Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4118 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BWG / 2018-12-07 12:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Dział handlowy w tej firmie to jakaś totalna porażka i kpina, mam z nimi umowę na świadczenie usług od 3 lat i właśnie dziś moje w****wienie sięgnęło zenitu, poniżej powody tak niskiej oceny ich usług (niżej jest już tylko rów mariański):
    - opiekun handlowy jest bardzo pomocny... oczywiście do czasu podpisania umowy, później kontakt jest bardzo utrudniony, a w zasadzie zależny od dobrego humoru opiekuna

    - opiekun handlowy przedstawi Ci ofertę na wysyłki np. zagraniczne, ale dział faktur i tak nie weźmie jej pod uwagę i wystawi fakturę w/g swojego "widzimisię" tłumacząc to tym że mail z cenami od handlowca to nie oferta handlowa ... czy aby na pewno? czy może UPS nie zna polskiego prawa?

    - dział windykacji działa bardzo prężnie, zanim dostaniesz odpowiedź na reklamację do faktury, która jest źle wystawiona zdążysz dostać 5 monitów o zaległości, zablokują Ci możliwość nadawania paczek - ale według firmy UPS to nic dziwnego, przecież zawsze możesz wysyłać jak frajer bez umowy paczki po 40zł, które u konkurencji kosztują 20zł ... tu jednak kontakt na 5+, dział windykacji jest chyba jedynym działem w UPS do którego można się bez problemu dodzwonić, choć to i tak na niewiele się zda, ponieważ pracownicy tego działu jak na windykację przystało są raczej mało kontaktowi

    - mimo zapewnienia podczas podpisywania umowy, że otrzymasz od nich materiały do pakowania przesyłek odmawiają ich dostawy bez podania przyczyny - uczciwość przez duże UUUUU ...

    - handlowiec nie jest pomocny w rozwiązywaniu problemów dotyczących błędów ze strony UPS, jeśli coś jest nie tak to mówi "ja nie mam na to wpływu, proszę napisać reklamację", którą i tak z góry rozpatrzą pozytywnie dla siebie nawet jak ewidentnie zawini kurier - na 7 złożonych reklamacji przez 3 lata dostawałem zawsze negatywną dla mnie odpowiedź mimo, że ewidentnie za problemy odpowiadała firma UPS

    - kurierzy potrafią sami podpisywać odbiór paczki i zostawiać ją pod drzwiami adresata (nawet na deszczu), sytuacja miała miejsce wielokrotnie w okresie przedświątecznym - UPS nie widzi w tym problemu a wręcz twierdzi, że taka sytuacja nie mogła mieć miejsca

    - rutyną jest zostawianie paczek przez kurierów "u sąsiada", w firmie "drzwi obok", w sytuacjach skrajnych nawet przypadkowej osobie spotkanej pod drzwiami firmy bez żadnej weryfikacji czy to paczka dla tej osoby

    - dopisywanie jakichś dziwnych nieznanych dopłat do wysyłek to standard, np. za doręczenie paczki na teren centrum handlowego UPS pobiera dodatkową opłatę o czym handlowiec świadomie nie informuje przy podpisywaniu umowy

    - dają adresatowi możliwość przeadresowania paczki bez konsultacji z firmą która ma z nimi umowę i która za taką usługę płaci ekstra!!!

