Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4143 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bond / 2021-11-23 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak zamawiam od wielu lat, prywatnie i służbowo jako zaopatrzeniowiec, takiej sytuacji nie uświadczyłem w żadnej innej firmie kurierskiej, a bywało różnie. Przesyłka nadana 08.11.2021. Kolejnego dnia kłamliwa informacja, że nie otrzymano płatności, przy czym kurier nawet się nie zjawił, nie próbował też jakkolwiek się skontaktować (wiem, że nie ma obowiązku telefonować) Następnego dnia informacja o tym, iż jest błędny adres, tym samym zaprzeczając sobie samemu odnośnie nieotrzymania płatności z dnia poprzedniego. 10.11.2021 znów kłamstwo, iż UPS próbuje się skontaktować z odbiorcą aby zaktualizować dane, oczywiście brak kontaktu. 12.11.2021 telefon na infolinię, gdzie miły pan stwierdza, że jest błąd w adresie i kolejna próba doręczenia będzie 18.11.2021 !!! Stwierdza też, że to podwykonawca doręcza przesyłki, ale łaskawie dzwoni do kuriera, aktualizuje adres dostawy, tu najlepsze - na taki sam jaki był podany przez nadawcę ????. Zapewnia też, że przesyłka zostanie doręczona w dniu 15.11.2021. Dziwnym trafem przesyłka po tygodniu od nadania zjawiła się u mnie zgodnie z zapowiedzią konsultanta. Dodam, że paczka była wysłana przez serwis Boscha, gdzie wymagana jest rejestracja i podanie dokładnych danych, więc nie ma tu mowy o pomyłce. Tym oto sposobem zmywarka, do której potrzebowałem właśnie części z danej przesyłki, stała tydzień bezużyteczna. Polecam firmę UPS dla masochistów, dla mnie pobili nawet Pocztę Polską, gdzie komuna wiecznie żywa, ale przynajmniej zostawiają awizo.
    WadyKurierzy zza wschodniej granicy
  • ~BWG / 2018-12-07 12:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Dział handlowy w tej firmie to jakaś totalna porażka i kpina, mam z nimi umowę na świadczenie usług od 3 lat i właśnie dziś moje w****wienie sięgnęło zenitu, poniżej powody tak niskiej oceny ich usług (niżej jest już tylko rów mariański):
    - opiekun handlowy jest bardzo pomocny... oczywiście do czasu podpisania umowy, później kontakt jest bardzo utrudniony, a w zasadzie zależny od dobrego humoru opiekuna

    - opiekun handlowy przedstawi Ci ofertę na wysyłki np. zagraniczne, ale dział faktur i tak nie weźmie jej pod uwagę i wystawi fakturę w/g swojego "widzimisię" tłumacząc to tym że mail z cenami od handlowca to nie oferta handlowa ... czy aby na pewno? czy może UPS nie zna polskiego prawa?

    - dział windykacji działa bardzo prężnie, zanim dostaniesz odpowiedź na reklamację do faktury, która jest źle wystawiona zdążysz dostać 5 monitów o zaległości, zablokują Ci możliwość nadawania paczek - ale według firmy UPS to nic dziwnego, przecież zawsze możesz wysyłać jak frajer bez umowy paczki po 40zł, które u konkurencji kosztują 20zł ... tu jednak kontakt na 5+, dział windykacji jest chyba jedynym działem w UPS do którego można się bez problemu dodzwonić, choć to i tak na niewiele się zda, ponieważ pracownicy tego działu jak na windykację przystało są raczej mało kontaktowi

    - mimo zapewnienia podczas podpisywania umowy, że otrzymasz od nich materiały do pakowania przesyłek odmawiają ich dostawy bez podania przyczyny - uczciwość przez duże UUUUU ...

    - handlowiec nie jest pomocny w rozwiązywaniu problemów dotyczących błędów ze strony UPS, jeśli coś jest nie tak to mówi "ja nie mam na to wpływu, proszę napisać reklamację", którą i tak z góry rozpatrzą pozytywnie dla siebie nawet jak ewidentnie zawini kurier - na 7 złożonych reklamacji przez 3 lata dostawałem zawsze negatywną dla mnie odpowiedź mimo, że ewidentnie za problemy odpowiadała firma UPS

    - kurierzy potrafią sami podpisywać odbiór paczki i zostawiać ją pod drzwiami adresata (nawet na deszczu), sytuacja miała miejsce wielokrotnie w okresie przedświątecznym - UPS nie widzi w tym problemu a wręcz twierdzi, że taka sytuacja nie mogła mieć miejsca

    - rutyną jest zostawianie paczek przez kurierów "u sąsiada", w firmie "drzwi obok", w sytuacjach skrajnych nawet przypadkowej osobie spotkanej pod drzwiami firmy bez żadnej weryfikacji czy to paczka dla tej osoby

    - dopisywanie jakichś dziwnych nieznanych dopłat do wysyłek to standard, np. za doręczenie paczki na teren centrum handlowego UPS pobiera dodatkową opłatę o czym handlowiec świadomie nie informuje przy podpisywaniu umowy

    - dają adresatowi możliwość przeadresowania paczki bez konsultacji z firmą która ma z nimi umowę i która za taką usługę płaci ekstra!!!

    Generalnie po 3 latach współpracy dziś mówię dość, paczki wysyłam konkurencją, a jeszcze dziś lecę na pocztę z listem do UOKiK, żeby zainteresowali się "Hamerykańskim" modelem biznesowym UPS
  • ~Damian / 2019-04-30 18:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nawet nie próbują doręczać. Dostajesz tylko sms, że paczka czeka w UPS Acces Point...
    I to nawet kilka km od ciebie...
    Zaletyżadne
  • ~Damian / 2019-08-14 09:17
    Ocena: 1.67 / 5
    BRAK MOŻLIWOŚCI ZDOBYCIA NR. TEL DO KURIERA - ZERO INFORMACJI W JAKICH GODZINACH MNIEJ WIĘCEJ BĘDZIE TYLKO OD 9-18 .. CZYLI KLIENT MUSI SIEDZIEĆ CAŁY DZIEŃ W DOMU NIGDZIE NIE WYCHODZĄC BO NIE MOŻNA NIC SIĘ DOWIEDZIEĆ ...
    Zalety....
    Wady....
  • ~Daniel / 2019-03-21 16:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem przesyłkę do access pointu. Dostałem sms że paczka czeka tam gdzie powinna. Gdy się udałem po jej odbiór o 15.50. okazało się że jej tam nie ma. Sprawdziłem na monitoringu a tam wyraźnie napisano że dostarczona do access pointu o 10 z minutami. Marnowałem czas i paliwo po to by usłyszeć że przed chwilą jedna pani też tak miała. Tragedia. Odradzam korzystania z usług ups.
  • ~Daniel / 2022-12-30 11:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat, chyba nawet Pocztex jest bardziej godny zaufania. Nie dostarczają paczek, nie odbierają paczek, nie potrafią dzwonić, obrażają klientów, infolinia odprawia z kwitkiem. Nie wiem czy to kwestia rekrutacji, procedur, zarządzania personelem, ale zdecydowanie najgorsza firma kurierska w Krakowie.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~darek / 2020-01-23 18:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak zwykle (różne adresy już testowałem we Wrocławiu) próby dostarczenia nie było, mimo że czekałem cały dzień w domu, musiałem wieczorem pójść do punktu odbioru. Gdybym miał nogę złamaną czy byłbym chory to nie idzie dostać paczki...
  • ~Dariusz / 2021-04-28 09:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma , w której paczka standardowa 100x40x10 ważąca 9 kg , po miesiącu od doręczenia staje się niestandardowa i zostaje wystawiona faktura weryfikacyjna . W ten sposób poważna firma kurierska dorabia a raczej oszukuje klientów. Dno!!!
  • ~Dariya Lebedeva / 2019-05-28 15:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamowilam dostarczenie kurierem prezentu z okazji Dnia Mamy. Mial osobiscie przyjechac i wrocic paczke. Zamiast tego BEZ PROBY DOSTARCZENIA paczke zostawiono w Access Point. Teraz osoba ma specjalnie pojechac do innej wioski by odebrac paczke - a miala to byc niespodzianka by the way. Dzieki UPS za to ze spieprzyliscie prezent.
  • ~Darkun3 / 2020-09-22 10:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Agencja celna UPS to pomyłka dzisiaj jest 22.09.2020 godz.10.10 już 53 razy dzwoniłem do agencji celnej na nr z końcówką 44,80,12,14 i nic .Konsultant UPS już wysłał 2 ponaglenia do agencji i nadal nic.
    A dokumenty i upoważnienie wysłałem 14.09.2020.Paczka widniała w systemie z dostawą na 22.09 a teraz jest komunikat dodatkowe czynności i 0 kontaktu.
    ZaletyUPS reaguje ale agencja to pomyłka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyAGENCJA CELNA UPS TO TRAGEDIA !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Domate04 / 2022-01-14 21:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłam towar na adres domowy, caly dzien czekalam.dostalam powiadomienie ze towar do odbioru w odległym punkcie. Gdybym to wiedziała, paczkomat miałam bliżej.
    Inne firmy tak nie robią, nie polecam UPS.
  • ~Dominik / 2021-01-15 18:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Od 15 w domu.A o 17 dostałem maila że kurier nie zastał nikogo w domu. Po kontakcie tel. Poprosiłem o nr. Do kuriera żeby może go złapać w okolicy ale niestety nie da rady. Z kurierami z innych firm nie ma problemu żeby dzwonili tu jest problem ze wszystkim. Dodam że paczka została odwieziona do magazynu jest piątek A w sobotę nie można jej odebrać. Trzeba czekać do poniedziałku na kuriera. Oby zadzwonił
  • ~Dorka1 / 2025-02-13 15:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Lekceważenie klienta i jego czasu. Drugi dzień czekam na kuriera. Dwa dni zmarnowane
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta
  • ~Dorota / 2023-03-03 11:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam firmy. Kurier nie dostarcza do miejsca zamieszkania , pozostawia paczki w punkcie odbioru i zostawia status paczki doręczonej.
    ZaletyŻadne
    WadyZero kontaktu
  • ~DragonQ5 / 2022-03-13 16:27
    Ocena: 1.67 / 5
    obsługa fatalna co chwile inna wymówka internet fatalny skacze ping wywala internet opóźnienie dosyć spore
    Zaletynie ma zalet
    Wadyobsługa , pobieranie w Mb/s , opóźnienia w ms
  • ~edzia / 2020-12-14 16:37
    Ocena: 1.67 / 5
    chciałam wyrazić swoje wielkie niezadowolenie z usługi kuriera . brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony UPS odnośnie terminu dostawy to pierwszy powód który spowodował niepotrzebną i bardzo niemiłą sytuację , ale arogancja ze strony kuriera to skandal , nakrzyczał na moją córkę , był bardzo niegrzeczny i w zasadzie zrobił łaskę że zostawił paczkę .to nie jest droga do zadowolenia klienta ,nawet tego niezbyt wymagającego . ja rozumiem ogrom pracy , ale to nie upoważnia do takiego zachowania , nie będę polecała waszych usług i będę omijała sklepy z waszą obsługą
    Cena usługi do jakości obsługi na bardzo złym poziomie .
  • ~Elżbieta / 2019-11-29 13:54
    Ocena: 1.67 / 5
    NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA w Polsce to UPS.To już kolejne kpiny z klienta. Dwa dni temu dostałam sms, że dnia następnego otrzymam paczkę o numerze:1Z0W60W26892350699 -planowane doręczenie jutro do końca dnia.Cały dzień siedziałam na baczność w domu czekając na kuriera- bez rezultatu.
    Dziś czekam nadal ,o 13:30 zadzwoniłam do UPS i pogadałam z robotem , na żadanie dostępu do konsultanta ponownie polączył się robot który, kazał mi porozumieć się z nadawcą bo została tylko wygenerowana etykieta....to skąd ten sms z żądaniem oczekiwania na kuriera???? Na ich stronie do monitorowania tylko informacja o etykiecie i wysłanym przez nich smsie.
    Dziadostwo i tyle, nie czekam więcej tylko wychodzę z domu załatwiać sprawy niech tylko spróbują w tym czasie przyjechać to mają przechlapane.
    Dziwię się ,że takie porządne firmy jak Veepee/ dawne Złote wyprzedaże / mają umowę z taką fimą kurierską.
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~ELŻBIETA / 2023-04-13 12:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Dnia 6 kwietnia 2023 nadałam kurierem moją walizkę,z Sanatorium POLONEZ w Dąbkach.Odbierał ją przemiły Pan Norbert.Walizka jak się okazało już na drugi dzień była w Jeleniej Górze.,tylko że kurier nie raczył o tym nikogo powiadomić.Ani nie zadzwonił...ani nie przywiózł pod wskazany adres.Mąż cały piątek czekał nie wychodząc z domu..jednak łaskawca kurier po prostu to "olał"Zawiózł walizkę do salonu rowerowego na ulicę KOMEDY TRZCIŃSKIEGO.Tam walizka leżała przez 6 dni.Zaniepokojona jej brakiem zadzwoniłam do kuriera do Dąbek..który pomógł mi ją odzyskać.JEST TO TOTALNE CHAMSTWO ZE STRONY KURIERA Z JELENIEJ GÓRY.TAKI CZŁOWIEK PSUJE RENOMĘ FIRMY...POWINIEN BYĆ WYWALONY NA ZBITY PYSK.MAM NADZIEJĘ ,ŻE ZOSTANIE ODPOWIEDNIO UKARANY. CHCĘ NATOMIAST PODZIĘKOWAĆ KURIEROWI Z DĄBEK PANU NORBERTOWI,,TO CZŁOWIEK I KURIER MIŁY..SYMPATYCZNY I ODDANY SWOJEJ PRACY.
    ZaletyPODZIĘKOWANIA DLA KURIERA UPS Z DĄBEK..PANA NORBERTA.
    WadyKURIER UPS Z JELENIEJ GÓRY POWINIEN WYLECIEĆ Z PRACY.
  • ~EVA / 2021-09-23 07:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka została okradziona ,facet z obsługi jest po prostu chamski a rzeczy nie odzyskam bo niby kamer w sortowni nie mają- kompletna kpina - nikomu nie polecam, banda złodziei
    ZaletyBrak
  • ~Ewa / 2021-07-09 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma, kurier zamiast spokojnie wysłuchać od razu podnosi głos i atakuje.
    Zero komunikacji, brak podania telefonu do kuriera w celu konkretnej godziny. Nie zawsze w przedziale godzinowym jesteśmy w stanie odebrać telefon a tym bardziej być w domu. Inne firmy podają telefon i nie ma problemu z umówieniem się z kurierem.
    Nie polecam tej firmy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12727
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8126
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7749
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4143
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4580
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4023
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3112