Nigdy nie spotkałam się z takim chamstwem jak że strony osoby Pawła z działu rozliczeń. Nie rozumie podstawowych informacji z maila tylko zarzuca klientowi brak pilnowania płatności. Za uwaga ..faktury, które były wystawiane później niż wezwanie do zapłaty. Co widzi...co za człowiek, na pewno bez customer service ability
ZaletyCena
Czas wysyłki
WadyDział rozliczeń
Osoba Pawła z działu rozliczeń
~Tatiana / 2018-05-29 18:56
Ocena: 2.33 / 5
OSZUKUJĄ na calosć. Na reklamacje niema możliwosci .Kontaktu żadnego.
Po dwóch miesiącach przysłano fakture ,czyli korektę salda,w której do każdej paczki było dodano 100-150% wagi.Czyli my dobrze znamy wysylany od dawna towar, najcięższa paczka jest 16-17 kilo,u UPS ona urosla do 40,5 kg.
Zadnemu nie polecam!!!!!!!!!!!!!
~Tomasz / 2022-02-16 12:25
Ocena: 2.33 / 5
Jak można w 21 wieku nie obsługiwać płatności kartą. Kto normalny w tych czasach nosi przy sobie gotówkę! Opamiętajcie się! Bo tracicie klientów z dnia na dzień. Amatorzy! DPD i INPOST biją Was na głowę!
~Tomek / 2021-10-06 10:11
Ocena: 2.33 / 5
Paczka miała być we wtorek a przeniesiona od tak na czwartek.
~Upees / 2023-08-18 14:47
Ocena: 2.33 / 5
Pierwszy raz w zyciu kontakt z ups. I ostatni. Korzystam od lat z roznych kurierów, ale takiego szamba nie spotkałem. Zero informacji na meila czy sms, ze bedzie dostawa, zero kontaktu do kuriera bezposrednio, brak mozliwosci kontaktu z kurierem poprzez ich centrale. A tu do mnie przyjechala jakas obrazona na zycie gwiazda, zadzwonila domofonem i uciekla zanim sie doszlo otworzyc drzwi. Miało byc dostarczone ponownie za 2 dni po ustaleniu z centralą. A ta gwiazda wpada na drugi dzien znowu bez zapowiedzi i zamiast podac przesylke do rąk, po otworzeniu drzwi rzuca na podloge, trzaska drzwiami i znika... No absurd totalny. Oni chyba nie są rozliczani z dostarczenia, dlatego robią takie akcje. I jak mozna nie mieć mozliwosci kontaktu z kurierem... Wiecej nie skorzystam.
ZaletyBrak
WadyCeny, brak informacji, brak kontaktu, uciekanie spod drzwi po jednym dzwonku, chamskie zachowanie przy dostawie, pojawianie sie w nieustalony dzien powtornie.
~Valiantsina / 2023-07-17 19:33
Ocena: 2.33 / 5
Jedna z najgorszych firm kurierskich ,kurier nie dostarcza przesyłki pod wskazany adres tylko zostawia w oddziale. Nie polecam
~Waldi / 2022-01-26 11:08
Ocena: 2.33 / 5
Kompletny brak komunikacji z kurierem.Brak jakiejkolwiek informacji o terminie dostarczenia przesylki,jak rowniez mozliwosci sledzenia.Nie ma mozliwosci placenia karta,kurier nie ma wydac reszty.I na koniec naburmuszony kurier,ktoremu sie wydaje,ze robi wielka laske,bo jest z UPS.
UPS chyba przespal ostatnie piec lat i jedzie na renomie sprzed lat,po ktorej nie ma sladu.Inne firmy kurierskie sa technicznie duzo dalej i bardziej przyjazne.
~Wiktoria / 2020-06-04 14:17
Ocena: 2.33 / 5
Kurier niekulturalny, arogancki i bezczelny. Na samym wstępie nie spodobało mu się to że kazałam wnieść dwie paczki na gore(mieszkam na pierwszym piętrze) z którymi bez problemu by sobie poradził. Weszłam do domu po pieniądze i wychodząc z nimi kurier wcale nie położył a wręcz rzucił paczkę na drugą paczkę, mimo i z w środku znajdowały się talerze, które ostatecznie były zbite. Po zwróceniu uwagi kurierowi zaczął się ze mną kłócić że wcale tak nie było, że zmyślam i jak mogłam widzieć skoro byłam w domu. Wmówił mi że to nie jego wina, bo przecież skoro by rzucił paczka to zbilyby się wszystkie talerze a nie tylko ten jeden, co jest oczywiście absurdalne. Niestety nie chciał podać swojego nazwiska, ale moja przygoda z firmą UPS zaczęła i skończyła się w tym samym czasie. Wszystkim znajomym będę niepolecane ta firmę.
ZaletyŻadne
WadyZbyt mało miejsca by tu napisac
~Wojtek / 2019-12-24 08:51
Ocena: 2.33 / 5
Kontakt na infolinii zerowy. Nic nie mogą, pomóc, nic niewiedzą. Nie ma możliwości skontaktowania się z kurierem dostarczającym. Sam kurier kilkukrotnie nie dostarczał paczki jako powód podając, że nie ma mnie w domu A BYŁEM. Dno
WadyInfolinia nic nie pomoże
~xxx / 2019-11-21 15:45
Ocena: 2.33 / 5
O ile odnośnie czasu dostawy nie mam żadnych zarzutów, to uważam UPS za NAJGORSZĄ firmę kurierską, która wielokrotnie przysporzyła mi wiele nerwów i kłopotów.
Mimo założenia konta w UPS My Choice (co nie jest szybkim i przyjemnym procesem, ponieważ login przychodzi pocztowo) nie mogę dodać ŻADNYCH odpowiadających mi opcji dostawy. W przypadku nieobecności w domu paczka zawsze zostaje przekierowywana do małego sklepiku (czynnego od 10-17, kiedy jestem w pracy), który jest daleko od mojego miejsca zamieszkania i zupełnie dla mnie nie po drodze. Jak paczka już tam trafi to nie mogę poprosić o ponowne jej doręczenie. Można chyba jedynie wybrać dzień oraz ramy czasowe przed próbą doręczenia, jednak to nie jest zbytnio pomocne jeżeli ma się mało wolnego czasu w ciągu dnia. Z kurierami nie ma ŻADNEGO kontaktu - ani oni nie kontaktują się ze mną, ani ja nie mogę z nimi ponieważ nie ma podanych numerów. W przypadku innych firm kurierskich mogę dodać jako alternatywne miejsce doręczenia pobliską Żabkę lub kurier dzwoni wspólnie ustalamy gdzie zostawi paczkę- tutaj nie ma na to szans, ostatecznie kończy się zawsze tym, że wściekła muszę kombinować jak odebrać paczkę z wcześniej wspomnianego sklepiku.
+ dochodzi jeszcze sprawa infolinii, na której połowę czasu rozmawia się z automatyczną sekretarką, której trzeba podawać słownie, cyferkaliterka po literce podawać numer przesyłki (po czym często trzeba powtarzać).....
~Zbulwersowana klientka / 2020-04-09 09:54
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo trudny kontakt z firmą, kurierzy bardzo niekomunikatywni. Nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają. Żadnej fatygi żeby dostarczyć paczkę. Ostatnio byłam w domu w tym czasie co rzekomo kurier u mnie był i dostałam e-mail, że nie zastał mnie w domu. Żadnego dzwonka do drzwi , sms-a , czy kontaktu telefonicznego. Tylko e-mail, że paczka jest do odbioru klienta w najbliższym punkcie odbioru paczek. Ale adresu tego punktu nie otrzymałam. W moim mieście jest ich kilka więc jeździłam od oddziału do oddziału szukając w wiatru w polu aż mi się udało przy 5 razie . PORAŻKA!!!!! Nigdy więcej ta korporacja.
ZaletyBrak
WadyFatalny kontakt
~Zibi / 2021-12-15 18:05
Ocena: 2.33 / 5
Zapłaciłem za opcję dostarczenia paczki do domu, mimo to kurier paczkę zostawił w sklepie. Nie było żadnego kontaktu ze strony kuriera (byłem cały dzień w domu). Nie polecam.
~Zibiho / 2023-03-16 14:37
Ocena: 2.33 / 5
Kurier tej firmy miał mi dostarczyć przesyłkę z Allegro do domu a zostawił ją w punkcie UPS Access Point, który jest odległy o 1,5 km od miejsca zamieszkania. Śledzenie przesyłki wykazało że mam ją odebrać w punkcie; niestety nie było informacji - nie było ani SMS ani email nic ! Nie polecam tej firmy ! A cały dzień byłem w domu !
WadyNie dostarczają pod wskazany adres a samowolnie kierują do punktu bo tak jest wygodniej kurierowi
~zimnyindyk / 2021-01-06 13:45
Ocena: 2.33 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Brak informacji o nadaniu przesyłki, brak kontaktu ze strony kuriera, który przesyłkę od razu przekazał do odległego punktu odbioru. Żeby dowiedzieć się, że paczka czeka na odbiór gdzieś w punkcie musiałem zajrzeć do śledzenia przesyłki na stronie UPS - w przeciwnym razie czekałbym na paczkę w nieskończoność, gdyż nie dostałem żadnego powiadomienia mimo iż podałem numer telefonu.
Zaletypaczka przyszła na czas - tylko nie pod mój adres
Wadybrak powiadomień o próbach doręczenia przesyłki - wszystko trzeba śledzić samemu
kurier nie kontaktuje się w żaden sposób z klientem - od razu przekazuje paczki do punktu UPS
~Zirytowana / 2021-12-08 09:32
Ocena: 2.33 / 5
Firma Dramat. W domu narzeczony czekał na paczkę. Wracając z pracy zastałam AVIZO naklejone na DRZWI WEJSCIOWE DO KLATKI SCHODOWEJ (od strony podwórka). Serio ? Już chociaz mógł wrzucić do skrzynki pocztowej skoro drzwi zostały mu otworzone ...
~123 / 2022-08-12 18:31
Ocena: 2.00 / 5
Kurier nie pojawił się w wyznaczonych godzinach, a telefon na infolinię nie daje zupełnie nic, bo Panie stamtąd nie dysponują numerem do kuriera. W późnych godzinach popołudniowych udało się dostarczyć zamówienie, mimo że nie było nas już na miejscu.
~12345 / 2020-12-04 11:11
Ocena: 2.00 / 5
Co prawda kurier przyjechał szybko po zamówieniu paczki, natomiast przy próbie zapłaty stwierdził, że nie ma jak wydać reszty a przy próbie zapłacenia kartą powiedział, że nie ma takiej możliwości i nie przyjął zapłaty w ogóle, po czym odjechał bez śladu. Nie mam żadnych informacji, maila, smsa, nic. Próbowałam zgłosić to na stronie ups, ale niestety nie da się wysłać maila do nich, a kontaktu telefonicznego praktycznie nie ma. Najgorszy kurier z jakim miałam do czynienia.
~2115gang / 2020-03-18 18:42
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam wysyłają meila z datą kiedy dostawa
Kurier podjeżdża pod dom , czeka 5 sec i odjeżdża
I tak przez 2 dni
~Agata / 2022-05-12 12:14
Ocena: 2.00 / 5
Dramat! Już 3 raz zdążyło się że kurierowi nie chciało się przyjść do domu i paczki zostawial gdzieś po sklepach. Ani avizo ani SMS gdzie znajduje się paczka. Dzwoniąc na infolinię pani nic nie może z tym zrobić.Odradzam, ostatnio raz korzystam z usług UPS
ZaletyBrak
~Agnieszka / 2023-08-16 16:38
Ocena: 2.00 / 5
Chciałbym podzielić się swoim niezadowoleniem z doświadczenia obsługi przesyłki z Chin przez agencję celna UPS. Niestety, współpraca z Panią K. Nowak była bardzo problematyczna. Pomimo dostarczenia pełnej dokumentacji i potwierdzenia zapłaty VAT, zostałam dwukrotnie obciążony podatkiem przez agencję celna UPS. Próby wyjaśnienia sprawy spotykały się z ograniczoną pomocą i słabą komunikacją. Nie polecamtej firmy szczególnie biznesom, importującym I eksportującym produkty. Firma nie godna zaufania.