Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4144 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paulina / 2021-03-19 08:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłki międzynarodowe KOSZMAR, Jeśli chodzi o obsługę celną - wieczna obsuwa w terminach odpraw, stosowanie własnych kodów celnych (zawyżonych stawek), pomimo podanych przez nadawcę i odbiorcę na tłumaczeniu innych. Opóźnienia notoryczne w dostawie po odprawie - tydzień czasu na terenie Polski i to po codziennych telefonach i sprawdzaniu na infolinii o co chodzi, skąd opóźnienie.
    Obsługa na infolinii żałosna. Nic nie wiedzą, poza tym co w systemie , czyli dokładnie to samo co na stronie www. Nic nie mogą zrobić, poza wpisaniem do systemu, ze klient dzwonił. Proszą o cierpliwość. Po szóstej paczce z tymi samymi problemami w ciągu dwóch miesięcy mam dosyć czekania i cierpliwości.
    Z całej mocy NIE POLECAM. Pod tym względem jestem fanką DHLu, odprawa celna przygotowywana już w momencie nadania paczki. Potem formalności w tym samym dniu w dostawie.
    Kurierzy dostarczający paczki w obu firmach super ludzie. Ale to nie wszystko, żeby klient był zadowolony
    ZaletyBRAK
    Wadynieterminowość, brak konkretnych informacji na infolinii, brak wsparcia opiekuna, BRAK opiekuna klienta w ogóle, brak możliwości złożenia reklamacji na obsługę!!
  • ~Paulina / 2022-08-31 09:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Płacisz za przesyłkę, która ma być dostarczona w danym dniu a kurier ją awizyje bo nie chce mu się z nią jechać na wieś.
  • ~Paweł / 2018-12-11 10:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Otrzymałem od UPS mail: "Paczka nadchodzi.Ta wiadomość została wysłana do Ciebie na żądanie GRZEGORZ CUPRIAK GC LOGISTICS w celu powiadomienia o przesłaniu do firmy UPS poniższych informacji o przesyłce elektronicznej." Nazwisko, adres.
    Podano numer do śledzenia. Żadnej informacji o dacie doręczenia, żadnego esemesa. Później był weekend i po czterech dniach drugi mail: "Witamy, nie mogliśmy pozostawić paczki pod podanym adresem. Nowe miejsce dostawy: SKLEP SPOZYWCZY IZA".
    Ostatecznie zrobiłem sobie spacer ponad 2 km w obie strony i paczkę mam.
    Nigdy już nie kupię w sklepie gdzie nie będzie alternatywy dla tego globalnego monstrum.

    Paweł



    ZaletyTylko jedna: można z nich nie korzystać.
  • ~Piotr / 2023-06-09 14:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Zlodzieje i oszusci. Nie uzywac pod zadnym pozorem - lepiej zaplacic komus innemu aby uniknac zlych doswiaczen.
    Zaletybrak
    Wadybrak obslugi klienta i nieuczciwe praktyki
  • ~Piotr Wydra / 2023-10-02 15:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak słów jeżeli chodzi o tą firmę kurierską.
    Towar opłacony przelewem na kwotę 5110 zł a kurier zostawił paczkę u sąsiadki. Po interwencji telefonicznej do UPS dopiero po godzinie czekania na kontakt z ich strony dowiedziałem się pod jakim numerem mieszkania znajduje się moja paczka. Zgroza nie polecam tej firmy kurierskiej.
    ZaletyBrak
    WadyNie liczą się z klientem
  • ~Pol / 2019-12-10 12:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Nie po to kieruje paczkę w punkcie odbioru po to żeby jej później nie moc odebrać! Jeżeli podaje wszystkie informacje dot. Paczki to chyba jestem na tyle wiarygodna aby udowodnić swoją tożsamość. Kurier w drzwiach jakoś nigdy nie prosi o dowód! To jest śmiech na sali! Nigdy więcej nie będę korzystać z usług tej firmy. A kurier nie zawsze dociera pod wskazany adres bo łatwiej mu dostarczyć do punktu, bez żadnej informacji ! Żenada
  • ~Przemysław / 2022-12-29 12:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiejsze zachowanie kuriera UPS skandaliczne, cham i prostak, rzuca paczkami z elektroniką, czekał pół minuty przed furtką po czym wrzucił paczkę do auta , podszedłem do niego, odmówił wydania paczki pobraniowej za 1500 zł bo "ma to w du..ie.. i tak mu zapłacą za przesyłkę a klient powinien czekać zimą ubrany w drzwiach dwie godziny i czekać na jego przyjazd - nie wiedząc nawet że przyjedzie.
    Rzucając bluzgami z szyderczym uśmiechem odjechał z moją paczką.

