strona 29 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Basia / 2023-02-10 15:17
To żart nie firma kurierska. Paczka nie dotarła pod moj adres. Czekałam w domu na kuriera ale najwyrazniej nawet sie nie pofatygował tylko od razu odwiózł do punktu. Na Allegro widniała tylko informacja, ze przesyłka czeka na odbior ale gdzie ten odbior? Nie wiadomo. Brak jakiejkolwiek informacji. Musialam na własna reke odwiedzic trzy punkty i szukac czy moze akurat w tym kurier moja paczkę zostawił. Infolinia to kosz 7zl za min. Odradzam. Osobiscie juz nigdy nie skorzystam. Kpina jakas. -
-
~Klucznik / 2023-02-10 09:10
Chciałem wysłać turbinę do regeneracji, to powiedzieli mi, że muszę mieć z nimi podpisaną umowę bo inaczej nie wyśle. Wkurzyłem się pojechałem na pocztę polską i tam nikt nie robił żadnych problemów i normalnie mogłem wysłać paczkę bez niczego. -
~Mlaskowska / 2023-02-08 18:08
Pan , kurier UPS bardzo nie miły. Miał wielkie pretensje ze nie odbierałam telefonu przed 7 ... spałam jeszcze wtedy
Pan czepiał się ze nie doczytałam regulaminu UPS , ponieważ chciałam zapłacić za paczkę kartą. A on że Pani nie czytała regulaminy? Jak to
Plus chciałam zapłacić gotówką, nie miał wydać... Nie miałam jak odebrać paczki ponieważ kurier był strasznie nie miły, ja mówię żeby poczekał ponieważ tutaj obok jest sklep
To rozmienie pieniądze a on z krzykiem na mnie ze ze spieszy on nie będzie tu czekał, Pani nie jest jedyna która czeka na paczkę ja jeszcze do innego miasta muszę jechać
I to z krzykiem
I nie miałam jak odebrać paczki , więc nie miałam wyboru aby paczka wróciła do nadawcy
Aż nagle puka do drzwi i mówi że w samochodzie znalazł coś na wydanie z tych 85zł miał do wydania 100zł "nazbierał"
I pomylił się z kwotą ponieważ myślał że paczka Kosztowała całą 100zl
I w końcu nie wydał mi prawidłowo i powiedział że przy okazji poda
Moja ocena do kuriera: tragiczna
Nigdy nie zamówię już przez UPSZaletyBrakWadyKurier nie miły
Opryskliwy
Krzyczał
Nie miał wydać -
~Alojzy / 2023-02-08 16:53
Kurier miał dostarczyć paczkę na konkretny adres do mieszkania, za to zapłaciłem. Bez żadnej informacji paczka trafiła do punktu, który jest oddalony o 1.5 km ode mnie. Informację dostałem o godz. 11, o 14 status brzmiał: gotowa do odbioru. Po godzinie 16 pojawiłem się w punkcie i okazało się, ze paczki wciąż nie ma. Więc najpierw nieuzasadniona zmiana z doręczenia do drzwi na punkt znacznie oddalony od miejsca zamieszania ii zabawa w ręczne zmiany statusu przez kuriera bez żadnego uprzedzenia, bo zapewne przecież nie na czasu. Co ciekawe, w innej okolicy kurier UPS, tez w Warszawie, codziennie potrafił zadzwonić, ze ma paczki, pomógł wnieść przy większej ilości. 02-496 wyglada na rejon tego niekompetentnego człowieka, a przynajmniej w tej okolicy zostawił paczkę. -
~D / 2023-02-08 11:39
W Krakowie z UPS problemow nie ma zadnych. Kurierzy zawsze na czas w godzinach zapowiedzianych przez email, emaile dot. paczek, dokladne sledzenie paczki, uprzejmi dostawcy (ale to juz chyba kwestia rejonu). Przesylka miedzynarodowa dociera szybko, a ta express w ogole juz na drugi dzien jak ta krajowa jak np. od Inpostu. Ta firma jest naprawde dobra, ale zdaje mi sie ze w niektorych oddzialach w Polsce wina niskich recenzji sa zatrudnieni kurierzy, a nie sam serwis i ludzie ktorzy ta paczke posylaja pod nasz adres. Ja mam szczescie ze w Krakowie UPS to nr. 1 dla przesylek miedzynarodowych bez jakichkolwiek problemow. Jesli jestes w Krakowie to nie boj sie korzystac z uslug UPS, bo sa w naszym miescie rzetelni. Zaletyszybkosc dostarczenia paczki, dokladne sledzenie, emaile z przedzialem czasowym dostarczen ktore sie zgadzaja, rzetelni kurierzy (w Krakowie)Wadypotencjalnie kurierzy z innych miast nie sa tak rzetelni jak w Krakowie, infolinia rowniez jest zaumatyzowana i trzeba im zaufac -
~Gehmir / 2023-02-08 03:28
Jest to najgorsza firma kurierska z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia. Cały czas ktoś był w lokalu, ponieważ jest tu prowadzona działalność gospodarcza, a na paczce były tylko dane osobowe. Kurier pewnie stwierdził, że nikogo nie ma w lokalu i po niby 3 nieudanych próbach dostarczenia paczki, została ona odesłana do nadawcy. Jakoś firma DPD zawsze dostarcza paczki, a jak nie mogą się dostać do lokalu to dzwonią i to jest profesjonalne załatwienie sprawy. UPS mogłoby w ogóle nie istnieć. WadyCała ich działalność -
