Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4128 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hrabia / 2018-12-06 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy w okolicach Sułkowic, masakra, brak kompetencji, chamstwo i pogarda. Rzucają paczkami na lewo i prawo, są nie kulturalni. Po zwróceniu uwagi "TRZEBA SE BYŁO W INNEJ FIRMIE ZAMÓWIĆ KURIERA" --- PO PROSTU CHAMSTWO I PROSTACTWO (Przecież to sklep mi takiego kuriera narzucił)
    ZaletyBRAK
    WadyCHAMSTWO, PROSTACTWO KURIERÓW
  • ~Niezadowolony klient / 2018-12-06 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Opowiem moją historię związana z firmą kurierską UPS. Potrzebowałem wysłać wniosek wizowy wraz z wymaganą dokumentacją do Konsulatu w Krakowie. Miałem na to trzy dni. Wykupiłem usługę UPS Express umożliwiająca doręczenie paczki następnego dnia do godziny 12:00. Przesyłkę przygotowałem na czas w punkcie według instrukcji. Monitorowałem przesyłkę i wiedziałem, że odebrano ją z punktu oraz dostarczono do siedziby regionalnej. Stamtąd miała trafić w wyznaczone przeze mnie miejsce o określonej godzinie. Pomimo zobowiązania firma nie dostarczyła przesyłki na czas, co uniemożliwiło mi zdobycie wymaganej wizy. W wyniku opóźnienia straciłem kilkaset euro na rezerwację hotelu i wykupienie ubezpieczenia do Rosji, gdzie musiałem się wybrać. Straciłem też możliwość wzięcia udziału w imprezie sportowej pomimo przygotowań. Do tego Firma zajmująca się wyrabianiem wizy odesłała mi paszport na mój koszt, co generuje kolejne koszty.
  • ~whisper / 2018-12-05 22:13
    Ocena: 1.50 / 5
    MASAKRA! pan, rozwozacy przesylki tejze firmy na terenie Kisielic totalnie nie szanuje klientow, swojego pracodawcy zreszta tez nie, jest bezczelny i opryskliwy, a w dodatku ma bujna wyobraznie! Za brame nie wejdzie, bo boi sie psow, no a skoro wisi na niej tabliczka to na pewno psy sa - i to naprawde jestem w stanie zrozumiec, ale telefonu nie uzyje, bo nie ma takiego obowiazku - co jest bardzo ciekawe, bo przeciez nr telefonu jest wrecz zadany, zreszta zadna inna firma kurierska nie ma z tym problemu, paczki (z laptopem w srodku) nie pozwolil mi otworzyc, zeby sprawdzic czy laptop nie jest uszkodzony, a jego kontakt z klientem to trwajacy moze ... 2 sec ? dzwiek klaksonu i tyle, nikt nie wyszedl to w dluga, bo czas pedzic dalej, no ale kto zdazy w dwie secundy - doslownie! wyjsc z domu, tym bardziej jesli ma do pokonania 2 pietra? no mi sie to nie udalo, ale jego tumaczenia i klamstwa, ze byl, ze dzwonil, ze bal sie psow (w co akurat wierze, bo sama sie ich boje, dlatego na mojej posesji w ciagu dnia pies jest zawsze uwiazany) zawazyly na mojej opinii...
    Zaletyladny samochod
    Wadyza dlugo by pisac
  • ~TheS. / 2018-12-05 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak: dotąd UPS był moją ulubioną firmą kurierską, chwaliłam sobie ich profesjonalizm, czas dostawy i jakość obsługi - do czasu, kiedy wszystko szło rutynowo i nie pojawiały się żadne problemy.
    Zamówioną w listopadzie br. paczkę z zagranicy otrzymałam rozkradzioną i potraktowaną taśmą klejącą. Nie wyglądało to źle na pierwszy rzut oka, kiedy paczkę odbierała osoba upoważniona i zaufana; gorzej, że kiedy przyjechałam na miejsce i otworzyłam paczkę, okazało się, że 3/4 zamówionych rzeczy (wśród nich prezenty na Gwiazdkę) zniknęły, a taśma znamionuje otwarcie paczki i nieudolną próbę ukrycia tego. Kontakt z konsultantami jest bardzo mierny, są średnio poinformowani, do tego większość z nich prezentuje podejście olewcze, nie są chętni do pomocy. Kurier pojawi się, aby spisać protokół szkody - nieważne, że w ciągu trzech dni spróbuje o tej samej porze, zawsze, kiedy nie ma mnie w domu i nie mogę po prostu zostać i czekać ani umówić się gdzie indziej. Brak chęci przełożenia pory przybycia kuriera. Brak chęci doprecyzowania, którego dokładnie dnia kurier się pojawi, żebym mogła ewentualnie próbować wykombinować coś w kwestii zostania w domu specjalnie na tę okazję. Dotąd nie dotarł.
    Jestem w kontakcie ze sklepem - nadawcą. Zachowanie pracowników firmy UPS woła o pomstę.
  • ~Rosi / 2018-12-04 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc cały czas w domu dostałam informację, że był u mnie kurier, nikogo nie zastał, więc zostawia paczkę (laptop) w jakiejś kawiarni gdzieś tam. Pani z infolinii obiecała, że w przeciągu godziny ktoś oddzwoni z wyjaśnieniami. Nikt nie zadzwonił. Paczka zmieniła status na doręczaną na pierwotny adres, po czym znów wyladowała w kawiarni. Pani z infolinii wyjaśniła, ,że kurier nie mógł dotyczyć paczki, gdyż miał za dużo paczek... Myślę, że tylko skargi do sklepów coś dadzą. Może zrezygnują z tej firmy
    WadyKurier nie przyjeżdża, brak pomocy od firmy
  • ~Marek / 2018-12-04 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nieodpowiedzialna paczki nie otrzymałem , wróciła do nadawcy. Nie polecam są inne odpowiedzialne
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Anna / 2018-12-04 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia nie mogę się doprosic o moją paczkę. Kurier sama osobiście otworzyłam drzwi na klatce schodowej (szłam do domu) i bezczelnie nawet nie zadzwonił na domofon nie mówią o pofatygowaniu się na górę tylko dał awizo z dopiskiem że nikogo nie zastano, od tygodnia próbuje się doprosic o ponowne doręczenie bo nie po to zapłaciłam trzy razy więcej niż za odbiór w punkcie żeby teraz odbierać w punkcie odbioru ale ups. Kurier nie odbiera od tygodnia mojej paczki z punktu odbioru chociaż dyspozycja jest wydana. Panie z infolinii twierdzą że nic nie mogą z tym zrobić. Jedna wielka kpina a nie firma kurierska. Za rozmowy z infolinia co najmniej potroilam kwote wydana na tą przesyłkę. Nie polecam. Szkoda nerwów i twojego czasu już poczta polska szybciej by doszło...
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak komunikacji, brak wymiany informacji między pracownikami, brak szacunku do klienta
  • ~mikołaj / 2018-12-04 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyjechał pod blok (gps wykaże, że był), ale do mnie już się nie pofatygował,odjechał, chwilę później internetem przyszło awizo - gdybym tak chciał odbierać - to zamówiłbym paczkomaty lub odbiór w punkcie - wychodzi taniej i bez czekania.
  • ~Zawiedziony / 2018-12-04 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Co najwyżej dla osób, które nie opuszczają swoich mieszkań.
  • ~the.olaxx / 2018-12-04 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka szła ponad tydzień, kurier „próbował” doręczyć paczkę, byłam cały dzień w domu, a nie dostałam nawet awizo o rzekomej próbie doręczenia. Próbowałam złożyć reklamacje, powiedziano mi, że oddzwonią w ciągu godziny i nie oddzwonili.
    Nie polecam tej firmy!
    WadyCzas dostawy, jakość dostawy, śledzenie przesyłki
  • ~Misselle / 2018-12-04 09:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie podają godzin,w jakich należy spodziewac się przesyłki, czyli trzeba czekać na kuriera jak na święta krowę cały dzień. Zadzwonił do domofonu RAZ. Mam 40m mieszkanie i wyskoczyłam z łóżka i poszłam otworzyć. Nim doszłam - kurier się ulotnił. Zadzwoniłam więc - powiedziano, że jest w punkcie do odbioru. Naprawdę mam siedzieć i czekać - nie można ustalić telefonicznie jak inne normalne firmy "będę o tej i o tej u Pani w okolicy czy zastanę kogoś, czy przyjechac później". Nie mam słów...dzwoniłam niecałe 10 minut później - już mi powiedział, że ma mnie gdzieś i nie podejdzie do mnie z przesyłką...
    Wadybrak kontaktu wcześniejszego do kuriera. Brak godzin, kiedy przesyłka się pojawi. Kurierzy STARAJĄ się, żeby odbierać paczki w punkcie.
  • ~Agnieszka / 2018-11-30 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    okropna firma!!!paczka idzie do tygodnia!!! I nie wiedzą kiedy będzie....????
    obsługa na infolinii nie ma w ogóle ochoty pomoc żeby rozwiązać szybko problem.
    porównując firmie DPD zajęło.2 dni na dostarczenie paczki.A zamawiałam tego samego dnia obie przesyłki tylko z różnych sklepów.
