Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzona / 2022-03-21 16:16
    Ocena: 1.67 / 5
    UPS porażka. Oszuści. Zapłaciłam za przesyłkę a po 1,5 miesiąca dostałam fakturę dodatkową bo przesyłka była niestandardowa, ponieważ pudełko było owinięte folią stretch. Faktura wyższa od tej którą zapłaciłam za dostarczenie przy zamówieniu kuriera. Złodzieje
    WadyDużo
  • ~Wkurzona / 2022-07-08 10:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier doręczył przesyłkę do innej miejscowości do innych ludzi! Tragedia infolinia to samo..nigdy więcej nie polecam i ostrzegam.
  • ~wkurzony klient / 2023-03-14 09:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Ta firma to nieporozumienie. Po podpisaniu umowy brak kontaktu z opiekunem handlowym. Można wydzwaniac codziennie, skłądać reklamacje na ich infolinii i otrzymywać zapewnienie, że na 100% w ciągu 24h będzie kontakt z ich strony. Wszystko skupia się tylko i wyłącznie na podpisaniu umowy, obsługa posprzedażowa nie istnieje!
  • ~Włodzimierz / 2023-08-02 11:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie chciał dostarczyć przesyłki do domu,kazał podjechać pod dane miejsce .
  • ~Wojciech / 2023-03-17 09:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak jakichkolwiek powiadomień. Gdybym nie wszedł w śledzenie, nawet bym się nie zorientował. Paczka w punkcie odbioru oddalonego o ponad 6 km, brak próby doręczenia. Kłamstwa, że kurier próbował dzwonić domofonem. Po awanturze paczka dostarczona kolejnego dnia.
  • ~Ws / 2024-11-27 16:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier UPS zostawia paczkę pod drzwiami,nie kontaktuje się odbiorcą. Otwiera sobie sam bramkę i wchodzi na posesję bez zgody właściciela. Złożyłem reklamację to dostałem odpowiedź że tak mogą robić. Dla mnie porażka. Jeszcze nigdy z takim chamstwem się nie spotkałem. Nikomu nie polecam tej firmy.
    WadyBrak komunikacji ze strony kuriera
  • ~wściekły na UPS / 2022-05-14 00:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Dla mnie najgorsza, i jak mawiają inni "oszukańcza" firma z jaką miałem do czynienia. Do dużej przesyłki do jednego z krajów Beneluxu za którą zapłaciłem ok 450 zł, doliczyli mi dodatkową opłatę 2400 !!! To jest wielki skandal i sprawa ląduje w sądzie - niech płacą odszkodowanie za takie oszustwo. Mam zdjęcia tej przesyłki wraz z wymiarami, bo już wcześniej naliczali mi kary, ale wtedy nie miałem dowodów, że niemieli racji. Tym razem się zabezpieczyłem. Składajcie pozwy i może się nauczą nieroby, że łatwych pieniędzy nie zarobią już w Polsce. Co do pracy kurierów nie mam zastrzeżeń - starają się chłopaki. Ja nie wiem, kto to w ogóle mierzy, jak rozerwą mi stretcha, to skaner wykaże przesyłkę o 2 cm wyższą lub szerszą i już sobie naliczają opłatę moim kosztem ! ! !
  • ~Zasmucona / 2020-06-30 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli kurier rzuca paczkę pod nogi kobiecie w 9 miesiącu ciąży to znaczy, że jest totalnym ignorantem i nigdy w życiu żaden kurier Ups nie dostanie napiwku. Tłumaczenie się, że to „ze względów bezpieczeństwa w kwestii koronawirusa” jest żałosne tymbardziej, że ma tu mowy o nikim w kwarantannie. Odradzam!!!!!!
  • ~Zbyszek / 2019-05-22 15:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy mają gdzieś swoich klientów, co z tego, że szybko przychodzą paczki jak ich można zwyczajnie nie dostać bo kurier nie poczeka nawet kilku minut, albo nie będzie mu się chciało iść i cyk awizo bo po co. Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałem, liczą się tylko oni. Zamawianie przez tą firmę rzeczy mija się z celem, bo mają na uwadze tylko i wyłącznie swoją wygodę. Więcej czasu spędziłem na ich stronie, niż to warte. Straciłem tylko czas a przesyłki nie ma bo opcja za pobraniem jest problemem bo nie potrafią być przychylni. Robię dużo zakupów w internecie i inne firmy oferujące usługi kurierskie starają się bardzo dostarczyć przesyłkę mimo wszystko, można się z nimi zawsze dogadać i klient czuje, że zależy im a nie żeby odbębnić tylko swoją robotę. Pierwszy i ostatni raz.
