ZaletyBrak
strona 169 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- nastepna »
-
~Dominika / 2019-11-05 10:39
Cały dzień czekałam na przesyłkę, oczywiście kurier się nie pojawił. Dopiero po kontakcie z firma w której kupowałam zamówiona rzecz dostałam informację że kurier był ale nikogo nie zastał. Byłam w domu, a kurier nawet nie zadzwonił, nie wysłał smsa a nawet nie zostawił awizo, po prostu bez żadnej informacji zniósł paczkę do jakiegoś punktu i miałam się sama domyśleć gdzie ona jest...... Żenada -
-
~Jan / 2019-11-04 17:16
Brak kontaktu z ta firmą, pomijając infolinie z automatem od którego aby coś się dowiedzieć trzeba być cholernie upartym i mieć czasu jak emeryt. Nigdy nie zamówię więcej przez up i nie polecam ZaletyBrakWadyBrak jakiegokolwiek kontaktu -
~Janusz / 2019-10-31 18:15
Przesyłka została nadana firmie UPS w poniedziałek rano 28.10.2019 w Warszawie do Olsztyna (do adresata) miała dotrzeć 29.10.2019. Był podany adresat, adres i telefon kontaktowy. UPS wkładając przesyłkę do swojego firmowego opakowania obok adresu nie podała telefonu kontaktowego.
Samochód UPS 29 października przyjechał na podaną w adresie ulicę ale minął nasz dom, co widziałam przez okno. Samochód nie zatrzymując się nigdzie po drodze pojechał pod sklep usytuowany na końcu ulicy skąd po krótkim czasie zawrócił i ponownie minął mój dom. Czekałam na przesyłkę cały dzień.
Następnego dnia (30.10) około godz. 9.00 powiadomiłam nadawcę, że przesyłki nie otrzymałam. Nadawca zwrócił się o wyjaśnienie w firmie kurierskiej skąd otrzymał odpowiedź, że przesyłka została odebrana pod wskazanym adresem i że jest elektroniczny podpis potwierdzający jej przyjęcie. Przyjęcie to było oznaczone godziną o której samochód UPS mijał dom w którym mieszkam. Podano nieznane mi nazwisko odbiorcy. W naszym domu jest tylko 6 mieszkań więc było możliwe szybkie sprawdzenie, że nikt przesyłki nie odebrał.
Zaginięcie przesyłki, która była dla mnie ważna i pilna, bardzo mnie zaniepokoiło i nadawca przesyłki zażądał od Firmy szybkiego wyjaśnienia. Po tej interwencji przesyłkę otrzymałam kilka godzin później. Okazało się, że została pozostawiona w sklepie u postronnej osoby pod innym adresem niż wskazany na przesyłce. Mój mąż był akurat w sklepie i widział jak podjechał samochód UPS odebrał tę przesyłkę i odwiózł ją prosto pod nasz adres.
Na moje pytanie jak to możliwe, że bez powiadomienia mnie czy nadawcy. przesyłkę zostawiono w miejscu, które nie miało nic wspólnego ani ze mną ani z podanym adresem doręczenia, kurier udzielił mi informacji „wczoraj przesyłki rozwoził kolega” i przeprosił za powstały problem.
Takie podejście do powierzonych przesyłek jest zdumiewające gdyż świadczy o braku kompetencji i zwykłej zawodowej rzetelności. Niepokoi fakt, że firma, której powierza się w zaufaniu przesyłkę i która za swe usługi pobiera opłaty może z takim lekceważeniem podejść do wykonywanych zadań. Jeżeli nadawca podaje imię, nazwisko i dokładny adres odbiorcy oraz jego telefon kontaktowy to można chyba od firmy przewozowej oczekiwać, że oczywiste dla niej jest dowiezienie przesyłki do rąk adresata.
Niestety dla UPS nie jest to oczywiste i z tego powodu straciłam zaufanie do Jej usług. Przed nierzetelnością UPS przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów.
E.Szwałkiewicz Olsztyn -
~Antek / 2019-10-30 19:42
Po prostu porażka! Zamówiłem części do roweru które pilnie potrzebowałem, będąc w szkole o godzinie 10:30 kurier do mnie dzwonił z prośbą o odebranie przesyłki. Wiadomo było ze w tej chwili nie mogłem tego zrobić. Wróciłem o 15:00. Po trudach z połączeniem się z kurierem w końcu się udało po czym zostałem poinformowany, że przesyłka dopiero jutro, ponieważ nie ma już czasu. Porażka ZaletyBrak!! -
~Oskar / 2019-10-30 19:35
Dostałem paczkę dzień później z powodu jak to twierdzą złego podania adresu, adres był dobry zadzwoniłem na infolinię i powiedzieli że to jednej oni źle nadali przesyłkę w dodatku paczka przyszła uszkodzona -
~Patryk / 2019-10-30 11:12
Nie polecam tej firmy przy transporcie paletowym.
Uszkodzili paletę łącznie z produktem - totalne zniszczenie
Złożyłem reklamację i co? To przecież moja wina bo źle zabezpieczone... Przesyłka była spięta taśmami PP, ale to nie ma znaczenia dla nich. To twoja wina, nic nie wypłacimy, bujaj się - to właśnie firma UPS i ich podejście do klienta.
UWAŻAJCIE NA TĘ FIRMĘ !!!WadyFIRMA UPS JEST JEDNĄ WIELKĄ WADĄ -
~Emilia / 2019-10-30 10:15
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam odczynienia. Ludzie z infolini- CHAMY i nic więcej. Zadzwoniłam, żeby się dowiedzieć kiedy będzie moja paczka to uzyskałam odpowiedz „gowno mnie to interesuje” Oszukują jak można. Adres wysyłki podany był prawidłowy, a wciskają kita ze nie prawidłowy, żeby tylko paczki nie przywieść klijentowi. ZaletyŻadneWadyWszystkie -
~Konrad / 2019-10-29 20:57
Kurier nie potrafi zadzwonić i powiadomić o przesyłce, brak punktu gdzie można zostawić paczkę -
-
~Kuba / 2019-10-29 20:06
Nikomu NIE polecam! Jak chcesz zamówić paczkę to typom się nie chce wejść i podjechać pod dom tylko dostarczają ją gdziekolwiek indziej, brak słów po prostu, nic a nie firma, tyle! ZaletyZeroWadyCała firma transportowa to pomyłka i jedna WIELKA wada -
~Mason / 2019-10-29 19:39
Najgorszy kurier paczka miała być 29.10.2019 a od 4 rano była w Częstochowie z czego o 17 wyświetlono że błędny adres kontaktu 0 nic się nie chce po prostu śmiech na. Sali takich ludzi trzymać w firmie! ZaletyBrak!!!WadyLenistwo i nic więcej! -
~Artur / 2019-10-29 19:11
Kontakt zerowy z kurierem jakąś żenada jedna pani na infolinii mówi coś a druga kompletnie coś innego i jakieś czasy amerykanskie ZaletyNiemaWadyWiele 100 lat za murzynami -
~metradzio / 2019-10-29 15:57
Kurier standardowo zaznacza, brak osoby w mieszkaniu, choć całe dwa dni na niego czekałem. Drugiego dnia nawet nie odkliknął w systemie, że próbował doręczyć przesyłkę. Pomimo rozmowy na infolinii i zapewnienia ze strony centrum dystrybucji, że kurier jest w rejonie i ma mi dostarczyć przesyłkę w ciągu godziny, nie pojawił się wcale. W końcu zupełnie zrezygnowałem z tej firmy na rzecz paczkomatu. Szkoda nerwów i czasu. Wadyzaznaczanie, że nie ma nikogo w domu,
brak próby doręczenia przesyłki -
~aa / 2019-10-29 15:39
Brak kontaktu ze strony kuriera. Na infolinii tylko zaprogramowany automat, który ma niewiele funkcji. Nie wiem co z moją przesyłką, nie można jej zlokalizować. -
~Jaro / 2019-10-29 11:48
UWAGA! Omijajcie szerokim łukiem tych NIEUDACZNIKÓW ! Szczególnie grubasa kuriera wysoki dziad - rzuca paczkami i ma gdzies ,że opakowania są wgniecone i przesylke zostawia za bramą ! GRUBY,WYSOKI DZIAD kurier z Zielonej Góry! -
~jajagrf / 2019-10-28 15:01
Paczka dwukrotnie nie została doręczona do domu, pomimo że cały czas byłem na miejscu. Straciłem 2 dni na siedzenie w domu. ZaletybrakWadyBrak jakiegokolwiek poszanowania czasu klienta -
~Katarzyna / 2019-10-28 12:15
Zero kontaktu od kuriera, przesyłka dostarczona do innego miejsca bez próby dostarczenia jej pod właściwy adres. Długi czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem, który "nie ma żadnych informacji poza tym, że przesyłka została doręczona do xx sklepu". Odradzam korzystanie z usług tej firmy, szczególnie w przypadku osób, które z jakiegoś powodu mają utrudnione wyjście z domu. ZaletyBRAKWadyBrak informacji o przesyłce, zero kontaktu ze strony kuriera
Brak próby dostarczenia przesyłki pod właściwy adres
Długi czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem -
-
~Mateusz / 2019-10-28 11:22
Lenistwo kurierów, dostarczają tylko do najbliższych punktów od miejsca docelowego przesyłki ZaletyBrakWadyBrak informacji o przesyłce -
~kasia / 2019-10-28 11:15
przesylka nie dotarla wcale, zero kontaktu z klientem, obsluga telefoniczna z centrali nie dziala poprawnie, polikwidowane numerey do oddzilaow w miastach, porazka na calej lini -
~Ala / 2019-10-28 11:12
UPS to najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Zero kontaktu z kurierem, nawet się nie pofatyguje do drzwi aby dostarczyć przesyłkę. Ponadto tragiczna obsługa konsultanta, nie uzyskałam żadnej pomocy. Już nigdy nie skorzystam. -
~Daniel / 2019-10-25 13:07
Kurier zamiast dostarczyć przesyłkę do miejsca doręczenia przesyłki dostarczył do punktu odbioru przesyłek UPS nawet próby doręczenia ani kontaktu nie ma. Dodzwonić się na infolinie żeby porozmawiać z konsultantem czas oczekiwania niewiarygodnie długi. Lepiej żeby kurier zmienił zawód. ZaletybrakWadyKurier i dostępność infolinii
strona 169 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- nastepna »