Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2023-01-11 17:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Po złożeniu zamówienia dostałem informację od sprzedawcy że moja przesyłka została wysłana. Nie dostałem ŻADNEJ informacji od firmy UPS iż mogę spodziewać się przesyłki, nie dostałem informacji którego dnia, w jakich przewidywanych godzinach. Po kilku dniach napisałem do sprzedawcy kiedy mogę spodziewać się paczki, dostałem informację że paczka została doręczona. Moje pytanie GDZIE ? Natomiast czekałem na paczkę kilka dni, w domu zawsze ktoś był, na paczce napisany numer telefonu lecz kurier nie pofatygował się aby mi tą paczkę doręczyć. Jestem bardzo zażenowany tą sytuacją lecz ta nie była pierwszy raz tylko któraś z kolei. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu oraz pracowników z strony UPS.
  • ~Kamila / 2020-12-10 10:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka nie dostarczona, ponieważ kurier uznał, że podany adres jest zły :) zero kontaktu z klientem, gdzie inne firmy kurierskie gdy mają problem z odnalezienie adresu dzwonią i dopytuje, tu kurier postanawia decydować sam o paczce i odsyła ją do centrali. Pan dzwoniący z centrali zachowuje się jakby nie rozumiał co ktoś inny do niego mówi, wmawia, że adres jest zły, ale to chyba klient wie najlepiej gdzie mieszka? Kontakt z klientem na poziomie równym zero, pierwszy i ostatni raz korzystałam z usług tej firmy :)
    WadyObsługa klienta
  • ~Kamilpdz / 2018-05-14 11:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Ups to najgorsza firma kurierska w Polsce , zawsze mam z nią problemy kiedy coś zamawiam , producent wysłał paczkę 19ego kwietnia , dał mi numer wysyłki , na stronie ups jest tylko informacja o adresie i nic pozatym , kontakt telefoniczny nawet nie wiem jak trudny jest do zrealizowania ponieważ nigdy sie niedodzwoniłem. Dziś jest czternasty maja , niemal miesiąc idzie paczka , zwykle ci niedo****** kurierzy sprawiają problemy z przesyłkami za pobraniem , kiedy masz prawo obejrzeć paczkę. Generalnie nic w tej firmie nie jest dobre , nie ma nawet jednego powodu dla którego kiedykolwiek bym skorzystał z usług firmy , zawsze jestem tylko odbiorcą.
    ZaletyInwestorzy na giełdzie mogą zbić fortunę jesli kupią akcje u konkurencji
    WadyWszystko
  • ~karmazyn / 2019-08-20 13:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno i kilometry mułu. Kurier nie podejmuje próby doręczenia, kłamie, że nikogo nie zastał i zawozi paczkę do punktu odbioru. Bezczelność. Gorzej niż Poczta Polska.
  • ~Karol / 2022-04-05 11:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno i dwa metry mułu!!!!!!!!!!
    Kierowca rzekomo dzwonił do mnie ( nieprawda - udowodniłem mu,że można wybrać czyjś numer i od razu zakończyć roznowę)
    a ponieważ mnie nie było zostawił w punkcie odbioru, gdzie o dziwo paczki też nie było bo jeszcze tam nie dojechał ( 3 godziny po sms-ie).
    Najlepsze, że kurier zamiast posypać głowę popiołem i zaczał się ze mną kłócić.
    ŻENADA!!!!!!
    ZaletyBRAK
    Wadybezczelność kuriera
  • ~Karolina / 2019-08-20 17:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia... Kurier nie podejmuje próby komunikacji z klientem. Byłam w mieszkaniu obok na chwilę, ta chwila wystarczyła. Klient musi być dostępny od 8 do 20 w mieszkaniu żeby otrzymać paczkę. Nie dostaje się sms z przewidywany godzinami dostarczenia przesyłki np 11-14 jak w innej firmie, jedynie datę dostarczenia. Infolinia kolejny dramat. Dodzwonienie się do konsultanta trwa kilka minut... A w dodatku konsultant nie może skontaktować się z dostawca..
    ZaletyŻadnych.
    WadyBrak komunikacji z klientem. Długo czas oczekiwania na infolinii z konsultantem. Konsultant nie ma możliwości komunikacji z dostawca.
