Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4126 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Darek / 2020-03-16 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, nigdy więcej ups, powiadomienie mailowe, że dwukrotnie usiłowano dreczyc mi paczkę ok. Godz.12.00 w dniu roboczym. Kurier nie zadzwonił, nie wysłał sms-a, zdziwienie na infolinii że nie oczekiwałem kuriera w wyznaczonym dniu i ze pracuje w tych godzinach. Paczka odeslana do magazynu oddalonego o 60 km od mojej miejscowości.
    ZaletyBrak
  • ~Dominika / 2020-03-16 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została dostarczona w dniu, w którym był przewidywany dzień dostawy. Następnego dnia skontaktował się ze mną kurier, po umówieniu się z nim na konkretną godzinę kurier nie dał już znać. Zostawił przesyłkę w punkcie odbioru na krańcu miasta. Nie zostawił żadnego awizo, przez co nie dało się przekierować internetowo paczki. Nie polecam!
  • ~lila / 2020-03-16 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    W monitorowaniu przysyłki wyświetliło mi, że była próba dostarczenia a nie jest to możliwe oraz nie otrzymałam żadnego awizo do dalszego śledzenia
  • ~Rozczarowana / 2020-03-16 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    W związku z sytuacją jaka się dzieje na Świecie, z obawy przed corona wirusem, zamówiłam jeszcze w zeszłym tygodniu środki dezynfekujące. Termin dostarczenia piątek 12 marca. W domu jestem i się z niego nie ruszam, bo tak zalecono. Szkoła zamknięta, więc z jestem z małym dzieckiem w domu!!!!!
    Około poludnia dostaję wiadomość na tekefon, że paczka nie mogła być dostarczona ze względu na brak kontaktuz klientem... WTF? Ja się pytam!!! Na wszelki wypadek sprawdzilam domofon - działa!!! Dzwonię do nich, a oni mi mowią, że nikogo niebylo w domu... No byłam, jestem i będę przez najbliższe dwa tygodnie! To chyba domofon Pani nie działa... Człowieku, działa, bo sprawdziłam!!! To ja niewiem proszę Pani. Okazało się, że Pan zrzucił wszystkie paczki do jakiegoś pawilonu - dorabianie kluczy, który znahjduje się na bazarku. Skupisko ludzi...
    No żesz kur....... SNie poto zamówilam kurierem, żeby łazić z małym dzieckiem w dobie dzisiejszej masakry!!!! Uważam, że w takiej sytuacji mniejsze jest ryzyko, gdyby Pan zostawił mi paczkę pod drzwiami niż miałabym ruszać się z domu.
    Generalnie podziwiam i szanuję ludzi, którzy muszą dzisiaj pracować, ale róbmy to rozsądnie!!!!
    Poza tym to nie pierwszy raz, kiedy muszę sama jeździć i odbierać sama!!!!
    NIE POLECAM!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyLekceważenie, opieszałość, oszustwo, kłamstwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Oczekująca / 2020-03-13 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Standardowo kurierzy zamiast dostarczać przesyłki nie ruszają się nawet z samochodu. Pomijam, że specjalnie wiedząc o dostawie przesyłki dziś wzięłam wolne, gdyż była to ważna PRIORYTETOWA dla mnie przesyłka. Pomijam, że przez cały dzień od godziny 7 czekam i nasłuchuje kiedy zadzwoni dzwonek do drzwi. Pomijam, że o "próbie doręczenia" dowiedziałam się przypadkiem bo ponad 3h po "planowanej godzinie dostarczenia" zaczęłam się martwić i weszłam w śledzenie paczki. Obecnie jutro biorę ślub, obrączki są Bóg wie gdzie bo do centrali nie można się dodzwonić. Czy to jest firma godna zaufania ?! Nigdy więcej nie skorzystam z oferty UPC, będę odradzać komu tylko można, a opinia pójdzie dalej.
  • ~Ewelina / 2020-03-12 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier w żaden sposób nie podjął próby uprzedzenia o terminie i godzinie dostawy, ani tym bardziej nie był zainteresowany po probie dostarczenie dogadać się w tym temacie. Kurier stwierdził, że skoro mnie nie ma w domu to dostarcza przesyłkę (dużą i ciężką) po prostu do punktu odbioru - podkreślę że ani się nie przedstawił z jakiej jest firmy ani dokładnie gdzie jest punkt odbioru. Po tym po sms uprzedzającym o wystawieniu negatywnej opinii podał adres oraz nazwę sklepu, w którym zostawił przesyłkę (błędny szyld przez co i tak szukanie było wydłużone) oraz z jakiej firmy kurierskiej jest. Próba kontaktu z infolinią - bezcelowa, zdecydowanie nie zależy im na rozwiązaniu sprawy ani opinii klientów. Natomiast po rozmowie w punkcie odbioru podobno ten kurier notorycznie podrzuca przesyłki jako nieodebrane. Co najzabawniejesze odbierając przesyłkę z punktu 3 godz. po rozmowie z kurierem dosłownie w tej lokalizacji widziałam owego kuriera w pobliżu bloku. Reausumując: ODRADZAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyjw
  • ~Ala / 2020-03-12 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dwukrotnie zamówiony - dwukrotnie nie odebrał paczki w wyznaczonym dniu. Nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności. Po złożeniu oficjalnej reklamacji, Klient otrzymuje tylko "przepraszamy, dołożymy wszelkich starać, aby podwyższyć jakość usług". Jaką jakość? UPS to zero jakości.
    ZaletyBRAK
    WadyKurierzy nie odbierają przesyłek w wyznaczonym dniu. Dopiero do wielu interwencjach i awanturach, Klient jest w stanie cokolwiek wyegzekwować!!!
  • ~Kuba / 2020-03-12 13:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier był bardzo nie miły byłem w pracy 2 ulice dalej a kurierowi nawet nie chciało się przyjść cena nie warta usług nigdy więcej nie skorzystam z UPC dlatego wole INPOST ❤️❤️❤️
    WadyOkropne
  • ~Wojtek / 2020-03-12 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem chęć wyrazić moją krytykę, ale to co tu czytam, to sama krytyka, którą potwierdzam. Dziwi mnie tylko to, że są jeszcze firmy, które chcą korzystać z ich usług. Już kilkakrotnie przesyłki zamiast być do mnie dostarczone, zostawiane były na punkcie odbioru. Żadnych możliwości kontaktu z kurierem, ani biurem obsługi - tylko komunikat czekać!!. Problem ma także dostawca wysyłający do mnie paczki. Podobno nie ma żadnej możliwości kontroli, tylko może napisać skargę.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyBrak możliwości kontaktu z kurierem i biurem obsługi. Brak możliwości reklamacji w trakcie transportu, BO - FIRMA NIE MA KONTAKTU ZE SWYM KURIEREM, można tylko pisać skargi, a co mi po tym, jak cherbata już wylana.
  • ~BigDzig / 2020-03-11 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    W dzień wysyłki dostałem informacje o anulowanie wysyłki, nie dostałem żadnych informacji kiedy łaskawie ją dostarczą
    WadyWszystko
  • ~Witold / 2020-03-11 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z usług, której korzystałem. Jeżeli nadawca nie poda adresu firmy to kurierzy takich paczek nie dostarczają mimo podanego numeru telefonu. Jakoś konkurencyjni dostawcy DPD, DHL nie mają z tym problemu. Polecam omijać UPS szerokim łukiem. Infolinia to kolejne słabe ogniwo w ich łańcuchu dostaw.
  • ~Polak / 2020-03-11 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonię do UPS zapytać się o dostawę przesyłki- mniej więcej kiedy można się spodziewać kuriera. Pańcia na infolini stwierdziła, że nie posiadają kontaktu z kurierem(w jaki sposób się kontaktują tego nie wie nikt). Mało tego stwierdziła, że ponieważ pracownik jest z firmy zewnętrznej to ona w ogóle nie ma wpływu ani kontaktu z pracownikiem firm zewnętrznej. Tym bardziej nie jest w stanie pomoc bo to jakiś obcy człowiek jest i koniec. Jakiś z łapanki z ulicy zabrał paczki z magazynu i pojechał rozwozić. Takiego olewania klienta ze strony firmy kurierskiej nie ze strony kuriera ale ze strony firmy kurierskiej to nie spotkałem. Firma UPS a nie kurier z automatu mają podejście lekceważące i owlecze.
