strona 30 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Milka6004 / 2023-01-26 17:27
Nie polecam tej firmy kurierskiej ponieważ kurier nawet się że mną nie kontaktował i cofnął paczkę bo nie mógł znaleźć mojego budynku, zamiast zadzwonić to cofnął paczkę do nadawcy . -
-
~Miłosz / 2019-12-04 15:25
Kurierzy z UPSA to chyba lecą sobie w kulki. Ta firma chyba myśli, że każdy ich klient jest bezrobotny i spokojnie siedzi sobie w domu oczekując paczki.
W dodatku niechlujni kurierzy, którzy nie potrafią w sposób czytelny napisać swojego numeru telefonu na karteczce, która i tak ląduje byle gdzie. -
~MJ / 2022-11-22 14:02
Nie polecam. Brak awizo, Brak kontaktu od/do kuriera. W ustalonym terminie nikt nie przyjechał, żadnej informacji na stronie (monitorowanie) kiedy przesyłka zostanie doręczona. Nic tylko siedzieć i czekać aż ktoś łaskawie się zjawi. Usługa tylko dla bezrobotnych ZaletybrakWadysame -
~Monia / 2021-01-14 10:30
Najgorsza firma kurierska... Czekałam tydzień czasu na paczkę, co chwilę była przekładana, po rozmowie z konsultantem dzwoni Pan i mówi że kurier na pewno dzisiaj już będzie z paczką a kuriera brak... Nie polecam!!!! -
~N.L. / 2019-12-05 21:04
Od czego zacząć? Może od tego, że dla UPS klienci to nieroby siedzące w domu. Kurier nie raczył nawet zadzwonić przed dostarczeniem przesyłki i pyk - paczuszka wraca do nadawcy. Odpowiedź pana z infolinii: "nasi kurierzy nie mają obowiązku dzwonienia". To co, mam siedzieć cały dzień w domu i nawet po zakupy nie wychodzić, bo "nasi kurierzy nie dzwonią"? Bez jaj, jakoś DHL i inni potrafią najpierw dać znać i to nie tylko mailowo. Można dać chociaż jakiś przedział godzinowy! A tu nic. WadyBrak kontaktu kuriera! -
~NataliaR / 2020-01-22 16:52
Niestety ale nie polecam UPS, o ile Pani z która się kontaktowałam przez infolinie bardzo miła i konkretna osoba, to kurier to jakaś porażka. Planowane doręczenie na 21.01 do końca dnia, cały dzień siedzę w domu i kuriera jak nie było tak nie ma.... ok 17:30 sprawdzam status paczki, a tu „ nieudane doręczenie „. Dzwonię na infolinie i dowiaduje się ze kurier o godz 13:30 podjął próbę doręczenia ale nikogo nie zastal, no super tylko ze przez cały dzień nikt nie zapukał do drzwi... po krótkiej rozmowie z Panem konsultantem, napisano informacje z prośba by następnego dnia dostarczyć paczkę po godz 15, a także podaje nr by kurier mógł się ze mną skontaktować przed dostarczeniem. 22.01 godz 16:00 kuriera jak nie było tak nie ma, sprawdzam status, a tu znowu „ostatnia nieudana próba doręczenia”... nikogo z paczka nie było, kurier tez nie zadzwonił, po raz kolejny dzwonię na infolinie i dowiaduje się ze tym razem kurier był o 14:29 i nikogo nie zastal. No nie możliwe bo byłam w domu, a kurier tez nie raczył zadzwonić mimo wyraźnej prośby !!! Na szczęście Pani która zajęła się ta sprawa, stanęła na wysokości zadania i zleciła ponowne doręczenie na dzień następny oraz podała nr telefonu do kuriera by go ścigać. A ZaletyMiła i konkretna konsultantka w biurze obsługi klienta, Pani szybko podjęła się rozwiązania sprawy.Wady-kurier
- czas dostawy -
~Natias / 2024-04-22 15:43
Kurier zamiast przywieźć paczkę do mnie zostawił ją w punkcie odbioru paczek (w tym dniu otrzymałem 2 paczki od DHL). Po uprzejmej rozmowie z obsługą klienta zlecili ponowne przesłanie paczki do mnie. Kurier ma na to dodatkowe 2 dni. Czekam już tydzień. ZaletyKontaktowa obsługa klientaWadyBrak informacji o przesyłce na mail, ani na telefon. Leniwi, nieuczciwi kurierzy. Długi czas oczekiwania na dostawę. -
~Niezadowolony klient / 2020-04-08 15:02
