Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4144 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Martin / 2021-03-12 13:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Prosilem zeby kurier dzwonil przed dostawa.
    Zero telefonu, kurier zostawil paczke w jakims punkcie 2 km od domu. Po tel do UPS powiedzieli ze nie ma opcji zeby kurier zadzwonil i moga doatarczyc paczke w ciagu 2 dni roboczych. Wszystko super, ale po to bralem firme kurierska a nie poczte zeby to byla sprawna dostawa. Dzis jest piatek. Jestem po za miastem a w pon o 8 rano mam zaczac prace na komputerze ktory jest w paczce i nawet nie mam jak zadzwonic do punktu gdzie jest paczka bo nr podany jest do siedziby w warszawie. Straszny kibel jednym zdaniem. NIE POLECAM.
  • ~Michał / 2022-07-20 15:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Zero kontaktu z kurierem ,paczka opużniona o jeden dzień roboczy, specjalnie zostałem w domu aby ją odebrać w dzień którym miała być . Na infolini długi okres czekania ,a jak już ktoś łaskawie odbierze to nie da się zdobyć nr do kuriera tylko podają godziny dostawy z rozpiętością czterogodzinną,no bo przecież według nich my nie pracujemy tylko czekamy na paczki.
  • ~Mikołaj / 2022-05-26 17:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Zamówiłem szklaną rzecz która była dobrze zapakowana (folia bombelkowa i styropian) ale i tak została zbita. Na opakowaniu było widać dużo wgnieceń.
    WadyKurier nie stosuje się do ostrzeń na paczce.
  • ~mikrobolid / 2021-12-16 10:00
    Ocena: 1.67 / 5
    W poniedziałek Wysłałem paczkę do odbiorcy w USA serwisem UPS Express Saver. Miała zostać dostarczona po dwóch dniach, czyli we środę. Minęły trzy dni - jest czwartek - paczka nadal nie ruszyła z Polski, utknęła (podobno?) w Agencji Celnej, przy czym ze strony UPS nikt nawet nie próbował się ze mną kontaktować ani mailowo ani telefonicznie. Pracownicy z infolinii (dzwoniłem trzykrotnie) nie byli w stanie nic z tym zrobić - nie potrafili wyjaśnić, dlaczego przesyłka jest przetrzymywana, konsekwentnie odmawiali podania numeru telefonu do agencji celnej, kazali czekać na email (niby mogę tak czekać do wiosny?). Za cały bałagan i brak kompetencji obwiniali oczywiście - uwaga: słowo-klucz - SYSTEM.
    Wady- bałagan informacyjny
    - niekompetentni pracownicy infolinii
  • ~Milka6004 / 2023-01-26 17:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej ponieważ kurier nawet się że mną nie kontaktował i cofnął paczkę bo nie mógł znaleźć mojego budynku, zamiast zadzwonić to cofnął paczkę do nadawcy .
  • ~Miłosz / 2019-12-04 15:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy z UPSA to chyba lecą sobie w kulki. Ta firma chyba myśli, że każdy ich klient jest bezrobotny i spokojnie siedzi sobie w domu oczekując paczki.
    W dodatku niechlujni kurierzy, którzy nie potrafią w sposób czytelny napisać swojego numeru telefonu na karteczce, która i tak ląduje byle gdzie.
  • ~MJ / 2022-11-22 14:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Brak awizo, Brak kontaktu od/do kuriera. W ustalonym terminie nikt nie przyjechał, żadnej informacji na stronie (monitorowanie) kiedy przesyłka zostanie doręczona. Nic tylko siedzieć i czekać aż ktoś łaskawie się zjawi. Usługa tylko dla bezrobotnych
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Mn / 2025-09-03 20:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka dostarczana przez miesiąc, a miała być dostarczona w ciągu 7 dni, brak pomocy od firmy, za każdym razem kłamstwa mówione przez telefon, próba wyłudzenia pieniędzy poprzez nałożenie opłat celnych i rządowych za wysłanie prezentu. Na koniec z paczki zdjęte opłaty tylko dlatego że pisałam i dzwoniłam cały czas gdyż na paczkę jako prezent nie może zostać nałożona opłata celna ani rządowa zwłaszcza w takiej kwocie jak u mnie. Firma przesyłała adresy e-mailowe żebym sama wyjaśniała tą sprawę. Jak dla mnie najgorsza firma kurierska a jeszcze pani w punkcie przyjęła paczkę a za kilka dni stwierdziła że nie potrzebnie wysyłaliśmy paczkę do Wielkiej Brytanii. No i oczywiście firma zgubiła pro formę faktury. Tragedia!!! NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Momo Ludens / 2025-08-27 18:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostawa spóźniona

    Dostawa spóźniona. Na infolinii usłyszałem, że UPS codziennie obsługuje 20 mln przesyłek i że to firma globalna. Rozczuliło mnie to mniej więcej tak samo, jak ich mój negatywny komentarz.