    Gratuluję procesu rekrutacji, rozumiem że brak ludzi do pracy, ale takie prostactwo i chamstwo to już przesada. Niestety to świadczy o całej firmie.
    Zaletybrak
    Wadypoziom intelektualny i kultura z najniższego poziomu
  • ~Qwer / 2021-12-16 11:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Oczywiście kurier nawet się nie zjawił a rzekomo była próba doręczenia, kiedy zainterweniowałam, dowiedziałam się ze paczka niby była awizowana na drugim końcu miasta pod zupełnie innym adresem, jedyne co się zgadzało to pierwsza litera ulicy :) Jakość infolinii tez zostawia wiele do życzenia, konsultant niezbyt miły, odzywa się jakby za karę, ledwo go słychać.
  • ~Rafal / 2020-02-17 17:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczki notorycznie dostarczane do punktow odbioru bez zadnej komunikacji wczesniej z klientem. Brak telefonu, smsa.

    Potwierdzam, UPS nie dostarcza paczek pod adres!!!!! I robi to celowo.
    ZaletyBrak
    WadyPaczki niedostarczane pod adres, Tylko prosto do punktu odbioru.
  • ~Reny / 2023-09-07 12:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka dotarł we wtorek kiedy byłem w pracy, w rozmowie z kurierem poinformowałem go, ze w domu będę w czwartek. Dzis jest czwartek, i widzę, ze paczka została zwrócona do nadawcy. Na infolinii poinformowali mnie, ze nie mają żadnej adnotacji, ze będę dopiero dzis a kurier podjął 2 próbę podręcznika wczoraj (w środę) w ogóle się ze mną nie kontaktując, wiec dzis paczka jest już zwrócona do Francji, do nadawcy, i oni nie mogą nic z tym zrobić, tylko ja mam się kontaktować ponownie z nadawcą. Paranoja.
  • ~Robert / 2023-04-05 15:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zostawił paczkę o wartości 1500 zł w skrzynce na listy Bez żadnej informacji o której będzie wszedł sobie do budynku mimo że jest domofon wrzucił paczkę do skrzynki i uciekł jak złodziej W dniu dostarczenia paczki nie otrzymałem żadnej informacji sms że o godzinie tej czy innej będzie z przesyłką
    Wadybezczelni złośliwi kurierzy
  • ~Rosik / 2021-11-10 12:22
    Ocena: 1.67 / 5
    tragedia, kurier sobie nie przyjechał
    obsługa - gadasz z sekretarka, obsługa nie ma kontatku z kurierem. Tak samo z oddziałem
    By złożyć reklamcję musisz się rejestrować, dowcip
  • ~Rozczarowana / 2019-06-13 10:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem rozczarowana zachowaniem kuriera. Brak informacji o dniu nadania przesyłki. Brak możliwości płatności kartą, dając Panu 100 zł twierdzi że nie ma wydać i że chce drobne. Mówiąc że nie mam zabiera przesyłkę i mówi że przyjedzie jutro. A co najbardziej mnie zdenerwował że podczas doreczania cały czas rozmawiał przez telefon widocznie były ważniejsze rzeczy.
  • ~ruda / 2019-06-20 12:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie podana godzina wręczenia przesyłki, klient ma czekać cały dzień, bo wielce szanowny kurier UPS ma nie wiadomo o której dać paczkę do ręki? Nawet, jak czekałam ten jeden dzień, to się okazało że mnie w domu nie było i mam paczkę odebrać w punkcie! Tak się nie robi! Brak szacunku do klienta! Ostatni raz korzystam z państwa usług.
  • ~Skoti / 2023-07-05 12:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam serdecznie,