    ZaletySzybkość
    WadyNiepraktyczny system i długi proces rejestracji.
    Niekomunikatywni kurierzy.
    Lekceważenie potrzeb potencjalnego klienta.
  • ~Zbyszek (zm352) / 2023-09-23 07:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnio coraz częściej uszkadzają paczki, chociaż wyraźnie jest oklejone kilkoma naklejkami, żeby uważać, bo w paczce jest szkło.
    Niestety, to nie jest jednorazowy przypadek. Paczki są zazwyczaj opłacone, więc uszkodzone paczki zostawiają przed domem i odjeżdżają bez zostawienia protokołu szkody.
    Cena usługi kurierskiej w stosunku do jakości wykonania usługi jest nieadekwatna.
    Zapewne paczka jest rozbijana na ostatnim etapie dostarczania, bo przecież uszkodzonej nie wydaliby do doręczenia.
    Nie ma jak się odwołać, bo nie ma protokołu.
    Przyjmują widocznie ludzi z łapanki i nie są przeszkoleni, albo cwaniaczki. którzy rzucają czyjąś własnością bez respektowania oznaczeń.
    ZaletyNa tle innych firm kurierskich nie są jeszcze najgorsi
    WadyBrak odpowiedzialności za zniszczony towar podczas usługi kurierskiej
  • ~Zibi / 2021-07-29 13:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem przesyłkę upsem była płatna 20 zł czy coś takiego w innych firmach sklep bierze cenę przesyłki na siebie ale tu był tylko ups. Mam nie sprawny domofon w mieszkaniu w każdej innej firmie kurier jak nie dodzwoni się domofonem dzwoni telefonem nanumer który podałem w przesyłce ale nie kretyni z ups. Czekałem cały pierwszy dzień bez skutku, zdenerwowany zadzwoniłem na infolinię okazało się, że była nie ufana próba doręczenia paczki chociaż ja byłem w domu ale kurier nie raczył zadzwonić na numer dołączony do adresu przesyłki. Pani w infolinii powiedziała, że zostawi kurierowi informację żeby następnym razem zadzwonił telefonem jsk przyjedzie i niespodzianka znowu to samo debil przyjechał i nie zadzwonił wystawił informacj~ nie udane doręczenie i pojechał sobie. To jest stara firma ale jak si~ okazuje najgorsza na rynku. Dpd dhl speedmail tnt i wiele innych są o niebo lepsze nigdy nie kiżystajcie z tej firmy bo to totalna żenada.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~zirytowana / 2021-12-17 14:01
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest po prostu szczyt.... zje**** firma od 3 dni nie potrafi doręczyć paczki co gorsza, infolinia mnie od razu rozłącza jak tylko dzwonię żeby się coś dowiedzieć tragedia zero jakichkolwiek informacji co się dzieje z tą cholerną przesyłką
    Wadycała firma od a do z
  • ~znowu zawalilismy... ups... / 2019-10-08 18:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier przekierowal paczke do punktu po rzekomej probie dostarczenia, problem w tym ze caly dzien bylem w domu, nikt nie pukal, nie dzwonil, kurier duch :) no ale przeciez probowal :)
    ZaletyBrak
    WadyLeniwi kurierzy
  • ~Zofia / 2021-08-08 20:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie nie nie Polecam tej firmy totalna porazka .Przesylka dotarla ale Pani mi kazala z samochodu wyjmowac paczke za kilka dni kolejna paczk i znowu sytuacja sie powtorzyla .Odnioslam wrazenie ze ta Pani pracuje za kare byla z Panen ktory wcalenie wychodzil ze samochodu dopiero kiedy ja odmowilam ze ja nie bede wyjmowac paczki wtedy Pan laskawie wyszedl ze samochodu i pomogl tej Pani .
    WadyBardzo argadzcy pracownicy
  • ~Dominika / 2021-05-20 15:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Kurier woził caly tydz paczkę zamiast zostawic w punkcie odbioru.