  • ~Szewczor / 2020-03-11 09:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Co za buc z tego kuriera UPS. Wczoraj podobno był, ani nie zadzwonił ani żadnego awizo
  • ~Karolina / 2020-03-10 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy kurierskiej. Banda oszustów. Doliczają niesamowite koszty za wysyłkę w moim przypadku wysłanie wozka 2w1 kosztowało 270 zł i wg firmy mój wózek ważył 51 kg gdzie rzeczywista waga była 22 kg. Miałam stara nalepke na pudełku i były podane parametry paczki. Została zawyżone waga jak i wymiary paczki !!! Reklamacja nie uznana i straszą sądem!! Odradzam każdemu usugi tej firmy
    ZaletyŻadnych zalet
  • ~Barbara / 2020-03-10 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    dostawa to jakieś żarty,status paczki - odebrana, brak kontaktu z kurierem, dostawa nie wiadomo gdzie. do dnia dzisiejszego nie dostarczono do firmy przesyłki, która wg ups jest odebrana... pytanie powstaje tylko gdzie??
    kontakt oczywiście zerowy, infolinia - brak pomocy, w mojej gestii jest ustalenie gdzie
    jest paczka. BRAK PROFESJONALIZMU !!!!!!!!!!!!!!POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Tola / 2020-03-09 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy z tej firmy robią sobie jakieś żarty. Nie dość, że nie informują o swoim przybyciu to odsylaja paczki które ani razu nie trafiły do domów odbiorców.
    ZaletyNie ma
  • ~Nates / 2020-03-09 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka znam kurierzy obrażają ludzi,nie koniecznie swoich klientów. Kiedy chce się złożyć skargę trzeba się liczyć że niekompetencja i spychologia ze strony góry. (pani konsultantka super przyjęła skargę i przekazała ją dalej).
    ZaletyBrak
  • ~jimmy / 2020-03-09 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów na niekompetencje tej Firmy... Paczka zamówiona z Hiszpanii z towarem dotarła z uszkodzonym opakowaniem -pognieciona. Osoba będąca w biurze przed obawą, że zawartość została uszkodzona poprosiła kuriera, by pojawił się następnego dnia gdy będę w Firmie. Kurier zapewnił, że ponownie przyjedzie z paczką - po czym jednak odesłał ją do nadawcy. Koszt oczywiście ponoszę ja. Na próbę złożenia reklamacji przez telefon - dostałem informację iż można to zrobić tylko online, co niestety ku mojego zaskoczeniu nie działa "kłopoty techniczne - spróbuj później" Zapytana konsultantka czy może dać info by paczka ponownie była wysłana odpowiada, że nie bo jest już wydrukowana etykieta zwrotna przez ich sortowanie... Jedyne wyście to ponownie opłacenie przesyłki... żarty
    Zaletybrak
    Wadypraktycznie wszystko - dbałość o przesyłkę, podejście do klienta, możliwość złożenia reklamacji itp.
    Będę szeroko omijał tę Firmę i odradzał zarówno biznesowo jak i prywatnie
  • ~Wlb28 / 2020-03-09 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Korzystam z rożnych i takiego hamstwa jeszcze nie spotkałam.Dwa razy zdazylo mi się, że kurier zadzwonił dzwonkiem do drzwi i nawet nie zdążyłam dojść a on juz odjeżdża zabierając ze sobą paczkę.Dzwoniłam na infolinię,zgłosiłam to i pani powiedziała że skontaktuje się z kurierem po czym później mi oddzwonila i powiedziała, że kurier powiedział,ze dzwonil wwcześniej do mnie co jest niestety nieprawda.Inni kurierzy z konkurencji zawsze wcześniej dzwonią i pytaja czy ktoś jest w domu a tu nic.Jest to bardzo niepoważne podejście ze strony UPS
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem. Niedostarczanie paczki na czas
  • ~jimmy / 2020-03-07 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości wykonania reklamacji - wyświetla się komunikat o awarii systemu.
    kurier bez kontaktu ze mną - napisał iż odmówiłem przyjęcia przesyłki i mam teraz status o zwrocie do nadawcy
    co więcej o godzinie, której pisze kurier w Firmie byli jeszcze pracownicy w oczekiwaniu m.in. na paczkę dla mnie.
    Jest to bardzo niepoważne podejście ze strony UPS
    Zaletybrak
    Wadynie dostarczenie paczki, narażenie na dodatkowe koszta, konieczność ponownej zapłaty za wysyłkę w sklepie internetowym, brak możliwości założenia reklamacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12668
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7714
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062