Pan kurier nie miał ochoty wejść na 3 piętro i dostarczyć przesyłkę. Zadzwonił i zarządał aby po nią zejść. Po czym Kurier położył przesyłkę na chodniku i wskazał palcem żeby ją wziąć (słuchawki do telefonu zapakowane w kopertę). W rękach trzymał czyjeś pudełko z butami. Na pytanie od kiedy tak się doręcza, odpowiedział od zawsze. -
-
~nigdy wiecej / 2022-09-16 12:16
Absolutnie nie korzystac ani z ups ani fedexu. Tylko DHL. Troszke drozszy, ale NIEPOROWNYWALNIE LEPSZY. Mam tu na mysli przesyłki miedzynarodowe. Z upsem i fedexem bedziecie sie bujac tygodniami jak cos zrobia nie tak, a robia co chwile bledy i absolutnie w zadnym stopniu nie ponosza odpowiedzialnosci, panuje tam samowolka! Narazaja klienta na koszty! A dodzwonic sie? ahahahah. Powodzenia. Te dwie firmy powinny zostac zamkniete "z urzedu" -
~Nigdy więcej UPS / 2019-08-29 17:20
Potwierdzam! Wszystkie negatywne komentarze są w pełni uzasadnione. Szkoda słów, strata czasu. Omijać szerokim łukiem. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem -
~No body od Perfect / 2019-06-27 21:41
Witam kurier nawet nie podjął próby dostarczenia przesyłki po czym otrzymałem Sms-a że nie zastał nikogo w domu... żal po prostu... nie polecam tej firmy kurierskiej... -
~Nudziarz / 2024-11-13 17:59
Przewinienia UPS w moim kontakcie z tą firmą można najkrócej podsumować słowami "niekompetencja" oraz "dziura informacyjna".
Po zamówieniu paczki (fotel biurowy) otrzymałem od UPS maila z informacją o początku jej trasy, i przewidywaną datą jej dostarczenia. Dzień przed tą datą - kolejny mail, z informacją, że paczka dotrze jutro, w godzinach 10:30-14:30 (godzina nigdy nie ustalana ze mną, przy zamówieniu produktu takiego wyboru nie uświadczyłem). Termin dostawy przestawiałem na inny dzień, bo godziny dostawy nie można wybrać. Przyszedł mail o potwierdzeniu zmiany dnia dostawy, w godzinach 10:30-14:30. O godzinie 10:20 w dniu przewidywanej dostawy paczka wg trackingu nie została jeszcze wydana do doręczenia. Telefon na infolinię (trzykrotne cedzenie numeru paczki do automatu, nim mogłem nawet rozpocząć pytanie o paczkę)zaowocował informacją, że dane z trackingu niekoniecznie są zgodne z prawdą, i że wysyłane jest pytanie o moją paczkę do centrali, oraz że otrzymam telefon w sprawie w ciągu godziny-półtorej. Telefonu nie uświadczyłem. Do 14:30 paczka się nie pojawiła. Drugi telefon na infolinię dał potwierdzenie, że dziś paczki nie będzie, że odpowiedzi na pytanie nie ma, oraz przeniesienie paczki na odbiór osobisty z punktu. Dostałem maila że paczka jest do odbioru w punkcie. Na miejscu usłyszałem że jej tam nie ma, kurier nie zjechał, proszę przyjść jutro. -
~oliwiasosinska / 2018-08-29 13:32
Brak numeru kontaktowego do kuriera mówi sam za siebie. Otrzymałam wiadomość, w której stwierdzono iż „kurier nie zastal nikogo w domu”, co rzecz jasna było nieprawda, oczywiście byłam w domu a nikt nie zapukał do drzwi :) Nie pozostało mi nic innego niż pojsc do punktu odbioru paczek ups w kwiaciarni oddalonej od mojego miejsca zamieszkania 1,5km. Zawsze staram się unikać tej firmy „dostawczej” jak ognia, niestety w tym wypadku nie miałam innej możliwości i musiałam skorzystać z ich jakże znakomitych usług. NIE POLECAM z całego serca :) -
~Opinia_merchant / 2023-09-02 13:34
Pisali że Paczka przyjedzie w sobotę o 9-12 poczym nie przyjechała. O 13 zadzwoniliśmy do UPS a pani nas poinformowała że paczka jednak zostanie dostarczona w poniedziałek. ZaletyNie maWadyFałszywe Info / oszustwo -
~Paulina / 2021-03-19 08:49
Przesyłki międzynarodowe KOSZMAR, Jeśli chodzi o obsługę celną - wieczna obsuwa w terminach odpraw, stosowanie własnych kodów celnych (zawyżonych stawek), pomimo podanych przez nadawcę i odbiorcę na tłumaczeniu innych. Opóźnienia notoryczne w dostawie po odprawie - tydzień czasu na terenie Polski i to po codziennych telefonach i sprawdzaniu na infolinii o co chodzi, skąd opóźnienie.