    Generalnie po 3 latach współpracy dziś mówię dość, paczki wysyłam konkurencją, a jeszcze dziś lecę na pocztę z listem do UOKiK, żeby zainteresowali się "Hamerykańskim" modelem biznesowym UPS
  • ~Damian / 2019-04-30 18:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nawet nie próbują doręczać. Dostajesz tylko sms, że paczka czeka w UPS Acces Point...
    I to nawet kilka km od ciebie...
    Zaletyżadne
  • ~Damian / 2019-08-14 09:17
    Ocena: 1.67 / 5
    BRAK MOŻLIWOŚCI ZDOBYCIA NR. TEL DO KURIERA - ZERO INFORMACJI W JAKICH GODZINACH MNIEJ WIĘCEJ BĘDZIE TYLKO OD 9-18 .. CZYLI KLIENT MUSI SIEDZIEĆ CAŁY DZIEŃ W DOMU NIGDZIE NIE WYCHODZĄC BO NIE MOŻNA NIC SIĘ DOWIEDZIEĆ ...
    Zalety....
    Wady....
  • ~Daniel / 2019-03-21 16:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem przesyłkę do access pointu. Dostałem sms że paczka czeka tam gdzie powinna. Gdy się udałem po jej odbiór o 15.50. okazało się że jej tam nie ma. Sprawdziłem na monitoringu a tam wyraźnie napisano że dostarczona do access pointu o 10 z minutami. Marnowałem czas i paliwo po to by usłyszeć że przed chwilą jedna pani też tak miała. Tragedia. Odradzam korzystania z usług ups.
  • ~Daniel / 2022-12-30 11:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat, chyba nawet Pocztex jest bardziej godny zaufania. Nie dostarczają paczek, nie odbierają paczek, nie potrafią dzwonić, obrażają klientów, infolinia odprawia z kwitkiem. Nie wiem czy to kwestia rekrutacji, procedur, zarządzania personelem, ale zdecydowanie najgorsza firma kurierska w Krakowie.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~darek / 2020-01-23 18:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak zwykle (różne adresy już testowałem we Wrocławiu) próby dostarczenia nie było, mimo że czekałem cały dzień w domu, musiałem wieczorem pójść do punktu odbioru. Gdybym miał nogę złamaną czy byłbym chory to nie idzie dostać paczki...
  • ~Dariusz / 2021-04-28 09:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma , w której paczka standardowa 100x40x10 ważąca 9 kg , po miesiącu od doręczenia staje się niestandardowa i zostaje wystawiona faktura weryfikacyjna . W ten sposób poważna firma kurierska dorabia a raczej oszukuje klientów. Dno!!!
  • ~Dariya Lebedeva / 2019-05-28 15:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamowilam dostarczenie kurierem prezentu z okazji Dnia Mamy. Mial osobiscie przyjechac i wrocic paczke. Zamiast tego BEZ PROBY DOSTARCZENIA paczke zostawiono w Access Point. Teraz osoba ma specjalnie pojechac do innej wioski by odebrac paczke - a miala to byc niespodzianka by the way. Dzieki UPS za to ze spieprzyliscie prezent.
  • ~Darkun3 / 2020-09-22 10:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Agencja celna UPS to pomyłka dzisiaj jest 22.09.2020 godz.10.10 już 53 razy dzwoniłem do agencji celnej na nr z końcówką 44,80,12,14 i nic .Konsultant UPS już wysłał 2 ponaglenia do agencji i nadal nic.
    A dokumenty i upoważnienie wysłałem 14.09.2020.Paczka widniała w systemie z dostawą na 22.09 a teraz jest komunikat dodatkowe czynności i 0 kontaktu.
    ZaletyUPS reaguje ale agencja to pomyłka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyAGENCJA CELNA UPS TO TRAGEDIA !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Domate04 / 2022-01-14 21:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłam towar na adres domowy, caly dzien czekalam.dostalam powiadomienie ze towar do odbioru w odległym punkcie. Gdybym to wiedziała, paczkomat miałam bliżej.
    Inne firmy tak nie robią, nie polecam UPS.
  • ~Dominik / 2021-01-15 18:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Od 15 w domu.A o 17 dostałem maila że kurier nie zastał nikogo w domu. Po kontakcie tel. Poprosiłem o nr. Do kuriera żeby może go złapać w okolicy ale niestety nie da rady. Z kurierami z innych firm nie ma problemu żeby dzwonili tu jest problem ze wszystkim. Dodam że paczka została odwieziona do magazynu jest piątek A w sobotę nie można jej odebrać. Trzeba czekać do poniedziałku na kuriera. Oby zadzwonił
  • ~Dorka1 / 2025-02-13 15:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Lekceważenie klienta i jego czasu. Drugi dzień czekam na kuriera. Dwa dni zmarnowane
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta
  • ~Dorota / 2023-03-03 11:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam firmy. Kurier nie dostarcza do miejsca zamieszkania , pozostawia paczki w punkcie odbioru i zostawia status paczki doręczonej.
