Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Isia / 2023-05-10 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie miałam do czynienia z tak nie rzetelną firmą kurierską. Nie powiadomiła mnie kiedy dostarczy przesyłkę, żadnego sms ani telefonu.
    ZaletyŻadne.
    WadyNie rzetelność!
  • ~TakiTam / 2023-05-09 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieczytelna strona śledzenia paczki. Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem. Po całym dniu w domu, na stronie informacja "po próbie doręczenia". Na pewno... Wyznaczony Access Point do odbioru paczki, 2.5km od domu, gdy inny jest bliższy 1km. W Access Poincie brak paczki. Nie wiadomo co dalej. W skrócie UPS
    WadyCałokształt
  • ~Krzysiek / 2023-05-09 12:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie wydał przesyłki (po odprawie celnej przez UPS), bo nie miał potwierdzenia przelewu za fakturę celną, którą ..... miał ze sobą. Zostawił fakturę i będzie następnego dnia. Na fakturze nie ma konta do przelewu. Telefony to fikcja. Na stronie śledzenia: Próbowaliśmy doręczyć paczkę, ale nie otrzymaliśmy płatności (oczywiście za fakturę o której wcześniej nie miałem pojęcia, na maila nie przyszła). Próba opłaty faktury przez ich stronę (po wypełnieniu wszystkiego z faktury): Nie można znaleźć żadnych rekordów na podstawie dostarczonych. Dalej nie mam konta, telefony nie odpowiadają, nikt nie oddzwania, brak maila, agent celny milczy a ja na czekam na pilną przesyłkę !
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Anna / 2023-05-08 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni siedzę w domu i czekam na przesyłkę... Codziennie dostaje maila o tym ze kurier będzie w określonym konkretnie czasie ale nigdy go nie ma. Infolinia - tragedia. Przedstawiam sytuację o tym że dostaje wiadomość że kurier będzie dzisiaj i tak już od kilku dni a dzisiaj miał być do 15:00 a jest już 17:00... Odpowiedz ze strony UPS: kurier jezdzi do 19:00 i jeśli nie dojedzie to proszę dzwonic... Ale ja już od kilku dni czekam na tą paczkę i ciągle jest to samo, to znów mam dzwonić?! Czy naprawdę nie mogą się skontaktować z kurierem i dowiedzieć się co się dzieje z paczką od tylu dni?

    KOSZMAR!!!
    ZaletyBRAK
    Wadykontakt, niezgodne z prawdą powiadomienia o doręczeniu przesyłki
  • ~UPS TO GOWNO / 2023-05-07 07:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety przesyłki z nike realizowane są tylko i wyłącznie przez firmę UPS. Zamawiam od nich regularnie i NIGDY nie otrzymałem przesyłki do rąk własnych.
    W większości zamówień byłem w domu oczekując na paczkę jednak kurier nie raczył zadzwonić domofonem nie wspominając o możliwości kontaktu telefonicznego. Nie została podjęta żadna próba doręczenia.
    W związku z powyższym większość paczek odbieram z jakiegoś punktu odbioru, w którym często zdążą się, że paczki nie ma ponieważ jak to Pani tłumaczy; kurier kliknął dostarczenie do punktu ale pewnie będzie wieczorem.
    Tragedia.. dla porównania z firma DPD nigdy nie miałem takich problemów a kurier pracujący w naszym rejonie zna mnie już z imienia i wie w jakich godzinach pracuje dzięki czemu zawsze dostarcza przesyłki do rak własnych.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
    Brak próby doręczenia
    Odbiór z punktu
  • ~Ewa / 2023-05-06 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wzięłam UPS.Ciezka paczkę dźwigałam z punktu odbioru najpierw szukając po internecie gdzie jest bo kurier nawet nie raczył wpisać adresu.
  • ~Krajnold / 2023-05-05 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Kurierów przerasta dostarczenie paczek z punktu A do punktu B. Także chyba za bystrzy nie są.
    Brak informacji, gdzie i kiedy zostanie dostarczona paczka. W większości dostarczane paczki do punktów, a nie do domu i klient sam się musi martwić szukaniem i odbiorem paczki. To już wolę inpost.
