Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4128 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Femi / 2019-01-23 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    wyszłam do sklepu, wróciłam i zastałam awizo, żadnego kontaktu z kurierem, musiałam jechać na drugi koniec miasta do punktu, pomimo, że opłaciłam dostawę pod wskazany przez mnie adres, dodzwonienie się do obsługi klienta graniczy z cudem, totalne lekcewazenie klienta, nigdy więcej UPS
  • ~RUDA / 2019-01-23 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    jakaś masakra firma oszustów ,kłąmstwa związane z doręczeniem paczki kurier twierdzi że był haha tylko chyba u kogoś innego ,żadnych informacji na @ lub numer telefonu z informacją że danego dnia nastąpi próba doręczenia paczki ,pracują tylko do 15 haha ,dzwoniąc na infolinię otrzymałam info że paczkę muszę odebrać sama w głownej siedzibie pod Łodzią ,żenada całe szczęście że była za pobraniem więc nie zamierzam nigdzie jeździć.Ogólnie odradzam UPS
  • ~Ann / 2019-01-21 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To był pierwszy i ostatni raz jak zamawiałam przez ta firmę kurierską. Dostawa miała być w jeden dzień roboczy, niestety błędnie zweryfikowano paczkę co spowodowało opóźnienie i brak dostarczenia przesyłki na czas, w tym wypadku to był prezent. Po kontakcie z infolinia okazało się, że nie mogą nic zrobić w tej sprawie, ponieważ nie mają takiej usługi jak kontakt z kurierem.
    Zaletybrak
    Wadybłędne zweryfikowanie paczki, opóźniona dostawa, brak możliwości kontaktu z kurierem, brak wcześniejszego powiadomienia o dostawie
  • ~KATARZYNA / 2019-01-17 08:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Szukałam swojej przesyłki na 3 recepcjach.Znalazlam swoją prywatną przesyłkę w biurze które zajmuje się firmową korespondencją. Kurier UPS nie zadzwonił. To był mój pierwszy i ostatni raz z UPS.
    ZaletyPrzesyłka dotarła w stanie idealnym.
    WadyBrak smsa z informacją o dostawie,
    Brak telefonu od kuriera, że za chwilę będzie,
    Brak maila z informacją kto i kiedy dostarczy przesyłkę wraz z nr. tel. do kuriera ( DPD to wszystko ma)
  • ~Gajus / 2019-01-16 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami - nierzetelność, nie dostarczanie w terminie lub fałszywe dostarczenia, kontakt tylko z infolinią (nie ma nawet maila) która jest czynna teoretycznie do 20 ale już od 16 są na wolnym bo dodzwonić się nie da
    Zaletybrak
    Wadytylko
  • ~mario / 2019-01-15 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tam gdzie nie ma opcji dostawy do paczkomatu korzystam z usług firm kurierskich. Jedyną firmą, która pomyliła się z "powołaniem" jest zdecydowanie UPS. Zgadzam się i potwierdzam znakomitą większość zgłaszanych problemów takich jak fikcyjna dostawa, zostawianie przesyłek gdzie popadnie itp. Nie polecam tej firmy. Szukam pomysłu czym mogliby się zajmować, myślę, że dostarczanie "złych wiadomości" byłoby dla nich w sam raz.
    ZaletyBRAK
    WadyWYŁĄCZNIE
  • ~Suzi / 2019-01-14 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską z jakąkolwiek współpracowałam.Paczki nie są doręczane do odbiorców, zostawiane są komu popadnie. Same problemy z tą firmą. Kurierzy mają wszystko w nosisz nie można się z nimi dogadać
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwem
  • ~Michał / 2019-01-14 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem sobie rzeczy na stronie i jedyną opcją było ups, więc wyboru nie miałem... Paczka miała przyjść po kilku dniach w piątek. Podawałem adres babci, ponieważ ona częściej jest w domu niż ja. Trzy razy adres sprawdzałem czy wszystko się zgadza. Było okej. W piątek piszę do babci czy była paczka, która odpowiedź. Nie. Patrzę na stronę, problem z doręczeniem, a paczka w miejscowości oddalonej o 38 km jest... No to dzwonię do nich. Tak, tak wszystko się zgadza, przepraszamy, będzie w poniedziałek. Przekazałem informację babci. Jest magiczny poniedziałek, patrzę dostarczenie nie udane. Pytam babci czy była cały dzień w domu. Tak, była. Dzwonię do nich. Okazało się, że pomylili adres niby i zanieśli do bloku obok, ale nikogo nie było. Idę do sąsiadów spytać czy jakiejś kartki nie dostali. Nic. Dzwonię do nich, paczka będzie jutro, w punkcie odbioru, bo przecież ktoś adresu nie potrafi przeczytać dobrze kolejny raz. Jeszcze nigdy takich problemów nie miałem.
