Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4126 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aragorn / 2020-01-28 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Po pierwsze drogo. Po drugie fatalna obsługa klienta, na zasadzie "nie mamy pańskiej przesyłki i co nam pan zrobi". Strona www działa irytująco powolnie, brak dokładnego tłumaczenia na polski, co chwila odsyłanie do UPS w Stanach. Jednym słowem porażka.
    ZaletyNie ma
    WadyWyjątkowo nadęci ludzie z obsługi, niefachowośc, olewactwo, stosunek do klienta: PŁAĆ, NIE WYMAGAJ NICZEGO.
  • ~Maciej / 2020-01-25 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM, tylko i wyłącznie problemu przy przesyłkach z wieloma paczkami, już kolejny ram mam sytuację iż w/g ich tracking doręczono więcej przesyłek niż fizycznie dostałem , później infolinia bardzo pomocna stwierdza że wszystko jest ok, np. dostał Pan 30 z 30 paczek , a sam kurier UPS i nasz magazyn potwierdza odbiór 27 paczek, ale ich to nie interesuje, najgorsza firma jaką spotkałem , taką sytuację mam już 3 raz gdyby nie fakt że mój dostawca z Danii sam zleca wysyłkę nigdy bym się nie zdecydował na współprace z nimi ! w Poniedziałek zgłaszam sprawę na Policę o oszustwo. Paczka której brakuje ma wartość jedynie 1 500 euro !!
    Zaletyto że wciąż działają mimo braku kompetencji
    Wadypo prostu kommbinatorzy i oszuści !
  • ~Baesmuth / 2020-01-24 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS - Czyli najwieksze bagno ze wszystkich dostawcow.
    UPS dostarczalo mi wiele paczek, lecz nigdy nie dostalem jej na czas.
    Po pierwsze klawiatura warta 800zl ktora otrzymalem 17 dni po zamowieniu zamiast po 1 dniu, piekna sprawa, lecz co mnie najbardziej rozbawilo to tlumaczenie konsultantki, "Nie podal pan adresu". Czyli mam rozumiec, ze zamowilem paczke ktora nie miala ZADNEGO adresu? To nie wszystko. Jakis czas pozniej zamowilem duzo rzeczy, ktore mialy dojechac w roznych dniach (Byly zamawiane oddzielnie, lecz wszystkie byly od UPS) mialem osobiscie nadzieje, ze dostane je na odpowiednie dni, lecz jakie bylo moje zdziwienie gdy nie otrzymalem zadnej z nich, poniewaz "adresata nie bylo w domu"
    Krotko mowiac, najwieksze bagno, oraz jezeli potrzebujecie szybko otrzymac wasza paczke to UPS jest najgorszym wyborem.
    ZaletyZALETY? HAHAH
    WadyWszystko.
  • ~S. / 2020-01-24 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, UPS, paczka wysłana nie dotarła, kurier tłumaczy się że niby był niby dzwonił zaczepiał jakąś starsza Panią na moim podwórku nie wiem może duch mojej babci... Bo żadna strasza Pani tutaj nie mieszka... Po złożonej reklamacji dowiedziałam się, że już paczki nie dostanę. Nie zostanie ponownie wysłana. Na szczęście za nią nie płaciłam bo nauczona doświadczeniem zamawiam za pobraniem...
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji email lub smsm, że paczka jest w drodze.
  • ~Patryk / 2020-01-24 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA. NIGDY WIECEJ UPS. Zero konraktu z kurierem, robią co chcą, później zostawiają przesyłki gdzie chcą...
  • ~M / 2020-01-24 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, wręcz ostrzegam! Przesyłka nadana, na podstawie wagi z opcją "nie znam wymiarów) wyceniona na koszt 33 zł. Po dwóch tygodniach z karty znika kolejne 242 zł za tą samą paczkę, bez zgłoszenia choćby zastrzeżeń, bez faktury ani zgody na obciążenie rachunku. Po postępowaniu reklamacyjnym, dowiaduję się, że wymiar im się nie zgadzał (nie podany). Oszuści i złodzieje!