    Niestety nie jestem zadowolona z ich usług uznali że dobrze zrobi mi pójście do punktu 3 km od mojego miejsca zamieszkania po mimo że zapłaciłam za przesyłkę by dotarła na adres.
    Nie będę dodawała że specjalnie zamówiłam na daną datę w której byłam w domu by odebrać przesyłkę...
    Żadnego kontaktu nawet nic w skrzynce i odwieczny tekst kurier nie ma obowiązku by dać znać że jest bądź go nie będzie....
    Parodia nie polecam nie skorzystam już.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Sławomir / 2018-09-27 23:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona, "dostarczony" został tylko SMS "że kurier nie zastał nikogo pod adresem", bez wcześniejszego awizowania dostarczenia przesyłki. Żeby było ciekawiej to w "Powiadomienie UPS o wydarzeniach wyjątkowych" jest że przesyłka została odebrana. Porzucenie przesyłki w sklepie spożywczym przez "kuriera" jest nazywane odebraniem, w domyśle dostarczeniem. Bardzo dziwne pojmowanie rzeczywistości przez firmę UPS a na pewno bardzo wygodne, klient płaci za dostarczenie a praktycznie zmuszony jest wsiąść do samochodu i przejechać parę kilometrów i osobiście odebrać przesyłkę. Rozumiem że firma UPS uważa mnie za sługę który spodziewając się przesyłki ma porzucić wszelkie swoje zajęcia i czujnie oczekiwać na pojawienie się "kuriera". W przyszłości każdego sprzedającego zmuszę do ominięcia szerokim łukiem firmę niby kurierską UPS.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostarczenia przesyłki
  • ~St / 2018-05-29 20:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku. Raz przesylka zaginela rzekomo adres byl bledny. Sprawdzilam i wszystko sie zgadzalo. Dzis kurier zadzwonil ze stoi pod domem a mnie nie ma. Nie dostalam maila ani smsa o doreczaniu przesylki. Kurier stwierdzil ze skoro zamawiam cos to mam czekac na dostawe. Rozumiem ze tydzien urlopu potrzebuje wziac i oczekiwac. Gdy zwrocilam mu uwage na jego bezczelnosc postanowil sie rozlaczyc i mimo wielu prob nie odbieral telefonu. W efekcie przesylki nie dostarczyl nawet nie zostawil awizo smsem poinformowal mnie ze odebrac jej nie moge bo zabiera ja do punktu oddalonego ok 60km.
    WadyTotalna bezczelnosc kuriera
    Brak jakiejkolwiek informacji o realizacji doreczenia przesylki
    Brak kontaktu z firma
    Przesylka nie zistala dostarczona
  • ~Stanisław / 2021-11-19 13:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiaj dostałem e-maila, że przesyłki nie dostarczono bo nie było odbiorcy w domu .Kurier nie zadzwonił , nie zostawił awiza , tylko kompletnie mnie olał. Byłem oczywiście w domu we wskazanych przez dostawcę godzinach !Draństwo do potęgi entej ! Przesyłka ma być zostawiona w jakimś sklepie.
    Zaletyżadnej
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Supel / 2018-08-07 10:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy często opryskliwi,robiący łaskę ,że sie odzywają.To ,że pracują na czas żeby dostarczyć przesyłkę nie obliguje ich do takch zachowań.
    WadyTak j.w.
  • ~sxpg / 2020-05-15 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma podchodzi z żartem do tego, pierwsze co to paczka zostanie dostarczona w czwartek, później w piątek, a następnie w poniedziałek ponieważ "adres dostawy jest błędny" ZAWSZE podawałem ten adres i jakoś poczta polska;DHL nie miało takich problemów.
    Zalety+ na akumulatorze w aucie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12727
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8126
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7750
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4144
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4026
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113