Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4118 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Halina / 2022-07-06 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Nadawanie przesyłek przez tę firmę to jakieś nieporozumienie. Cały czas (zakupy, wyjście z psem) przed wyznaczonym przedziałem godzinowym, tj. 11,30 - 15,30 do doręczenia przesyłki zorganizowałam tak, by później tylko siedzieć i czekać na kuriera. Kurier oczywiście nie pojawił się, a w monitorowaniu przesyłki ukazała się informacja, że z uwagi na warunki pogodowe przesyłka nie zostanie doręczona, choć pogoda jest przednia w miejscu przeładunkowym przesyłki, jak i jej odbiorem). A później było tylko gorzej, to jakaś farsa... Zaczęłam drążyć system i bardziej szczegółowe monitorowanie i cóż okazało się, że to nie warunki pogodowe, ale z powodu niezastania adresata przesyłkę przekazano do agendy firmy UPS w mieście i to bez podania żadnego telefonu do kontaktu. Fakty są takie, że wykonałam kilka telefonów do centrali UPS, dalej sklepu, w którym zrobiłam zakupy (materiały eksploatacyjne do odkurzacza renomowanej firmy szwedzkiej" i po rozmowach wiem już, że z mojej strony to jest tzw. orka na ugorze. Jeśli jutro uda mi się jakimś cudem odebrać przesyłkę, to zrobię wszystko, żeby więcej moich kontaktów z firmą UPS nie było, bo moje zdrowie jest więcej warte (zważywszy na mój wiek -67 lat), niż "nowe" z nią doświadczenia. Tak na marginesie firma UPS ma bogatą historię (wiadomości z internetu) i szkoda, że ją niszczy takimi praktykami.
    Zaletyżadnych
    WadyNieliczenie się z klientem, kpienie z nich. Brak profesjonalizmu. W dobie gospodarki rynkowej ta firma nie powinna mieć racji bytu na naszym rynku
  • ~Hubert / 2020-01-08 18:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie mają wogule pojęcia co to jest czas. Piszą dziś będzie paczka a jej nie ma cały dzien stracony bo musiałem być w domu. Już raczej nigdy nie zkorzystam z tej firmy, dpd tak nigdy nie zrobiło.
  • ~hubmik / 2020-12-11 15:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier bez żadnej informacji od razu skierował paczkę do punktu odbioru, mimo że cały dzień byłem w domu.
    ZaletyBrak
    WadySłaby kontakt, nie wywiązanie się z umowy
  • ~HW / 2020-09-12 11:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam,dostarczyć dostarcza,ale miałam ostatnio mega niespodziankę w kwocie 660 zl do zapłaty za nic.Pani która kupowała ode mnie 2 krzesla,zamówiła kuriera,oplacila online,A po miesiącu czasu przyszła do mnie faktura na 660 zl do zapłaty,ponieważ waga im się nie zgadzała i postanowili mnie obciążyć ta kwota,przypominam,że paczka opłacone,dostarczona!!!!
  • ~Igor / 2020-07-28 22:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder caly czas sie zawiesza wymiana na nowy nie pomogła wiec nie ma co liczyc na opowiastki ze winna dekodera pozatym nie wszystkie programy mozna przewija od razu bo rejlamy potrafia trfac 10 minno i piekle lagi czyli przyciskamy cos na pilocie i po30 sekundach reakcja przereklemowane problem jest z dekoderem i z niby swiatlowodem którego w moim bloku nie ma a ups twierdzi ze jest zenada odradzam
  • ~Imper / 2019-08-13 21:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadzieja!!!!
    Totalny brak kontaktu z kurierem a na dodatek po całym dniu czekania dostaję SMS z informacją że przesyłka czeka na poczcie bo nikogo w domu nie zastali co oczywiście było bzdurą gdyż sam osobiście czekałem na odbiór paczki i specjalnie zachowywałem się cicho żeby móc usłyszeć domofon. Mało tego, paczka przyszła do mnie w paskudnym stanie mimo iż nadawca wysłał ją w stanie idealnym.
    Po raz pierwszy i ostatni transportowałem cokolwiek u tego przewoźnika.
    NIE POLECAM
    ZaletySzybki czas dostawy do miasta
    WadyCena nieadekwatna do jakości usług.
    Kurier nie pojawił się pod wskazanym adresem mimo że został on podany.
    SMSy i mejle z zakłamanymi informacjami że kurier był i nikogo nie zastał mimo iż domownicy byli w domu.
    Źle przechowywane paczki, które potem wyglądają tragicznie przy odbiorze.
  • ~Iwona / 2018-12-13 14:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Już 3 raz zostałam żle obsłużona! Jestem w domu , nikt nie podjeżdża po czym dostaję SMS że nie mona było
    dostarczyć przesyłki bo nikogo nie było.
    Kurier nie traci czasu na dostawę tylko od razu wiezie przesyłkę do punktu odbioru.
    To za co się płaci? Teraz chora muszę jechać do miasta odebrać przesyłkę za dostawę której zapłacono!
    Czy taki proceder uprawiają również KURIERZY innych firm?
    Zwykła bezczelność a nie ma możliwości w normalnym trybie złożenia skargi- telefon do firmy fikcja!
    WadyNie właściwa praca kurierów i brak możliwości reklamowania usługi!!!!!
  • ~Izabela / 2023-03-22 09:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Aplikacja mobilna UPC nie działa, strona webowa jest zbagowana,nieprzyjazna użytkownikowi, nieintuicyjna, gdzie nie kliknę pojawiają się błędy ktore mam zgłosić obsłudze ale z obsługą zero kontaktu a i też informacji jak ta obsługę znaleźć, czat odpowiada na wyuczone kilka pytań, przekierowanie paczki to jakiś koszmar, punkty odbioru to sklepiki czynne zazwyczaj w godzinach pracy , ogólnie straciłam nerwy przy jednym zamówieniu i nigdy więcej
    ZaletyNie ma
    WadyStrona internetowa, brak kontaktu z kurierem (po co ja podaję ten nr telefonu?)
  • ~J.U / 2022-12-03 11:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Menadżerowie średniego szczebla zatrudniają małpy na stanowisku kurierskim. Najprawdopodobniej nie szkolą ich do pełnienia pracy jako kurier. Nie mogę zrozumieć dlaczego kurier się ze mną nie kontaktuje ani telefonicznie ani sms'owo ,gdyby to była jednorazowa sytuacja to ok ale nawet dawanie im 3 szansy nie ma sensu. Absolutny hit to przyjeżdżanie w trakcie godzin pracy nawet nie informując że to zrobią a już luksus to informacje że podobno kurier był i nie zastał nikogo w domu taka sytuacja też jest nie jedno razowa w moim przypadku. Raz nawet podobno odebrałem paczkę co prawda byłem w domu ale kurier chyba nie miał ochoty mi jej wręczyć i sobie odebrał za mnie.
    ZaletyNie ma w tej cenie lepsze jest dpd
    WadyMenadżerowie niższego szczebla zatrudniający małpy na stanowisku kurierskim.
  • ~ja / 2019-09-19 21:08
    Ocena: 2.00 / 5
    miał przywieźć paczkę do pracy w razie jakbym skończył pracę wysyłkę przekierować do domu kurier przyjechał od razu do domu i powiedział ze nie przywiezie do pracy bo już sobie gdzieś indziej pojechał cham.
    Zaletydostawa przed czasem
    Wadyniemili kurierzyx
  • ~Ja / 2023-04-28 17:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka nie dostarczona a ja nawet nie mam informacji o tym i dalej czekam. Zalogować się na stronę to droga przez męke. Kurier nie zostawił żadnej informacji o oty ze był a ja dalej czekam.
    ZaletyBrak
    WadyKontakt
  • ~Jacek / 2019-05-15 18:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak jak większość zerowy kontakt z kurierem,nigdy nie dzwonią przed doręczenie paczki.Nie polacam
  • ~Jacek / 2020-08-15 09:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier z Olesna Śląskiego niedowoźi przesyłek zawsze ma jakieś problemy albo ma dużo przesyłek albo jest już pużno to znowu jest już zmęczony no i oczywiście ma coś z samochodem. Zawsze czeba sobie podjechać odebrać. No ale nam zależy no to trzeba. Niepolecam inni kurierzy z i nnych firm kurierskich zawsze dowożą. Już nie będę korzystać z ich usług
    ZaletyCena
    WadyNie dowożą przesyłek
  • ~Janek / 2019-07-10 10:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety ale to moja ostatnia paczka nadana przez UPS. Kurier agresywny, rzucił paczkę w sekretariacie i poszedł sobie. Z infolinii dowiedziałem się, że nie dostarczają odbiorcy tylko pod wskazany adres. Czyli paczkę może odebrać złodziej bo nie pytają, kto odbiera. Podobno, aby odbiorca otrzymał paczkę trzeba wykupić dodatkową opcję. Takiej dziadowskiej firmy to jeszcze nie spotkałem. Wysyłając za ich pośrednictwem paczkę, nawet nie wiadomo komu ją doręczą.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
  • ~Janusz / 2019-10-31 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka została nadana firmie UPS w poniedziałek rano 28.10.2019 w Warszawie do Olsztyna (do adresata) miała dotrzeć 29.10.2019. Był podany adresat, adres i telefon kontaktowy. UPS wkładając przesyłkę do swojego firmowego opakowania obok adresu nie podała telefonu kontaktowego.
    Samochód UPS 29 października przyjechał na podaną w adresie ulicę ale minął nasz dom, co widziałam przez okno. Samochód nie zatrzymując się nigdzie po drodze pojechał pod sklep usytuowany na końcu ulicy skąd po krótkim czasie zawrócił i ponownie minął mój dom. Czekałam na przesyłkę cały dzień.
    Następnego dnia (30.10) około godz. 9.00 powiadomiłam nadawcę, że przesyłki nie otrzymałam. Nadawca zwrócił się o wyjaśnienie w firmie kurierskiej skąd otrzymał odpowiedź, że przesyłka została odebrana pod wskazanym adresem i że jest elektroniczny podpis potwierdzający jej przyjęcie. Przyjęcie to było oznaczone godziną o której samochód UPS mijał dom w którym mieszkam. Podano nieznane mi nazwisko odbiorcy. W naszym domu jest tylko 6 mieszkań więc było możliwe szybkie sprawdzenie, że nikt przesyłki nie odebrał.
    Zaginięcie przesyłki, która była dla mnie ważna i pilna, bardzo mnie zaniepokoiło i nadawca przesyłki zażądał od Firmy szybkiego wyjaśnienia. Po tej interwencji przesyłkę otrzymałam kilka godzin później. Okazało się, że została pozostawiona w sklepie u postronnej osoby pod innym adresem niż wskazany na przesyłce. Mój mąż był akurat w sklepie i widział jak podjechał samochód UPS odebrał tę przesyłkę i odwiózł ją prosto pod nasz adres.
    Na moje pytanie jak to możliwe, że bez powiadomienia mnie czy nadawcy. przesyłkę zostawiono w miejscu, które nie miało nic wspólnego ani ze mną ani z podanym adresem doręczenia, kurier udzielił mi informacji „wczoraj przesyłki rozwoził kolega” i przeprosił za powstały problem.
    Takie podejście do powierzonych przesyłek jest zdumiewające gdyż świadczy o braku kompetencji i zwykłej zawodowej rzetelności. Niepokoi fakt, że firma, której powierza się w zaufaniu przesyłkę i która za swe usługi pobiera opłaty może z takim lekceważeniem podejść do wykonywanych zadań. Jeżeli nadawca podaje imię, nazwisko i dokładny adres odbiorcy oraz jego telefon kontaktowy to można chyba od firmy przewozowej oczekiwać, że oczywiste dla niej jest dowiezienie przesyłki do rąk adresata.
    Niestety dla UPS nie jest to oczywiste i z tego powodu straciłam zaufanie do Jej usług. Przed nierzetelnością UPS przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów.
    E.Szwałkiewicz Olsztyn
  • ~Jarek83 / 2019-09-05 15:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Szybka dostawa z awizo do skrzynki... żadnego telefonu SMS nic.
  • ~Kamil / 2023-03-31 18:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Po raz n-ty raz kurier zamiast dostarczyć przesyłkę do miejsca zamieszkania zostawia przesyłkę w punkcie odbioru ups... Żałosna obsługa
    Zaletyszybka dostawa
    Wadykurierzy, brak kompetencji, lenistwo
  • ~Karol 0210 / 2019-12-22 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiony kurier (Norwegia, k. Trondheim) nie odbiera paczki mimo powtórnego zlecenia. Po założeniu nowego numeru zamówienia kurier dalej się nie pojawia. W tym czasie dostaję list z Norweskiej poczty żeby do nich zawieść paczkę. Na infolinii nie wiedzą gdzie jest kurier i jedyne co mogą zrobić to wygenerować nowe zlecenie odbioru paczki. W dziale rejalamcji Pani ma mnie w d i informuje że muszę dzwonić na Norweska infolinię. Ostecznie po tygodniowym opóźnieniu w wysyłce paczkę ma norweska poczta a status paczki wg. UPS to niezmiennie od początku 'przetwarzana w agencji celnej'. NIE POLECAM DLA PRZESYŁEK MIĘDZYNARODOWYCH.
    Wady1. Fatalny system informatyczny - nie wiedza gdzie jest kurier i dlaczego nie odbiera paczki
    2. Brak jakichkolwiek powiadomień
    3. Fatalna obsługa reklamacji
  • ~Karolina / 2022-10-07 10:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłając SMS dostałam informację że można zapłacić kartą lub gotówką lecz gdy kurier przyjechał możliwość zapłaty jest tylko gotówką. Firma jest nierzetelna i wysyła nieprawdziwe informacje.
    ZaletyBrak
    WadyNieprawdziwe informacje
    Brak możliwości płacenia kartą
  • ~Kasia / 2019-10-18 19:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Kurier nie dostarczył przesyłki pisząc, że nie było nikogo w domu co było nieprawdą. Paczka z świeżym chlebem bezglutenowym dla mojego chorego dziecka dotrze dopiero w poniedziałek za 3 dni. Infolinia żenada, arogancjia i buta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12632
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8058
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7691
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027