Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~upsFakker / 2018-11-28 16:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Ściemnienie, że był u mnie. Wziąłem wolny dzień, czekałem cały czas. Dzwoniłem ... i w końcu pod numer śledzenie był napisane, że BYŁ o 18:10! ---> nieprawda!
    Nawet nie da się przekierować przesyłki, jeśli ktoś w twoim imieniu (gwarancjyjny sprzęt)
    Zaletyzero?
    Wadynieprawda informacji z strony kuriera (Warszawa - Okęcie)
  • ~Ursynowianka / 2022-06-02 07:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza z możliwych firm kurierskich. W dniu doręczenia przesyłki byłam cały czas w domu. Dostałam wiadomość o nieudanej próbie doręczenia . Kurier nie próbował nic doręczać. Zostawił przesyłkę w punkcie odbioru. Nie wiem jak taka firma jeszcze istnieje ! Odradzam !
    ZaletyBrak!
  • ~Weronika / 2018-12-18 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma kurierska najgorsza z jaką się spotkałam, ile razy nie zamawiam, paczka nigdy nie została dostarczona do domu, zawsze oddawana do punktu odbioru, a przecież nie na tym mi zależy, skoro wybieram kuriera. Brak kontaktu z kurierem ani żadnej informacji o przewidywanym terminie dostarczenia.
    WadyDostarczenie paczki do punktu zamiast wybranego adresu, cena
  • ~Witek / 2022-11-14 09:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka. Dostawa w bardzo niewygodnym momencie. Nie ma możliwości odebrania z punktu
  • ~Wronek123 / 2022-10-03 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    To są jakieś jaja. Kurier od 3 dni nie odebrał paczki z oddziału. Nie polecam
    WadyKurierzy się obijają.
  • ~xyyzzz / 2020-03-20 16:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy wiecznie nie mogą odnaleźć adresu i twierdzą, że nikt nie odbiera telefonu mimo, że nie wykonują żadnych połączeń do odbiorcy paczki.
    Zaletymili pracownicy na infolinii
  • ~Zamawiacz / 2019-07-22 17:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam korzystania z usług. Kurier miał być w czwartek, cały dzień czekałem na doręczenie w włączanym domofonem żeby dowiedzieć się o nieudanej próbie doręczenia. Następnego dnia to samo i przesyłka zwrócona do nadawcy. Dodam, że była to bardzo ważna paczka.
    ZaletyCzas
    WadyObsługa
    Infolinia
  • ~Zawiedziona / 2020-01-16 11:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma nierzetelna. Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem. Przychodzi SMS , że paczka będzie dostarczona do końca dnia i......... pojawia się na drugi dzień pod innym adresem , brak profesjonalizmu, stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy !!!!
    Żadnego szacunku dla klienta - ŻENADA !!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiepunktualność
    Nieprofesjonalizmu
    Nierzetelność
  • ~Zbigniew / 2019-04-13 22:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch tygodni przesyłka czeka na odprawę celną. Dokumenty złożone w ciągu dwóch godzin, z potwierdzeniem z UPS. Zadowolony z dostaw wewnątrzwspólnotowych zleciłem dostawę via UPS. Dotychczas TNT to było max 24 godziny. Od wielu dni - "w odprawie" i nie można przekierować do innej agencji...
    Zaletybezbłędne dostawy wewnątrz UE
    Wadyto pierwsza wada, ale katastrofalna. Klienci już nie wierzą w opóźnienia w UC
  • ~żona popa / 2020-11-26 21:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Brak, albo nieintuicyjna możliwość przekierowania paczki do nielicznych punktów odbioru. Brak możliwości kontaktu z kurierem
    ZaletyW miarę szybko, ale co z tego jak nie idzie się dogadać gdzie paczka ma być dostarczona.
    Wady Brak, albo nieintuicyjna możliwość przekierowania paczki do nielicznych punktów odbioru. Brak możliwości kontaktu z kurierem
  • ~... / 2021-07-26 14:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy, już dawno powinna zniknąć z rynku. Kurier bardzo nie miły i potraktował mnie w chamski sposób jak spytałam czy można zapłacić kartą za przesyłkę. Jeszcze miał problem żeby poczekać aż pójdę po portfel.
    ZaletyBrak
    WadyZachowanie
  • ~aa / 2019-10-29 15:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera. Na infolinii tylko zaprogramowany automat, który ma niewiele funkcji. Nie wiem co z moją przesyłką, nie można jej zlokalizować.
  • ~Ada / 2021-07-14 08:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce. Pod kazdym wzgledem.
