Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2022-07-13 22:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka któryś raz z kolei nie dostarczona na adres z dostawy . To samo imię i nazwisko odbiorcy ale adres już nie. Niedokładnosc kuriera
  • ~Ania / 2022-09-12 13:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta firma to porażka mąż w Norwegi czeka na paczkę od półtora tygodnia i nic zero kontaktu zero śledzenia paczki tel odbiera automat na maile również automat ciągła doślij dokumenty dostałam i nic masakra .Omijanie tą firmą.Nie polecam!!!
    ZaletyNie ma
  • ~Anna / 2021-09-15 14:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Czekałam na paczkę kilka dni siedząc na L4. Kiedy weszłam na śledzenie paczek, okazało się, że moja paczka czeka do odbioru w punkcie bo kurier nie zastał mnie w domu. W tym czasie nie wychodziłam z domu nawet do sklepu, więc to bzdura..Nikt się ze mną nie kontaktował.
    Do tego punktem odbioru okazał się sklep spożywczy o innej nazwie niż opisany na stronie...Szukałam tego nieszczęsnego nieistniejącego sklepu po okolicy...
    ZaletyStrona do śledzenia przesyłek
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2022-12-07 16:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, nie odbierają telefonów, jedna wielka porażka!
  • ~AnusiA / 2019-02-28 10:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozumiem brak informacji, że kurier ma danego dnia być, ale brak jakikolwiek informacji, że kurier był i przekazał potem paczkę do jakiegoś punktu odbioru, to już żenada.
    O tym, że mam iść do jakiegoś punktu dowiedziałam się z opcji śledzenia paczki. Ani smsa, ani maila, ani informacji pisemnej, że kurier był i już nie przyniesie mi paczki.
    WadyBark informacji o oddaniu paczki do punktu
  • ~Arkady / 2023-09-28 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    ŻENADA,
    przestroga dla firm posiadających konto w ups.
    Brak pomocy w każdej dziedzinie. Arogancja i jeszcze raz arogancja.
    z pośród wielu firm kurierskich najwięcej problemów logistycznych!!!
    NIE polecam
  • ~Artur / 2020-12-07 05:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Ełku. Niemiły kurier który nie dostarcza przesyłki pod drzwi. Trzeba samemu wnosić sprzęt. Zero kontaktu telefonicznego ze strony kuriera. Z innych firm kurier kontaktuje się czy zamawiający będzie pod tym adresem. Nie polecam tej firmy bo to już nie pierwszy raz taka sytuacja.
    ZaletyZoro
    WadyPod każdym względem.
  • ~Artur / 2021-06-10 14:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier dzwonil ja nie zdążyłam odebrać więc natychmiast oddzwoniłam ale ten już nie odebrał Ta firma kurierska to totalne dno
  • ~Bbbe20 / 2018-08-23 22:14
    Ocena: 1.33 / 5
    U mnie nie dość że pomylili miejscowości, (do mojej miejscowości dołożyli sobie dwa słowa i wysłali moją paczkę x kilometrów dalej) to jeszcze kurier nie był łaskawy zadzwonić tylko od razu pisał o nieudanej próbie przekazania. I teraz pytanie skoro nie widział dwóch dodatkowych słów w nazwie i zły kod pocztowy to czemu tam jechał i co najważniejsze nie dzwonił? Powinien być podawany numer do kuriera w wiadomości e-mail, skoro oni nie raczą dzwonić i trzeba dzwonić do centrali żeby się z nim skontaktować ( przynajmniej pani konsultantka była miła i szybka). Mam nadzieję, że w końcu jutro dotrze moja paczka! Przyznam, że jestem zawiedziona, bo często korzystałam z usług firmy i pierwszy raz spotykają mnie takie nieprzyjemności. mam nadzieję, że to jednorazowa pomyłka.
  • ~Beata / 2021-07-26 16:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie wiem, co ta firma robi jeszcze na rynku. Odbieranie od nich przesyłek jest koszmarem. Dziś czekałam ponad 6 godzin. Niekompetentna obsługa w infolinii (jedna pani się rozłączyła w trakcie rozmowy po zadanym pytaniu, więc zadzwoniłam drugi raz i ta rozmowa również nic nie dała, bo dowiedziałam się tylko, że ta pani nic nie może, nie ma kontaktu z kurierem, co jest niewiarygodne. Ze swoim przełożonym również nie ma kontaktu.).
    Kiedyś kurier mógł zadzwonić i ustalić godzinę dostawy, teraz jest na stronie niezrozumiała informacja, że przesyłka zostanie dostarczona "w godzinach pracy".
    Okazało się, że są to godziny.... 9-19. To jest jakieś nieporozumienie i kompletny brak szacunku dla klienta. Rozumiem godzinę, dwie oczekiwania, ale 10 godzin?
    Inne firmy (np. DHL) mają opcję połączenia z kurierem.
    Kurier poinformował mnie, że powinnam się cieszyć, że w ogóle dziś dostałam przesyłkę.
    Wadybrak kontaktu z kurierem, brak określonego przedziału czasowego, w którym będzie dostarczona przesyłka
  • ~Beerman / 2022-06-25 11:20
    Ocena: 1.33 / 5
    UPS zawsze bylo slabe ale teraz siega dna.
