Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4144 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anacron1337 / 2020-01-21 15:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Drogi, nawet nie próbowali dostarczyć paczki do mnie, byłem cały dzien w domu i nawet nikt nie zadzwonił, tylko zostawili w punkcie i to dwa razy z rzędu, już lepszy DHL
  • ~Andre / 2020-07-10 22:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Wysyłałem osobiste (bezwartosciowe dla innych) dokumenty do USA (numer przekaże na żądanie). Prosiłem telefonicznie o twardą kopertę UPS na listy formatu "over A4". Jak kurier zadzwonił poprosiłem ponownie o twardą kopertę. Odpowiedział, że jak dostanie przesyłkę to zapakuje ją w samochodzie. Naiwny, wręczyłem mu dokumenty w poprawnie zaadresowanej papierowej kopercie. Moja koperta dotarła do adresata tylko w tej mojej kopercie ale zostala ona "po drodze" rozerwana a zawartość pomięta - prawdopodobnie dla sprawdzenia czy nie ma wewnątrz jakichś wartości. Przetrzymnana została w Philadelphia ponad jedną dobe (w środku tygodnia). Nigdy więcej UPS-Polska. Prawdopodobnie pracują tam potencjalni złodzieje którzy chcą mieć łatwy dostęp do wnętrza przesyłek, nie dbając nawet o pozory.
  • ~Andrzej / 2022-09-14 19:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma, kurierzy w Dąbrowie Górniczej nie dostarczają paczek do klienta( koszt takiej usługi to 25zl) tylko kieruje przesyłki do akcess pointa czyli klient sam sobie ma jechać i odebrać,
    Kurier nie raczy; mnie nawet poinformować tyłków w systemie jest nota o fikcyjnej nieudanej próbie doręczenia

    I to nie pierwsza taka sytuacja UPS co za dziadostwo
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostarczenia paczki i nawet wysłania powiadomienia SMS, email gdzie została paczka
  • ~Andrzelika / 2023-04-05 15:21
    Ocena: 1.33 / 5
    A to jest numer,wysłałam paczkę do UK i błądziła w mieście przez trzy dni,a ostatecznie kurier napisał że zostawił na stacji benzynowej,syn pojechał a pracownik stacji powiedział że nie ma takiej paczki i wyjasnił że tak kurierzy piszą i kłamią bo szef ich rozlicza i tak kłamią,klientów ,ale to debile i to już nie pierwszy raz.Ostatnio to zostawił pod blokiem,zróbcie coś z tymi debilami kurierami w UK,jak tak można ,a klient jeździ tam i spowrotem.A czy ich ktoś kontroluje?
    ZaletyKs
    WadyXg
  • ~andzia / 2020-06-25 15:13
    Ocena: 1.33 / 5
    czekając cały dzień w domu kurjer nawet nie zadzwonił i wcisną awizo w skrzynke po co są podawane telefony najgorsza firma kurjerska a rozmowa z infolinią żżżżżżżżenada nie miła służbowa i robią łaskę że wogle muszą z tobą rozmawiać nie polecam
    Zaletyzero
  • ~Aneta / 2020-05-29 19:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka, niekompetentny, arogancki kurier. Okłamuje klienta, a tym samym swoich pracodawców. Korzystam z różnych firm kurierskich, ale ta ....żenada. Przykro, że firma nad tym nie panuje.
  • ~Ania / 2019-10-01 20:41
    Ocena: 1.33 / 5
    W mailu była informacja o dostareczniu paczki w następnym dniu. W domu był zarówno mąż, jak i babcia. Domofon włączony, ja pod telefonem. Niestety otrzymałam smsa,że nikogo w domu nie było i paczka czeka w punkcie. Inne firmy dzwonią, piszą, że dostarcza w tych i tych godzinach, albo dzownia czy jest ktoś w domu,ewentualnie zostawia u sąsiada. A tu nic,zero. Nie polecam tej firmy. Widząc po innych komentarzach nie tylko ja ich nie polecam.
  • ~Ania / 2022-07-13 22:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka któryś raz z kolei nie dostarczona na adres z dostawy . To samo imię i nazwisko odbiorcy ale adres już nie. Niedokładnosc kuriera
  • ~Ania / 2022-09-12 13:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta firma to porażka mąż w Norwegi czeka na paczkę od półtora tygodnia i nic zero kontaktu zero śledzenia paczki tel odbiera automat na maile również automat ciągła doślij dokumenty dostałam i nic masakra .Omijanie tą firmą.Nie polecam!!!
    ZaletyNie ma
  • ~Anna / 2021-09-15 14:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Czekałam na paczkę kilka dni siedząc na L4. Kiedy weszłam na śledzenie paczek, okazało się, że moja paczka czeka do odbioru w punkcie bo kurier nie zastał mnie w domu. W tym czasie nie wychodziłam z domu nawet do sklepu, więc to bzdura..Nikt się ze mną nie kontaktował.
    Do tego punktem odbioru okazał się sklep spożywczy o innej nazwie niż opisany na stronie...Szukałam tego nieszczęsnego nieistniejącego sklepu po okolicy...
    ZaletyStrona do śledzenia przesyłek
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2022-12-07 16:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, nie odbierają telefonów, jedna wielka porażka!