~Mario / 2023-02-07 17:52
Najgorsza firma kurierska. Nie przyjeżdżają na czas i wypisują bzdury ,że nie zastali nikogo w domu podczas próby doręczenia. Dramat ZaletyBrakWadyBrak zamowienia -
~olll / 2023-02-07 15:59
Nie jestem nawet pewna, czy moja paczka zostala zgubiona. Miala zostac dostarczona 26 stycznia (data zostala zmieniona, bo polski UPS nie poinformowal mnie o koniecznosci dostarczenia dodatkowego dokumentu). Nastepnie polski UPS nie poinformowal mnie/ sami nie przetlumaczyli dokumentow, przez co paczka utknela w Anglii. Angielski UPS nie jest o wiele lepszy, dwukrotnie wyslalam im brakujace/przetlumaczone informacje u co chwile bylam informowana, ze paczka zostanie niedlugo dostarczona. Dzwonie do nich codziennie, minely juz dwa tygodnie, pol paczki jest juz pewnie do wyrzucenia. Obslyga klienta co chwile podaje mi sprzeczne inforomacje albo mnie rozlacza. Dzisiaj uslyszalam, ze paczka moze byc zgubiona albo nie. Okropna firma. -
-
~Anna / 2023-02-06 08:29
Najgorsza firma kurierska na świecie, paczka od piątku leży w magazynie i nie wiadomo kiedy zostanie dostarczona, bo kurierowi się wydaje, że adres jest nieprawidłowy (totalna bzdura). Kurier oczywiście nie zadzwoni, bo nie ma takiego obowiązku... Zaletybrak -
~Wiktoria / 2023-02-04 10:01
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje. Paczka nie została dostarczona w planowanym terminie powodem napisanym na stronie był błędny adres. Po dodzwonieniu się na infolinie okazało się ze adres jest prawidłowy a powodem jest jego niedostępność. Dowiedziałam się również ze kurier nie ma obowiązku doręczyć paczki w terminie ani się ze mną kontaktować w sprawie doręczenia. Z powodu śniegu nie dojedzie pod mój dom a ja nie mam możliwości zjechania po paczkę bo kurier w żaden sposób się ze mną nie kontaktuje. Firma się zatrzymała chyba przy telefonach stacjonarnych i nie wie że teraz jest możliwość posiadania małego i podręcznego telefonu który można mieć zawsze przy sobie. ZaletyBrakWadyNie dostarczenie paczki, brak kontaktu z kurierem, brak aktualizacji na stronie śledzenia, nie trzymanie się terminów -
~JimmyButler / 2023-02-04 08:22
Paczka opóźniona. Na śledzeniu informacja, że paczka dostarczona chociaż ani śladu po niej. Po 2 dniach wydzwaniania na infolinie w koncu udało sie ustalic, ze kurier wlozyl paczke do skrzynki pocztowej sasiada bez zadnej informacji. Żenada i porażka.
Totalnie nie polecam... -
~Hoffi / 2023-02-03 18:03
Najgorsza firma kurierską. Paczka z Holandii trafiła zamiast do Polski to do Francji i krązy po trzech sortowniach od 10 dni po kilka razy w każdej i nikt nie zauważył tego . Żadna interwencja i e-maile nic nie daje. Beznadziejni amatorzy ZaletyZadnychWady100% brak profesjonalizmu -
~krakers / 2023-02-02 15:39
Paczka miała przyjść dziś ale nie przyszła ostatecznie zmienili termin dostawy na jutro.Jak dla mnie to jest bez sensu bo piszą ze paczka przyjdzie w ten dzień na 100% a po całym dniu czekania dostaję wiadomość o tym że zmienił się termin dostarczenia na inny dzień.Inne firmy kurierskie są normalne bo paczka przychodzi odrazu i nie ma problemu z dostawą w przypadku UPS jest tragicznie. -
~Monika / 2023-02-02 08:56
Zmieniłam doręczenie dla paczki by na 100% być w domu. Czekałam od rana do 16. O 16 zadzwoniłam na infolinię, powiedzieli, że paczka w doreczeniu...to czekałam dalej. O godz. 18 zadzwoniłam ponownie na infolinię, powiedziali, że kurier jednak nie wziął paczki do doręczenia. Złożyłam reklamację. Oddzwoniła Pani z oddziału i obiecała że masyepnego dnia między 13 a 15 paczka dotrze. Niestety nie dotarła. A dwa dni moich poszukiwań firma UPS ustawila statusy jako dwie próby doreczenia i... zwrócili paczkę. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~Hektor / 2023-02-01 15:54
Paczka miala dojsc w pn, po czym dostalem wiadomosc o Odbior w placowce, nie mozna bylo znalezc zadnego kontaku, zadzwonilem na infoline.
Pani powiedziala ze wszystko zalatwi Bo zle adres byl podany, kolejnego dnia telefon Czy chce zeby paczka dotarla, mowie ze tak, miala dotrzec 12-14. Dzwonie do Pani mowie co z paczka, ona na to ze wrocila do adresata.
Cyrki nie firma, DHL Czy DPD normalne firmy zero problemow.
To dziadostwo, ulomni ludzie pracujacy -
~Karola / 2023-02-01 12:55
Paczka dotarła w dzień planowany,mimo problemu z adresem. Problem z adresem wynikł z winy sprzedającego,co prawda nie dało się go aktualizować,dopiero po pierwszej nieudanej próbie doręczenia,natomiast bez problemu udało się ją przekierować do jednego z acces pointów (miasto Bytom,śląsk),dodatkowo śledzenie paczki było aktualizowane na bieżąco i przejrzyste.Większe problemy miewałam często z innymi firmami kurierskimi,także ja nie mam żadnych zarzutów co do firmy UPS.Dodatkowo kontakt poprzez facebook był szybki i pomocny.Widocznie zależy to od rejonu na który się trafi.
-
-
~Iza / 2023-02-01 12:38
NIE POLECAM!!!! Na co dzień korzystam z usług kurierskich innej firmy. Nie chciałam łączyć prywatnej wysyłki z pracą. Miałam wysłać paczkę na statek, który miał być we Francji. Wybrałam firmę UPS z przekonaniem, że to najlepszy wybór do przesyłek międzynarodowych.
Zamówiłam kuriera. Okazało się, że zamawiając kuriera trzeba oddzielnie umówić podjazd kuriera...
W dzień odbioru przesyłki (zaznaczyłam to podczas zamawiania kuriera) nikt nie przyjechał. Zadzwoniłam, kurier przyjechał. Paczka dotarła następnego dnia. Czas dostawy super.
Na koniec UPS wystawiło fakturę na firmę, z której odebrali paczkę a nie zaznaczyłam prośby o wystawienie faktury.
teraz UPS tłumaczy się, że nie uzupełniłam poprawnie danych do faktury (której nie chciałam).ZaletyCzas dostawy zgodny z zamówieniemWadyWszystko poza czasem dostawy -
~Aneta / 2023-01-31 21:14
Nie polecam ! Po raz drugi mam odczynienia z ta firma kurierska i paczka nie dostała do mnie dostarczona pod wskazany adres. Muszę jechać na własny koszt i tracić czas bo kurier zostawił moja paczkę w sklepie z tonerami który nie jest nawet punktem do odbioru paczek. Dramat. Obsługa i brak komunikacji z kurierem. -
~Aneta / 2023-01-31 21:13
Nie polecam ! Po raz drugi mam odczynienia z ta firma kurierska i paczka nie dostała do mnie dostarczona pod wskazany adres. Muszę jechać na własny koszt i tracić czas bo kurier zostawił moja paczkę w sklepie z tonerami który nie jest nawet punktem do odbioru paczek. Dramat. Obsługa i brak komunikacji z kurierem. -
~Wawel / 2023-01-31 18:40
Byla próba doręczenia, kurier zadzwonił na domofon i pojechał dalej. Problemem było to, ze akurat w tym momencie nie byłem przy domofonie tylko zszedłem na chwilę do piwnicy. Inne firmy kurierskie potrafią złapać za telefon i zadzwonić, ta nie świadczy takich usług co moim zdaniem jest wielkim zacofaniem.
Dzwonię na infolinie i pytam się czy mogę dostać numer do kuriera. Nie nie może Pan, nie świadczymy takich usług. Pytam się czy może w takim razie drugi raz podjechać na co dostałem informacje kurierzy rozwożą paczki do godziny 19 (było przed 19) więc pytam ponownie czy dowiezie? Chwila ciszy i odpowiedź "tak ale w dniu jutrzejszym".
Czy może Pani zapisać by się ze mną skontaktował telefonicznie jeżeli nikt nie odbierze domofonu? Nie firma UPS nie świadczy takich usług....
Reasumujac, jeżeli nie warujecie przy cholernym domofonie którego nie da się wyrwać ze sciany i z nim chodzić po budynku to jest duża szansa, ze paczki nie otrzymacie. Inne firmy kurierskie typu inpost czy dpd nie mają takiego problemu.ZaletyPóki co brakWadyBrak możliwości skontaktowania się z kurierem + brak innego kontaktu kuriera z odbiorcą prócz kontaktu przez domofon
strona 29 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »