strona 25 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2020-10-12 11:59
Absolutne dno i wodorosty! Paczka rzucona na podjazd w miejscu pracy mimo dokładnych danych osobowych i telefonu. Pan który widział akcje i zapytał kuriera czy nie moze zadzwonic do odbierającego - wzruszył ramionami i odpowiedział bardzo niegrzecznie. NIGDY WIĘCEJ!!! -
-
~Akiinomik / 2019-09-26 21:29
Nie dostałam ani smsa, że kurier będzie danego dnia, ani nie dostałam żadnego maila. Byłam w szoku, gdy kurier zadzwonił do drzwi. Nie dostałam informacji, że paczka jest już nadana, czy można ją w jakikolwiek sposób śledzić. Ale jak mogę śledzić paczki skoro nie dostałam numeru paczki. To był pierwszy i ostatni raz z tą firmą ZaletySzybko, ale tutaj to nie zaleta bo nie wiedziałam że mam się spodziewać kurieraWadyWszystko, jak można nie napisać że paczka jest juz w transporcie?! Jak można nie napisać numeru paczki, numeru kuriera?! -
~Alca / 2021-01-11 19:02
Kurier poinformował mnie, że jest pod drzwiami i nikogo nie ma... Poprosiłam, żeby podrzucił mi paczkę 3 domy dalej a pan ze zbulwersowanym głosem zapytał "Z jakiej racji?" Więc podałam przyczynę z jakiej racji miałby mi przywiezc paczkę kilka budynków dalej. Stwierdził, że tego nie zrobi... nigdy więcej nic wspólnego z tą firmą kurierską. WadyNiemiły kurier -
~alex / 2021-09-07 16:38
Zero kontaktu ze strony firmy/kuriera. Paczka pozostawiona w punkcie odległym o kilka km od adresu dostawy, mimo że w domu cały czas ktoś był. Nie po to się zamawia kuriera, żeby siedzieć kamieniem w domu i czekać cały dzień, a potem urządzać sobie godzinne spacery po przesyłki. ZaletyżadnychWadynie wykonanie usługi, za którą się płaci -
~Anabol / 2021-08-16 09:01
Generalnie masakra paczka nie przyszła w terminie po czym bez żadnej wiadomości okazuję się że jest do odbioru w punkcie ups.
Najgorsza firma kurierskaZaletyBrakWadyZa dużo by wymieniać -
~ANDRZEJ / 2018-11-22 12:22
Przeyłka NIE dostarczone pod wskazany adres.BRAK POWIADOMIENIA.Brak awiza.
ZAMIAST NORMALNEJ OBSŁUGI Prekazana do ACCES POINT -
~Andrzej / 2018-12-10 21:22
Ta firma "kurierska" to jakaś pomyłka. Zero kontaktu telefonicznego z odbiorcą, by ustalić termin dostarczenia paczki. Przyjeżdżają w godzinach pracy i ździwienie, że nikogo nie było w domu. Czyżby na kurierów UPS trzeba było wyczekiwać jak na księdza po kolędzie? Oczywiście paczka trafiła do punktu odbioru. A zaplacone zostało za OSOBISTE DOSTARCZENIE paczki. Jakbym chciał bawić się w kuriera, to bym wybrał odbiór w Ruchu lub inny debilny paczkomat. Zaplaciłem za pełnowartościowy obiad, a otrzymałem zlewki. Co ciekawsze jest opcja ponownego wyznaczenia terminu dostawy... jak zarejestujemy się w ich bazie. I teraz konia z rzędem temu, komu ta sztuka się udała? Bo UWAGA przy rejestracji, nie logowaniu, lecz rejestracji jest wymagane HASŁO, które otrzymać powinnismy PO REJESTRACJI?! Kwadratura koła i robienie klienta w... (nie dopowiem). Wiem jedno. Obecnie będę wyraźnie zaznaczał przy zakupach internetowych, że nie życzę sobie korzystania z usług (a właściwie braku usług) UPS. Dla mnie ta firma nie istnieje. I powinna jak naszybciej zniknąć z naszego rynku. Widzę dla nich miejsce na Ukrainie, Rosji, a najlepiej Kirgizji. Tam bejsbolami wyćwiczą logistykę kurierską UPS. ZaletyStać ich na wysłanie jednego sms-a z informacją, że pomimo wykupienia opcji dostawy kurierskiej samemu trzeba dryłować po paczkę. Przy mojej stawce godzinowej 40zł/h. Licząc minimum stratę 30 minut na zawracanie głowy, paliwo, płatny parking. Rachunek... koszt dostawy dzięki UPS urósł do 35 złotych?!!!WadyBrak jakiejkolwiek. Zero kontaktu. Nawet maila nie da się tam wysłać, w XXI wieku??? -
