Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4126 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafal / 2020-02-17 17:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczki notorycznie dostarczane do punktow odbioru bez zadnej komunikacji wczesniej z klientem. Brak telefonu, smsa.

    Potwierdzam, UPS nie dostarcza paczek pod adres!!!!! I robi to celowo.
    ZaletyBrak
    WadyPaczki niedostarczane pod adres, Tylko prosto do punktu odbioru.
  • ~zizitop901 / 2020-02-17 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wiem z czego to wynika w świecie rozmów w abonamencie bez dodatkowych opłat ale ze strony kuriera zero odezwu o planowanej obecności i td.

    Najgorsza firma z jaką mam styczność i nigdy więcej nie wybiorę ich usług. wolę pocztę polską albo opcję paczkomatu.

    ze wszystkich innych firm dzwonią przed planowana obecnością i można z kurierem nawet pod innym adresem się zgrać czy gdzieś na parkingu i td a tu zero kontaktu cisza.

    mało tego piszą w opcji doręczenia że nie zastano o danej godzinie odbiorcy w domu a odbiorca o wskazanej godzinie był ale kurier jakoś się nie zjawił......


    firma ups to gówno i odradzam
    Zaletysame wady
    Wadysame wady
  • ~kama / 2020-02-17 14:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczki notorycznie dostarczane do punktow odbioru bez zadnej komunikacji wczesniej z klientem. Brak telefonu, smsa.
  • ~Konrad / 2020-02-17 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zamówienie na 6 tysięcy a firma nie dokłada żadnych starań aby cokolwiek załatwić, kurier podobno próbował dostarczyć paczkę 3 razy... Specjalnie brałem wolne od pracy aby te paczkę odebrać i nic. Mija właśnie 11 dzień. Konsultant się jąka nie wie co powiedzieć i na koniec dodał tylko „Paczka została zwrócona do nadawcy to już nie leży w naszym interesie” po czym się rozłączył. Nigdy nie spotkałem się z taką sytuacja. Co się stało z ta firmą?
    ZaletyBrak
    Wady-Brak kontaktu telefonicznego oraz mailowego
    -Bardzo niemiła obsługa
    -Lenistwo tłumaczone „próbą dostarczenia”
  • ~Tadeusz / 2020-02-14 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Moją paczkę podrzucili do sklepu w innej części miasta w Pile i powiadomili SMS i mailowo, gdzie mogę ją sobie odebrać. Żadnego kontaktu telefonicznego od kuriera
    Zaletybrak
    Wadybrak powiadomienia telefonicznego przed dostawą około godz. 13:40
  • ~Michalina / 2020-02-14 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z którą kiedykolwiek miałam do czynienia. Strona nie do obsługi, pełno problemów, przełączanie się na język angielski, błędy przy rejestracji do UPS My Choice. Nie można dodzwonić się na telefon, kurier nie dał znać przy doręczeniu paczki.
  • ~Beata / 2020-02-13 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorsza firma kurierska, a miałam już do czynienia chyba że wszystkimi.
    Przede wszystkim kontakt zerowy. Inni kurierzy dzwonią lub podają telefon, można zadzwonić i dogadać się co do terminu doręczenia.
    W UPS nie ma takiej możliwości. Kiedy już dodzwonisz się na ich infolinię, możesz pogadać wyłącznie z automatem.
    Moją paczkę podrzucili do miejscowego sklepu z częściami samochodowymi i powiadomili SMS i mailowo, gdzie mogę ją sobie odebrać.
    Tylko czy to można nazwać doręczeniem?
    Beznadziejna firma, nie polecam.
    Zaletynie ma
    Wadytylko wady
  • ~EternalSH / 2020-02-13 15:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie miałem jak dotąd żadnych problemów z UPS.
    ZaletyKontakt Telefoniczny przed doręczeniem
  • ~ajka / 2020-02-13 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    zero możliwości kontaktu z kurierem (inne firmy nie robią tu problemów) Brak informacji o przesyłce, gdzie jest, kiedy będzie dostarczona( cały czas widnieje info "w transporcie")
    Za tą cenę inne firmy dostarczają na drugi dzień. Infolinia bardzo mało pomocna, usłyszałam że kurier sie nie wyrobił i teoretycznie mają 3 dni na dostarczenie. Oczywiście dostarczyli na 3 dzień. To już poczta polska szybciej działa. Przykre bo infolinia nastawiona jest bardzo niefajnie na Klienta pragnącego wyjaśnić sprawę. Reasumując - nie polecam. Dodam ze nie był to czas świąt, dnia dziecka czy inny ciezki dla firm przewozowych okres.
  • ~Flavour / 2020-02-12 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra kurier nie dojechal z towarem a wpisal ze nikogo nie zastal.prezent na urodziny trzeba bylo kupic drugi. firma gra w kulki i infolinia tez.
  • ~Agnieszka / 2020-02-12 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!!!!jak taka firmą może w ogóle istnieć w dzisiejszych czasach! zero kontaktu z kurierem, infolinia pożal się Boże(Pani rozmawiając ze mną coś akurat jadła)Jestem meeeega rozczarowana najbardziej tym, że zero przybliżonej informacji o której będzie kurier) na zasadzie czekaj cały dzień
  • ~Gabriela / 2020-02-12 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostałam żadnego powiadomienia kiedy przesyłka zostanie dostarczona, kurier się ze mną nie kontaktował i sam podjął za mnie decyzje o odwiezieniu paczki do punktu odbioru. Nie polecam i już nigdy nie skorzystam z usług ten firmy
  • ~Jakub / 2020-02-11 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem buty poprzez stronę adidas w czwartek(6 lutego), buty po 5 dniach pojawiły się jako odebrane 'przeze mnie'. Okazało się że kurier podjął za mnie decyzję i zostawił buty w najbliższym punkcie odbioru ,pomimo podania przeze mnie adresu na który ma dostarczyć. Żadnej próby kontaktu nie było. Co to za firma ,która nie dba o swojego klienta i jej pracownicy podejmują decyzje za klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości zrobienia reklamacji na stronie ups ze względu na to że paczka jest odebrana.
    Długi czas dostawy.
    Brak kontaktu.
    Podejmowanie decyzji za mnie ,gdzie chcę odebrać paczkę.
  • ~Marta / 2020-02-11 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Od zawsze problemy. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego z kurierem. Brak informacji w jakim czasie można się go spodziewać. Kurier zostawia paczki przed wejściem bez żadnej informacji albo stoi pod domem, patrzy w tablet i odjeżdża. Biegam dziś nawet za autem ale Pan kurier jak, to wytłumaczyła Pani w centrali w Gadansku "Nie widział bo nie patrzy w lusterka" PORAŻKA. Więcej nie korzystam z tej firmy.
    ZaletyJak dla mnie Żadne
    WadyZdecydowana większość
  • ~Adrian / 2020-02-11 10:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam tej firmy przewozowej. Dostarczają paczki pod inny adres niż podany na przesyłce.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyMylą adresy i nie pytają kto odbiera.
  • ~Agnieszka / 2020-02-11 08:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek się spotkałam.Siedząc w domu dostałam dwa powiadomienia jednego smsa na telefon,drugie powiadomienie na maila,że kurier nie zastał mnie w domu.To już drugi raz tak się kurier zachował.Zatrudniają tam obiboków i kłamców.
    ZaletyBrak zalet w tej firmie
    WadyKłamstwo kuriera,że nikogo nie zastał domu.
    Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.
    Brak powiadomienia o terminie doręczenia.
    Brak złożenia skargi na kuriera,bo nie ma gdzie na stronie Ups można tylko złożyć reklamację tylko w przypadku zniszczenia lub zagubienia przesyłki.

  • ~Maciek / 2020-02-10 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam tej firmy kurierskiej, ponieważ po ustaleniu godziny przyjazdu przyjeżdżają o której chcą bądź wogole i zostawiają kartkę z napisem nikogo nie zastano pomimo iż osoby było w tym czasie oraz zamiast zadzwonić i się upewnić to zlewają to
    ZaletyBrak
  • ~Aga / 2020-02-10 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Miała przyjść dostawa w piątek. Po całym dniu czekania wchodzę na stronę a tam "próba doręczenia nieudana" musiałam czekać cały weekend na paczkę.. jeszcze żeby dali znać że będzie w poniedziałek albo żeby zadzwonił kurier jak nie wiedział gdzie trafić.. chociaż już nie raz zamawiałam przez tego kuriera. Dramat nie chce im się to wpiszą że nieudana próba doręczenia.. a ktoś czeka i czeka tego dnia i się denerwuje
    ZaletyBrak
    WadyBrak telefonu do kuriera
    Brak jakiegokolwiek powiadomienia kiedy będzie przesyłka
    Oszukiwanie klienta poprzez wpisywanie ' ' nieudana próba doręczenia '
  • ~Norbert / 2020-02-10 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zgubili przesyłkę i nawet się nie zainteresowali, dopiero po moich monitach i pismach coś się ruszyło. UPS ma na reklamację 30 dni, więc odbiorca nic nie dostał, a ja czekam na ich łaskawą reklamację. Obsługa koszmarna, pracownicy mają klientów w głębokim... poważaniu. NIE KORZYSTAĆ Z DZIADOSTWA.
    ZaletyŻADNE
    WadyWSZYSTKIE
  • ~Sławek / 2020-02-09 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    To samo co opinie poniżej . Kurier podobnież był aż 3 razy i nie zastał nikogo w domu , na stronie widnieje doręczenie paczki w innej miejscowości niż adres podany do doręczenia . Czekałem na paczkę przez dwa dni . Żadnego powiadomienia nic nie otrzymałem . Tragedia nie firma przewozowa , nadaje się do rozwożenia ziemniaków i tak nie wiadomo czy dojadą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12669
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7714
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063