostaje info, że paczka codziennie wyjeżdża z magazynu ale kurier nie zdąża jej dostarczyć. Podobno została wysłana dyspozycja, że przesyłka jest ważna i musi być koniecznie dostarczona danego dnia. Miał się ze mną skontaktować ktoś z oddziału lub kurier - oczywiście cisza. Z frustracji zadzwoniłem do sklepu w którym kupowałem - u nich jest kompletnie inna informacja, że paczka leży w centrali i nigdzie nie wyjechała.
Cyrk, syf i bałagan. Dziwię się, że jeszcze ktokolwiek korzysta z ich uslug. Już poczta państwowa działa lepiej od tego pseudo kuriera - unikać jak ognia.WadyCentrum obsługi okłamuje klienta
Niezrozumiały i nieaktualny system śledzenia paczki
Czas oczekiwania na dostawę -
~dm / 2023-08-05 10:27
Kolejny raz brak dostawy w określonym przez dawcę terminie . Nigdy więcej ups ZaletyBrakWadyBrak przesyłki na czas -
~Dominik / 2019-12-20 11:39
Po sprawdzeniu statusu doręczenia doznałem niemiłego zaskoczenia gdy okazało się że ~15 minut temu kurier "niby" próbował doręczyć paczkę. żadnego kontaktu ze strony kuriera, na infolinii gdy zapytałem czemu kurier się nie kontaktował telefonicznie dowiedziałem się tylko że oni nie mają telefonów służbowych i jak kurier nie może dostać się do drzwi to nie może doręczyć paczki i paczka leci do jakiegoś ich punktu na odbiór własny.
Przerobiłem wiele beznadziejnych firm kurierskich ale UPS wywaliło niekompetencję i lekceważenie klienta poza skalę (Siedzę aktualnie na L4, nie mogę wychodzić z domu i zapłaciłem ~11zł za to że i tak będę musiał sobie dymać po paczkę samemu...)
Nie polecam nikomu tak niekompetentnej i beznadziejnej firmy. Jak na razie to mój nr.1 wśród najgorszych i ciężko będzie to przebićZaletyabsolutnie nicWadyLekceważenie klienta
Kompletny brak kontaktu kurier-klient -
-
~Dorian / 2022-10-19 17:52
Tragedia. Nigdy nie spotkałam się z tak chamskim kurierem. Dwa dni dochodzilam co z moja paczka. Umowienie się na konkretny dzień i cisza. Brawo. ZaletyBrak -
~Dorota / 2021-12-06 10:41
Przesyłka doszła szybciej niż było napisane w e-mailu ale nie było żadnej wiadomości, żadnego smsa o tym że przesyłka będzie szybciej, ani o tym o której będzie dostarczona. Kompletnie nic. Tylko o tym że kurier dostarczył przesyłkę do punktu odbioru który, w normalny dzień od rana był zamknięty. Masakra. -
~DwaJedenIks / 2020-04-24 19:59
Pierwszy raz jest mi coś dostarczane prze UPS i nigdy więcej, szkoda tylko że strona nike.com nie ma możliwości wyboru dostawcy, może w innych krajach ta firma serio robi robotę ale u nas to żenada. Byłem pod swoim blokiem chwilę przed 14:40, żadnego awizo w skrzynce które jest potrzebne do przekierowania a kuriera żadnego w mojej okolicy nie widziałem. Na infolinii nie ma możliwości od razu połączenia się z konsultantem tylko najpierw rozmawia się z przygłupim botem, po długiej drodze i wybraniu w końcu połączenia z konsultantem nagle jakość rozmowy strasznie spadła, ledwo słyszałem co mówiła do mnie kobieta a to na pewno nie wina mojego telefonu bo robota słyszałem idealnie, nawet przyciszyłem telefon. Koniec końców powiedziałem że sam odbiorę paczkę, na infolinii zostałem poinformowany że punkt działa do 18tej, kiedy oddzwonili do mnie z punktu była 15:45 i zostałem poinformowany że dzisiaj już nie będzie możliwe odebranie paczki bo kurier będzie na bazie za 40 min a oni za 15 zamykają o_O no paranoja i cyrk na kółkach. Nie polecam a wręcz zalecam omijać szerokim łukiem. Wady>brak kuriera w danej godzinie a mimo to informacja na stronie że to mnie nie było w domu