~Andrzej / 2021-06-01 13:39
Najgorsza firma w Polsce na równi z pocztą polską. Przesyłka z Chin utknęła w agencji celnej na 3tygodnie. Konsultanci ups mają swoją regulke która powtarzają horror nigdy więcej ups ZaletyCenaWadyJakość czas dostawy ,zerowa pomoc konsultantow -
-
~Andrzej / 2021-06-13 09:25
Porażka. Podobno kurier był dwa razy a nie ma awiza. Kurier również nie dzwonil. Dostarczają paczki w godzinach porannych nie biorąc pod uwagę że ludzie są w pracy. Kontakt zero. Paczka opłacona więc wystarczyłby kontakt telefoniczny. -
~Andrzej K / 2021-08-05 20:59
Jedna próba doręczenia i awizo do odbioru w Accespoicie (4 km od domu).
Nie jestem pewny, czy kurier był na miejscu dostawy, bo syn siedzi w domu na wakacjach i zapewnia mnie, że nie wychodził z domu.
Nie będę korzystał z usług tej firmy.ZaletyBrakWadyBrak ponownej próby dostarczenia przesyłki -
~Ania / 2019-09-16 16:57
Tragedia!W zeszłym tygodniu kurierzy odbierali przez pięć dni ode mnie paczkę i rzekomo nikogo nie było w domu, taką bynajmniej wpisywali notatkę co oczywiście było nie prawdą. Jak głupia siedziałam, i wypatrywalam przez okno. Dziś natomiast mieli mi dostarczyć paczkę i co? Powtórka, standard. Znowu informacja, że nikogo nie zastał ???? znowu głupia czekałam. Wysylam tą firmą z nie własnego wyboru, gdyż robię to przez servis Lidla. Innym firmą kurierskim też się zdarzyło, ale rzadko a w ups to standard. Nie polecam! ZaletyNieznamWadyOlewanie klienta -
~aniew / 2020-05-12 11:01
kurier twierdzi ze paczkę dostarczył rzucając ja pod drzewo -tak robią kurierzy . Brak jakichkolwiek namiarów na kuriera. po zadzwonieniu do ups i wyczekaniu 40min na połączenie z konsulatem kurier oddzwoni do mnie i bezczelnie mnie informując ze paczkę rzucił pod drzewo wogole nie przepraszając za to . wstyd nigdy wiecej nie skorzystam z uslug firmy UPS . -
~Anna / 2019-10-23 17:04
Dopiero po tygodniu paczka została dostarczona, a właściwie podrzucona do sklepu ze zdrową żywnością. Przez trzy dni leżała bezczynnie w magazynie w Mirkowie pod Wrocławiem. Dostałam w tym dniu smsa, że kurier nie zastał nikogo w domu, co było kłamstwem. Nawet nie próbują dostarczyć do domu, ale po co jeszcze kłamią? Jestem zaskoczona jakością usług tej firmy, bo jeszcze kilka lat temu uważałam firmę UPS za jedną z najlepszych. Ale przynajmniej paczka dotarła w dobrym stanie, nie została uszkodzona. Zaletypaczka dotarła w stanie nienaruszonymWadyzamiast dostarczyć paczkę szybko, przetrzymują ją kilka dni w jakimś magazynie
kłamią, że próbowali dostarczyć do domu
brak jakiekolwiek kontaktu z kurierem -
~Anna / 2021-07-28 13:22
Zdecydowanie nie polecam,kurier mimo że czekam w domu zostawia awizo, mogłabym czejac cały dzień gdybym nie sprawdziła statusu przesyłki, że już nastąpiła próba doręczenia, dwa razy musiałam skorzystać z usług tej firmy i dwukrotnie powtórzyła się ta sama sytuacj ZaletyBrakWadybrak możliwości kontaktu z kurierem, odległe adresy punktów pod którym można odebrać przesyłkę, kurier nie dostarcza przesyłki mimo obecności osoby odbietajecej pod wskazanym adresem, awizo pozostawione przed wejściem na klatkę schodową, z podany nazeiskiem i adresem, -
~Bartek / 2022-12-16 09:29
Chyba najgorsza firma kurierska, paczka od 4 dni w rękach kuriera, od dwóch dni 40km ode mnie, żadnych maili ze zmianą statusu paczki. Nie polecam. -
~Beata / 2023-09-15 16:44
Dziś specjalnie zostałam cały dzień w domu, żeby odebrać wartościową paczkę z Niemiec, niestety sprzedawca korzysta tylko z usług UPC.
Czas przybycia kuriera podany był między 10:40 a 12:40.
O godzinie 12:04 dostałam informację, że kurier nie zastał nikogo w domu i oddaję paczkę do centrum, które po sprawdzeniu na stronie internetowej okazało się sklepem ukraińskim we Wrocławiu.
Usługa została zareklamowana po pół godzinnym poszukiwaniu możliwości kontaktu i czekaniu 10 minut na odebranie połączenia.
Jestem przekonana, że kurierowi nie chce się dostarczać przesyłek i sobie zaznacza losowo lub nielosowo, że nikogo nie ma w domu.
Powinna firma UPC oddział w Polsce być zlikwidowany. Musiałam specjalnie zmieniać swoje plany, żeby odebrać paczkę której kurierowi nie chciało się dostarczyć.ZaletyBrakWadySame wady -
-
~Blabla / 2023-01-03 20:32
Zamówiona paczka przez UPS miała być dostarczona kurierem.
Okazało się że paczka leży i czeka,lecz nie wiadomo gdzie a my czekamy na nią.
Nie dostarczono zadnej informacji ani sms ani email ani tez żadną inna drogą o miejscu i terminie odbioru.
Telefon na infolinię, to kompletna porażka.
Sztuczna inteligencja nie rozumie nawet numeru paczki i innych prostych polecen.ZaletyBrakWadyJak wyżej -
~bond / 2021-11-23 14:46
Jak zamawiam od wielu lat, prywatnie i służbowo jako zaopatrzeniowiec, takiej sytuacji nie uświadczyłem w żadnej innej firmie kurierskiej, a bywało różnie. Przesyłka nadana 08.11.2021. Kolejnego dnia kłamliwa informacja, że nie otrzymano płatności, przy czym kurier nawet się nie zjawił, nie próbował też jakkolwiek się skontaktować (wiem, że nie ma obowiązku telefonować) Następnego dnia informacja o tym, iż jest błędny adres, tym samym zaprzeczając sobie samemu odnośnie nieotrzymania płatności z dnia poprzedniego. 10.11.2021 znów kłamstwo, iż UPS próbuje się skontaktować z odbiorcą aby zaktualizować dane, oczywiście brak kontaktu. 12.11.2021 telefon na infolinię, gdzie miły pan stwierdza, że jest błąd w adresie i kolejna próba doręczenia będzie 18.11.2021 !!! Stwierdza też, że to podwykonawca doręcza przesyłki, ale łaskawie dzwoni do kuriera, aktualizuje adres dostawy, tu najlepsze - na taki sam jaki był podany przez nadawcę ????. Zapewnia też, że przesyłka zostanie doręczona w dniu 15.11.2021. Dziwnym trafem przesyłka po tygodniu od nadania zjawiła się u mnie zgodnie z zapowiedzią konsultanta. Dodam, że paczka była wysłana przez serwis Boscha, gdzie wymagana jest rejestracja i podanie dokładnych danych, więc nie ma tu mowy o pomyłce. Tym oto sposobem zmywarka, do której potrzebowałem właśnie części z danej przesyłki, stała tydzień bezużyteczna. Polecam firmę UPS dla masochistów, dla mnie pobili nawet Pocztę Polską, gdzie komuna wiecznie żywa, ale przynajmniej zostawiają awizo. WadyKurierzy zza wschodniej granicy -
~BWG / 2018-12-07 12:07
Dział handlowy w tej firmie to jakaś totalna porażka i kpina, mam z nimi umowę na świadczenie usług od 3 lat i właśnie dziś moje w****wienie sięgnęło zenitu, poniżej powody tak niskiej oceny ich usług (niżej jest już tylko rów mariański):
- opiekun handlowy jest bardzo pomocny... oczywiście do czasu podpisania umowy, później kontakt jest bardzo utrudniony, a w zasadzie zależny od dobrego humoru opiekuna
- opiekun handlowy przedstawi Ci ofertę na wysyłki np. zagraniczne, ale dział faktur i tak nie weźmie jej pod uwagę i wystawi fakturę w/g swojego "widzimisię" tłumacząc to tym że mail z cenami od handlowca to nie oferta handlowa ... czy aby na pewno? czy może UPS nie zna polskiego prawa?
- dział windykacji działa bardzo prężnie, zanim dostaniesz odpowiedź na reklamację do faktury, która jest źle wystawiona zdążysz dostać 5 monitów o zaległości, zablokują Ci możliwość nadawania paczek - ale według firmy UPS to nic dziwnego, przecież zawsze możesz wysyłać jak frajer bez umowy paczki po 40zł, które u konkurencji kosztują 20zł ... tu jednak kontakt na 5+, dział windykacji jest chyba jedynym działem w UPS do którego można się bez problemu dodzwonić, choć to i tak na niewiele się zda, ponieważ pracownicy tego działu jak na windykację przystało są raczej mało kontaktowi
- mimo zapewnienia podczas podpisywania umowy, że otrzymasz od nich materiały do pakowania przesyłek odmawiają ich dostawy bez podania przyczyny - uczciwość przez duże UUUUU ...
- handlowiec nie jest pomocny w rozwiązywaniu problemów dotyczących błędów ze strony UPS, jeśli coś jest nie tak to mówi "ja nie mam na to wpływu, proszę napisać reklamację", którą i tak z góry rozpatrzą pozytywnie dla siebie nawet jak ewidentnie zawini kurier - na 7 złożonych reklamacji przez 3 lata dostawałem zawsze negatywną dla mnie odpowiedź mimo, że ewidentnie za problemy odpowiadała firma UPS
- kurierzy potrafią sami podpisywać odbiór paczki i zostawiać ją pod drzwiami adresata (nawet na deszczu), sytuacja miała miejsce wielokrotnie w okresie przedświątecznym - UPS nie widzi w tym problemu a wręcz twierdzi, że taka sytuacja nie mogła mieć miejsca
- rutyną jest zostawianie paczek przez kurierów "u sąsiada", w firmie "drzwi obok", w sytuacjach skrajnych nawet przypadkowej osobie spotkanej pod drzwiami firmy bez żadnej weryfikacji czy to paczka dla tej osoby
- dopisywanie jakichś dziwnych nieznanych dopłat do wysyłek to standard, np. za doręczenie paczki na teren centrum handlowego UPS pobiera dodatkową opłatę o czym handlowiec świadomie nie informuje przy podpisywaniu umowy
- dają adresatowi możliwość przeadresowania paczki bez konsultacji z firmą która ma z nimi umowę i która za taką usługę płaci ekstra!!!
Generalnie po 3 latach współpracy dziś mówię dość, paczki wysyłam konkurencją, a jeszcze dziś lecę na pocztę z listem do UOKiK, żeby zainteresowali się "Hamerykańskim" modelem biznesowym UPS
-
~Damian / 2019-04-30 18:21
Nawet nie próbują doręczać. Dostajesz tylko sms, że paczka czeka w UPS Acces Point...
I to nawet kilka km od ciebie...Zaletyżadne
strona 25 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »