Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ma / 2020-01-03 11:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Zero opcji skontaktowania sie na zywo z obsluga klienta. Kurierzy nie moga skontaktowac sie z klietem bo w większości nei rozmawiają po Polsku
  • ~Maciej / 2022-01-26 10:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka rzekomo została do mnie dostarczona i rzekomo podpisałem swoim nazwiskiem odbiór. Niestety paczki ani widu ani słychu. Od kilku dni codziennie dzwonię na infolinię i codziennie jestem zapewniany, że ktoś się do mnie odezwie w sprawie paczki. Niestety brak kontaktu ze strony ups - słaba obsługa oraz liczne kłamstwa
    Wadybrak doręczenia paczki oraz kłamstwa
  • ~Magda / 2019-10-11 14:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka miała być dostarczona dwa dni temu na mój adres domowy. Specjalnie zarezerwowałam ten dzień na pracę zdalną, aby być dostępną w godzinach dostarczenia. Kurier się nie pojawił. Po wykonaniu telefonu na adres UPS okazało się, że kurier miał problem ze znalezieniem mojego adresu (mimo, że podany adres dostawy był prawidłowy). Wykonanie telefonu okazało do odbiorcy okazało się widocznie być ponad siły kuriera. Poinformowałam więc, że podany adres dostawy jest prawidłowy. Podałam też jeszcze raz mój numer telefonu i zastrzegłam, że oprócz godziny w ciągu kolejnego dnia dostawy będę niedostępna. Osoba, z którą rozmawiałam przez telefon powiedziała, że zostanie to uwzględnione. Czekam dziś na dostawę. Sprawdzam status zamówienia i co widzę? Kolejna nieudana próba dostawy. Oczywiście wykonanie telefonu po raz kolejny okazało się przerosnąć kuriera. Czy mam wziąć tygodniowy urlop w pracy, aby w końcu przesyłka została prawidłowo dostarczona?
    Zaletyna razie brak
    Wadyzły serwis, lenistwo kurierów
  • ~Magda / 2019-10-11 14:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka miała być dostarczona dwa dni temu na mój adres domowy. Specjalnie zarezerwowałam ten dzień na pracę zdalną, aby być dostępną w godzinach dostarczenia. Kurier się nie pojawił. Po wykonaniu telefonu na adres UPS okazało się, że kurier miał problem ze znalezieniem mojego adresu (mimo, że podany adres dostawy był prawidłowy). Wykonanie telefonu do odbiorcy okazało się widocznie być ponad siły kuriera. Poinformowałam więc, że podany adres dostawy jest prawidłowy. Podałam też jeszcze raz mój numer telefonu i zastrzegłam, że przez godzinę w ciągu kolejnego dnia dostawy będę niedostępna. Osoba, z którą rozmawiałam przez telefon powiedziała, że zostanie to uwzględnione. Czekam dziś na dostawę. Sprawdzam status zamówienia i co widzę? Kolejna nieudana próba dostawy. Oczywiście wykonanie telefonu po raz kolejny okazało się przerosnąć kuriera. Czy mam wziąć tygodniowy urlop w pracy, aby w końcu przesyłka została skutecznie dostarczona?
    Zaletyna razie brak
    Wadyzły serwis, lenistwo kurierów
  • ~Magdalena / 2022-12-14 11:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zadzwonił, że nie ma przesyłek do miejscowości w której mieszkam i zostawił paczkę w sklepie. Po mojej odpowiedzi, że nikt mi nie płaci za dojazd po paczkę on odpowiedziałam "No nie wiem".
    Paczki nie było w sklepie, dopiero po godzinie sprzedawczyni zadzwoniła do mnie, że był kurier.
    Następnym razem lepiej wziąć opcję "za pobraniem" albo wysłać do paczkomatu skoro i tak trzeba pojechać sobie po nią samemu.
  • ~Majowy / 2020-04-27 12:35
    Ocena: 1.67 / 5
    W porównaniu z innymi firmami kurierskimi kompletny brak profesjonalizmu-wystawienie ciężkich paczek na chodnik 20m od bramy.Arogancja kuriera ogromna ale i tak jestem zadowolony,że w ogóle paczka została dostarczona.Popracujcie trochę w tej waszej firmie nad kulturą zatrudnianych pracowników.Na pewno nie skorzystam więcej z usługi UPS.
  • ~Małgorzata / 2019-10-11 01:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Oczekuję na zamówienie za pobraniem ze sklepu internetowego z dostawą do biura. Byłam w pracy (pod adresem dostawy) od 11tej do 21szej. Kurier się nie pojawił, nie dzwonił, nie zostawił awizo. Wpisując nr do śledzenia na str. UPS dowiaduję się, że o 13:59 "Kierowca nie mógł pobrać opłaty przy pierwszej próbie doręczenia. Podjęta zostanie druga próba." Brak słów...
