Byłem cały dzień w domu... dostaje awizo SMS. Tak mozna podsumowac tą firme.
Miałem już 2 takie sytuacje.
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje.
ZaletyBrak
WadyNajgorsza firma na rynku
~Markus / 2019-05-20 18:38
Ocena: 1.00 / 5
Ta amerykańska firemka kurierska UPS to jakaś kpina. A niejaki Balcerowicz twierdził że prywatne jest lepsze od państwowego. Poczta Polska jest dla nich niedoścignionym wzorem. Na moją skrytkę pocztową przychodziły bez najmniejszych problemów przesyłki nie tylko z całej Polski, ale nawet z dalekich Chin.
A tutaj "kurier z UPS nie zostawił nawet awizo gdzie można odebrać paczkę w Warszawie paczkę, ani nikt nie zadzwonił, tylko szybciutko odesłali przesyłkę do Niemiec. W SMS-ie który dostałem od UPS pisało że 10 dni będzie przesyłka u nich czekać. NIGDY WIĘCEJ TEJ ZAFAJDANEJ "FIRMY"! ŻEBY JAK NAJSZYBCIEJ ZBANKRUTOWALI!
ZaletyBrak
WadyBrak próby dostawy przesyłki.
~krecona68885 / 2019-05-20 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Dołączam się do opinii reszty użytkowników. Niestety to jakaś kpina. Zamówienia nie trafiają do klientów! Nawet nie podejmują próby dostarczenia przesyłek. Można być w domu i oczekiwać na kuriera a i tak przesyłka nie zostanie dostarczona. Kłamstwa i krętactwa. Gorszej firmy kurierskiej nie znam. Odnośnie informacji o nieprzekazaniu przesyłki do rąk klienta już nie wspomnę, w ogóle czegoś takiego nie ma. Wysyłać coś za pośrednictwem tej firmy bądź czekać na przesyłkę - równoznaczne ze zmarnowanym czasem, pieniędzmi i nerwami. NIE POLECAM!!!!!!
Zaletynie ma zalet
Wadyoszukują klienta, nie wywiązują się z umowy, utrudniony kontakt a nawet bym powiedziała że jego brak!!
~Maja / 2019-05-20 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Nigdy nie miałam takich problemów z dostarczeniem przesyłki i porozumieniem się z firmą.
Dostałam informację o przesyłce, kurier - może spóźniony, może mu się nie chciało, - ale nie podjął próby doręczenia. Dostałam powiadomienie o nieudanej próbie doręczenia i konieczności samodzielnego odebrania przesyłki ( w tym czasie kiedy niby była próba doręczenia, byłam w domu nie tylko ja ale także inne osoby)
Po mojej interwencji, mieli podjąć drugą próbę, w ciągu 2 dni roboczych. Po 3 dniach napisałam do firmy, na co dostałam odpowiedź że już podjęli próbę. Tyle że po tej teoretycznie drugiej nie dostałam powiadomienia że paczka jest w drodze, ani że znowu "nie udało się jej dotaszczyć" a na pytanie, dlaczego dostałam odpowiedź, że do tej przesyłki nie ma powiadomień ( wcześniej były). Kiedy sprawdziłam w systemie kiedy była próba, to oczywiście w czasie kiedy byłam w domu. I na koniec, paczka zniknęła, ponieważ w systemie widnieje że będzie ponownie doręczana, pan z obsługi klienta odpisuje że już 2 próby były i 3 nie będzie, a na pytanie gdzie moja paczka się znajduje, firma zamilkła.
Pan z obsługi klienta kilkukrotnie zmieniał zdanie co do mojej przesyłki.
Będę na przyszłość uważniej sprawdzać jaka firma obsługuje przesyłki i jeżeli będzie to UPS, zrezygnuję z zakupu.
Szkoda czasu i nerwów.
Ta firma to jakiś tandety żart, szkoda, że sklepy nie podają nazwy firmy doreczycielskiej, bo gdymym zobaczyła tą nazwę to nigdy bym nie wybrała przesyłki kurierem. Kolejny raz przesyłka zostawiona w punkcie odbioru, cały dzien byłam w domu, żadnego wychodzenia,paczka miała zostać doręczona w godzinach 9.00-17.00, żadnego telefonu, SMSa i żadnego kuriera, cyrk na kółkach. Gdymym mieszkała w mieście, okej, ale mieszkając na wsi nie mam możliwości odebrania paczki odrazu, była mi naprawdę potrzebna. Dziwię się, że ta firma jeszcze funkcjonuje...
