Pomimo zapewnienia o dostarczeniu - brak przesyłki. Dziecko na prezent czekało cały dzień...
W końcu informacja o dostawie w poniedziałek - (miało być w piątek) - bez podania przybliżonego czasu.
Zdarzyło mi się takie coś - pierwszy raz. Ostrzegam przed tą "FIRMĄ'. Chyba najgorsza w Polsce.
Nadawcy przesyłek powinni się mocno zastanowić, czy warto.
WadyKłamcy.
~Tom / 2020-01-17 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy kurier świata. Zostawiają paczki w jakimś osiedlowym sklepie. Nawet nie wiesz kiedy był ten kurier, bo nie dzwonią, nie dają znaku, że jadą do Ciebie. To ma być usługa na miarę XXI wieku?
ZaletyBrak
WadyBrak powiadomienia, że jedzie kurier. Punkt odbioru nirprofesjonalny. Moj komputer warty 10000 leżał kilka dni na podłodze w sklepie spożywczym między piwem a bulkami.
~Anna / 2020-01-17 20:57
Ocena: 1.00 / 5
To nie jest firma kurierska tylko jakieś patałachy . Mieli dostarczyć przesyłkę nikogo nie było cały dzień żadnego kuriera , czekałam w domu a na stronie widniała informacja ze były dwie próby podjęcia doręczenia przesyłki . Wstyd i żenada !!! I nic sobie z tego nie robią . Oszuści i kłamcy . Dziwie się że ktoś z nimi chce jeszcze współpracować .
ZaletyBrak zalet
WadyNiekompetentni, nie polecam
~LILITH / 2020-01-17 19:46
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zostawia awizo mimo, że czekam na niego w domu. Mimo obietnic z punktu obsługi, że paczka będzie dostarczona dziś, nadal awizo w skrzynce, po próbie kontaktu z kurierem, opryskliwe odpowiedzi i rzucanie słuchawką. Dramat!!! UPS czy Wy tych ludzi bierzecie z upośledzeniami umysłowymi??!!
Zaletybrak
WadyZatrudniają debili, ktorym w życiu nie poszło
~Waldemar / 2020-01-17 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Same kłopoty z odbiorem paczki, brak kontaktu z Kurierem i to nie pierwszy już raz.
Zaletybrak
~Iza / 2020-01-17 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie podejmuje próby dostarczenia przesyłki tylko dostarcza paczkę do punktu odbiór.Nie ma możliwości kontaktu z kurierem ani żadnej informacji w jakich godzinach będzie dostarczona przesylka. Nie polecam. Najgorsza usługa kurierska w kraju!
~Michał / 2020-01-17 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostarczają przesyłki, twierdzą, że awizowali, a nie raczyli nawet wysłać maila z informacją.
DNO!!!
~Jaro / 2020-01-17 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Ups to oszuści nie kurierzy polityka tej firmy to zapłać i won, lepiej skorzystać z gołębi pocztowych niż z tej bandy niekompetentnych dziadów . Na dodatek pracownicy kłamią co do statusu przesyłki panna mówi że przesyłka wróciła do miasta nadawcy przez ich błąd natomiast kolejny typ mówi o przesortowaniu, cokolwiek to znaczy hehe. I co przesyłka zamawiana w środę odebrana przez kuriera w czwartek miała być na miejscu w piątek, trasa Kraków - Warszawa, a no i śmierdzące g... może będzie w Warszawie na poniedziałek. Gwarancji jednak nie ma żadnej, podziwiam tych co korzystają z ich usług na dalszych destynacjach
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~Jarosław / 2020-01-17 05:37
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści kłamcy i manipulanci.Oszuści kłamcy i manipulanci.
Wadynie dostarczają przesyłek i kłamią o podjęciu próby dostarczenia
~Klient / 2020-01-16 21:40
Ocena: 2.33 / 5
Miało być dziś , dostałem info że będzie jutro. Klienci powinni im płacić w kapslach a nie w złotówkach.
WadyNieterminowe dostawy.
~naicaw / 2020-01-16 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj dostałem informacje że paczkę dostarcza dzisiaj. Siedzę w domu i monitoruje az tu o 15 -tej komunikat "Odbiorca nie był dostępny, aby odebrać przesyłkę. Podejmiemy drugą próbę w następny dzień roboczy" Nawet awiza nie było w skrzynce.
ZaletyJeszcze nie ma
Wadyszkoda gadac
~upssie / 2020-01-16 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie zadzwonił do mieszkania, tylko zostawił paczkę w Access Point. Po dzwonieniu na infolinię nie udało się niczego załatwić, paczkę musiałem odebrać z Access Pointu.
~Maciek / 2020-01-16 12:42
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie można ustalić, nic nie można załatwić, strona działa jakby serwer był na innej planecie, nie można zmienić adresu dostawy - przycisk "zapisz" nie działa. Kpina.
~Damian / 2020-01-16 12:09
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam tej firmy. Nawet nie dzwonią do domu tylko odrazu awizo.
ZaletyNie polecam
WadyBrak kontaktu kurier zostawia awizo i nie dzwoni do domu nie polecam nikomu.
~Zawiedziona / 2020-01-16 11:40
Ocena: 2.00 / 5
Firma nierzetelna. Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem. Przychodzi SMS , że paczka będzie dostarczona do końca dnia i......... pojawia się na drugi dzień pod innym adresem , brak profesjonalizmu, stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy !!!!
Żadnego szacunku dla klienta - ŻENADA !!!!!!!!
Dostawa bez kontaktu z klientem, brak żadnej informacji o planowanym przyjeździe kuriera. Na awizo brak nadawcy i odbiorcy. Paczka dareczona w innym terminie niż było w planach.
~Beata / 2020-01-15 23:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miała dotychczas do czynienia... Dostarczenie przysyłek odbywa się bez wcześniejszego powiadomienia, mam na myśli informacji że firma przejęła moje zamówienia i niebawem zostanie ona nadana na mój adres . Jedyne powiadomienie które otrzymałam to,że moja paczka nie została odebrana i została wysłana do innego punktu by móc ją samemu odebrać!!! Więc ja się pytam czy ktoś mnie k***a poinformował że w dniu dzisiejszym paczkaka zostanie dostarczona????!!!! Zero informacji na ten temat!!! To jest kpina.... NIE POLECAM!
ZaletyBrak zalet
WadyDezorganizacja.... Kpina z klientów
~Artur / 2020-01-15 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Gówno nie firma kurierska, tydzień czekania na paczkę wysłaną w pierwszy dzień roboczy tygodnia.
Zaletynic
Wadyczas
~Slawek / 2020-01-15 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Podobnie jak w przypadku poprzednich opinii, kompletne dno. Przesyłka, która była w doręczeniu nie została dostarczona, z powodu braku możliwości dostarczania, a cały dzień byłem w domu. Brak kontaktu do kuriera i brak informacji od kuriera. O godzinie doręczenia przesyłki zapomnijcie!
ZaletyŚwietnie ćwiczenia na wytrzymałość nerwową i cierpliwość
WadyBrak kontaktu ze strony ups, nierzetelnosc
~Klient / 2020-01-15 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Żenada i brak profesjonalizmu!!! Paczka została dostarczona pod inny adres niż podany (kurier nie kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą nie potwierdza tożsamości odbiorcy), w dodatku z opóźnieniem. Po próbie złożenia reklamacji na stronie UPS konsultantka na infolini (długie oczekiwanie na rozmowę) okazuje sie osobą niekompetentną (delikatnie mówiąc), nie potrafi przyjąć właściwie reklamacji traktując klienta mało poważnie.
NIE POLECAM!!!
ZaletyBrak
WadyNiepoprawny adres doręczenia.
Brak kompetencji konsultanta na infolinii.
Profesjonalna obsługa klienta.