    ZaletyBrak
    WadyBrak inteligencji kurierów, Brak dostawy, Brak informacji, Brak kontaktu.
  • ~Dominik / 2023-05-05 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam nie można przekierować paczki po otrzymaniu nr śledzenia kurier nie dzwonił ani nie podjął próby doręczenia paczki tylko zaznaczył ze nie ma mnie w domu
  • ~Natalia / 2023-05-04 02:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesłałam dwa dwudziesto kilogramowe kartony z moimi wszystkimi ciuchami do ameryki. Paczki nigdy nie dotarły. Ja jestem bez ciuchów nawet po powrocie do Polski bo przecież to normalne ze gubi się tak duże kartony.
  • ~gabi / 2023-05-02 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka. Zamówiłam przesyłkę 28.04.23r. za pobraniem,żeby było szybciej- potrzebowałam farbę do włosów, 30.04.miałam imprezę rodzinną.Sprzedający wysłał od razu , rano 29.04.23 była w kieleckim oddziale w Nowinach.
    Na imprezie nie byłam , bo do dziś do 02.05.23 przesyłki nie mam.Wg informacji z UPS- miałam otrzymać dziś w godzinach 10-14.00.Czekałam w domu , niestety przesyłki nie było.0 15,00 mignął mi w oknie samochód kuriera , który wracał od sąsiada.Gdy zadzwoniłam kłamał ,że trąbił pod bramą u mnie i nikt nie wychodził.Chcąc się uwiarygodnić powiedział,jaki samochód stał na podwórku- tyle ,że ja takiego samochodu nie mam , a teraz to mogę odebrać paczkę w punkcie oddalonym o 60 km.
    Nie wiem ,czemu sprzedawcy decydują się na firmę, w której ludzie nie mają pojęcia o tym,jak powinna wyglądać praca firmy kurierskiej.
  • ~Jebać ups / 2023-04-29 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być wczoraj od godziny 9:40 do 11:40 taki był przewidywany czas dostawy. Czekałem cały dzień w domu aż o 15:47 na aplikacji pojawiła się informacja, że kurier podjął próbę doręczenia paczki, ale nikogo nie było w domu. Zdenerwowany użerałem się 10 minut z robotem na infolinii aż przełączyli mnie do konsultanta i powiedział że nie wie dlaczego tak się stało, ale ktoś się do mnie do godziny odezwie. Po jakimś czasie zadzwonił kurirer i powiedział że przeprasza, ale przypadkiem dał paczkę koledze który jechał na jakąś inną miejscowość i on tak zaznaczył pewnie. Że co do chu**?! Dzwonię jeszcze raz na infolinie zapytać czy jest jakaś szansa żeby odebrać paczkę dzisiaj, i można było dogonić kuriera kilkadziesiąt kilonetrów albo jechać 50 km do punktu ups i że kurier się ze mną dogadał że paczka będzie dostarczona za 4 dni. Ta firma to tragedia, kurierzy idioci bez pomyślunku nie polecam i jak będę mógł wybrać to zaznaczę, żeby mi paczkę wiozła inna firma. W
    dodstku wiozą komputer i monitor więc jeśli będzie na nich chociaż jedna ryska i nie będą chcieli zabrać och z powrotem to wleci pozew do sądu
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy
    infolinia
    tępy kurier
  • ~Ja / 2023-04-28 17:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka nie dostarczona a ja nawet nie mam informacji o tym i dalej czekam. Zalogować się na stronę to droga przez męke. Kurier nie zostawił żadnej informacji o oty ze był a ja dalej czekam.
    ZaletyBrak
    WadyKontakt
  • ~Byle nie ups / 2023-04-28 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia wysyłają powiadomienia że kurier będzie w godz od 8 do 12 po czym człowiek czeka a na końcu po telefonie do nich uzyska się tylko informacje że oni są zajęci i nie mają czasu na takie rzeczy obsługa tragiczna nie polecam najgorszego syfu bym za pomocą tej firmy nie wysłał ponownie
    ZaletyBrak
    WadySyf totalny
  • ~Ania / 2023-04-28 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie kontaktuję się przed dostarczeniem paczki,chociaż wiezie przesyłkę typu obraz.brak informacji co dzieję się z przesyłką brak informacji, że kurier był. Koszmar.Najgorsza firma z którą miałam do czynienia, a zamawiam sporo rzeczy przez internet.