ZaletyBrak
WadyWszystkie jakich dusza zapragnie...
~Adamek / 2019-05-16 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Zerowy kontakt z kurierem. Aplikacja do dupy. Firma do dupy. Nie polecam
ZaletyFirma nie powinna istnieć
WadyA jednak istnieje
~Jacek / 2019-05-15 18:16
Ocena: 2.00 / 5
Tak jak większość zerowy kontakt z kurierem,nigdy nie dzwonią przed doręczenie paczki.Nie polacam
~Dominik / 2019-05-15 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dostarczenia przesyłki zmieniał się trzy razy,brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem
ZaletyBrak
WadyCzas dostawy
Informowanie o dostarczeniu
~Jan / 2019-05-15 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma kontaktu z kurierem. Kurier nie ma obowiązku zadzwonić, przekierowuje paczki i zadowolony.
~Slawek / 2019-05-15 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Moja opinia bez gwiazdek infolinia porażka dostawa próba doręczenia nieudana choć żona jest w domu tylko odbiór osobisty nie polecam straszne dno.
ZaletyŻadnych zalet
WadyWszystkie jakie możliwe oszukiwanie o próbie doręczenia infolinia porażka.
~konstantyy / 2019-05-15 12:04
Ocena: 1.00 / 5
znaczne Opóźnienie w dostarczeniu, brak możliwości kontaktu na infolinii, nieżetelne informacje podawane przez kuriera. masakra!
~Arkadiusz / 2019-05-14 22:23
Ocena: 2.33 / 5
Słaby kontakt
Słaba pomoc
Bardzo mozolny proces aplikacji ups my choice
ogolem nie polecam DPD/DHL dużo lepsze !
Zaletybrak
Wadysłaby kontakt
~Krzysiek / 2019-05-14 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Dno! To jedyna firma kurierska, która w dupie klienta i nie dzwoni przed doręczeniem paczki - doręcza paczki o 11:00 - oczywiście nikogo nie ma w domu (zazwyczaj normalni ludzie o tej porze są w pracy), po czym zostawiają awizo do odbioru w punkcie. A w punkcie co? Oczywiście zamknięte wcześniej... I prezent poszedł się walić. Na infolinii co słyszę? Żem debil, bo podałem jako adres doręczenia adres domowy, pod którym o 11:00 mnie nie ma... I że powinienem podać adres np. do pracy... A wystarczyłby głupi telefon przed doręczeniem, ale co? Firma nie ma takiego obowiązku... Nawet poczta polska dzwoni przed doręczeniem... I teraz crème de la crème - zamiast paczki na drugi dzień roboczy, będę miał paczkę po 4 dniach...
Ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości, którą firmę kurierską wybrać???
Wadycała masa:
- brak telefonu przed doręczeniem
- debilna infolinia z jakimś pseudointeligentnym robotem
- paczka zamiast 1 dzień jest doręczana po 4...
~jereg111 / 2019-05-13 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam często z zakupów internetowych, a zatem z usług firm kurierskich, jednak z czymś takim, co serwuje UPS dotychczas się nie spotkałam. Dostałam maila, źe przesyłka zostanie mi doręczona we wskazanymm dniu w godz. 9.00 - 19.00. Oczywiście nie mogłam dyźurować przy domofonnie przez dziesięć godzin. Okazało się, źe akurat w czasie, kiedy byłam zmuszona wyjść zgłosił się kurier UPS. Z monitoringu przesyłki wynika, źe podobnie zdarzyło się w następnych dniach. Źadnego sms-a, źadnego telefonu. Po prostu w ciągu dziesięciu godzin kurier zgłasza się z przesyłką, dzwoni domofonem i odchodzi. Kiedy zadzwoniłam na infolinię UPS, odpoowiedziano mi, źe kurier postąpił prawidłowo, bo kontaktowanie się z odbiorcą nie naleźy do jego obowiązków. Czyli odbiorca powinien bez przerwy czuwać w mieszkaniu dziesięć godzin, czekajac cierpliwie na kuriera. Przecieź to absurd. Tak nie postępuje źadna ze znanychh mi firm kurierskich.
