Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4113 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mirrad / 2019-05-23 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to syf najgorszy i gorąco odradzam ja każdemu to nie daj Bóg zechciałby z niej korzystać. Brak kontaktu, brak terminu , brak wszystkiego!
    Nakładam sankcje na korzystanie z usług tego jankeskiego badziewia !!!
    ZaletyZERO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadySAME WADY !!!!!!!!!!!!!!
  • ~AGKŚ / 2019-05-23 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Podjęto jedną próbę dostarczenia paczki bez żadnego kontaktu telefonicznego ze mną.
    Wadykurierzy, infolinia
  • ~Kowa / 2019-05-23 13:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam nadzieje ze juz nie bede miala nic wspolnego z ta firma. POdaje sie numer telefonu nie wiem po co, skoro nikt nie raczy powiadomic o ktorej godzinie bedzie przesylka. Kurier przyjezdza nie wiadomo kiedy. Na stronie trzeba wszystkiego szukac i bawic sie w edytowanie i ustawianie czasu dostawy, ktora i tak zostaje pomienieta. Pani na infolinii bardzo niemila, wszelakie moje pytanie byly odrzucone, olewanie klienta. Nie polecam. Czas dostawy szybki ale co z tego skoro i tak wydluza on sie o kilka dni z powodu braku kontaktu z klientem. Nikt nie ma zamiaru czekania calego dnia na kuriera i podporzadkowania sobie dnia o przesylke.
    WadyBrak kontaktu z klikentem
  • ~Oktuna / 2019-05-22 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz i ostatni, bardzo niemiłe doświadczenia. Ta firma to jakaś kpina, lekceważenie klienta, nieodpowiedzialność kurierów których nie obchodzi czy dostanie się paczkę w ręcę czy nie, ważne,że wysłane. Niekomunikatywność kurierów jest bardzo dotkliwa a brak możliwości dogadania jest irytujący. Usługi kurierskie świadczone przez tą firmę skrajnie odstają od normy i innych firm.
    ZaletySzybkie wysłanie paczki ale żeby dostać ją w ręcę od kuriera graniczy z cudem.
    WadyLenistwo kurierów.
    Nieprzejrzysty i niepraktyczny system na stronie i mozolna rejestracja aż boli.
    Nieprofesjonalizm kurierów.
  • ~Krzysztof / 2019-05-22 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko co piszą o tej firmie to prawda kurierzy mają gdzieś klienta ponadto obsługa klienta poniżej krytyki
  • ~Zbyszek / 2019-05-22 15:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy mają gdzieś swoich klientów, co z tego, że szybko przychodzą paczki jak ich można zwyczajnie nie dostać bo kurier nie poczeka nawet kilku minut, albo nie będzie mu się chciało iść i cyk awizo bo po co. Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałem, liczą się tylko oni. Zamawianie przez tą firmę rzeczy mija się z celem, bo mają na uwadze tylko i wyłącznie swoją wygodę. Więcej czasu spędziłem na ich stronie, niż to warte. Straciłem tylko czas a przesyłki nie ma bo opcja za pobraniem jest problemem bo nie potrafią być przychylni. Robię dużo zakupów w internecie i inne firmy oferujące usługi kurierskie starają się bardzo dostarczyć przesyłkę mimo wszystko, można się z nimi zawsze dogadać i klient czuje, że zależy im a nie żeby odbębnić tylko swoją robotę. Pierwszy i ostatni raz.
    ZaletySzybkość
    WadyNiepraktyczny system i długi proces rejestracji.
    Niekomunikatywni kurierzy.
    Lekceważenie potrzeb potencjalnego klienta.
  • ~Nemu / 2019-05-21 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska jest bardzo nieprofesjonalna. Miałam do wysyłki bardzo ważną paczkę, cały dzień czekałam na kuriera, który się nie pojawił. Dodatkowo ponownie zadzwoniłam do UPS aby się upewnić czy kurier się zjawi, ponieważ już zbliżał się koniec terminu i uzyskałam informację, że kurier na pewno się pojawi. Po czym dzwoniąc już na koniec pracy, dowiedziałam się, że kurier się nie pojawi, że podobno był rano i nikogo nie zastał. Jestem oburzona i szczerze odradzam korzystania z usług tak nieodpowiedzialnej firmy.
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    Wadynieodpowiedzialność i lekceważenie klienta przez kuriera jak i osoby odbierającej zgłoszenie.
  • ~Maxkamell / 2019-05-21 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem cały dzień w domu... dostaje awizo SMS. Tak mozna podsumowac tą firme.
    Miałem już 2 takie sytuacje.
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje.
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza firma na rynku
  • ~Markus / 2019-05-20 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta amerykańska firemka kurierska UPS to jakaś kpina. A niejaki Balcerowicz twierdził że prywatne jest lepsze od państwowego. Poczta Polska jest dla nich niedoścignionym wzorem. Na moją skrytkę pocztową przychodziły bez najmniejszych problemów przesyłki nie tylko z całej Polski, ale nawet z dalekich Chin.
    A tutaj "kurier z UPS nie zostawił nawet awizo gdzie można odebrać paczkę w Warszawie paczkę, ani nikt nie zadzwonił, tylko szybciutko odesłali przesyłkę do Niemiec. W SMS-ie który dostałem od UPS pisało że 10 dni będzie przesyłka u nich czekać. NIGDY WIĘCEJ TEJ ZAFAJDANEJ "FIRMY"! ŻEBY JAK NAJSZYBCIEJ ZBANKRUTOWALI!
    ZaletyBrak
    WadyBrak próby dostawy przesyłki.
  • ~krecona68885 / 2019-05-20 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do opinii reszty użytkowników. Niestety to jakaś kpina. Zamówienia nie trafiają do klientów! Nawet nie podejmują próby dostarczenia przesyłek. Można być w domu i oczekiwać na kuriera a i tak przesyłka nie zostanie dostarczona. Kłamstwa i krętactwa. Gorszej firmy kurierskiej nie znam. Odnośnie informacji o nieprzekazaniu przesyłki do rąk klienta już nie wspomnę, w ogóle czegoś takiego nie ma. Wysyłać coś za pośrednictwem tej firmy bądź czekać na przesyłkę - równoznaczne ze zmarnowanym czasem, pieniędzmi i nerwami. NIE POLECAM!!!!!!
    Zaletynie ma zalet
    Wadyoszukują klienta, nie wywiązują się z umowy, utrudniony kontakt a nawet bym powiedziała że jego brak!!
  • ~Maja / 2019-05-20 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Nigdy nie miałam takich problemów z dostarczeniem przesyłki i porozumieniem się z firmą.
    Dostałam informację o przesyłce, kurier - może spóźniony, może mu się nie chciało, - ale nie podjął próby doręczenia. Dostałam powiadomienie o nieudanej próbie doręczenia i konieczności samodzielnego odebrania przesyłki ( w tym czasie kiedy niby była próba doręczenia, byłam w domu nie tylko ja ale także inne osoby)
    Po mojej interwencji, mieli podjąć drugą próbę, w ciągu 2 dni roboczych. Po 3 dniach napisałam do firmy, na co dostałam odpowiedź że już podjęli próbę. Tyle że po tej teoretycznie drugiej nie dostałam powiadomienia że paczka jest w drodze, ani że znowu "nie udało się jej dotaszczyć" a na pytanie, dlaczego dostałam odpowiedź, że do tej przesyłki nie ma powiadomień ( wcześniej były). Kiedy sprawdziłam w systemie kiedy była próba, to oczywiście w czasie kiedy byłam w domu. I na koniec, paczka zniknęła, ponieważ w systemie widnieje że będzie ponownie doręczana, pan z obsługi klienta odpisuje że już 2 próby były i 3 nie będzie, a na pytanie gdzie moja paczka się znajduje, firma zamilkła.
