Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4149 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gregor-Went / 2023-05-23 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna dostawa, z resztą od tygodnia nie ma paczki i nikt nie potrafi powiedzieć gdzie jest. Brak konkretnych informacji na infolinii. Brak kontaktu z kurierem. Brak przesyłki. NIE POLECAMY
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu - tylko infolinia, która nie posiada żadnych konkretnych informacji. Długi czas dostawy.
  • ~ko / 2023-05-21 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Kurier nie dostarcza przesyłki. Nie informuje o tym i pozostawia ją w punkcie o nieznanym klientowi adresie. A klient czeka na kuriera i ma się najwyraźniej domyślić, że przesyłka jest do odbioru i na dodatek ma się domyślić gdzie. To skandaliczna praktyka. A mówię praktyka, bo zdarza się to stale.
  • ~Anka22 / 2023-05-18 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Aż szkoda słów, zero kontaktu ze strony kuriera, widełki czasu odbioru na cały dzień. Na infolinii dostać się do konsultanta ciężej niż do papieża. MASAKRA
    Zaletybrak
    Wadyups
  • ~Klientka / 2023-05-17 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, cały dzień czeka się na paczkę a szanowny pan kurier doręczy ją do punktu ponad kilometr ode mnie. Ostatni raz waszą firma coś zamawiam. Uczucie się od InPosta, obawiam się że z waszym poziomem IQ nawet sprzedaż pieczywa by was przerosła, banda nieuków.
    ZaletyBrak
    WadyCała firma jest jedną wielką wadą.
  • ~Karol / 2023-05-17 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma kurierska na rynku!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co może pójść nie tak i jakie problemy można mieć z dostawca to tutaj jest to wszystko!!
  • ~Monika / 2023-05-17 12:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie znam gorszej firmy kurierskiej, długi czas oczekiwania, żadnego kontaktu ani z firmą ani z kurierem, paczki zostawiane w przypadkowych miejscach. Masakra!!!!
    Zaletynie ma żadnych
  • ~weronika / 2023-05-12 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca ever! Tutaj nawet ta firma kurierska nie zasługuje na jedna gwiazdkę. Paczka zamówiona w piatek 05.05.2023-dzisiaj 12.05.05, a Pani kurier informuje ze dopiero prawdopodobnie będzie w poniedziałek. Wczoraj w rozmowie Pani wielce obiecywała ze jutro od 8 do 17.30 się zjawi, nawet pofatygowałam się by załatwić sobie znajomą by przyszła i poczekała, ponieważ paczka jest na inne nazwisko niż domofon ( o czym Pani kurier wie OD WCZORAJ tzn czwartku). Dziś dzwonie o 18 i dostaje informacje ze trzeba czekać do poniedziałku... super! Lot w poniedziałek o 15:) Gdyby nie fakt ze mój mąż do południa wtorku jest w domu, (również potem ma lot) nie wiem co bym zrobiła. Paczka jest prezentem który miałam dostarczyć na wtorek 16.05... a do domu wracam 10 czerwca. MAM NADZIEJE NA MILE ZAKONCZENIE TEJ SPRAWY. Nie polecam, wolałabym nic nie zamawiać niż się denerwowac i łaskawie czekać na paczkę za która zapłaciłam.
  • ~Grzegorz / 2023-05-12 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga !!!
    UPS zgubiło moja paczkę o wartości 9 tys zł . Proces reklamacji trwał ponad miesiąc , w tym czasie wypełniałem różne deklaracje , włączałem faktury itd . Po 40 dniach dostałem maila ze zawartość paczki była nie zgodna z regulaminem przesyłek i że nie dostanę odszkodowania . Dodam że przed wysyłką dzwoniłem na infolinię i Pani sprawdzała że nie ma żadnych przeciw wskazań do wysyłki srebrnych monet . Wręcz kazała na przesyłce jasno określić jej zawartość . Nie odpuszczę idę że sprawą do sądu.
  • ~Krzysztof / 2023-05-12 09:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Idioci awizują a człowiek czeka w domu, nigdy więcej tej nieprofesjonalnej firmy. UPS w Przemyśu jest denny, nie pozdrawiam
  • ~Jacek / 2023-05-12 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Firma kurjerska UPS . Bardzo długi okres oczekiwania na paczkę żenada. Firmy konkurencyjne bez problemu potrafią dostarczyć paczkę i to w dwa dni. Firmie UPS zajmuje to ponad dwa tygodnie ŻENADA. Nie Polecam Firmy UPS
    ZaletyBrak
    WadyBardzo długi okres dostawy
  • ~Jarosław Łódź / 2023-05-11 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili paczkę.... dosłownie, leżała na parkingu w Łodzi przy Pojezierskiej 1...
    Znalazł ją kurier inpost i skontaktował się ze mną...
    Powiadomiłem UPS o sytuacji i o tym że musiałem jechać fo centrali Inpost hy grzecznościowo odebrać ją....
    A oni nic.... zero reakcji...zero odpisu...zero reklamacji...
    Niech im ziemia lekką będzie.
    Nigdy więcej UPS
  • ~Robert / 2023-05-11 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem doczynienia. Same problemu i zero pomocy. NIE POLECAN
    ZaletyŻadnych
    WadyNa każdej płaszczyźnie problem.
  • ~Niko / 2023-05-11 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak telefonu, SMS, maila od kuriera. Droga pantoflową dowiaduje się, że przesyłka gdzieś tam leży na ulicy Rolnej. Kurier UPS to taki nowy paczkomat tylko, że drożej, gorzej. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadac
  • ~Jaro / 2023-05-10 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy UPS, nie po to płacę za przesyłkę do domu, żeby kurier sobie ją podwiózł do punktu odbioru, cały dzień czekania i co? Wiadomość po 18tej , że przesyłka do odbioru w punkcie, oczywiście czas do soboty ( w sobotę punkt nieczynny) czyli dwa dni od 10 do 18 gdzie nie mam takiej możliwości, pomijając, że przesyłka wartościowa. Żenada i kpina, ostatni raz.
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Isia / 2023-05-10 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie miałam do czynienia z tak nie rzetelną firmą kurierską. Nie powiadomiła mnie kiedy dostarczy przesyłkę, żadnego sms ani telefonu.
    ZaletyŻadne.
    WadyNie rzetelność!
  • ~TakiTam / 2023-05-09 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieczytelna strona śledzenia paczki. Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem. Po całym dniu w domu, na stronie informacja "po próbie doręczenia". Na pewno... Wyznaczony Access Point do odbioru paczki, 2.5km od domu, gdy inny jest bliższy 1km. W Access Poincie brak paczki. Nie wiadomo co dalej. W skrócie UPS
    WadyCałokształt
  • ~Krzysiek / 2023-05-09 12:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie wydał przesyłki (po odprawie celnej przez UPS), bo nie miał potwierdzenia przelewu za fakturę celną, którą ..... miał ze sobą. Zostawił fakturę i będzie następnego dnia. Na fakturze nie ma konta do przelewu. Telefony to fikcja. Na stronie śledzenia: Próbowaliśmy doręczyć paczkę, ale nie otrzymaliśmy płatności (oczywiście za fakturę o której wcześniej nie miałem pojęcia, na maila nie przyszła). Próba opłaty faktury przez ich stronę (po wypełnieniu wszystkiego z faktury): Nie można znaleźć żadnych rekordów na podstawie dostarczonych. Dalej nie mam konta, telefony nie odpowiadają, nikt nie oddzwania, brak maila, agent celny milczy a ja na czekam na pilną przesyłkę !
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Anna / 2023-05-08 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni siedzę w domu i czekam na przesyłkę... Codziennie dostaje maila o tym ze kurier będzie w określonym konkretnie czasie ale nigdy go nie ma. Infolinia - tragedia. Przedstawiam sytuację o tym że dostaje wiadomość że kurier będzie dzisiaj i tak już od kilku dni a dzisiaj miał być do 15:00 a jest już 17:00... Odpowiedz ze strony UPS: kurier jezdzi do 19:00 i jeśli nie dojedzie to proszę dzwonic... Ale ja już od kilku dni czekam na tą paczkę i ciągle jest to samo, to znów mam dzwonić?! Czy naprawdę nie mogą się skontaktować z kurierem i dowiedzieć się co się dzieje z paczką od tylu dni?

    KOSZMAR!!!
    ZaletyBRAK
    Wadykontakt, niezgodne z prawdą powiadomienia o doręczeniu przesyłki
  • ~UPS TO GOWNO / 2023-05-07 07:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety przesyłki z nike realizowane są tylko i wyłącznie przez firmę UPS. Zamawiam od nich regularnie i NIGDY nie otrzymałem przesyłki do rąk własnych.
    W większości zamówień byłem w domu oczekując na paczkę jednak kurier nie raczył zadzwonić domofonem nie wspominając o możliwości kontaktu telefonicznego. Nie została podjęta żadna próba doręczenia.
    W związku z powyższym większość paczek odbieram z jakiegoś punktu odbioru, w którym często zdążą się, że paczki nie ma ponieważ jak to Pani tłumaczy; kurier kliknął dostarczenie do punktu ale pewnie będzie wieczorem.
    Tragedia.. dla porównania z firma DPD nigdy nie miałem takich problemów a kurier pracujący w naszym rejonie zna mnie już z imienia i wie w jakich godzinach pracuje dzięki czemu zawsze dostarcza przesyłki do rak własnych.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
    Brak próby doręczenia
    Odbiór z punktu
  • ~Ewa / 2023-05-06 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wzięłam UPS.Ciezka paczkę dźwigałam z punktu odbioru najpierw szukając po internecie gdzie jest bo kurier nawet nie raczył wpisać adresu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12758
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8178
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7772
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4150
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4149
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2478
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4872
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148