    ZaletyBrak
    WadySame wady tej firmy. Brak kontaktu z kurierem,
  • ~gorrgii / 2021-12-08 06:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia najgorszy kurier z jakim miałem doczynienia .Nie miał wydać więc poprosiłem aby poczekał,podejdę do sklepu i rozmienie nie za darmo mòwie że na flaszkę jeszcze dostanie .Zabrał paczkę i pojechał .Nie skorzystam z usług już tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt drogo nie adekwatnie do obsługi klienta
  • ~Hosefa / 2021-08-31 06:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Po raz pierwszy spotkałam się z celowym działaniem kuriera na szkodę klienta. Ponieważ przesyłka była pilna, to śledziłam jej status na stronie. I w pewnym momencie zauważyłam, że przesyłka nie będzie dostarczona, bo jest błędny adres dostawy i nastąpi zwrot do nadawcy. Po telefonicznych ustaleniach okazało się, że w tym rejonie kuriera, który rozwozi przesyłki w moim terenie, zastępował inny i po prostu nie chciało mu się podjeżdżać do wioski oddalonej ok Krakowa o 10 km. Gratuluję firmie UPS takiego pracownika, który chyba pomylił zawód, albo podesłała go do pracy w tej firmie konkurencja :)))
  • ~infiniton / 2019-03-06 12:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Parametry produktu? - dno!. Nie komentuję czasu trwania przesyłki, nie zależało mi na tym bardzo. Dostaję (2.03.2019) SMS że przesyłka jest w kraju i czy zechciał bym ją odebrać osobiście w punkcie, pomyślałem że nie robiąc problemu przespaceruję się, zwłaszcza że miałem otrzymać SMS kiedy jest do odbioru (przez 10 dni!!!)... wysłałem zgodę. Cztery dni później będąc w pracy odbieram telefon z z KRZYKIEM i WYRZUTAMI że nie ma mnie w domu - TAK TO PAN KURIER - i informacja że on nie będzie już przyjeżdżał, że mogę odebrać w ich punkcie (ok. 20 km)albo zostawi mi u pana przy straganie warzywniczym. JAKOŚĆ USŁUGI: PACZKĘ O WARTOŚCI 50 000 ZŁ (tak, pięćdziesiąt tysięcy złotych!!!!) gość chce mi zostawić u chłopa na straganie!!!! TO JEST JAKOŚĆ USŁUGI!!!!!. Po skontaktowaniu się z infolinią dowiedziałem się że: 1. kurier nie ma obowiązku dzwonić do mnie,
    2. że paczka nie została skierowana do "access Point"(na co wyraziłem zgodę)gdyż nie kwalifikowała się ale stwierdzono to po wysłaniu do mnie informacji 3. kurier przyjedzie do 3 dni -czyli mam się zwolnić z pracy i czekać w domu?
    Zaletybrak
    Wadysami państwo oceńcie
  • ~Kasia / 2021-12-13 11:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Kurier nie skontaktował się ze mną,podobno nie było mnie w domu,zostawił paczkę w jakimś bardzo odległym od mojego miejsca zamieszkania budynku i w dodatku żadnej informacji,gdzie tą paczkę mogę odebrać. Bardzo źle,nie polecam - tylko się niepotrzebnie zdenerwowałam a i firmy UPS już nie wybiorę..
  • ~Katarzyna / 2017-04-06 23:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Pomimo, że płaci się za przesyłkę kurierską, jeśli odbiorcy nie ma w domu przy pierwszej próbie dostarczenia paczki, kurier od razu kieruje ją do punktu odbioru (w moim przypadku oddalonego o 3,5 km). Wcześniej nie została podjęta żadna próba kontaktu ze mną, a szkoda, bo paczkę można było zostawić u któregokolwiek z sąsiadów (taką zasadę my sąsiedzi stosujemy w przypadku innych firm kurierskich). Poza tym informacja, że przesyłka czeka na mnie we wskazanym miejscu, przyklejona została na zewnętrzną część drzwi do klatki schodowej i widoczna była dla każdego wchodzącego do klatki lub przechodzącego obok. Można było zadzwonić domofonem do dowolnego sąsiada i wrzucić informację do skrzynki lub po prostu przekazać ją, a najlepiej paczkę, danemu sąsiadowi. Dziwi również to, że kurier podejmuje tylko jedną próbę dostarczenia paczki. Dziś kiedy firm kurierskich jest sporo na rynku, po tego rodzaju doświadczeniach na pewno już nigdy nie wybiorę UPS.
    Zaletybrak
    Wadyopisane w opinii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976