Obsługa na infolinii żałosna. Nic nie wiedzą, poza tym co w systemie , czyli dokładnie to samo co na stronie www. Nic nie mogą zrobić, poza wpisaniem do systemu, ze klient dzwonił. Proszą o cierpliwość. Po szóstej paczce z tymi samymi problemami w ciągu dwóch miesięcy mam dosyć czekania i cierpliwości.
Z całej mocy NIE POLECAM. Pod tym względem jestem fanką DHLu, odprawa celna przygotowywana już w momencie nadania paczki. Potem formalności w tym samym dniu w dostawie.
Kurierzy dostarczający paczki w obu firmach super ludzie. Ale to nie wszystko, żeby klient był zadowolonyZaletyBRAKWadynieterminowość, brak konkretnych informacji na infolinii, brak wsparcia opiekuna, BRAK opiekuna klienta w ogóle, brak możliwości złożenia reklamacji na obsługę!! -
~Paulina / 2022-08-31 09:20
Płacisz za przesyłkę, która ma być dostarczona w danym dniu a kurier ją awizyje bo nie chce mu się z nią jechać na wieś. -
-
~Paweł / 2018-12-11 10:57
Otrzymałem od UPS mail: "Paczka nadchodzi.Ta wiadomość została wysłana do Ciebie na żądanie GRZEGORZ CUPRIAK GC LOGISTICS w celu powiadomienia o przesłaniu do firmy UPS poniższych informacji o przesyłce elektronicznej." Nazwisko, adres.
Podano numer do śledzenia. Żadnej informacji o dacie doręczenia, żadnego esemesa. Później był weekend i po czterech dniach drugi mail: "Witamy, nie mogliśmy pozostawić paczki pod podanym adresem. Nowe miejsce dostawy: SKLEP SPOZYWCZY IZA".
Ostatecznie zrobiłem sobie spacer ponad 2 km w obie strony i paczkę mam.
Nigdy już nie kupię w sklepie gdzie nie będzie alternatywy dla tego globalnego monstrum.
Paweł
ZaletyTylko jedna: można z nich nie korzystać. -
~Piotr / 2023-06-09 14:08
Zlodzieje i oszusci. Nie uzywac pod zadnym pozorem - lepiej zaplacic komus innemu aby uniknac zlych doswiaczen. ZaletybrakWadybrak obslugi klienta i nieuczciwe praktyki -
~Piotr Wydra / 2023-10-02 15:29
Brak słów jeżeli chodzi o tą firmę kurierską.
Towar opłacony przelewem na kwotę 5110 zł a kurier zostawił paczkę u sąsiadki. Po interwencji telefonicznej do UPS dopiero po godzinie czekania na kontakt z ich strony dowiedziałem się pod jakim numerem mieszkania znajduje się moja paczka. Zgroza nie polecam tej firmy kurierskiej.ZaletyBrakWadyNie liczą się z klientem -
~Pol / 2019-12-10 12:37
Nie polecam. Nie po to kieruje paczkę w punkcie odbioru po to żeby jej później nie moc odebrać! Jeżeli podaje wszystkie informacje dot. Paczki to chyba jestem na tyle wiarygodna aby udowodnić swoją tożsamość. Kurier w drzwiach jakoś nigdy nie prosi o dowód! To jest śmiech na sali! Nigdy więcej nie będę korzystać z usług tej firmy. A kurier nie zawsze dociera pod wskazany adres bo łatwiej mu dostarczyć do punktu, bez żadnej informacji ! Żenada
strona 30 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »