Jeśli chcesz mieć spokojny dzień i paczkę do domu na czas, wybierz jakąkolwiek inna firmę kurierską, tylko nie UPS! Kontakt z klientem nie istnieje! Nie dzwonią, nie piszą sms-ów – bo nie mają takiego obowiązku. Firma zachowuje się jak żywcem wyjęta z poprzedniej epoki. No bajka. Ostatni taki numer wykręcił mi kurier z Poczty Polskiej, a było to jakieś 10 lat temu i od tamtej pory ich noga w moich progach nie postanęła. A na dodatek ta śmieszna infolinia. Na szczęście jest konkurencja, która nie ma z tym problemu. Są elastyczni, zawsze dzwonią, nie ma najmniejszego problemu, by odebrać paczkę w innym miejscu czy czasie, po wcześniejszym umówieniu się bezpośrednio z kurierem. I właśnie z tego miejsca chcę przeprosić i serdecznie pozdrowić panie i panów z DHL, GLS, DPD, Fedex. Miałem niejednokrotnie drobne zastrzeżenia do Was, ale to pikuś. Teraz widzę, że wyznaczacie standardy nieosiągalne dla UPS.ZaletyPrzyjazd kuriera, co nie jest równoznaczne z dostarczeniem paczki
WadyObsługa klienta, tak ze strony kuriera jak i infolinii. I choć pan na info był miły, to niestety niepomocny.