    Nie polecam
  • ~Marek / 2023-04-27 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie dowiedziałem się, że odmówiłem przyjęcia przesyłki, która zresztą została przeze mnie wcześniej opłacona. Problem w tym, że nikt nigdy się ze mną nie kontaktował. Może więc potrafią czytać w myślach. Brak możliwości kontaktu. Krótko mówiąc: dramat. Mam nadzieję, że nigdy więcej.
    Zaletybrak
  • ~chris / 2023-04-27 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier UPS dwukrotnie podjął próbę doręczenia przesyłki pod moją nieobecność i za każdym razem nie pozostawił awizo. Kontakt z kurierem i firmą UPS jest niemożliwy. Próba zmiany adresu dostarczenia przesyłki wymaga podania numeru awizo,którego kurier nie zostawia. Jestem bezradny, pomimo chęci odbioru przesyłki. W systemie informatycznym UPS widnieje informacja, że przesyłka wróci do nadawcy. Omijać z daleka brązowe autka i brązowych ludków. Zadne
  • ~Flaga / 2023-04-27 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka może być ,kompletnie nie kompetentna, nie informują o przesyłce zostawiają przesyłkę w jakimś punkcie i trzeba się nachodzić żeby ja znależć nie dostarczają pod wskazany adres mimo że pobierają za to opłatę. Kurier sobie odfajkuje że przesyłke dostarczył, zostawi w jednym punkcie i jest zadowolony bo niby swoją pracę wykonał a wiadomo że maja płacone od dostarczenia pod wskazany adres. Pytam się dlaczego mam płacić pieniądze za dostarczenie paczki skoro muszę biegać po całym mieście i jej szukać mi za stracony czas nikt nie płaci nie wspomne juz o nerwach. Sytuacja ta nie jest odrębna. NIGDY WIĘCEJ UPS !!!!!
  • ~GABRIELA / 2023-04-27 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj moja siostra miała przesyłkę. Przesyłka była przywieziona przez dostawę UPS pan bardzo nie grzecznie powiedział że musi ona mu pomóc ją wnieść. Zaznaczam przesyłka waży 50 kilo a moją siostra jest w wieku 62 lat. Drugi pan stał obok i patrzył się czy starsza Pani sobie poradzi. Przykre to i nie stosowane.
    WadyZachowanie nie grzecznie i nie stosowane.
  • ~Maria / 2023-04-27 13:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Drogie przesyłki, kurierzy beż kontaktu. A nawet jak wskazują termin to kurierowi nie chce się dostarczyć pod adres. Wszystkie wiozą do punktu UPS niewiadomo którego i szukaj jak ci zależy na odbiorze. W punkcie UPS nieuprawniony pracownik zarzyczyl sobie dowodu- DANE WRAZLIWE! NIGDY WIECEJ!!!
    ZaletyZero
    WadyNiedokładność, niekompetencja, ignorancja i prostactwo.
  • ~Klient / 2023-04-27 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to istna katastrofa. Po pierwsze opóźnienia paczki, nie można nawet nic zaplanować. Przychodzi mail, że paczka zostanie dostarczona tego dnia o tej godzinie. Zostajesz specjalnie w domu, żeby odebrać paczkę za pobraniem, nikt się nie pojawia, dostajesz maila tego samego dnia o godzinie 22, że paczka jednak będzie następnego dnia. Następnego dnia dzwonisz na infolinię - Pan Ci mówi, że ta paczka dzisiaj nie dojdzie.
    Każdy konsultant na infolinii mówi co innego, nie da się z nimi w żaden sposób dogadać.
    Płaci się duże pieniądze, a jakoś wykonania to dno i 5 metrów mułu.
    Polecam omijać tą firmę szerokim łukiem, bo inaczej spędzicie mnóstwo czasu wisząc na infolinii, próbując dowiedzieć się czegokolwiek.
    Zaletybrak
    Wady- komunikacja
    - opóźnienia
    - brak jakichkolwiek informacji (informacja po fakcie, o 22 wieczorem)
    - drogo w porównaniu do jakości
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12551
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7657
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982