  • ~Mały / 2023-08-17 12:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalne nieporozumienie!!!
    W czasie dwóch dni, ponoć próbowano dostarczyć mi przesyłkę. Niestety żadnego kuriera nie było. 31 lipca próbowałem wysłać wiad. w jakich godz. będzie kurier lub ewentualnie przesunąć termin odbioru przez tzw. wirtualnego asystenta i wydawało mi się, że przyjął moje zgłoszenie, niestety system się do niczego nie nadaje, nie rejestruje informacji od klientów, dlatego tylko mi się wydawało. Próbowałem zainterweniować dnia następnego z samego rana, ale obsługa jak i wspomniany wcześniej sam system wirtualnego wsparcia - nie mają nic wspólnego z obsługą klienta. To jest zwyczajnie bezradna, bardzo nieudolna firma bez narzędzi. Nikt się ze mną nie kontaktował. Przesyłka wróci do Włoch (Nadawca żałuje, że skorzystał, a mógł z DHL). Złożyłem reklamacje, ale nikt się specjalnie tym nie przejął. Złoże skargę do UOKiK. Takich firm nie może być na polskim rynku!!! Nigdy nie zamawiaj niczego przez UPS, jeśli nie chcesz mieć wrzodów na żołądku!!! Ignoranctwo!!!
    Zaletyżadnych zalet
    Wadywady na każdym kroku
  • ~Mando / 2022-07-19 19:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma wprowadza w błąd, dzień przed rzekoma dostawa wysyłają SMS w jakich godzinach spodziewać się kuriera, tj. 10-13 godzina 19 kuriera nie ma. Większość firm podaje chociaż kontakt do kuriera z którym można się dogadać czy w ogóle będzie. Z firma UPS kolejny raz są problemy. Poprzednim razem zgłosił ze nikogo nie było w domu gdy byłem cały czas. Paczka przekierowana do punktu który był znacznie oddalony od miejsca dostawy. Nie polecam nikomu !
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem, przekłamanych czas dostawy,
  • ~Marcel 32 / 2021-12-29 19:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Mialem dostać paczke, caly dzien bylem w domu a ściemy że nie mogli dostarczyć
    Zaletynie mam
    Wadywszystko zle
  • ~Marcin / 2023-07-11 13:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie potrafi nawet zadzwonic i sie skontaktowac.Byl ale domofon jest zepsuty wiec pojechal a wystarczylo zadzwonic i ktos by zszedl po paczke na dol.Slyszal ze ktos jest w domu .mogl tez poczekac az ktos bedzie wchodził lub zadzwonic do klijenta i podałbym mu kod wejsciowy.TRAGEDIA>Nie polecam tej firmy.
    Wadysame
  • ~Marek / 2019-06-24 11:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier już po raz kolejny nawet nie próbuje dostarczyć paczki tylko otrzymuję kłamliwą informację że nie zastał mnie w domu. Nawet mu się nie chce zadzwonić na telefon. Oczywiście po raz kolejny muszę jechać sobie sam odebrać do access pointu. Chcialbym złozyc reklamację na pracę kuriera ale nie ma takiej możliwości. Chciałbym się zarejestrować na myChoice ale ich skrypt chyba jest specjalnie tak napisany aby odrzucac rejestrację. Nic nie działa. Zrezygnowałem z subskrypcji zamówienia od firmy która wybrała ups jako dostawcę, bo mam dość jako klient mimo że towar mnie interesował, to już mnie interesuje taka forma dostawy.
    Zaletybrak
    Wadyupssssss
  • ~Marek / 2022-01-19 16:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostarczenie paczki na mój adres to dla kuriera problem. W ciągu trzech miesięcy jedna paczka wróciła do nadawcy a drugą musiałem odebrać pod inny adresem. W tym czasie byłem w domu czekając na kuriera.Nie polecam firmy UPS.
  • ~Maria / 2019-09-03 19:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Otrzymałam e-mail od UPS z informacją o dostawie przesyłki następnego dnia "Przewidywana data dor.: Wtorek - Szacowany czas do końca dnia". Czekam cały dzień. Nic. Po godz. 18.30 zmiana w śledzeniu przesyłki "Planowane doręczenie: środa , Szacowany czas do końca dnia" Dzwonię na infolinię. Po 15 minutach rozpierdzielającej normalny system nerwowy, rozmowy z robotem, jeszcze 10 minut oczekiwania na połączenie z konsultantem. Na moje pytanie dlaczego nie otrzymałam przesyłki na którą czekam cały dzień, pani beztrosko pyta czemu czekałam dzisiaj skoro oni dopiero przed godziną odebrali paczkę od nadawcy. Wyjaśniam, że dostałam e-mail z terminem doręczenia. Po kilkuminutowej rozmowie przypominającej "rozmowę głuchego z niemową" dowiedziałam się, że mają taki system w firmie, który wysyła powiadomienia o terminie doręczenia po wydrukowaniu naklejki z numerem przesyłki a nie po odbiorze od nadawcy. Dowiedziałam się również, że powinnam wiedzieć, że muszę sprawdzając "Przebieg wysyłki", powinnam znać ich system informacyjny a nie wierzyć w treści e-maili, które wysyła do mnie firma UPS. Poprosiłam również o nr telefonu do kuriera i usłyszałam, że nie mają, bo kurierzy nie posiadają telefonów służbowych. A poza tym to oni mają 3 dni robocze i mam te 3 dni czekać - może kurier dojedzie. Jednym słowem - DNO i brak zwykłego szacunku do klienta, który im płaci. Nigdy więcej kontaktu z tą firmą!