    Miłej, choć absolutnie bezradnej pani konsultant wyjaśniłem, że los pozostałych 19 999 999 paczek jest mi obojętny. Interesuje mnie tylko ta jedna, moja, która najwyraźniej postanowiła urządzić sobie światowe tournée, zamiast trafić do adresata.

    Globalny zasięg, lokalne spóźnienie. Ale przynajmniej wiem, że moja paczka nie jest samotna — bawi się w dobrym, wielomilionowym towarzystwie.
    ZaletyMiła ale zupełnie bezradna konsultantka.
    WadyDostawa spóźniona, brak rzetelnej informacji na infolinii, brak możliwości weryfikacji gdzie znajduje się przesyłka.
  • ~Monia / 2021-01-14 10:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierska... Czekałam tydzień czasu na paczkę, co chwilę była przekładana, po rozmowie z konsultantem dzwoni Pan i mówi że kurier na pewno dzisiaj już będzie z paczką a kuriera brak... Nie polecam!!!!
  • ~N.L. / 2019-12-05 21:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Od czego zacząć? Może od tego, że dla UPS klienci to nieroby siedzące w domu. Kurier nie raczył nawet zadzwonić przed dostarczeniem przesyłki i pyk - paczuszka wraca do nadawcy. Odpowiedź pana z infolinii: "nasi kurierzy nie mają obowiązku dzwonienia". To co, mam siedzieć cały dzień w domu i nawet po zakupy nie wychodzić, bo "nasi kurierzy nie dzwonią"? Bez jaj, jakoś DHL i inni potrafią najpierw dać znać i to nie tylko mailowo. Można dać chociaż jakiś przedział godzinowy! A tu nic.
    WadyBrak kontaktu kuriera!
  • ~NataliaR / 2020-01-22 16:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety ale nie polecam UPS, o ile Pani z która się kontaktowałam przez infolinie bardzo miła i konkretna osoba, to kurier to jakaś porażka. Planowane doręczenie na 21.01 do końca dnia, cały dzień siedzę w domu i kuriera jak nie było tak nie ma.... ok 17:30 sprawdzam status paczki, a tu „ nieudane doręczenie „. Dzwonię na infolinie i dowiaduje się ze kurier o godz 13:30 podjął próbę doręczenia ale nikogo nie zastal, no super tylko ze przez cały dzień nikt nie zapukał do drzwi... po krótkiej rozmowie z Panem konsultantem, napisano informacje z prośba by następnego dnia dostarczyć paczkę po godz 15, a także podaje nr by kurier mógł się ze mną skontaktować przed dostarczeniem. 22.01 godz 16:00 kuriera jak nie było tak nie ma, sprawdzam status, a tu znowu „ostatnia nieudana próba doręczenia”... nikogo z paczka nie było, kurier tez nie zadzwonił, po raz kolejny dzwonię na infolinie i dowiaduje się ze tym razem kurier był o 14:29 i nikogo nie zastal. No nie możliwe bo byłam w domu, a kurier tez nie raczył zadzwonić mimo wyraźnej prośby !!! Na szczęście Pani która zajęła się ta sprawa, stanęła na wysokości zadania i zleciła ponowne doręczenie na dzień następny oraz podała nr telefonu do kuriera by go ścigać. A
    ZaletyMiła i konkretna konsultantka w biurze obsługi klienta, Pani szybko podjęła się rozwiązania sprawy.
    Wady-kurier
    - czas dostawy
  • ~Natias / 2024-04-22 15:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zamiast przywieźć paczkę do mnie zostawił ją w punkcie odbioru paczek (w tym dniu otrzymałem 2 paczki od DHL). Po uprzejmej rozmowie z obsługą klienta zlecili ponowne przesłanie paczki do mnie. Kurier ma na to dodatkowe 2 dni. Czekam już tydzień.
    ZaletyKontaktowa obsługa klienta
    WadyBrak informacji o przesyłce na mail, ani na telefon. Leniwi, nieuczciwi kurierzy. Długi czas oczekiwania na dostawę.
  • ~Niezadowolony klient / 2020-04-08 15:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Pan kurier nie miał ochoty wejść na 3 piętro i dostarczyć przesyłkę. Zadzwonił i zarządał aby po nią zejść. Po czym Kurier położył przesyłkę na chodniku i wskazał palcem żeby ją wziąć (słuchawki do telefonu zapakowane w kopertę). W rękach trzymał czyjeś pudełko z butami. Na pytanie od kiedy tak się doręcza, odpowiedział od zawsze.
  • ~nigdy wiecej / 2022-09-16 12:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Absolutnie nie korzystac ani z ups ani fedexu. Tylko DHL. Troszke drozszy, ale NIEPOROWNYWALNIE LEPSZY. Mam tu na mysli przesyłki miedzynarodowe. Z upsem i fedexem bedziecie sie bujac tygodniami jak cos zrobia nie tak, a robia co chwile bledy i absolutnie w zadnym stopniu nie ponosza odpowiedzialnosci, panuje tam samowolka! Narazaja klienta na koszty! A dodzwonic sie? ahahahah. Powodzenia. Te dwie firmy powinny zostac zamkniete "z urzedu"
  • ~Nigdy więcej UPS / 2019-08-29 17:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Potwierdzam! Wszystkie negatywne komentarze są w pełni uzasadnione. Szkoda słów, strata czasu. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
  • ~No body od Perfect / 2019-06-27 21:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam kurier nawet nie podjął próby dostarczenia przesyłki po czym otrzymałem Sms-a że nie zastał nikogo w domu... żal po prostu... nie polecam tej firmy kurierskiej...
  • ~Nudziarz / 2024-11-13 17:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Przewinienia UPS w moim kontakcie z tą firmą można najkrócej podsumować słowami "niekompetencja" oraz "dziura informacyjna".
    Po zamówieniu paczki (fotel biurowy) otrzymałem od UPS maila z informacją o początku jej trasy, i przewidywaną datą jej dostarczenia. Dzień przed tą datą - kolejny mail, z informacją, że paczka dotrze jutro, w godzinach 10:30-14:30 (godzina nigdy nie ustalana ze mną, przy zamówieniu produktu takiego wyboru nie uświadczyłem). Termin dostawy przestawiałem na inny dzień, bo godziny dostawy nie można wybrać. Przyszedł mail o potwierdzeniu zmiany dnia dostawy, w godzinach 10:30-14:30. O godzinie 10:20 w dniu przewidywanej dostawy paczka wg trackingu nie została jeszcze wydana do doręczenia. Telefon na infolinię (trzykrotne cedzenie numeru paczki do automatu, nim mogłem nawet rozpocząć pytanie o paczkę)zaowocował informacją, że dane z trackingu niekoniecznie są zgodne z prawdą, i że wysyłane jest pytanie o moją paczkę do centrali, oraz że otrzymam telefon w sprawie w ciągu godziny-półtorej. Telefonu nie uświadczyłem. Do 14:30 paczka się nie pojawiła. Drugi telefon na infolinię dał potwierdzenie, że dziś paczki nie będzie, że odpowiedzi na pytanie nie ma, oraz przeniesienie paczki na odbiór osobisty z punktu. Dostałem maila że paczka jest do odbioru w punkcie. Na miejscu usłyszałem że jej tam nie ma, kurier nie zjechał, proszę przyjść jutro.
  • ~oliwiasosinska / 2018-08-29 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak numeru kontaktowego do kuriera mówi sam za siebie. Otrzymałam wiadomość, w której stwierdzono iż „kurier nie zastal nikogo w domu”, co rzecz jasna było nieprawda, oczywiście byłam w domu a nikt nie zapukał do drzwi :) Nie pozostało mi nic innego niż pojsc do punktu odbioru paczek ups w kwiaciarni oddalonej od mojego miejsca zamieszkania 1,5km. Zawsze staram się unikać tej firmy „dostawczej” jak ognia, niestety w tym wypadku nie miałam innej możliwości i musiałam skorzystać z ich jakże znakomitych usług. NIE POLECAM z całego serca :)
  • ~Opinia_merchant / 2023-09-02 13:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Pisali że Paczka przyjedzie w sobotę o 9-12 poczym nie przyjechała. O 13 zadzwoniliśmy do UPS a pani nas poinformowała że paczka jednak zostanie dostarczona w poniedziałek.
    ZaletyNie ma
    WadyFałszywe Info / oszustwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12727
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8126
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7750
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4144
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4026
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113