    Pan z obsługi klienta kilkukrotnie zmieniał zdanie co do mojej przesyłki.
    Będę na przyszłość uważniej sprawdzać jaka firma obsługuje przesyłki i jeżeli będzie to UPS, zrezygnuję z zakupu.
    Szkoda czasu i nerwów.
    Zaletybrak
    Wadynie dostarczanie przesyłek, ignorowanie klienta, kłamstwa
  • ~Sttl / 2019-05-16 23:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś tandety żart, szkoda, że sklepy nie podają nazwy firmy doreczycielskiej, bo gdymym zobaczyła tą nazwę to nigdy bym nie wybrała przesyłki kurierem. Kolejny raz przesyłka zostawiona w punkcie odbioru, cały dzien byłam w domu, żadnego wychodzenia,paczka miała zostać doręczona w godzinach 9.00-17.00, żadnego telefonu, SMSa i żadnego kuriera, cyrk na kółkach. Gdymym mieszkała w mieście, okej, ale mieszkając na wsi nie mam możliwości odebrania paczki odrazu, była mi naprawdę potrzebna. Dziwię się, że ta firma jeszcze funkcjonuje...
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakich dusza zapragnie...
  • ~Adamek / 2019-05-16 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zerowy kontakt z kurierem. Aplikacja do dupy. Firma do dupy. Nie polecam
    ZaletyFirma nie powinna istnieć
    WadyA jednak istnieje
  • ~Jacek / 2019-05-15 18:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak jak większość zerowy kontakt z kurierem,nigdy nie dzwonią przed doręczenie paczki.Nie polacam
  • ~Dominik / 2019-05-15 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dostarczenia przesyłki zmieniał się trzy razy,brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy
    Informowanie o dostarczeniu
  • ~Jan / 2019-05-15 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma kontaktu z kurierem. Kurier nie ma obowiązku zadzwonić, przekierowuje paczki i zadowolony.
  • ~Slawek / 2019-05-15 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia bez gwiazdek infolinia porażka dostawa próba doręczenia nieudana choć żona jest w domu tylko odbiór osobisty nie polecam straszne dno.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystkie jakie możliwe oszukiwanie o próbie doręczenia infolinia porażka.
  • ~konstantyy / 2019-05-15 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    znaczne Opóźnienie w dostarczeniu, brak możliwości kontaktu na infolinii, nieżetelne informacje podawane przez kuriera. masakra!
  • ~Arkadiusz / 2019-05-14 22:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Słaby kontakt
    Słaba pomoc
    Bardzo mozolny proces aplikacji ups my choice
    ogolem nie polecam DPD/DHL dużo lepsze !
    Zaletybrak
    Wadysłaby kontakt
  • ~Krzysiek / 2019-05-14 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! To jedyna firma kurierska, która w dupie klienta i nie dzwoni przed doręczeniem paczki - doręcza paczki o 11:00 - oczywiście nikogo nie ma w domu (zazwyczaj normalni ludzie o tej porze są w pracy), po czym zostawiają awizo do odbioru w punkcie. A w punkcie co? Oczywiście zamknięte wcześniej... I prezent poszedł się walić. Na infolinii co słyszę? Żem debil, bo podałem jako adres doręczenia adres domowy, pod którym o 11:00 mnie nie ma... I że powinienem podać adres np. do pracy... A wystarczyłby głupi telefon przed doręczeniem, ale co? Firma nie ma takiego obowiązku... Nawet poczta polska dzwoni przed doręczeniem... I teraz crème de la crème - zamiast paczki na drugi dzień roboczy, będę miał paczkę po 4 dniach...
    Ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości, którą firmę kurierską wybrać???
    Wadycała masa:
    - brak telefonu przed doręczeniem
    - debilna infolinia z jakimś pseudointeligentnym robotem
    - paczka zamiast 1 dzień jest doręczana po 4...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12575
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8024
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7665
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4096
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994