    ZaletyŻadnych
    WadySame, a najważniejszy bezczelność infolinii i brak możliwości kontaktu z kurierem.
  • ~Mariola / 2020-11-13 14:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Ponieważ jestem osobą uczciwą,do poprzedniej opinii muszę dodać,że paczkę otrzymałam dzisiaj,zaraz po negatywnej opinii
    Co nie znaczy,że zmieniam zdanie o firmie,a dokładnie o centrali firmy.Kontakt jest beznadziejny!
    ZaletyAle tylko ZALETA KURIERA DOSTARCZAJACEGO do rąk przesyłkę: miły i grzeczny!Pan z Darłowa
    WadyJ.w.zadnej możliwości kontaktu


  • ~marlenaporto / 2022-05-25 08:09
    Ocena: 1.67 / 5
    czekam na paczkę od 5 dni, status zmienia się z "w drodze" na "w doręczeniu", a po południu pokazuje się informacja, że paczka została zatrzymana do doręczenia w innym dniu. Człowiek zamawia kurierem, żeby było szybko, a oni mają to gdzieś! bo co? bo nie opłaca się jechać z jedną paczkę na wieś? jasne, rozumiem, ale wtedy nie bierzcie zlecenia cymbały, bo ludzie czekają!!!! NIGDY WIĘCEJ UPS!!
    Zaletyzero, nic, dajcie sobie spokój
    Wadynieterminowość, zwlekanie z dostarczeniem paczki, infolinia to porażka
  • ~Martin / 2021-03-12 13:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Prosilem zeby kurier dzwonil przed dostawa.
    Zero telefonu, kurier zostawil paczke w jakims punkcie 2 km od domu. Po tel do UPS powiedzieli ze nie ma opcji zeby kurier zadzwonil i moga doatarczyc paczke w ciagu 2 dni roboczych. Wszystko super, ale po to bralem firme kurierska a nie poczte zeby to byla sprawna dostawa. Dzis jest piatek. Jestem po za miastem a w pon o 8 rano mam zaczac prace na komputerze ktory jest w paczce i nawet nie mam jak zadzwonic do punktu gdzie jest paczka bo nr podany jest do siedziby w warszawie. Straszny kibel jednym zdaniem. NIE POLECAM.
  • ~Michał / 2022-07-20 15:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Zero kontaktu z kurierem ,paczka opużniona o jeden dzień roboczy, specjalnie zostałem w domu aby ją odebrać w dzień którym miała być . Na infolini długi okres czekania ,a jak już ktoś łaskawie odbierze to nie da się zdobyć nr do kuriera tylko podają godziny dostawy z rozpiętością czterogodzinną,no bo przecież według nich my nie pracujemy tylko czekamy na paczki.
  • ~Mikołaj / 2022-05-26 17:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Zamówiłem szklaną rzecz która była dobrze zapakowana (folia bombelkowa i styropian) ale i tak została zbita. Na opakowaniu było widać dużo wgnieceń.
    WadyKurier nie stosuje się do ostrzeń na paczce.
  • ~mikrobolid / 2021-12-16 10:00
    Ocena: 1.67 / 5
    W poniedziałek Wysłałem paczkę do odbiorcy w USA serwisem UPS Express Saver. Miała zostać dostarczona po dwóch dniach, czyli we środę. Minęły trzy dni - jest czwartek - paczka nadal nie ruszyła z Polski, utknęła (podobno?) w Agencji Celnej, przy czym ze strony UPS nikt nawet nie próbował się ze mną kontaktować ani mailowo ani telefonicznie. Pracownicy z infolinii (dzwoniłem trzykrotnie) nie byli w stanie nic z tym zrobić - nie potrafili wyjaśnić, dlaczego przesyłka jest przetrzymywana, konsekwentnie odmawiali podania numeru telefonu do agencji celnej, kazali czekać na email (niby mogę tak czekać do wiosny?). Za cały bałagan i brak kompetencji obwiniali oczywiście - uwaga: słowo-klucz - SYSTEM.
    Wady- bałagan informacyjny
    - niekompetentni pracownicy infolinii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976