    WadyWszystko
  • ~Nikki / 2019-01-13 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS to jest jakiś dramat a nie firma kurierska, przedstawie moja historie z kurierem dzień doręczenia mojej przesyłki kurier o ile można nazwać tego pana przyjeżdża pod mój dom wykonuje do mnie dwa połączenia żebym wyszła po paczkę niestaty nie odebrałam telefonu w tym czasie nie słyszałam ponieważ opiekowałam się swoim dzieckiem kurier odjeżdża z moja przesyłka . Jest dzwonek furtka otwarta wystarczy wejść i zapukac oczywiście się nie chce , dzwonie do kuriera ze opiekowałam się dzieckiem i nie słyszałam telefonu i kiedy mogę się spodziewać przesylki a ten pan mi odpowiada następująco dziś między 14.00 a 15.00 czekam teraz cierpliwie na kuriera kurier się nie zjawił dzwonie do tego pana pytam a kurier do mnie nie wiem to pani przesyłka a nie moja wiec odpowiedziałam ze dziękuję za pana i państwa usługi i więcej nie skorzystam z państwa firmy . DHL zawsze mi raz w tygodniu paczkę przynosi pod drzwi i nigdy nie mam problemu a gdy nie odbiere 1 dnia to 2 dnia ponownie pan z przesyłka jest a do tego UPS przyjeli samych niedobitków. ... Proponuje trzymać się z dala od tej firmy kurierskiej nie wykonują swoich obowiązków należycie.
    ZaletyBrak
    WadyZła obsługa klienta
    Problem z doręczeniem przesyłki
  • ~Krakowiak / 2019-01-11 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Widać to samo co u mnie, co i u innych. DRAMAT!! Na pilną paczkę czekała specjalnie osoba w mieszkaniu w bloku (m. Kraków) na stronie śledzenia widzę, że rzekomo nikogo nie zastano, a paczkę przekierowano do AccessPointa. Kurier robi ze mnie debila, na infolinii dowiedziałem się, że nikogo nie zastano w domu, że dzwonił domofonem, tyle tylko, że nikt nie dzwonił... Ponadto miał również rzekomo zostawić awizo przed drzwiami na klatkkę schodową, tylko ja się pytam, jak można zostawić awizo dosłownie na chodniku, gdzie byle wiatr może ją sobie porwać, pani sprzątająca wyrzucić, czy ktoś sobie zabrać?? Równie dobrze mógł je wyrzucić od razu do kosza. To się dzieje już kolejny raz. Uważam, że kurier mógł nawet nie być pod wskazanym adresem, tylko hurtowo zostawić kilka przesyłek w Access Pint'cie. Na infolinii usłyszałem, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta przed dostarczeniem paczki, czy też jak klienta nie ma w domu, szkoda że firmy konkurencyjne stosują taki zabieg i są bardziej profesjonalne jeżeli chodzi o ten aspekt. Pod kątem dostarczenia przesyłek firma ta jest tragiczna, bo z tego co czytam nie wyciąga żadnych konsekwencji, widać to zresztą po ilości negatywnych komentarzy i potraktowaniu w taki sposób wielu osób. Nie polecam! Nie polecę ! Nie skorzystam!
    Wady-dramat z dostarczaniem przesyłek
    -przekierowanie paczek do punktów odbioru mimo iż jest ktoś w domu
    -okłamywanie klienta
  • ~Marta / 2019-01-10 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka była z góry opłacona więc kurierowi nawet nie chciało się do mnie przyjsc i ją doręczyć do rąk własnych więc od razu zaniósł ją do punktu odbioru. Oczywiście nie dostałam żadnego powiadomienia na temat gdzie znajduje sie moja paczka, musialam sama sie tym zainteresowac. Po dwóch dniach poszłam po odbiór paczki i jak sie okazalo karton był całkowicie zniszczony a Pani w punckie powiedziała że zwróciła uwagę kurierowi, ten jednak zaśmiał się i wyszedł. Kurier poprostu nie chciał mi jej doreczyc bo wiedzialm że moze miec problem...To jest zachowanie chamskie i ponizej krytyki. Szczyt! Nie polecam tej firmy kurierskiej.
    ZaletyJedyny plus to taki, że moje spodnie na szczęście dotrały cało.
    WadyBrak wiadomości o wysłaniu, i brak informacji gdzie znajduje sie przesyłka, brak kontaktu ze strony kuriera, zniszczony karton.
  • ~Dawid / 2019-01-09 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie próbuje doręczyć paczki! Pomimo, że jestem w domu dostaję informację, że kurier był i nikogo nie zastał! NIE POLECAM NIKOMU
    Zaletybrak
    Wady- rzekome próby doręczenia paczki
    - fatalna strona internetowa !
  • ~Lotel / 2019-01-09 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS leci sobie w ch*ja jeśli chodzi o zmienianie adresu doręczenie czy zakładania konta na ich stronie
    Nie polecam tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyFirma UPS
  • ~Gregor 330 / 2019-01-08 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być zwrotną firma 4 razy wysłała przesyłkę z powrotem do mnie i 4 razy kurier twierdzi że nikogo nie ma w domu pod tym adresem ale niestety nie ma takiego adresu więc pytam co kurier miał na myśli przyjeżdża pod nieistniejący adres a następnie jeszcze 3 razy przyjeżdża pod nieistniejący adres i za to obciążają mnie kosztami
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta
  • ~Łukasz / 2019-01-07 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę po pracy w domu czekam na paczkę a kurier ma to gdzieś i oddaje ja do pktu odbioru. Dzwoniłem kilka godzin wcześniej na infolinię gdyż chciałem złapać kuriera na mieście, ale się nie udało gdyż nie przekazano mi nru telefonu. Infolinia UPS tragiczna, ponieważ zamiast prostego wyboru tematu rozmowy poprzez klawiaturę człowiek musi rozmawiać z jakimś automatem.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia, czas, cena
  • ~Kręcona / 2019-01-07 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj zdarzyła mi się 2 sytuacja kiedy kurier zamiast dostarczyć mi paczkę do domu (czekałam na nią cały dzień) dostarcza ją do punktu odbioru. Nie wyraziłam na to zgody! Jeśli będę miała ochotę to zamówię sobie paczkę do punktu odbioru a jak zamawiam ja pod wskazany adres to proszę jej o dostarczenie pod ten adres!
  • ~MajkMajkel / 2019-01-07 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier ever. Przesyłka wysłana z Adidasa 28 grudnia dotarła 7 stycznia... po 10 telefonach 4 potwierdzeniach adresu. UPS ciagle twierdził że adres jest błędny. Dodatkowo osoby z firmy kłamały że kurier ma paczkę w samochodzie a tak naprawde nie wychodziła do dostawy. Paczka krążyła w Izabelinie, Warszawie chociaż jak wół była podana na nien inna miejscowość. Brak mi słów na to zamieszanie z dostawą. Unikam jak ognia.
    ZaletyBrak
    WadyTysiące, opisane powyżej
  • ~Kasia / 2019-01-07 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki nie zostają dostarczone. Mało tego firma robi z klientów kretynów twierdząc że nie zastano nikogo pod wskazanym adresem co jest totalną bzdurą bo człowiek siedzi i czeka cały dzień. Zdecydowanie najgorsza firma kurierska.
  • ~Krys / 2019-01-07 14:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Konsultanci bardzo mili, zaradni, kurierzy DRAMATYCZNI. Brak avizo, tylko informacja przy monitorowaniu paczki o rzekomej probie dostarczenia-brak maila z informacja, brak smsa, zero kontaktu, dwa dni oczekiwania po nic.
    Zaletyinfolinia
    Wadywszystko inne
    główna wada-brak kontaktu z kurierem
  • ~Andrzej / 2019-01-05 12:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Przesyłka nie jest dostarczana pod adres dostawy. Zamiast tego trafia do punktu odbioru, o czym nie jestem informowany - mogę się tego dowiedzieć jedynie śledząc przesyłkę.
    Kurier w ogóle nie podejmuje próby dostarczenia przesyłki po adres dostawy.
    Zdarzyło mi się to już trzy razy. Chodzi o rejon ul. Domaniewskiej w Warszawie.
    Zaletymożliwość śledzenia przesyłki
    Wadyniedostarczenie przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres dostawy, brak powiadomień mailem, esemesem lub telefonem o fakcie przekazania przesyłki do punktu odbioru.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8081
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4128
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4737
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073