strona 165 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- nastepna »
-
~Marek / 2019-12-06 13:33
Kurier przywozi przesyłkę w godzinach pracy, odmawia ponownej próby dostarczenia, podaje czas odbioru w punkcie obsługi nie właściwy - konieczne były dwie wizyty. W głosie kuriera totalne lekceważenie. Brak możliwości złożenia skargi na pracownika. -
-
~Adam / 2019-12-06 13:26
Nie wiem po co podawać numer telefonu jak żadnego SMS się nie dostaje. ZaletyStronę chociaż mająWadyZero kontaktu i informacji o paczce
Te punkty odbioru to ciężko trafić -
~Piotr / 2019-12-06 10:47
Brak kontaktu z kurierem w celu umówienia się na godzinę doręczenia paczki. Niestety nie o to w tym chodzi żeby kurier przyjeżdżał tak jak się jemy podoba a odbiorca jest w pracy. Paczka z umową od nadawcy dp podpisania i za pobraniem. Ponowne próby dostarczenia wpisane w system, przy dwóch byłem dostępny w domu a kuriera faktycznie nie było. Brak możliwości kontaktu z kurierem, infolinia tragiczna. Nikt nie jest w stanie nic pomóc. Brak oddziału w Nowym Sączu i możliwości odbioru osobistego. -
~zażenowany w opór klient / 2019-12-06 10:21
Jestem w szoku. Kurier dzwoni domofonem, otwieram mu, słyszę jak rozmawia z sąsiadem, po czym wsiada w samochód i odjeżdża. Na infolinii Pani stwierdziła ze to nie jej sprawa, bo kurierzy to firma zewnętrzna i nie maja kontaktu do kurierów. Najwyżej mogę napisać skargę na stronie. Paczka miała być już wczoraj, zero kontaktu z ich strony. O 20:30 (!) dostaje mejla, ze paczka będzie dziś (dostawa miala być w jeden dzień). Po tym co zrobił kurier, Pani na infolinii poinformowała mnie, ze kurier przyjedzie jeszcze raz w ciągu 3 (!!!!) dni, albo zostawi paczkę w punkcie odbioru i dziś, do końca dnia mogę ja odebrac. Wiec dziś, z angina będę musiała podróżować, dlatego, ze kurierowi najwidoczniej nie chciało się wjechac winda na 6 piętro :) ZaletyBrakWadysame wady -
~Jaro / 2019-12-06 09:52
Sami Ukraińcy którzy nie mają wydać żadnej kwoty.Firma nauczyła ich aby zarabiali na nie wydawaniu reszty. Za każdym razem sytuacja się powtarza. -
~Qebeq / 2019-12-06 09:26
Kiedys ich kurier chciał mi odebrać przekazaną mi paczkę siłą (bo bez podpisu nie jest jeszcze moja) a ja nie spieszyłem się z podpisem. Ostatnio podjechał pod zły adres gdzie akurat byłem, poprosiłem go o podjechanie po odbiór paczki pod właściwy bo tam na niego czekała, na co on odjechał mówiąc, że nie ma czasu. Pani na infolinii wierzy jemu, który powiedział, że był pod dobrym a nie było gotowej paczki... ZaletyBrakWadyKurierzy bez kultury -
~kasia / 2019-12-06 00:37
Brak dostarczenia na dany adres zamawiałam 4 paczki i w różnych odstępach czasu wiec nikt mi nie wmówi że to mnie nie było w domu lub to przez to ze kurier się nie wrobił .
Nie zamawiam paczki do domu aby po nią biegać po mieście . Pani pod telefonem na infolinii nie interesują takie zagadnienia i niema nic do powiedzenia .ZaletybrakWadynie dostarczanie zamówienia na miejsce i czas . -
~N.L. / 2019-12-05 21:04
Od czego zacząć? Może od tego, że dla UPS klienci to nieroby siedzące w domu. Kurier nie raczył nawet zadzwonić przed dostarczeniem przesyłki i pyk - paczuszka wraca do nadawcy. Odpowiedź pana z infolinii: "nasi kurierzy nie mają obowiązku dzwonienia". To co, mam siedzieć cały dzień w domu i nawet po zakupy nie wychodzić, bo "nasi kurierzy nie dzwonią"? Bez jaj, jakoś DHL i inni potrafią najpierw dać znać i to nie tylko mailowo. Można dać chociaż jakiś przedział godzinowy! A tu nic. WadyBrak kontaktu kuriera! -
-
~Ukryte / 2019-12-05 18:25
Kurier nawet nie dzwoni do drzwi tylko trabi i odjeżdża(Bieruń) ????
-
~Christo07 / 2019-12-05 13:37
Przesylka dotarla szybko i jeszcze szybciej wrocila do nadawcy. Brak możliwości kontaktu z placówką w Ełku. Kurier mimo kontaktu z nim zwrócił przesyłkę z adnotacją odmowa odbioru. Nie polecam firmy Ups, a już na pewno Ups w Ełku. -
~Klaudia / 2019-12-05 11:44
Ostatni raz z tą firmą. Korzystam z ich usług tylko przy mega awaryjnych sytuacjach, kiedy potrzebuję pilnie przewieźć jakąś przesyłkę. Cena 2 razy wyższa niż u konkurencji ale dotychczas mnie nie zawiedli. Natomiast wczoraj od 9 do 15 wiszę na infolinii żeby łaskawie kurier odebrał paczkę od nadawcy, a dzisiaj mimo tego że paczka o 14 miała być u mnie.... jest dostępna do odbioru w UPS Access Point. Kurier oczywiście "nie ma w swoich obowiązkach telefonu do klienta". Bareja by tego nie wymyślił, a na infolinii oczywiście nie mogą przekazać numeru do kuriera. Jeśli ktoś ma ochotę bawić się w takie przepychanki jak z każdym innym przewoźnikiem tylko za 2 razy wyższą kasę to to jest dobry wybór. Zaletycud że nie zgubili tej paczkiWadyfatalna obsługa na infolinii, nieuprzejmi kurierzy, błędnie przekazywane informacje na infolinii, kurier nie podejmuje próby dostawy, zero kontaktu ze strony firmy -
~Kapciur / 2019-12-05 11:21
Paczka nie dotarła do mnie przez "Złe waruni pogodowe", chciałbym zaznaczyć że mieszkam przy głównej drodzę, a śniegu nie ma Wady1. Zero kontaktu z ogsługą klienta
2. W życiu nie mialem sytuacji zeby paczka z polski 5 dni roboczych szla -
~Marta / 2019-12-05 10:44
Tydzień czekam za paczką, dzwonię na infolinię na którą oczywiście nie da się dodzwonić, bo wirtualny asystent po 8 minutach dopuszcza Cię do połączenia z konsultantem a konsultant nie ma pojęcia gdzie jest moja paczka i kiedy dotrze...
Nie polecam.Wady1. Wirtualny asystent, przez który nie można dodzwonić się do konsultanta,
2. Zerowa wiedza konsultanta na temat obiegu paczki, gdzie jest i kiedy dotrze,
3. Czas oczekiwania, tydzień i wciąż nie wiadomo kiedy paczka dotrze... -
~zenio / 2019-12-05 10:34
oszusci, gubia paczki i maja problem z oddaniem. beznadziejna firma ZaletyzeroWadywszystko -
~tomasz / 2019-12-05 10:13
Najgorszy mozliwy wybor. NIE POLECAM WYBIERANIA UPS! ZaletyNIE MA ZADNYCHWadyTragedia, brak mozliwosci polaczenia z konsultantem po 20 min wciaz nie odbiera telefonu -
~Edyta / 2019-12-05 08:51
masakra, najgorszy przewoźnik, nigdy nie ma przesyłki na czas, termin dostawy zmieniany jak im pasuje, dają komentarze że to klient zmienił. Niemiła obsługa. Dodzwonić się graniczy z cudem Zaletybrak -
-
~Em / 2019-12-05 05:36
Zamówiłam 4 paczki - nie mając możliwości wyboru innego kuriera, żadnej z nich kurier nie raczył nawet próbować doręczyć, wszystkie paczki od razu zostały przekazane do punktu odbioru. Najlepsze, że w statusie widniała informacja o nieudanej próbie doręczenia, podczas gdy za każdym razem w tym czasie oczekiwałam kuriera w domu. Szkoda, że tak trudno zgłosić tego typu reklamację u dostawcy, ale pewnie nie jest to przypadkowe.. ODRADZAM STANOWCZO!! ZaletyBrak?WadyBrak dostarczania paczek pod wskazany adres.
Brak kontaktu do kuriera.
Kurier widmo. -
~entireexistence / 2019-12-05 00:08
Nie da się do nikogo dodzwonić, ludzie tam pracujący chyba nie wiedza co się wokół nich dzieje. Nie rozumiem pytania o numer przesyłki tylko po to żeby przekierować do kogoś innego (15 min czekania), kto znowu prosi o numer przesyłki. Jaki w tym sens?
Kurier nie przyjechał, a status przesyłki zmieniono na „doręczono”. Dopiero po 2 dniach prób skontaktowania się dostałam swoją przesyłkę.
Jeden wielki burdel, serdecznie nie polecam.ZaletyBrakWadyXD -
~Ewelina / 2019-12-04 16:11
Kolejny raz dostałam SMS-a z informacją o nieudanej próbie doręczenia przesyłki i o przekierowaniu jej do punktu access point mimo, że byłam cały czas w domu a kurier nawet się nie pojawił. Oczywiście na infolinii nikt nie odbiera a kontaktu do kuriera nie ma. Jedna wielka ściema a nie firma. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Hanna / 2019-12-04 15:55
Najgorsza firma kurierska na rynku. Brak kontaktu z kurierem. Pusta kartka wrzucona do skrzynki na listy "niestety nikogo nie zastaliśmy" a brat mieszka obok i miał odebrać paczkę ale niestety kurier nie dzwoni do klienta. To nie jest pierwszy raz. Telefon do firmy obsługuje automat. Porażka
WadySame wady
strona 165 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- nastepna »