~Brand / 2019-05-12 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Dno! Trzeba zmienić nazwe. Nie UPS a złapaj kuriera jak dasz radę, albo DNO. 29 kwietnia musiałem dostać przesyłkę, a dostałem tylko 8 mają. Kurier może dostarczyć przesyłkę tylko w ciągu 1,5 godziny od 13:30 do 15. W innym czasie nie może bo to jest za daleko jechać 1 km! Musiałem jechać osobiście na adres gdzie on w tym czasie byl i gps pokazaw że muszę przejechać aż 1,5 km! Co to jest za firma kurierska ktora nie może przywieźć przesyłki za 1,5 km? Nie ma możliwości złożenia skargi przez telefon. Oddział Tychy/Mikołów.
ZaletyBrak
WadyJest tylko jedna wada - że ta firma w ogóle isnuje
~kuba / 2019-05-12 10:13
Ocena: 1.00 / 5
Najpierw przysłali SMS o doręczeniu przesyłki w dniu następnym. Następnego dnia koło południa zmienili zdanie i na stronie trackingowej napisali, że zminiono termin doręczenia ze względu na dzień wolny (9 maja Rosjanie świętują dzień zwycięstwa, to chyba o ten dzień chodziło, bo w Polsce był to normalny dzień roboczy). 10 maja napisali, że były dwie nieudane proby doręczenia. Zwykłe oszustwo, wyciąganie pieniędzy na usługi, które nie są w rzeczywistości realizowane. Tą firmą powinien zajć się prokurator, bo na takie oszustwo jest paragraf w kodeksie karnym. Skontaktować z nimi się nie można, bo w formularzu żądają podania nowego adresu dostawy (?), a przekierowanie przesyłki, które u konkurencji zajmuje chwilę i trzeba podac jedynie nr telefonu i PIN przysyłany SMS-em, w UPS wymaga rejestracji i podania tylu danych jakbym starał się u nich o kredyt na 30 lat. W sumie dno, wodorosty i 10 metrów mułu.
Zaletybrak
Wadywyłącznie
~Olenka / 2019-05-11 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Niezwykle rzadko wystawiam opinie w internecie, ale to jest sytuacja gdzie nie jestem w stanie milczeć. W piątek wieczorem badałam kopertę z Warszawy do Poznania w usłudze expres z dostarczeniem do 12:00 w sobotę. Adres hotelowy, podany numer pokoju oraz recepcja. Próba doręczenia była o 9:33, osoba była w hotelu w tym momencie, kurier o ile w ogóle był to nawet nie zadzwonił do odbiorcy ( a na infolinii powiedzieli, ze to zależy od kuriera czy dzwoni bo nie musi).Przesyłka wróciła na magazyn strasznie szybko.W wyniku wszystkiego stracone pieniądze i nerwy, bo to były strasznie ważne dokumenty. Ostatni raz korzystam z ich usług i wszystkich przestrzegam nie ufajcie im!!!!Jeżeli się korzysta z usługi expres u za to dodatkowo się płaci to chyba jest oczywiste żebyś przesyłka MUSI być w tym dniu u odbiorcy!!!Za takie pieniądze uważam że można wykonać jeden telefon.
ZaletyBrak
~Adam / 2019-05-10 19:30
Ocena: 1.00 / 5
Firma żenada. Standard obsługi 00000 . Kłamstwo , oszukiwanie klientów , rozbieżne informacje. Status przesyłek niezgodny z wyświetlaniem.
ZaletyBrak
WadyWiele
~Jola / 2019-05-09 17:01
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo nieprofesjonalne podejście kuriera. Nie kontaktują się wcześniej w celu ustalenia czasu odebrania przesyłki. Kurier zadzwonił po godz. 17. Nie mogłam odebrać, oddzwoniłam po 20 minutach. Dowiedziałam się, że kurier skonczył pracę i z powodu nieodebranego telefonu mam odebrać przesyłkę w siedzibie firmy. Wynika z tego, iż w dniu odbioru przesyłki powinnam siedzieć w domu i czekać. Nie polecam
~Klient / 2019-05-08 16:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia ...kurier nawet nie pojawia się pod adresem... specjalnie wziąłem 2 dni wole i kurier nie dał rady dostarczyć mojej paczki...
ZaletyŻadna !
WadyNie ma kontaktu z kurierem
Kurier nie dzwoni jak nie zastanie kogoś w domu nawet się nie pojawia pod adresem
Infolinia i ich system głosowy to jakas porażka