    ZaletyŻadne
    WadyZero kontaktu
  • ~DragonQ5 / 2022-03-13 16:27
    Ocena: 1.67 / 5
    obsługa fatalna co chwile inna wymówka internet fatalny skacze ping wywala internet opóźnienie dosyć spore
    Zaletynie ma zalet
    Wadyobsługa , pobieranie w Mb/s , opóźnienia w ms
  • ~edzia / 2020-12-14 16:37
    Ocena: 1.67 / 5
    chciałam wyrazić swoje wielkie niezadowolenie z usługi kuriera . brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony UPS odnośnie terminu dostawy to pierwszy powód który spowodował niepotrzebną i bardzo niemiłą sytuację , ale arogancja ze strony kuriera to skandal , nakrzyczał na moją córkę , był bardzo niegrzeczny i w zasadzie zrobił łaskę że zostawił paczkę .to nie jest droga do zadowolenia klienta ,nawet tego niezbyt wymagającego . ja rozumiem ogrom pracy , ale to nie upoważnia do takiego zachowania , nie będę polecała waszych usług i będę omijała sklepy z waszą obsługą
    Cena usługi do jakości obsługi na bardzo złym poziomie .
  • ~Elżbieta / 2019-11-29 13:54
    Ocena: 1.67 / 5
    NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA w Polsce to UPS.To już kolejne kpiny z klienta. Dwa dni temu dostałam sms, że dnia następnego otrzymam paczkę o numerze:1Z0W60W26892350699 -planowane doręczenie jutro do końca dnia.Cały dzień siedziałam na baczność w domu czekając na kuriera- bez rezultatu.
    Dziś czekam nadal ,o 13:30 zadzwoniłam do UPS i pogadałam z robotem , na żadanie dostępu do konsultanta ponownie polączył się robot który, kazał mi porozumieć się z nadawcą bo została tylko wygenerowana etykieta....to skąd ten sms z żądaniem oczekiwania na kuriera???? Na ich stronie do monitorowania tylko informacja o etykiecie i wysłanym przez nich smsie.
    Dziadostwo i tyle, nie czekam więcej tylko wychodzę z domu załatwiać sprawy niech tylko spróbują w tym czasie przyjechać to mają przechlapane.
    Dziwię się ,że takie porządne firmy jak Veepee/ dawne Złote wyprzedaże / mają umowę z taką fimą kurierską.
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~ELŻBIETA / 2023-04-13 12:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Dnia 6 kwietnia 2023 nadałam kurierem moją walizkę,z Sanatorium POLONEZ w Dąbkach.Odbierał ją przemiły Pan Norbert.Walizka jak się okazało już na drugi dzień była w Jeleniej Górze.,tylko że kurier nie raczył o tym nikogo powiadomić.Ani nie zadzwonił...ani nie przywiózł pod wskazany adres.Mąż cały piątek czekał nie wychodząc z domu..jednak łaskawca kurier po prostu to "olał"Zawiózł walizkę do salonu rowerowego na ulicę KOMEDY TRZCIŃSKIEGO.Tam walizka leżała przez 6 dni.Zaniepokojona jej brakiem zadzwoniłam do kuriera do Dąbek..który pomógł mi ją odzyskać.JEST TO TOTALNE CHAMSTWO ZE STRONY KURIERA Z JELENIEJ GÓRY.TAKI CZŁOWIEK PSUJE RENOMĘ FIRMY...POWINIEN BYĆ WYWALONY NA ZBITY PYSK.MAM NADZIEJĘ ,ŻE ZOSTANIE ODPOWIEDNIO UKARANY. CHCĘ NATOMIAST PODZIĘKOWAĆ KURIEROWI Z DĄBEK PANU NORBERTOWI,,TO CZŁOWIEK I KURIER MIŁY..SYMPATYCZNY I ODDANY SWOJEJ PRACY.
    ZaletyPODZIĘKOWANIA DLA KURIERA UPS Z DĄBEK..PANA NORBERTA.
    WadyKURIER UPS Z JELENIEJ GÓRY POWINIEN WYLECIEĆ Z PRACY.
  • ~EVA / 2021-09-23 07:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka została okradziona ,facet z obsługi jest po prostu chamski a rzeczy nie odzyskam bo niby kamer w sortowni nie mają- kompletna kpina - nikomu nie polecam, banda złodziei
    ZaletyBrak
  • ~Ewa / 2021-07-09 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma, kurier zamiast spokojnie wysłuchać od razu podnosi głos i atakuje.
    Zero komunikacji, brak podania telefonu do kuriera w celu konkretnej godziny. Nie zawsze w przedziale godzinowym jesteśmy w stanie odebrać telefon a tym bardziej być w domu. Inne firmy podają telefon i nie ma problemu z umówieniem się z kurierem.
    Nie polecam tej firmy.
  • ~GB / 2021-12-22 16:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, nie przyjeżdzają po odbiór przesyłki.
    Zwodzą i wciąż wyznaczają nowe terminy odbioru.
    Czekała dwie doby w domu i nie doczekałam się,
    musiałam zrezygnować ze zlecenia i wysłac paczkę pocztą.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12632
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8058
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7691
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027