    Kurier podobno byl u mnie dwa razy ... nie mialem trackingu, powiadomienia. Pytalem dlaczego kurier nie dzwonil to dowiedzialem sie, ze "nie ma takiego obowiazku"
    W koncu sklep sie ze mna skontaktowal ws odbioru.
    Umowilismy sie na piatek okolice 16. Kuerier nie przyjechal i sam przelozyl dostawe na poniedzialek.
    Zmarnowalem 6 godzin jakie mialem poswiecic na urzadzanie mieszkania.
    Anulowalem zamowienie i zamowie tam gdzie UPSa nie maja ... bo reszta kurierow nie ma problemu z wykoaniem telefonu.
    ZaletyLADNE AUTA
    WadyDNO
  • ~bogdan / 2019-10-23 10:08
    Ocena: 1.33 / 5
    tragiczna firma nie polecam .czekam na paczkę już przesło tydżień
  • ~Boti / 2022-12-19 15:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziś na bezczelnego wjechał mi w bramę bo niby nie miał gdzie zawrócić, złamał 2 dechy i z ironicznym uśmiechem odjechał. Zero przepraszam itp.
    WadyHamstwo kierowcy i wandalizm
  • ~Cezary / 2021-04-19 15:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Kuriera nie było nawet pod domem ale powiadomienie o tym, że mnie nie ma w domu dostałem już o godzinie 10. Choć w domu byłem. Do przekierowania paczki potrzebne jest awizo, oczywiście takiego nie dostałem bo przecież kurier nawet nie podjechał. Koniec końców, rozmowa z automatem na infolinii, później rozmowa z obsługa klienta i tak udało się przekierować paczkę do odbioru osobistego w ich punkcie, który oddalony jest o 7km od miejsca zamieszkania. Czy się uda odebrać paczkę, tego nikt nie wie.
  • ~Damian / 2020-01-16 12:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej firmy. Nawet nie dzwonią do domu tylko odrazu awizo.
    ZaletyNie polecam
    WadyBrak kontaktu kurier zostawia awizo i nie dzwoni do domu nie polecam nikomu.
  • ~Darek / 2022-12-13 12:44
    Ocena: 1.33 / 5
    W UPS panuje totalny bałagan. Pomiędzy pracownikami/działami nie ma skutecznej komunikacji.
    Uzgodniłem termin dostawy przesyłki lecz przywieziono ją dzień wcześniej. Uzgodniliśmy kolejny termin, który został potwierdzony mailem z UPS. Niestety paczka zamiast trafić do mnie wróciła do nadawcy.
    W trakcie uzgadniania terminu dostałem 20 wiadomości email, które bywały ze sobą sprzeczne. Pisano w nich o błędnym adresie dostawy, wyznaczano terminy, z których się nie wywiązywano.
    Koszmar.
    Zdecydowanie NIE POLECAM!!
  • ~DariaK / 2020-08-06 12:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Otrzymałam przesyłkę za pomocą kuriera UPS, nie rozumiem dlaczego w 2020 roku, kurierzy nie mają przy sobię terminala dla opłaty przesyłki katą przy odbiorze, utrudniło mi to życie w tysiąc razy, dlaczego muszę iść i szukać gotówki, kiedy na całym świecie normalnie działa opłata bezdotykowa przy odbiorze?! Zniechęca mi to do korzystania usług UPS!
  • ~DarkSoul / 2023-06-13 17:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma porażka , zatrudniają pracowników którym nie chce się pracować, kurier wstawia status podjęta próba dostarczenia paczki gdzie w rozmowie telefonicznej przyznaje się że w ogóle go nie było. Jedna wielka porażka
    Zaletybrak
    Wadylenistwo kuriera,
  • ~Dawid / 2022-01-19 13:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Centrum obsługi kłamie w żywe oczy, śledzenie przesyłki to jakiś żart(o godz 12. następnego dnia dostaje powiadomienie że dzień wcześniej o 10 paczka została wstrzymana do kolejnego doręczenia - cokolwiek to znaczy)

    Pani przez telefon mówi mi, że paczka jest w samochodzie kuriera i do 20 na pewno przyjedzie, dzień później dostaje info, że paczka codziennie wyjeżdża z magazynu ale kurier nie zdąża jej dostarczyć. Podobno została wysłana dyspozycja, że przesyłka jest ważna i musi być koniecznie dostarczona danego dnia. Miał się ze mną skontaktować ktoś z oddziału lub kurier - oczywiście cisza. Z frustracji zadzwoniłem do sklepu w którym kupowałem - u nich jest kompletnie inna informacja, że paczka leży w centrali i nigdzie nie wyjechała.

    Cyrk, syf i bałagan. Dziwię się, że jeszcze ktokolwiek korzysta z ich uslug. Już poczta państwowa działa lepiej od tego pseudo kuriera - unikać jak ognia.
    WadyCentrum obsługi okłamuje klienta
    Niezrozumiały i nieaktualny system śledzenia paczki
    Czas oczekiwania na dostawę
  • ~dm / 2023-08-05 10:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kolejny raz brak dostawy w określonym przez dawcę terminie . Nigdy więcej ups
    ZaletyBrak
    WadyBrak przesyłki na czas
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976