  • ~AnusiA / 2019-02-28 10:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozumiem brak informacji, że kurier ma danego dnia być, ale brak jakikolwiek informacji, że kurier był i przekazał potem paczkę do jakiegoś punktu odbioru, to już żenada.
    O tym, że mam iść do jakiegoś punktu dowiedziałam się z opcji śledzenia paczki. Ani smsa, ani maila, ani informacji pisemnej, że kurier był i już nie przyniesie mi paczki.
    WadyBark informacji o oddaniu paczki do punktu
  • ~Arkady / 2023-09-28 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    ŻENADA,
    przestroga dla firm posiadających konto w ups.
    Brak pomocy w każdej dziedzinie. Arogancja i jeszcze raz arogancja.
    z pośród wielu firm kurierskich najwięcej problemów logistycznych!!!
    NIE polecam
  • ~Artur / 2020-12-07 05:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Ełku. Niemiły kurier który nie dostarcza przesyłki pod drzwi. Trzeba samemu wnosić sprzęt. Zero kontaktu telefonicznego ze strony kuriera. Z innych firm kurier kontaktuje się czy zamawiający będzie pod tym adresem. Nie polecam tej firmy bo to już nie pierwszy raz taka sytuacja.
    ZaletyZoro
    WadyPod każdym względem.
  • ~Artur / 2021-06-10 14:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier dzwonil ja nie zdążyłam odebrać więc natychmiast oddzwoniłam ale ten już nie odebrał Ta firma kurierska to totalne dno
  • ~Bbbe20 / 2018-08-23 22:14
    Ocena: 1.33 / 5
    U mnie nie dość że pomylili miejscowości, (do mojej miejscowości dołożyli sobie dwa słowa i wysłali moją paczkę x kilometrów dalej) to jeszcze kurier nie był łaskawy zadzwonić tylko od razu pisał o nieudanej próbie przekazania. I teraz pytanie skoro nie widział dwóch dodatkowych słów w nazwie i zły kod pocztowy to czemu tam jechał i co najważniejsze nie dzwonił? Powinien być podawany numer do kuriera w wiadomości e-mail, skoro oni nie raczą dzwonić i trzeba dzwonić do centrali żeby się z nim skontaktować ( przynajmniej pani konsultantka była miła i szybka). Mam nadzieję, że w końcu jutro dotrze moja paczka! Przyznam, że jestem zawiedziona, bo często korzystałam z usług firmy i pierwszy raz spotykają mnie takie nieprzyjemności. mam nadzieję, że to jednorazowa pomyłka.
  • ~Beata / 2021-07-26 16:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie wiem, co ta firma robi jeszcze na rynku. Odbieranie od nich przesyłek jest koszmarem. Dziś czekałam ponad 6 godzin. Niekompetentna obsługa w infolinii (jedna pani się rozłączyła w trakcie rozmowy po zadanym pytaniu, więc zadzwoniłam drugi raz i ta rozmowa również nic nie dała, bo dowiedziałam się tylko, że ta pani nic nie może, nie ma kontaktu z kurierem, co jest niewiarygodne. Ze swoim przełożonym również nie ma kontaktu.).
    Kiedyś kurier mógł zadzwonić i ustalić godzinę dostawy, teraz jest na stronie niezrozumiała informacja, że przesyłka zostanie dostarczona "w godzinach pracy".
    Okazało się, że są to godziny.... 9-19. To jest jakieś nieporozumienie i kompletny brak szacunku dla klienta. Rozumiem godzinę, dwie oczekiwania, ale 10 godzin?
    Inne firmy (np. DHL) mają opcję połączenia z kurierem.
    Kurier poinformował mnie, że powinnam się cieszyć, że w ogóle dziś dostałam przesyłkę.
    Wadybrak kontaktu z kurierem, brak określonego przedziału czasowego, w którym będzie dostarczona przesyłka
  • ~Beerman / 2022-06-25 11:20
    Ocena: 1.33 / 5
    UPS zawsze bylo slabe ale teraz siega dna.
    Kurier podobno byl u mnie dwa razy ... nie mialem trackingu, powiadomienia. Pytalem dlaczego kurier nie dzwonil to dowiedzialem sie, ze "nie ma takiego obowiazku"
    W koncu sklep sie ze mna skontaktowal ws odbioru.
    Umowilismy sie na piatek okolice 16. Kuerier nie przyjechal i sam przelozyl dostawe na poniedzialek.
    Zmarnowalem 6 godzin jakie mialem poswiecic na urzadzanie mieszkania.
    Anulowalem zamowienie i zamowie tam gdzie UPSa nie maja ... bo reszta kurierow nie ma problemu z wykoaniem telefonu.
    ZaletyLADNE AUTA
    WadyDNO
  • ~bogdan / 2019-10-23 10:08
    Ocena: 1.33 / 5
    tragiczna firma nie polecam .czekam na paczkę już przesło tydżień
  • ~Boti / 2022-12-19 15:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziś na bezczelnego wjechał mi w bramę bo niby nie miał gdzie zawrócić, złamał 2 dechy i z ironicznym uśmiechem odjechał. Zero przepraszam itp.
    WadyHamstwo kierowcy i wandalizm
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12728
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8127
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7750
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4144
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2463
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113