>najgorszy bot na info jakiego w życiu spotkałem (a jestem graczem więc spotkałem wiele złych)
>brak kontaktu z klientem przed dostawą (w innych firmach z reguły kurier sam dzwoni lub puszcza sms)
>różne informacje na infolinii a w centrum w moim mieście -
~Dziadek / 2022-12-16 08:38
Firma mało odpowiedzialna,nie interesuje się terminami dostaw.Najgorsza firma kurierska. ZaletySzkoda,że działa na polskim rynkuWadyDziałalność -
~Dzierzba / 2020-12-12 23:04
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Gdy nie odebrałam telefonu od kurierki i oddzwoniłam, mówiąc, że ktoś z tego nr się ze mną kontaktowal- rzuciła słuchawką. Odwiozła paczkę do punktu. Przekierowałam paczkę znów do siebie- a ta baba zamiast zadzwonić i przywieźć paczkę bez jakiegokolwiek kontaktu ze mną odesłała paczkę do magazynu kilkadziesiat km dalej z dopiskiem, że jest niepoprawny adres! Po moim telefonie na obsługę klienta zostal wyslany kurier na nastepny dzień, na sobotę. Przyjechał i z łaską rzucił mi paczkę po nogi i jeszcze nawrzeszczał, że mam źle widoczną tabliczkę z nr domu i zaczal się ze mną wykłócać, ciągle chamskim tonem.
Zero powiadomień o paczce, planowanej godzinie dostarczenia czy chocby o tym, że paczka dostala status blednego adresu. Nie wspomnę o tym, że dodzwonić się do obsługi klienta to ok 20 min słuchania automatów i muzyczki. Nigdy więcej i będę unikac wszelkich sklepów, które współpracują z tą firmą kurierską! -
~Edyta / 2023-06-27 20:44
Nie polecam!! Paczka opóźniona już 2 dni. Nadana z Pl do UK i przerzucanie klienta do kontaktu między oddziałami z informacją ,,nic na to nie mogę poradzić". Zero współpracy i informacji co się dzieje.
Reklamacji też nie przyjmujecie.
Z pewnością każdej możliwej osobie będę odradzać współpracy z tą firma.ZaletyNie widzę takowychWadyBrak kontaktu, brak informacji, brak współpracy -
~Emilia / 2022-03-04 12:03
Problem z dostarczeniem przesyłki, brak możliwości kontaktu z kurierem, niemiła obsługa na infolinii. Najgorsza pod względem obsługi firma kurierska. -
~esmokingworld / 2021-05-05 15:19
Niestety najgorszy kurier w Szczecinie ,z żadną inną firmą kurierską nie mieliśmy tak pod górkę jak z nimi. Zaletynie maWadysame-zawsze opóźniona paczka ,nic nie można się dowiedzieć ,kurier wcale nie skłonny do współpracy. -
-
~Eve / 2019-07-24 12:11
Kurier przyjechał po czasie, pan bardzo niemiky, opryskliwy, powstal probkem z etykieta, pan nie chcial poczekac minutki na do drukowanie, wykrzykujac ze nie ma czasu. nie płacimy złotówki za usługę tylko sporo wiecej. pan ktory ma rejon Sosnowiec. -
~Ewela / 2020-05-28 17:58
Bardzo nieprzyjemny kurier.Kurier który powinien poinformować o godzinie kiedy mniej więcej będzie u klienta , tego nie robi . Nie polecam ZaletyBrakWadyBardzo nie miły kurier . Nie umiejacy korzystać z smartfona . -
~Ewelina / 2022-08-16 12:43
Paczka wysłana z Uk do pl , miała być dostarczona na środę , dostarczona prawie tydzień później we wtorek , Rzeczy w środku są w większość połamane , brudne i zniszczone ! Nie polecam NIKOMU wysyłek z UPS ‼️ -
~Ewelina / 2023-07-18 15:37
Kurier nie przyjechał a oznaczył że nie zastał mnie w domu po czym moja paczka trafiła do punktu odbioru. Nie po to płaci się za przesyłki przy odbiorze by później jeździć i odbierać je spoza swojego adresu zamieszkania. Nigdy więcej nie zamówię nic przez tę firmę! ZaletyBrakWadyWszystko
strona 36 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »