Zaletybrak
strona 201 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- nastepna »
-
~Ann / 2018-07-12 20:04
Dziś miałam mieć dostarczona paczkę. ..siedziałam cały dzień w domu z dwójką dzieci.Mieszkamy na 4 piętrze bez windy.Nagle przed 15 dostaje sms ze kurier był ale nie zastal nikogo.Zadzwoniłam na infolinię. ..tutaj duży plus dla pani zajęła się sprawą. ..ale Pani z Koszalina juz nie pomimo że rozumie sytuacje ale nic nie może pomóc. .i że nie zmusi kuriera by wcześniej dzwonił. I teraz albo ja musze odebrać sama z bliźniakami paczkę albo dopiero będzie w poniedziałek. Nie polecam i z pewnością już nie dkorzystam z usług firmy UPS. -
-
~Oli / 2018-07-11 14:32
Słabe NIE POLECAM ZA 80.0lbs NALICZAJĄ 500zł Cła!
Nigdy nie skorzystam z tych fatalnych usług!ZaletyNicWadyWszystko -
~McHaz / 2018-07-10 19:57
Najgorsza firma kurierska w Polsce
Call center to tylko w teorii
Strona do niczego, przekierować paczki się nie udało, podobno jest gdzieś błąd.Ale gdzie, nie wiadomo, mam sobie znaleźć.
Proszę pamiętać przy zakupach przez internet, aby upewnić się, że dostarcza inna firma niż UPSZaletyBrakWadySame -
~dupa / 2018-07-10 16:24
Firma ups posiada infolinię, z którą nie da się skontaktować. Nie wiem za co płacą pracownikom infolinii. Z całego serca nie polecam. -
~rozzłoszczona / 2018-07-04 08:54
Firma kurierska miła odebrać odemnie paczkę w wyznaczonym dniu niestety kurier się po nią nie zjawił. Dzwoniąc następnego dnia do firmy powiedziano mi że ja wcale nie zamówiłam kuriera. Etykietę i list przewozowy trzymam w ręce a Pan na infolinii wmawia mi że ja nie zamówiłam kuriera :-/ zwrot pieniędzy miałam otrzymać po 14 dniach minęło 3 tygodnie a pieniędzy na koncie brak. Dzwonie a na infolinii udzielają mi informacji że zwrot do 30 dni.
Firma zasługuje na najgorszą ocene.ZaletybrakWadybrak odbioru przesyłki
wprowadzanie klienta w błąd -
~klient / 2018-07-03 21:02
Najgorsza firma kurierska jaką znam.
Należy zlecać innym firmom ponieważ na Ups się nie kończy.Zaletynie znamWadyChamstwo i brak wychowania u kierowców .
Nie polecam. -
~Tomasz / 2018-07-03 17:24
Kurier nie raczył nawet zadzwonić,po zostawieniu awiza odwiózł paczkę do punktu Access i musiałem sobie dygać 17 kilo do domu 2km.
Z tego co wiem to powinien próbować dostarczyć paczkę w inny dzień ale zwyczajnie im się nie chce.ZaletybrakWadybrak kontaktu,długi czas oczekiwania na przesyłkę,amatorskie podejście do tematu. -
~Madianer / 2018-06-29 19:08
Brak kontaktu z kurierem, ani telefonu, ani SMS-a, a podawałam mój numer przy zamówieniu. Cały dzień byłam w domu i czekałam na paczkę, teraz poczekam sobie do poniedziałku. ZaletyBrakWadybrak kontaktu
niedokłasny monitoring paczki -
-
~Jerzy / 2018-06-29 17:47
Nie spodziewałem się że mogą funkcjonować takie firmy.Zachowanie kuriera hamskie i prostackie,Skarga na jego zachowanie bezskuteczna.Chyba nikomu w tej firmie nie zależy na poprawie jakości usług. ZaletyBrakWadyKarygodne zachowanie kuriera -
~EPW / 2018-06-26 15:49
Nie dostarczają paczek, nie zostawiają żadnej informacji, żadnego awizo, telefonu czy chociażby smsa że paczka leży do odbioru w sklepie. Monitoring zaklamany, piszą o próbie dostarczenia i nie zastaniu nikogo akurat w porze i dniu kiedy prawie WSZYSCY domownicy byli obecni. Ze względu na brak jakiegokolwiek kontaktu nie wiedziałam nawet, że kurier rzekomo był i że paczka czeka na gdzieś na mój odbiór. Przypadkowo sprawdziłam w internecie monitoring, gdyż już podejrzanie długo czekałam na dostarczenie, a tu się okazuje, że czas przetrzymywania mojej paczki w access poincie powoli dobiega końca. Pięknie. Szkoda, że nie zawsze jest możliwość wybrania sobie dostawcy towaru. ZaletyBrakWadyjak wyżej -
~Andrzej / 2018-06-26 13:52
firma ups ma wyjątkowo nieatrakcyjny sposób monitorowania przesyłek, nie można uzyskać jasnej informacji w jakich godzinach pojawi się kurier. Najgorszy jest brak możliwości bezpośredniego kontaktu z kurierem - nigdzie nie można uzyskać nr tel. każda inna firma podaje bezpośrdeni kontakt w mailu bądź można go uzyskać telefonicznie - w ups nie. Kurier przyjeżdża raz o godz 10:00 raz po 17:00 i nie można w żaden sposób zaplanować zajęć w ciągu dnia. Sam osobiście nigdy nie skorzystam z usług ups, niestety czasem firmy nadają przez ups przesyłki adresowane do nas - od teraz dokonując zakupu u kogokolwiek będziemy zastrzegać że nie życzymy sobie wysyłki przez firmę ups.
W obecnych czasach ups powinien dostosować się do wymagań klienta, niestety pomimo sugestii nic w tym kierunku nie robią. To najgorsza firma na rynku. -
~Aga / 2018-06-19 23:28
Kurier z firmy UPS dwukrotnie nie pofatygował się osobiście by dostarczyć przesyłkę, nie zostawił też żadnego aviso. Bez żadnej informacji pozostawił przesyłkę u okolicznego optyka, o czym dowiedziałam się kontaktując się z nadawcą po kilku dniach. -
~Aniela / 2018-06-16 10:03
Nigdy więcej UPS.
Czekałam na przesyłkę we czwartek. Nagle sms, że nikogo nie było w domu - kłamstwo, byłam. Zapytałam pana z infolini, dlaczego, skoro rzekomo nie zastał mnie w domu, nie zostawił na portierni, ochronie. Cisza......Dlaczego nie zadzwonił - rzekomo akurat telefon się popsuł.Co za pech....klienta nie było w domu, chociaż był, istnienia portierni/ochrony kurier nie odnotował-jest na wprost wejścia do budynku, telefon się zepsuł.
Ostrzegam wszystkich, ostrzegłam już znajomych i instytucje, z którymi współpracuję- trzymajcie się z dala od UPS. Ta firma daje jedynie gwarancję bardzo nierzetelnej usługi i chamstwo w komunikacji z klientem.
Przesyłka miała być we czwartek. Dziś jest sobota i wyjeżdżam. Zamówiony produkt był mi potrzebny na wyjazd.
ZaletyZeroWadyOszustwo, naciąganie na koszty- usługa nie zrealizowana, pieniądze za usługę jak najbardziej przyjęte, sprawienie trudności.Chamstwo w komunikacji, kłamstwa. -
~DR / 2018-06-14 16:05
Fatalna obsługa klienta:
1. brak powiadomienia o przesyłce
2. Brak kontaktu z kurierem
3. Pierwsza informacja to info o przekazaniu paczki do punktu odbioru
Bardzo odradzam korzystanie z usług tej firmy.ZaletyBrak -
~kamil / 2018-06-11 14:42
Brak kontaktu z kurierem, kurier nie pojawił się u mnie, a mimo to dostałem wiadomość o braku możliwości dostarczenia z powodu, że kurier nie zastał nikogo w domu. Do tego na infolinii wmawiają mi, że kurier był i dzwonił nawet telefonem, co oczywiście jest kłamstwem ZaletybrakWadyinfolinia
kontakt z kurierem -
~AnastazyMiszcz / 2018-06-07 21:43
Kurier paczkę wrzucił za płot. ZERO jakiegokolwiek kontaktu z odbiorcą. Nie polecam! Zalety-Szybkie doręczenieWady-Zła obłsuga klienta -
-
~maciej / 2018-06-07 16:08
nie polecam, brak kontaktu, mozliwości ustalenia godzin odbioru. Kurier nie dzowni przed dostarczeniem. Trzeba cały dzień czekać pod drzwiami. Infolinia bardzo nieprzychyulna dla klienta. -
~mickro1983 / 2018-06-07 14:03
Kurier który najpierw miał odebrać paczkę był wielce zdziwiony, że nikogo nie zastał w domu o godz. 9:00. Na moją sugestię, że w domu będę ok godziny 16:00 i wtedy będzie mógł odebrać tą paczkę stwierdził, że o tej porze to on również jest już w domu. Prawdziwy cyrk zaczął się kiedy przyszło odebrać tą samą paczkę z urządzeniem po naprawi. O godzinie 10:00 w dniu 30.05 prawdopodobnie ten sam kurier, który odbierał ode mnie paczkę znów był zdziwiony, że nie zastał nikogo w domu (wcześniej się nie kontaktował). Zaproponował, że zostawi paczkę w akces point niedaleko miejsca mojego zamieszkania na co niechętnie ale się zgodziłem. Punkt miał być otwarty do godziny 19:00. W punkcie byłem ok. 18:30 i ku tym razem mojemu zaskoczeniu odbiłem się od drzwi - punkt był zamknięty. Z racji, długiego weekendu nie mogłem odebrać paczki w dniu 01.06, udałem się więc po odbiór mojej własności w sobotę 02.06. Punkt ponownie był zamknięty pomimo wskazywanych godzin pracy przez UP jednak na drzwiach zastałem osobliwe ogłoszenie prawdopodobnie właściciela obiektu - "Kwiaciarnia zlikfidowana" (pisownia oryginalna). Po moim telefonie do UPS pani z którą miałem nieprzyjemność rozmawiać poinformowała mnie że nie mają żadnej informacji jakoby ten punk miał ulegać likwidacji. Prosiła o odłożenie sprawy do poniedziałku, kiedy to ktoś z decydentów się ze mną skontaktuje. W poniedziałek otrzymałem telefon w którym tym razem Pan bardzo mnie przeprosił za niedogodności i że paczka zostanie dostarczona do domu w ciągu dwóch dni czyli najpóźniej do 06.06. Dziś jest 07.06. Postanowiłem się więc skontaktować powtórnie z firmą UPS. Z rozmowy z konsultantem dowiedziałem się że została podjęta próba doręczenie przesyłki w dniu 05.06 i nikogo nie było w domu - kłamstwo bo akurat tego dnia był cały dzień w domu mój ojciec i nikogo nie było oraz że paczka znajduje się do odbioru w punkcie przy grochowskiej 144. Firma nie raczyła mnie o tym poinformować, więc ta paczka mogła by tak sobie leżeć do Wielkanocy. Na moje pytanie czy może wypadałoby poinformować klienta o tym gdzie ma odebrać swoją przesyłkę Pani stwierdziła, że oni nie muszą takich rzeczy wysyłać bo przecież można sobie sprawdzić taką rzecz w internecie i w ogóle nie wie gdzie ja mam problem. Jest to firma pod zdechłym psem - nie polecam nikomu ZaletybrakWadyjak wyżej -
~kolo / 2018-06-01 15:21
Zamówiłem paczkę w środę i sądziłem że przyjdzie w piątek bo czwartek Boże Ciało a kurier napisał sms-a żę paczka będzie w poniedziałek to jest głupie !!!!!! ZaletyżadnychWadypóźne przysyłanie przesyłki -
~St / 2018-05-29 20:59
Najgorsza firma kurierska na rynku. Raz przesylka zaginela rzekomo adres byl bledny. Sprawdzilam i wszystko sie zgadzalo. Dzis kurier zadzwonil ze stoi pod domem a mnie nie ma. Nie dostalam maila ani smsa o doreczaniu przesylki. Kurier stwierdzil ze skoro zamawiam cos to mam czekac na dostawe. Rozumiem ze tydzien urlopu potrzebuje wziac i oczekiwac. Gdy zwrocilam mu uwage na jego bezczelnosc postanowil sie rozlaczyc i mimo wielu prob nie odbieral telefonu. W efekcie przesylki nie dostarczyl nawet nie zostawil awizo smsem poinformowal mnie ze odebrac jej nie moge bo zabiera ja do punktu oddalonego ok 60km. WadyTotalna bezczelnosc kuriera
Brak jakiejkolwiek informacji o realizacji doreczenia przesylki
Brak kontaktu z firma
Przesylka nie zistala dostarczona
strona 201 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- nastepna »