    ZaletyBrak
  • ~Karolina / 2018-11-30 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu najgorsza firma, nie polecam. Moje doświadczenia z tą firmą są zapewne identyczne jak innych. Podobno nie było mnie w domu, zero informacji, zero kontaktu, firma krzak.
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Andżelika / 2018-11-30 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje, mam nadzieję że jak najszybciej zakonczy swoją działalność lub firmy przestaną korzystać z jej usług, takiej ignroacji i bezczelność nie spotka się w żadnej innek firmie kurierskiej więc nieiwem jakim cudem ta jeszcze funkcjonuje
    ZaletyŻadnych!
    WadyNajwiększa to że taka firma wogole istnieje!
  • ~Artur / 2018-11-30 14:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier w porządku dostarczył przesyłkę pod wskazany adres, a jak mnie nie zastał zostawił w punkcie odbioru. Po otwarciu okazało się, że przesyłka o numerze 1Z7F60W96873307891 jest kompletnie zniszczona. Drukarka miała oderwany panle, wgniecenia na rogu w środku opakowania zalegały fragmenty luźnego plastiku. Panel sterowania oderwany oraz prowadnica do papieru wyłamana. Na infolinii wisiałem blisko 15 minut żeby się skontaktować.
    ZaletyKontakt z kurierem, sposób doręczenia przesyłki i odbiór.
    WadyZniszczona zawartość przesyłki, połamana drukarka, nie dbanie o zawartość paczek na sortowni.
  • ~agiara / 2018-11-30 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia... Czekam na paczkę od 4 dni. Próby doręczenia podobno były, co ciekawe nawet w innym mieście. Brak możliwości kontaktu z kurierem. Robia z ludzi głupków. UPS to jedna wielka ściema. Paczki nadal nie mam więc mam obawy co do jej stanu.
  • ~Od x-kom / 2018-11-30 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    3 dni kurier jeździ po Warszawie i nie potrafi dostarczyć przesyłki, brak numeru do kuriera, kilka razy komunikowałem się z infolinią, nic nie pomogło. Paczki od wtorku (dzisiaj piątek) dalej nie ma. Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy, infolinią, kurier, jak z przesyłką to nie wiem bo dalej jej nie ma
  • ~Jason / 2018-11-29 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Od poniedziałku czekam na paczkę. Dziś skontaktowałem się ze sklepem w którym złożyłam zamówienie żeby dostać numer listu. Okazało się ze według UPS kurier zostawił paczkę w jakimś punkcie bo nie zastał odbiorcy. Jest to totalna bzdura bo oczywiście kuriera nie było. Specjalnie zamówiłem paczkę do pracy żeby nie było problemów z odbiorem. Jestem w tym miejscu od 8-16 a kurier niby był o 10. Do firmy codziennie przyjeżdżają kurierzy z rożnych firm i nigdy nie mieli problemów ze znalezieniem firmy. Zadzwoniłem na infolinie tam czekałem 30 min na połączenie. Pani która ze mną rozmawiała nie widzi problemu w tej sytuacji, co więcej stwierdziła ze jest to "standardowa procedura" firmy. Jeżeli tak wyglądają standardy w tej firmie to jest to firma bez standardów
    Serdecznie nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    Wadykurier nie dowozi paczek, konsultanci na infolinia nie odbierają telefonów
  • ~Kaczor / 2018-11-29 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem nie przyjemność współpracować. Podobno były 2 próby doręczenia, a za żadnym razem nie było kuriera, na statusie śledzenia "nieudana próba doręczenia". NIE POLECAM! Zero kontaktu od kuriera, brak numeru do kuriera, po prostu tragedia.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Niezadowolona / 2018-11-28 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie g**no a nie firma kurierska jako jedyni nie podaja numeru do kuriera, zero jakiegokolwiek kontaktu, inni dzwonią gdy nie zastana w domu odbiorcy i nie ma problemu z zostawieniem paczki gdzie indziej a te gamonie robią wszystko żeby się nie przepracowac, zero dobrych chęci, czekają do końca pracy żeby poinformowac o błędach w adresie żeby czasem nie musieć dostarczyc paczki danego dnia, omijać wielkim łukiem bo szkoda nerwów szczególnie gdy zależy Wam na otrzymaniu przesylki! NIE POLECAM!!!! ODRADZAM
    WadyJedna wielka wada
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8081
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4128
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4737
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073