    ZaletyBrak
    WadyUkryte koszty
  • ~darek / 2020-01-23 18:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak zwykle (różne adresy już testowałem we Wrocławiu) próby dostarczenia nie było, mimo że czekałem cały dzień w domu, musiałem wieczorem pójść do punktu odbioru. Gdybym miał nogę złamaną czy byłbym chory to nie idzie dostać paczki...
  • ~Ania / 2020-01-23 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Nie ma kontaktu telefonicznego z kurierem, każdy konsultant mówi coś innego, bałagan, dezorganizacja.. brak możliwości jakiekolwiek porozumienia.. osoba pracująca nie jest w stanie odebrać paczki pobraniowej.. odradzam!!!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~mario77 / 2020-01-22 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dla mnie najgorsza firma kurierska. Infolinia tragedia, zero pomocy. Kurier nie przywozi paczki pod adres, tylko do najbliższego punktu. Zero informacji, brak awiza, o telefonie nie wpsomnę. Tragedia. Inpost, Poczta czy DHL to dla nich konkurencja, której nawet do pięt nie dorastają. Masakra. Nie pierwsza moja paczka, żadna nie była chyba dostarczona w terminie i pod wskazany adres. Po co kupowac i zmaiwiac kuriera, jak i tak trzeba jechać do punktu odbioru! Porażka. nie polecam!
    WadyOdbior w punkcie nie pod wskazany adres, brak informacji. Brak awiza, zero wiadomości od kuriera.
  • ~NataliaR / 2020-01-22 16:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety ale nie polecam UPS, o ile Pani z która się kontaktowałam przez infolinie bardzo miła i konkretna osoba, to kurier to jakaś porażka. Planowane doręczenie na 21.01 do końca dnia, cały dzień siedzę w domu i kuriera jak nie było tak nie ma.... ok 17:30 sprawdzam status paczki, a tu „ nieudane doręczenie „. Dzwonię na infolinie i dowiaduje się ze kurier o godz 13:30 podjął próbę doręczenia ale nikogo nie zastal, no super tylko ze przez cały dzień nikt nie zapukał do drzwi... po krótkiej rozmowie z Panem konsultantem, napisano informacje z prośba by następnego dnia dostarczyć paczkę po godz 15, a także podaje nr by kurier mógł się ze mną skontaktować przed dostarczeniem. 22.01 godz 16:00 kuriera jak nie było tak nie ma, sprawdzam status, a tu znowu „ostatnia nieudana próba doręczenia”... nikogo z paczka nie było, kurier tez nie zadzwonił, po raz kolejny dzwonię na infolinie i dowiaduje się ze tym razem kurier był o 14:29 i nikogo nie zastal. No nie możliwe bo byłam w domu, a kurier tez nie raczył zadzwonić mimo wyraźnej prośby !!! Na szczęście Pani która zajęła się ta sprawa, stanęła na wysokości zadania i zleciła ponowne doręczenie na dzień następny oraz podała nr telefonu do kuriera by go ścigać. A
    ZaletyMiła i konkretna konsultantka w biurze obsługi klienta, Pani szybko podjęła się rozwiązania sprawy.
    Wady-kurier
    - czas dostawy
  • ~Thalkas / 2020-01-22 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka miała do mnie dotrzeć 21 stycznia, w tym samym dniu UPS dostał paczkę, nadał 22 stycznia i wtedy miała być dostawa. Czekam od rana, sprawdzam o 14:00 monitoring paczki a tam informacja, że dostarczenie paczki zostało przełożone na 23 stycznia! Nigdy nie miałam problemów z kurierami, zazwyczaj dzwonili że będą w danym dniu albo wysyłany był sms. Paczki były dostarczane na drugi dzień, przełożenie zdarzało się tylko gdy warunki pogodowe były bardzo nie sprzyjające - a i wtedy dostawałam przeprosiny.
    Gdybym wiedziała, że paczka będzie wysłana tą firmą to w życiu bym się nie zgodziła! Zawsze towar dostarczał kurier DHL!

    Gówno, gówno i jeszcze raz gówno z europejskiego UPS. Robią co chcą, wolna polka!
    WadyZła obsługa klienta
    Wysokie ceny
    Zmiany czasu dostawy towaru - według ich widzi mi się
    Częste uszkodzenia paczek
  • ~BZ / 2020-01-21 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Przesyłki nie dostarczone pod adres odbiorcy . Kłamliwe informacje o nieobecności w domu - kurier nawet nie dojechał do punktu odbioru , nie zostawił awiza. Koszmar.
  • ~seba / 2020-01-21 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej firmy najgorszy kurier z jakim miałem do czynienia
    Wadykurier
  • ~Zniesmaczona / 2020-01-21 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier był u mnie podobno dwa razy ale pod moją nieobecność... Nie dzwonił bo kurierzy w UPS nie dzwonią do klienta... Więc żeby odebrać paczkę trzeba warować cały dzień w domu! Pani na infolinii bardzo nieuprzejma i robiąca łaskę po chwili bezczelnie przerwała połączenie. Ręce opadają... Gdy zadzwoniłam drugi raz odebrał Pan, który wyjaśnił mi, że mogę jechać 100 km do Warszawy po tą paczkę albo przekierować ją na inny adres... Pierwszy raz spotykam się z takimi cyrkami. Inne firmy kurierskie dopasowują się do klienta a nie stwarzają mu problemy. Zdecydowanie nigdy więcej UPS! Nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~MAL / 2020-01-21 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Żenada. podczas śledzenia napis ,że nie udało sie doręczyć paczki.nikt nawet nie kontaktowal sie w celu przekazania przesyłki.(zero kontaktu, awizo...)po wielu próbach skontaktowalam się z Panią z obsługi klienta, ktora sprawia wrazenie jakby byla tam za karę,do uprzejmosci jej daleko...mowie ze nie mam awizo, nie mam dzwonka przed domem,kurier sie nie kontaktowal ,ona na to ,ze nie maja takiego obowiązku i może jutro uda sie dostarczyć...brak słów
    A ty sobie siedź przed brama i czekaj bo w sms pisza ze dostawa do konca dania....
    Nawet nie ma numeru do kuriera...
    ZaletyBrak
  • ~Anacron1337 / 2020-01-21 15:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Drogi, nawet nie próbowali dostarczyć paczki do mnie, byłem cały dzien w domu i nawet nikt nie zadzwonił, tylko zostawili w punkcie i to dwa razy z rzędu, już lepszy DHL
  • ~PanMajkos / 2020-01-20 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zgadzam się ze wszystkimi opiniami tutaj.
    Bardzo trudny kontakt. Paczki nadal nie ma.
    Zaletybrak
    WadyWszytko
  • ~Jarek / 2020-01-20 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają do domu tylko do punktu UPS, mimo że byłem cały czas w domu
  • ~Piter / 2020-01-20 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Faktycznie bardzo słabo, kurier dostarczył paczkę w inne miejsce, brak telefonu i awizo również nie mogłem otrzymać nadmiaru do kuriera żeby dograć godzinę odbioru co nie jest żadnym problemem w innych tego typu firmach. Nie polecam!
    ZaletyBrak nadal nie mam paczki
    WadyBrak przesyłki i informacji o niej, brak kontaktu z kurierem, to mój pierwszy i zapewne ostatni kontakt z tą firmą kurierską.
  • ~Ania / 2020-01-18 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    Z uwagi na niedostarczenie przesyłki do domu, brak informacji zwrotnej co dzieje się z przesyłką!
    Szukanie przesyłki... jak się później okazało dostawca stwierdził, że adres nie był podany w całości !
    Mimo zapłaty z góry za powyższe!
    Adres był kompletny ! Telefon również !
    Szok i niedowierzanie!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12669
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8070
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7715
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064