Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominik / 2019-12-20 11:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Po sprawdzeniu statusu doręczenia doznałem niemiłego zaskoczenia gdy okazało się że ~15 minut temu kurier "niby" próbował doręczyć paczkę. żadnego kontaktu ze strony kuriera, na infolinii gdy zapytałem czemu kurier się nie kontaktował telefonicznie dowiedziałem się tylko że oni nie mają telefonów służbowych i jak kurier nie może dostać się do drzwi to nie może doręczyć paczki i paczka leci do jakiegoś ich punktu na odbiór własny.
    Przerobiłem wiele beznadziejnych firm kurierskich ale UPS wywaliło niekompetencję i lekceważenie klienta poza skalę (Siedzę aktualnie na L4, nie mogę wychodzić z domu i zapłaciłem ~11zł za to że i tak będę musiał sobie dymać po paczkę samemu...)
    Nie polecam nikomu tak niekompetentnej i beznadziejnej firmy. Jak na razie to mój nr.1 wśród najgorszych i ciężko będzie to przebić
    Zaletyabsolutnie nic
    WadyLekceważenie klienta
    Kompletny brak kontaktu kurier-klient
  • ~Dorian / 2022-10-19 17:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Nigdy nie spotkałam się z tak chamskim kurierem. Dwa dni dochodzilam co z moja paczka. Umowienie się na konkretny dzień i cisza. Brawo.
    ZaletyBrak
  • ~Dorota / 2021-12-06 10:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka doszła szybciej niż było napisane w e-mailu ale nie było żadnej wiadomości, żadnego smsa o tym że przesyłka będzie szybciej, ani o tym o której będzie dostarczona. Kompletnie nic. Tylko o tym że kurier dostarczył przesyłkę do punktu odbioru który, w normalny dzień od rana był zamknięty. Masakra.
  • ~DwaJedenIks / 2020-04-24 19:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwszy raz jest mi coś dostarczane prze UPS i nigdy więcej, szkoda tylko że strona nike.com nie ma możliwości wyboru dostawcy, może w innych krajach ta firma serio robi robotę ale u nas to żenada. Byłem pod swoim blokiem chwilę przed 14:40, żadnego awizo w skrzynce które jest potrzebne do przekierowania a kuriera żadnego w mojej okolicy nie widziałem. Na infolinii nie ma możliwości od razu połączenia się z konsultantem tylko najpierw rozmawia się z przygłupim botem, po długiej drodze i wybraniu w końcu połączenia z konsultantem nagle jakość rozmowy strasznie spadła, ledwo słyszałem co mówiła do mnie kobieta a to na pewno nie wina mojego telefonu bo robota słyszałem idealnie, nawet przyciszyłem telefon. Koniec końców powiedziałem że sam odbiorę paczkę, na infolinii zostałem poinformowany że punkt działa do 18tej, kiedy oddzwonili do mnie z punktu była 15:45 i zostałem poinformowany że dzisiaj już nie będzie możliwe odebranie paczki bo kurier będzie na bazie za 40 min a oni za 15 zamykają o_O no paranoja i cyrk na kółkach. Nie polecam a wręcz zalecam omijać szerokim łukiem.
    Wady>brak kuriera w danej godzinie a mimo to informacja na stronie że to mnie nie było w domu
    >najgorszy bot na info jakiego w życiu spotkałem (a jestem graczem więc spotkałem wiele złych)
    >brak kontaktu z klientem przed dostawą (w innych firmach z reguły kurier sam dzwoni lub puszcza sms)
    >różne informacje na infolinii a w centrum w moim mieście
  • ~Dziadek / 2022-12-16 08:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma mało odpowiedzialna,nie interesuje się terminami dostaw.Najgorsza firma kurierska.