  • ~Karolina / 2022-11-03 12:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam paczka przyszła w strasznym stanie !!!!
  • ~Kasia Kisiel / 2022-01-03 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo obecności w domu odbiorcy przez cały czas, paczkę zostawiono w punkcie i nawet nikt nie poinformował mnie, że tam czeka. Dopiero po kilku dniach kiedy martwiłem sie gdzie jest paczka i kliknąłem śledzenie paczki dowiedziałem się że od kilku dni czeka na jakimś acces poincie
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy kłamcy, nieodpowiedzialne zachowanie
  • ~Kasss887 / 2022-12-07 19:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Ups dostarczał mi 2 paczki z allegro.
    Na tel i @ brak powiadomień o przesyłce.
    W dniu dostawy nie było mnie w domu, brak kontaktu ze strony kuriera. O tym, że paczki zostały skierowane do punktu odbioru dowiedziałam się z allegro. Po kontakcie z infolinia mieli je ponownie dostarczyć na adres. Po 3 kolejnych dniach odebrałam paczki sama. Nie polecam
    WadyBrak kontaktu, brak powiadomień
  • ~kdkj / 2019-09-13 11:50
    Ocena: 1.67 / 5
    RZUCAJCIE BARDZIEJ TYMI PACZKAMI A LUDZIE BĘDĄ ODSYLAC, BANDA......
    ZaletyNIC
    WadyKURIERZY, PODEJŚCIE DO KLIENTA
  • ~Kkk / 2022-01-25 20:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak informacji o przekierowaniu przesyłki cały dzień czekam i później okazuje się że kurierowi się nie chciało pukać do domu
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko co związane z dostarczeniem przesyłki
  • ~klient / 2022-02-22 01:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłki nie są odbierane w terminie wybierana funkcja i godzina a po tygodniu leżą w firmie nie odebrane a kontrahenci czekają na paczki i winią sprzedawcę o poóżnienia To nie jest pierwszy raz ale za często i telefony nie działają a w poradniku automat nic nie pomagający
    Zaletybrak
    Wadynie dotyczy
  • ~Klient wkurzony / 2020-09-23 13:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Agencja celna - 100% porażka , dwukrotnie mi odprawili tę sama przesyłke i to ja mam odkręcac...
  • ~Konrad / 2020-01-14 18:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Z trzech prób doręczenia, które widnieją w systemie, w rzeczywistości miejsce miała tylko pierwsza. Zero kontaktu telefonicznego czy sms ze strony UPS.
  • ~Konrad / 2023-02-27 11:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Zero kontaktu z kurierem. Nagle pojawił sie przed domem, kiedy nie było nikogo w domu.
  • ~Kowalska / 2019-07-05 11:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie ma jakiegokolwiek kontaktu z kurierem. Kurier przychodzi kiedy chce. Jesli chcesz dostać paczkę uwięź sie w domu na tydzień (nie masz prawa nawet wyjsc z psem)
    WadyBrak kontaktu z klientem
  • ~Krys / 2019-01-07 14:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Konsultanci bardzo mili, zaradni, kurierzy DRAMATYCZNI. Brak avizo, tylko informacja przy monitorowaniu paczki o rzekomej probie dostarczenia-brak maila z informacja, brak smsa, zero kontaktu, dwa dni oczekiwania po nic.
    Zaletyinfolinia
    Wadywszystko inne
    główna wada-brak kontaktu z kurierem
  • ~Kryzsiek / 2023-02-13 17:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka terminowo dostarczona ale na zupełnie inny adres pomimo że czekałem w domu.
  • ~Krzysztof / 2023-05-12 09:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Idioci awizują a człowiek czeka w domu, nigdy więcej tej nieprofesjonalnej firmy. UPS w Przemyśu jest denny, nie pozdrawiam
  • ~Krzyś / 2024-04-18 22:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki do domu, nawet u sąsiada nie zostawil, oczywiście nie zadzwonil na telefon, zaznacze ze w domu bylem caly dzień a on zawiózł przesyłkę do centrum miasta bo tak mu bylo wygodniej, nie polecam, nie pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyMiejsce dostaczenia, brak kontaktu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12794
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8218
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4161
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170