    ZaletyBrak
    WadyZa malo miejsca tu jest zeby wszystko spisac.
  • ~Adam / 2018-12-19 15:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Cały dzień czekania na kuriera, zamiast paczki SMS, że kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem, zostawił paczkę w punkcie, gdzie można ją sobie tam odebrać. Po interwencji telefonicznej dostałem informację, że kurier już dziś nie dostarczy paczki bo zjeżdża na bazę - a jest godzina 15:45, więc pewnie jest już zmęczony. Nie skorzystam już z usług tej firmy i jej NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyKurier dostarcza paczki do punktu odbioru a nie na wskazany adres doręczenia.
  • ~Adam / 2023-02-13 18:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem paczkę za potwierdzeniem odbioru. W dniu planowanego doręczenia dostałem maila z informacją, że paczka została doręczona, chociaż nikogo nie było (cały czas byłem w domu). Wychodząc z mieszkania zobaczyłem upchniętą na chama paczkę, która wystawała ze skrzynki na listy, a na dodatek na samej paczce był odcisk czyjegoś buta. Przy obecnym wyborze firm kurierskich zdecydowanie odradzam, bo z usług innych firm korzystałem już wile razy i nigdy takiej sytuacji nie miałem.
    ZaletyBieżnik buta był bardzo ładnie i wyraźnie odciśnięty
    WadyW zasadzie wszystko oprócz czasu dostawy jest tutaj wadą
  • ~adrian / 2021-12-01 20:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Serdeczne pozdrowienia dla dostawcy UPS na Nowym Bemowie.
    Paczka miała zostać dostarczona w środę. W międzyczasie kilkukrotnie zostałem powiadomiony o zmianie terminu dostawy na czwartek-środę-czwartek-środę.
    W środę przez cały dzień była obecna w domu co najmniej jedna osoba. O 7.38 otrzymałem wiadomość, że nastąpiła nieudana próba doręczenia paczki, pomimo, że nikt nie zadzwonił do domofonu ani na kontaktowy nr telefonu.
    Paczkę można przekierować jedynie do punktu UPS odległego o około 6 km, pomimo, że firma chwali się, że można przekierować paczkę m.in. do sklepów z którymi współpracuje.

    To już kolejny raz, kiedy firma wykazuje się takim poziomem "obsługi". Serdecznie nie polecam oraz dołożę wszelkich starań, aby moi osoby z mojego otoczenia również nie musiały korzystać z "usług" firmy UPS.
    ZaletyBardzo dużo powiadomień e-mail.
    Wady...
  • ~Aga13 / 2022-07-14 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam! Odkąd zamówiłam paczkę że sklepu vans i przekazano realizację ups - same problemy. Mimo założenia konta na ich stronie, nie dało się przekierować paczki na inny adres lub do punktu. Przychodziły maile, że jest możliwość zmiany adresu, a na stronie nie były możliwe że wzgledu na rzekome bezpieczeństwo. Szkoda ze u innych firm jakoś się da to zrobić, tymbardziej, że zakładam konto i weryfikuje je mailowo. Po próbie dostarczenia przesyłki nawet nie dostałam maila, że taka była. Zero kontaktu z kurierem. Ostatecznie udało się przekierować paczkę, ale przez infolinię, bo na stronie nic się nie dało zrobić mimo widocznych opcji. Jeszcze były problemy przy odbiorze, bo jako jedyna firma kurierska (z mojego doswiadczenia) wymagają dokumentu że zdjęciem przy odbiorze paczki. Tragedia! Nigdy nie miałam tyłu problemów z firmą kurierską. A nie raz już zmieniałam adres przesyłki w trakcie dostarczania. Porażka.
  • ~Agawa / 2020-05-21 17:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Obliczanie cen paczek jest celowo nieprzejzyste.
    Strona, na ktorej zamawia sie nadanie przesylki, celowo wprowadza w bald.
    Cena moje przesylki wzrosla o 300%
    WadyBrak formuly na stronie pozwalajacej ustalic faktyczna cene rozliczeniowa wg. wagi miarowej.
  • ~Agnieszka / 2018-04-03 14:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    Ups zgubił paczkę zagraniczną . Minęło juz 42 dni od daty złozenia reklamacji i nie otrzymałam ani słowa od Firmy UPS ....
  • ~Agnieszka / 2018-04-03 14:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    Ups zgubił paczkę zagraniczną . Minęło juz 42 dni od daty złozenia reklamacji i nie otrzymałam ani słowa od Firmy UPS ....
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12533
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8009
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7651
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4089
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2416
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4587
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971