    ZaletySzkoda,że działa na polskim rynku
    WadyDziałalność
  • ~Dzierzba / 2020-12-12 23:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Gdy nie odebrałam telefonu od kurierki i oddzwoniłam, mówiąc, że ktoś z tego nr się ze mną kontaktowal- rzuciła słuchawką. Odwiozła paczkę do punktu. Przekierowałam paczkę znów do siebie- a ta baba zamiast zadzwonić i przywieźć paczkę bez jakiegokolwiek kontaktu ze mną odesłała paczkę do magazynu kilkadziesiat km dalej z dopiskiem, że jest niepoprawny adres! Po moim telefonie na obsługę klienta zostal wyslany kurier na nastepny dzień, na sobotę. Przyjechał i z łaską rzucił mi paczkę po nogi i jeszcze nawrzeszczał, że mam źle widoczną tabliczkę z nr domu i zaczal się ze mną wykłócać, ciągle chamskim tonem.

    Zero powiadomień o paczce, planowanej godzinie dostarczenia czy chocby o tym, że paczka dostala status blednego adresu. Nie wspomnę o tym, że dodzwonić się do obsługi klienta to ok 20 min słuchania automatów i muzyczki. Nigdy więcej i będę unikac wszelkich sklepów, które współpracują z tą firmą kurierską!
  • ~Edyta / 2023-06-27 20:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam!! Paczka opóźniona już 2 dni. Nadana z Pl do UK i przerzucanie klienta do kontaktu między oddziałami z informacją ,,nic na to nie mogę poradzić". Zero współpracy i informacji co się dzieje.
    Reklamacji też nie przyjmujecie.
    Z pewnością każdej możliwej osobie będę odradzać współpracy z tą firma.
    ZaletyNie widzę takowych
    WadyBrak kontaktu, brak informacji, brak współpracy
  • ~Emilia / 2022-03-04 12:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Problem z dostarczeniem przesyłki, brak możliwości kontaktu z kurierem, niemiła obsługa na infolinii. Najgorsza pod względem obsługi firma kurierska.
  • ~esmokingworld / 2021-05-05 15:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety najgorszy kurier w Szczecinie ,z żadną inną firmą kurierską nie mieliśmy tak pod górkę jak z nimi.
    Zaletynie ma
    Wadysame-zawsze opóźniona paczka ,nic nie można się dowiedzieć ,kurier wcale nie skłonny do współpracy.
  • ~Eve / 2019-07-24 12:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier przyjechał po czasie, pan bardzo niemiky, opryskliwy, powstal probkem z etykieta, pan nie chcial poczekac minutki na do drukowanie, wykrzykujac ze nie ma czasu. nie płacimy złotówki za usługę tylko sporo wiecej. pan ktory ma rejon Sosnowiec.
  • ~Ewela / 2020-05-28 17:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo nieprzyjemny kurier.Kurier który powinien poinformować o godzinie kiedy mniej więcej będzie u klienta , tego nie robi . Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBardzo nie miły kurier . Nie umiejacy korzystać z smartfona .
  • ~Ewelina / 2022-08-16 12:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka wysłana z Uk do pl , miała być dostarczona na środę , dostarczona prawie tydzień później we wtorek , Rzeczy w środku są w większość połamane , brudne i zniszczone ! Nie polecam NIKOMU wysyłek z UPS ‼️
  • ~Ewelina / 2023-07-18 15:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie przyjechał a oznaczył że nie zastał mnie w domu po czym moja paczka trafiła do punktu odbioru. Nie po to płaci się za przesyłki przy odbiorze by później jeździć i odbierać je spoza swojego adresu zamieszkania. Nigdy więcej nie zamówię nic przez tę firmę!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ficek / 2021-02-24 12:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta firma to jeden wielki żart. Nie wiedzą gdzie jest paczka, nie mają kontaktu z kurierem. A do tego kurier to jakiś wyścigowiec bo potrafi odebrać paczkę w Toruniu o 11.40 a o 12.02 być już w Grudziądzu ( ponad 70 km w 22 minuty !!!)
    Zaletyzalety?
    Wadywadą jest to, że tak niekompetentna firma zajmuje się czym kolwiek. Do łopaty rowy kopać a nie świadczyć usługi...
  • ~Fifi / 2018-07-30 10:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie potrafią znaleźć adresu jeżeli przesyłka ma być dostarczona nie do większych miast. Na ich stronie nic nie działa. UPS my choice to jakiś żart, chcąc zmienić adres przesyłki (bo ciągle przekładają odbiór bo adres jest błędny, czyli nie we większej miejscowości) ciągle wyskakuje błąd o danych, postępując wg ich wskazówek w połowie okazuje się że nie ma dalszych kroków. O każdą zmianę czegokolwiek trzeba dzwonić do centrali. Informacje na temat monitorowania: paczka miala byc dostarczona w piatek, specjalnie wzięłam wolne tego dnia, godzina 16 informacja, że jednak nie. W poniedzialek planowany czas doręczenia ok.9 rano o 9 30 piszą, że takiego adresu nie ma. Nie rozumiem jak można w taki sposób działać i oszukiwać klientów. Ludzie biorą wolne specjalnie żeby odebrać paczki a one są ciągle przesuwane.
    Zaletyżadne, po prostu lepiej wziąć innego dostawce
    WadyWszystko.
  • ~Gabrysia / 2022-11-30 11:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier był niemiły, pretensje do mnie, ze za pierwszym razem nie odebrałam telefonu i ze trąbił niewiadomo ile razy, ze dzwonku przy furtce nie ma a on nie będzie chodził po podwórku ???? to jakiś żart nie kurier. Pierwszy i ostatni raz
  • ~Gazi / 2020-12-29 13:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Dwa razy skorzystałem z usług ups i dwa razy to samo, kurier nie zastał nikogo w domu mimo że mieszka i było w nim 6 osób, nikt go nie widział ani nie słyszał. Za pierwszym razem kurier stanął sobie na chodniku i cichutko zatrąbił a po tym czekał jak ta święta krowa w aucie. Za drugim razem nawet nie zatrąbił, nie wysłał sms-a ani nie zadzwonił po prostu sobe pojechał. A jak już odbieram paczkę na drugi dzień po czekaniu 2 godzin na chodniku to nawet nie potrafią powiedzieć "dzień dobry".
    Zaletybrak
    Wady-kurierzy boją się zadzwonić lub zostawić sms
    -brak kultury osobistej
  • ~Ghuliwer / 2019-02-26 05:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Brak kontaktu kłamią dostarczanie min. tydzień.
    ZaletyBrak
    Wadyjw.
  • ~Gosia / 2020-01-08 09:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie trafił na podany adres i napisał sms że nikogo nie ma w domu, a ja cały dzień byłam w domu. Nawet nie zadzwonił przed dostarczeniem towaru.Musiałam odebrać paczkę z punktu odbioru. Nie liczą się z klientem, a ponoć klient jest najważniejszy. Nie polecam tej firmy.
  • ~Gosia / 2022-02-03 17:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziwię się że sklepy internetowe korzystają z tej firmy. Zatrudnieni w niej kurierzy nie szanują klientów. Zamówiłam przesyłkę o wartości blisko 4000 zł, niestety panisko który ją przywiózł nawet nie raczył zadzwonić, mimo, że przy składaniu zamówienia zachodziła potrzeba podania dwóch numerów telefonów. W skrzynce zastałam karteczkę z adresem pod którym miałam odebrać przesyłkę ale i tym razem odbiłam się od drzwi, ponieważ lokal był zamknięty. Czy tak trudno kurierowi jest zadzwonić pod wskazany numer telefonu, czy to jest aż taki wysiłek? Mam nadzieję, że w końcu odbiorę przesyłkę, ale wygląda na to, że pewnie trzeba będzie wziąć kilka dni urlopu by wsstrzelić się w czas otwarcia lokalu. Jest oczywistym, że większość osób kupujących w internecie, w czasie dostawy przesyłek pracuje. chcąc odebrać przesyłkę za każdym razem pewnie trzeba brać urlop.
    ZaletyBrak
    WadyBrak poszanowania klienta, zatrudnianie nie właściwych osób.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976