Kurierzy nie komunikują się z odbiorcami przesyłek, a na stronie monitorowania przesyłek widnieją fałszywe informacje o dostarczeniu przesyłki, o kontakcie z odbiorcą etc. Punkty odbioru paczek pracują jak chcą wg niejasnych zasad. Korzystanie z usług firmy UPS to udręka. Już chyba lepiej samemu zawieźć przesyłkę, nawet na drugi koniec Polski... Kontakt telefoniczny z tz. obsługą klienta może przyprawić o krwotok mózgowy spowodowany "próbą rozmowy" z debilnym automatem. Co to jest do ciężkiej cholery? To już po drugiej stronie słuchawki nie ma człowieka, tylko jakiś pieprzony robot, komputer? Istny koszmar...
Zaletybrak
Wadywszystko
~Jagererk / 2019-03-25 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie podjął próby doręczenia, wpisał tylko w status paczki - nieudana próba doręczenia. Zero kontaktu, dzwonka, pukania, telefonu. NIC. Zadzwoniłem, powiedzieli że do odbioru w acces point jeszcze tego samego dnia. O 16 dowiaduję się że jednak nie doręczone do acces point. Zero kontaktu z kurierem. W ups mnie zbywali mówiąc że jutro jutro. Zapłaciłem 20zł za tą wysyłke (bez pobrania) Najgorszy kurier i patologia. Nigdy więcej i radzę unikać tego przewoźnika bo oszukuje i jest bardzo drogi
Zaletybrak
WadyWszystko.
~Paweł / 2019-03-24 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa. Kurier zostawia paczkę w pobliskim sklepie bez żadnej próby podjęcia dostarczenia, pomimo tego, że byłem cały dzień w domu.
ZaletyBrak zalet
WadySposób dostawy, czas, jakość.
~Robert / 2019-03-22 14:15
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie nie polecam. Nie było mnie w domu, prosiłem pania żeby podała nr telefonu kuriera, w odpowiedziusłyszałem że oni takich usług nie wykonują. Czyli paczka jest nie do odebrania chyba że wezmiesz tydzień urlopu i bedziesz warował w drzwiach.
Nigdy wiecej ups!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletynie ma
Wadysame
~Daniel / 2019-03-21 16:22
Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłem przesyłkę do access pointu. Dostałem sms że paczka czeka tam gdzie powinna. Gdy się udałem po jej odbiór o 15.50. okazało się że jej tam nie ma. Sprawdziłem na monitoringu a tam wyraźnie napisano że dostarczona do access pointu o 10 z minutami. Marnowałem czas i paliwo po to by usłyszeć że przed chwilą jedna pani też tak miała. Tragedia. Odradzam korzystania z usług ups.
~Max / 2019-03-20 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Żenada,paczka wywieziona w drugi koniec miasta, pomimo obecności w domu.
~Niezadowolomu / 2019-03-20 13:07
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam. Nie dzwonią do klienta, człowiek płaci więcej do kuriera a i tak musi jechać do jakiegoś punktu odebrać. Na infolinii nie podają numeru do kuriera. Nawet jak przed 5 min zostawił awizo to nie można się z nim skontaktować... Dno
ZaletyBrak
WadyBrak komunikacji
~Anna / 2019-03-20 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiona paczka trafiła do wałbrzyskiego punktu oddalonego od mojej miejscowości ponad godzinę drogi i nawet nie mam jak jej teraz odebrać , kurier powinien zadzwonić na podany numer telefonu a nie zrobił tego -ODRADZAM ! Nigdy więcej !
WadyCałkowity brak kontaktu , paczki odsyłane do dalekich punktów
~Marta / 2019-03-20 10:26
Ocena: 5.00 / 5
Przesyłka międzynarodowa nadana we wtorek o 13 w UK o 9 rano następnego dnia. Polecam
ZaletySzybka dostawa
~Anka258 / 2019-03-19 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj czekałam cały dzień na paczkę i niestety jej nie otrzymałam chociaż była to bardzo ważna przesyłka.Od południa kontaktowałam się z Warszawą 5 razy i cały czas mnie przekonywali ze napewno do godziny 19 będzie dostarczona..O godz 17 otrzymałam telefon że mam sobie sama przyjechać na główny magazyn .Za przesyłkę zapłaciłam 35 zł. Kurierzy jeżdżą tam gdzie im po drodze a reszta wraca na magazyn . Panie które mają kontak z klientem bardzo niekompetentne , odpowiadają bo muszą a nic nie wiedzą co się dzieje z przesyłką . Żenada ! Firma UPS to najgorsza firma kurierska.
ZaletyOkłamywanie klienta
WadyWadą jest to ze jeszcze UPS istnieje
~Karokina / 2019-03-19 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Trzeci raz zamawiałam paczkę kurierem UPS i trzeci raz dziwnym trafem kurier nie zastał mnie w domu. Dzisiaj cały dzień byłam w domu, a jedynie dostałam mail, że kurier mnie nie zastał i paczka będzie do odbioru w punkcie. Kurier nawet nie zadzwonił. Kpina, najgorsza firma kurierska.
~Bartek / 2019-03-19 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu!!! Przesyłka zamówiona prywatnie (koszt 40zł) wszystko było ładnie i pięknie do momentu dostarczania przesyłki, kurier stwierdził, że nie chce mu się dostarczyć przesyłki do domu gdzie była zaadresowana tylko dostarczył do punktu odbioru i musiałem sobie iść i odebrać!!! bo napisaniu reklamacji dostałem odpowiedź, że dostarczają do punktu odbioru dla wygody klienta, i żeby mógł sobie odebrać o której godzinie będzie chciał! To są jakieś kpiny, nigdy więcej nie zamówię tych nieudaczników i nie polecam nikomu, trzymać się jak najdalej o tych pseudo-kurierów.
ZaletyŻadnych zalet
WadyKoszt, niedostarczanie do mieszkania, bezsensowne odpowiedzi na reklamacje.
~Michał Anioł / 2019-03-15 20:13
Ocena: 1.00 / 5
Niestety opinia bardzo negatywna. Dno i metr mułu, nie dziwią mnie niskie oceny. Pierwszy raz zamawiałem przez UPS i ostatni - 19.12.2018 czyli zaraz przed świętami kurier "niby" przybył pod wskazany adres (DWUKROTNIE bo też w następny dzień) i nie znalazł domowników. Prawda taka, że byliśmy w obu przypadkach we dwójkę w domu a domofon działał. Po kontakcie z infolinią (czekałem na wolną linię 23 minuty!) dostałem telefon do konkretnego kuriera. Na pytanie DLACZEGO NIE ZOSTAWIŁ AWIZO/NOTKI cokolwiek w obu przypadkach - odpowiedział, że NIE MAJĄ w obowiązku. GDY ZAPYTAŁEM CZEMU NIKT SIĘ NIE KONTAKTOWAŁ TELEFONICZNIE (bo numer im podałem) - otrzymałem odpowiedź - ŻE NIE MAJĄ TAKIEJ CYTUJĘ "OPCJI". Gdyby nie to, że sprawdziłem paczkę przez neta to wróciłaby ona do sklepu gdzie zamawiałem. FINAŁ OPOWIEŚCI: Ostatecznie jeździłem OSOBIŚCIE za kurierem po mieście i tylko dlatego ją dostałem (!). Wiem, że przed świętami jest SAJGON, ale to aż wstyd pisać. Kurier był młody, widocznie mają problemy z obsadą. Nie pozdrawiam kuriera z okolic Łodzi - Aleksandrowa - Konstantynowa.
ZaletyTylko jak jesteś hazardzistą - gdy lubisz ryzyko czy paczka dojdzie czy nie.
WadyCzas dostawy, obsługa. Problemy ze skontaktowaniem się z infolinią (czekałem na rozmowę 23 minuty na słuchawce najdłużej w moim życiu!).
~Anna / 2019-03-15 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj cały dzień czekałam na kuriera, jednak dostałam informacje ze pacZki nie udało się dostarczyć bo nikogo nie było! Już kolejny raz kurier nie próbuje nawet doręczyć paczki ! Najgorszy dostawca , nie polecam
~mardoc / 2019-03-15 15:23
Ocena: 1.00 / 5
kurier nie próbuje dostarczyć paczki, przekazuje kłamliwe informacje dotyczące próby dostarczenia przesyłki i przekazuje ją dalej do punktu odbioru
~Marcin / 2019-03-15 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Taki syf nigdy więcej. Zero kontaktu kurier lata kiedy i jak chce brak kontaktu telefonicznego jak na XXI work to take firma ma technologię z epoki kamienia łupanego!
WadyWszystko!
~Ewelina / 2019-03-15 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Ostatni raz korzystam z usług tej firmy. Wczoraj łaskawie napisano e-maila z informacją o tym, że kurier dziś dostarczy paczkę. I co ? Mam czekać od 9-19 tej w domu. Szlag człowieka może trafić.
~Robert / 2019-03-15 09:34
Ocena: 2.67 / 5
Moje pierwsze niemiłe doświadczenie z tą firmą było podczas zakupu sprzętu elektronicznego wartego 3 000 zł (ubezpieczenie było dużo wyższe), a mimo to kurier nie raczył zadzwonić do domofonu tylko zostawił paczkę u portiera po czym napisał SMSa - nikogo nie było na mieszkaniu paczka u portiera - 30 sekund później uświadomiłem go, że bluźnił i nie raczył nawet zadzwonić do domofonu, tylko poszedł na łatwiznę i zostawił wszystkie swoje przesyłki na portierni.
Sytuacja powtórzyła się w tym roku, z tą różnicą, że to ja byłem nadawcą - jako, że firma serwisowa ma podpisaną umowę na jedną z bardziej ekonomicznych opcji, dostałem informację, że kurier zjawi się u mnie między 9, a 19 - swoją drogą 12 godzin... ciężko podać adres domowy, jeszcze trudniej służbowy. Wybrałem opcję odbiór z domu, wziąłem home office, czekałem na kuriera do godziny 18 30 po czym na infolinii dowiedziałem się, że była próba odebrania paczki, jutro między 11, a 14 będzie kolejna próba, bo w dniu dzisiejszym kurier o godzinie 12 nie zastał nikogo w domu... Moje zażenowanie sięgnęło najwyższego poziomu. Po paru przepychankach z Panią na infolinii, zgłosiła do najbliższego magazynu, żeby przejeli od kuriera list przewozowy i sam dostarczyłem im paczkę - czyli wykonałem pracę, za którą ktoś otrzymuje pieniądze, tracąc przy okazji czas własny i swoje środki potrzebne do przejazdu do najbliższego magazynu.
Jedyną rzeczą jaką trzeba oddać to, że jeżeli przesyłka została nadana, na następny dzień była już u odbiorcy.
ZaletySzybkość dostawy
Wadyobsługa klienta, kontakt, procedury,
~William / 2019-03-14 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Popieram wszystkie negatywne opinie na temat tej firmy. Nadaję i odbieram paczki często korzystając z usług różnych firm, ale to jest na prawdę dno. Sprzeczne informacje o śledzeniu przesyłki, kurierzy nie dzwonią (bo nie mają telefonów służbowych - to oficjalna informacja). No i obsługa na infolinii, na która dodzwonić się i porozmawiać z kimś można tylko przez przypadek - tak ostentacyjnie niemiłej osoby na infolinii dotąd nie spotkałem. Nigdy więcej.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z kurierem, trudności z dostarczaniem na czas i ogólnie z dostarczaniem przesyłek, tragiczna obsługa na infolinii.
~Patryk / 2019-03-14 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Wysłałem paczkę niestandardowa w kształcie cylindrycznym. Kurier przyjechał obejrzał paczkę zabrał i pojechał. Na drugi dzień mi ją zwrócili całą zniszczoną. Bo była niby źle zapakowana. Oczywiście pieniądze, które zapłaciłem za przesyłkę straciłem, bo już policzyli sobie za fatygę.
NIE POLECAM!!