Firma podaje fałszywe statusy przesyłki. Powiadomili mnie, że kurier będzie 18.07.2023 w godzinach 14.30-18.30,
a tego dnia dopiero odebrali i zeskanowali paczkę. Do dziś mam już trzecią zamianę terminu doręczenia. I kto wie, czy ostatnią. Mimo kontaktu z Dz. Obsługi do tej chwili nie wiem, gdzie jest paczka i kiedy ją dostanę. Dostawca pracuje z UPS, więc nie było wyboru. Następnym razem sprawdzę, kto będzie dostarczał przesyłkę i jeśli UPS zrezygnuję z zakupów.
ZaletyBrak
WadyCzas realizacji usługi. Brak rzeczywistego statusu dostawy. Fałszywa awizacja generowana przez system jeszcze przed faktycznym odbiorem towaru. Wirtualny asystent. Dział Obsługi Klienta.
~Ichtis / 2023-07-18 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Dziadowska firma!
Niespójne informacje o godiznach i dniu doreczęnia
Kurier zaznaczyl,że nie zastał mnie w domu.
Jak najdalej od nich!
~Ewelina / 2023-07-18 15:37
Ocena: 1.33 / 5
Kurier nie przyjechał a oznaczył że nie zastał mnie w domu po czym moja paczka trafiła do punktu odbioru. Nie po to płaci się za przesyłki przy odbiorze by później jeździć i odbierać je spoza swojego adresu zamieszkania. Nigdy więcej nie zamówię nic przez tę firmę!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Valiantsina / 2023-07-17 19:33
Ocena: 2.33 / 5
Jedna z najgorszych firm kurierskich ,kurier nie dostarcza przesyłki pod wskazany adres tylko zostawia w oddziale. Nie polecam
~Qentin / 2023-07-15 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, kurier nie przyjechał, zaznaczył ze w domu nikogo nie było a czekałem na nią cały dzień, odesłał do punktu gdzie mam godzinę jazdy a osoby z punktu nie odpowiadają na telefonu i maile, najgorszy syf. INPOST the best
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Beata / 2023-07-13 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Cały dzień stracony bo czekam na kuriera miał być w godzinach do 12 a okazuje się że będzie, albo i nie o godz. 19.00 Nie ma kontaktu z kurierem. Wiecej z tej firmy nie skorzystam
ZaletyNiestety nie ma
~Wiktor / 2023-07-13 11:34
Ocena: 1.33 / 5
Byliśmy obsługiwani kilka lat i nie sposób zliczyć błędów i problemów z Kurierami. Zagubili kilka paczek i w żaden sposób nie przyznali się do sytuacji nie wspominając o arogancji i braku kompetencji osób nadzorujących.
żadna reklamacja nie została przyznana i wypłacona - omijać ! !
ZaletyBRAK
~dmk3 / 2023-07-12 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Jakość realizacji usługi to jakaś kpina i cyrk na kółkach.
Kurierowi nawet nie chciało się paczki dostarczyć pod wskazany adres, no bo po co, lepiej olać klienta i wrzucić paczkę do jakiegoś punktu odbioru, a na mailu i w śledzeniu przesyłki idiotyczna wymówka że nie zastano nikogo w domu - no dziwne bo jakoś cały dzień w domu byłam. Porażka, dni i sto metrów mułu - tylko te określenia dokładnie oceniają jakość usług firmy UPS. Powinni już dawno zniknąć z rynku skoro nie potrafią dobrze wykonywać swojej pracy.
ZaletyBrak!
WadyKurierzy, dostawa, jakość usług, tragiczny stosunek do klienta, kontakt - w sumie to wszystko co dotyczy tej firmy jest jedną wielką wadą.
~Marian / 2023-07-12 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Jakbym chciał przesyłkę do punktu to bym wybrał paczkomat! 3x kurier nie zastał mnie w domu w którym byłem... specjalnie zostając na home office.
Nie można skontaktować się z kurierem. Nawet pani na infolinii to idiotyzm.
Nie można napisać reklamacji innej niż zniszczona paczka. Kolejny idiotyzm.
Paranoja nie firma
ZaletyBrak
WadyZa duzo
~Elżbieta / 2023-07-11 16:20
Ocena: 2.00 / 5
Jedna z najgorszych firm kurierskich ,kurier nie dostarcza przesyłki pod wskazany adres tylko zostawia w oddziale. Nie polecam
~Marcin / 2023-07-11 13:50
Ocena: 1.67 / 5
Kurier nie potrafi nawet zadzwonic i sie skontaktowac.Byl ale domofon jest zepsuty wiec pojechal a wystarczylo zadzwonic i ktos by zszedl po paczke na dol.Slyszal ze ktos jest w domu .mogl tez poczekac az ktos bedzie wchodził lub zadzwonic do klijenta i podałbym mu kod wejsciowy.TRAGEDIA>Nie polecam tej firmy.
Wadysame
~Kazmen / 2023-07-11 08:28
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie potrafi trafić w dobrze wskazany adres. Kontakt z działem obsługi tragiczny. Żeby skontaktować się z konsultantem trzeba podać numer przesyłki do wirtualnego asystenta a ten nie potrafi jej dobrze odczytać.
Jedna wielka tragedia.
~Iza / 2023-07-10 16:01
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia. Kurier zostawia przesyłkę w innym miejscu nie informując o tym nikogo. W śledzeniu jest informacja, ze przesyłka jest odebrana. Dodzwonić się na infolinię to kolejna tragedia. Nie polecam nikomu
WadySame wady
~Paula / 2023-07-09 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tej firmy. 3 razy skorzystalam z uslug tych oszutow i zawsze bylo cos nie tak ale teraz przezylam istny koszmar. Moja paczka zostala zagubiona przez UPS a oni nawet nie czuja odpowiedzialnosci za przewozzone rzeczy. Przez 3 miesiace nie moglam sie dowiedziec jaka byla ostatnia lokalizacja paczki. Chca oddac 30 zl za paczke warta ponad 3000zl i zero pomocy w znalezieniu. Nigdy więcej.
ZaletyZero
WadyObsługa klienta
Postawa przewoźnika
Wysokość odszkodowania
Stosunek do klienta
~Polik / 2023-07-08 10:58
Ocena: 1.00 / 5
Tan kurier nie powinien istnieć, żenada goni żenadę, brak dostaw, dowożenie do pubnktow bez kontaktu etc.
ZaletyBrak
WadyTylko wady, mam nadzieje ze upadniecie
~Piotr / 2023-07-06 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Dramatyczna strona www. Próba zamówienia kuriera na stronie www zakończyła się poprawnie przelewem z mojej strony. Potem nic, zer. Żadnej adnotacji w portalu UPS, żadnego śladu transakcji, linka do śledzenia. Przelew poprawnie się zaksięgował. Proszę omijać ich stronę www. Próba kontaktu z mojej strony dwukrotna. Napisałem 2 krótkie zdania, czat odpisał, że za długie, zadzwoniłem na numer infolinii, informacja, że nie ma takiego numeru.
ZaletyBrak
WadyWszystko na stronie www.
~jd / 2023-07-06 10:43
Ocena: 1.00 / 5
UPS - wszystko poszło nie tak!
Sprzedający zamówiony towar zapewniał mnie o wysyłce najpóźniej następnego dnia... i tak zrobił.
Przez kilka dni cierpliwie czekałam. W końcu wysłałam zapytanie o realizację mojego zamówienia do sprzedającego, a on w odpowiedzi przesyła mi zrzut Śledzenia przesyłki UPS, że kurier trzy razy podejmował próbę jej dostarczenia.
Nikt do mnie nie dzwonił, nie pisał, nie informował o próbie doręczenia.
Ostatecznie sprzedający nadawał przesyłkę trzy razy, po moich kolejnych monitach.
I przyszła, po prawie trzech tygodniach... Właściwie ją sama odebrałam, bo kurier nie mógł zatrzymać się pod moim domem (nie ma tam żadnych zakazów, inni kurierzy podjeżdżają bez problemu) i wysiąść z samochodu. Choć tym razem zadzwonił:)
~Skoti / 2023-07-05 12:31
Ocena: 1.67 / 5
Witam serdecznie,
Niestety nie jestem zadowolona z ich usług uznali że dobrze zrobi mi pójście do punktu 3 km od mojego miejsca zamieszkania po mimo że zapłaciłam za przesyłkę by dotarła na adres.
Nie będę dodawała że specjalnie zamówiłam na daną datę w której byłam w domu by odebrać przesyłkę...
Żadnego kontaktu nawet nic w skrzynce i odwieczny tekst kurier nie ma obowiązku by dać znać że jest bądź go nie będzie....
Parodia nie polecam nie skorzystam już.
ZaletyNic
WadyWszystko
~Klient / 2023-07-04 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie dostarczona w terminie. Naliczono powtórną opłatę zwalając to na cło, o którym nie informowano wcześniej. Co ciekawe obydwie kwoty wyniosły tyle samo, tylko w różnych walutach. Pani na infolinii nie udzieliła żadnych informacji poza "zapłać, bo musisz". Ta firma to jakiś kant. Omijać z daleka.
ZaletyŻadnych
WadyNierzetelność
~Niezadowolony klient / 2023-06-30 18:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze firma kurierska na rynku polskim. Totalne olewanie klienta. Paczka niedostarczona zgodnie z powiadomieniami. Po kontakcie telefoniczym na infolinii ogólnej, bo nie ma szans na kontakt do kuriera lub oddzialu w danej miejscowości otrzymana informacja grubi mija się z prawdą. Chcąc odebrać paczkę udałam się do oddziału i czekałam aż państwo rozładują samochód, ktory jechac z obiecana paczką juz stał w oddziale. Nie polecam !!!!!!