strona 149 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »
-
~Mariola / 2020-04-13 12:51
W odniesieniu do mojej opinii z dnia 9 kwietnia - paczka dotarła następnego dnia. Kurier był uprzejmy, zresztą na panie z biura obsługi klienta też nie mogę narzekać. Jedyny problem w moim przypadku to brak kontaktu z kurierem, o czym wspomniałam poprzednio. Nie zaryzykowałabym w takim układzie następnej przesyłki z tą firmą, ale wydaje się że wszystko działa w zależności od regionu kraju. -
-
~Tob / 2020-04-12 21:05
Jakbym mógł dać mniej niż 1 gwiazdkę to bym dał, ale w takim razie daje - jedną. Problem nie jest w tym, że czekałem na swoje buty - 10 dni. To mogłbym jeszcze wybaczyć .. Problem jest w tym, że wchodząc do strony od monitorowania, na którą wchodziłem codzienie po zamówieniu butów- przeczytałem takie info, że moja paczka została zwrócona do nadawcy z powodu, że adresat odmówił w doręczeniu paczki.. ja odmówiłem? osoba która przez cały dzień siedziała w domu odmówiła kurierowi xddd?nie sądzę.. nie dostałem ani informacji o paczcę, kurier nie zadzwonił, nawet nie wysłał smsa a po prostu wbił opcję, że po co mam tu jechac jutro, lepiej dam odmowe i będę miał to z głowy . Bardzo dziekuje za dobrze zrobioną swoją pracę i za moje wydane pięniądze i czas.
-
~JA / 2020-04-11 08:35
Kurier nie dostarczył paczki na wskazany adres. Prawdopodobnie od razu mieścił w punkcie odbioru UPS. Szkoda, mogli od razu zastrzec , że w obecnej sytuacji epidemiologicznej tak będą postępować. -
~Klient 1 / 2020-04-10 18:01
Jeżeli chodzi o Strzegom i okolice to najgorsza firma kurierska, bezczelny i arogancki kurier. Wiecznie problemowy. Nikomu nie polecam tej firmy Zaletywiele -
~Boro / 2020-04-10 10:47
Bardzo niemili kurierzy i bardzo długi czas dostawy. Nie polecam nikomu, moim zdaniem najgorsza firma kurierska na rynku. ZaletyŻadneWadyWiele -
~Mariola / 2020-04-09 18:48
Zero kontaktu przed dostawą. Można co najwyżej liczyć na łut szczęścia, że akurat będzie się w domu w momencie dostarczenia przesyłki. Pomimo podania nr telefonu nikt nie dzwoni - bezsensowne urabianie klienta. Po rozmowie z konsultantem na infolinii zaaranżowałam dzień i przedział czasowy dostawy. Oczywiście nic z tego nie wyszło. Firma dla cierpliwych lub bogatych klientów, bo zakładam, że paczka nie dojdzie wcale po tym, co przeczytałam w poprzednich opiniach.
Obiecuję, że dam znać po doręczeniu przesyłki. -
~Beznadzieja / 2020-04-09 18:09
Mas-ak-ra, złożyłem zamówienie w poniedziałek, we wtorek dopiero zostało wysłane (UPS ma jakieś durne przepisy, np. gdy kupowałem buty z oficjalnej strony adidasa to musieli nadać przesyłkę do godziny 12 bo inaczej leżała cały dzień). Okazało się że przesyłka była źle zaadresowana i musiała zostać zwrócona do nadawcy, okay błędy się zdarzają, więc wróciła do nadawcy uwaga: Po 2 dniach!!! Wszystko działo się na przestrzeni 30km, a więc podsumowując moja paczka aby pokonać 30km potrzebowała aż 3 dni. Dalej czekam na przesyłkę i z tego co wynika z monitorowania, została nadana, ale wciąż ups jej nie wysłał. Tak więc paczkę zamówiłem w poniedziałek a otrzymam ją najwcześniej w środę za tydzień czyli minie 9 dni. Osobiście bym to zrobił w pół godziny. Dodam że bardzo mi zależało na jak najszybciej dostarczonym sprzęcie ponieważ bez niego nie mogę pracować. DRAMAT. -
~Tadeusz / 2020-04-09 13:18
Zamówiłem przesłanie z domu paczki pod adres w tym samym mieście, opłaciłem, i nie doczekałem się kuriera.
Wirtualny asystent - zadaje pytania bez sensu "W czym mogę pomóc?" - bo nie odpowiada.
Klapa, porażka - nie polecam, ba, taką firmę ODRADZAM.ZaletybrakWadysame -
-
~Zbulwersowana klientka / 2020-04-09 09:54
Bardzo trudny kontakt z firmą, kurierzy bardzo niekomunikatywni. Nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają. Żadnej fatygi żeby dostarczyć paczkę. Ostatnio byłam w domu w tym czasie co rzekomo kurier u mnie był i dostałam e-mail, że nie zastał mnie w domu. Żadnego dzwonka do drzwi , sms-a , czy kontaktu telefonicznego. Tylko e-mail, że paczka jest do odbioru klienta w najbliższym punkcie odbioru paczek. Ale adresu tego punktu nie otrzymałam. W moim mieście jest ich kilka więc jeździłam od oddziału do oddziału szukając w wiatru w polu aż mi się udało przy 5 razie . PORAŻKA!!!!! Nigdy więcej ta korporacja. ZaletyBrakWadyFatalny kontakt -
~Patrycja / 2020-04-09 09:30
Ktoś powienien się wreszcie zająć tą pseudofirmą. Może jakiś wspólny wniosek do sądu. Robią z ludzi idiotów, kurierzy, którzy tam pracują nie mają mózgów! Więcej psucia nerwów, niż to wszystko warte! -
~samo32 / 2020-04-09 07:22
Najgorsza firma kurierska z jakiej korzystałem. System śledzenia przesyłek działa raczej teoretycznie. Mają klienta głęboko gdzieś.Ostatnie dno. Zaletynie zaobserwowałemWadyUPS to jedna wielka pomyłka -
~Wiesława / 2020-04-08 22:53
Czekałam cały dzień na kuriera i o godz 19,50 przyszedł e-mail, że paczkę doręczą w innym terminie( paczka z kiełbasą i mięsem). W jakim nie wiadomo. No pogratulować myślenia. Zwłaszcza ,że na wysyłce jest napisane ZAKŁADY MIĘSNE To jest żywność która już jutro będzie się nadawała do wyrzucenia bo będzie śmierdząca .Najgorsza firma kurierska niestety ale nie przeze mnie wybrana tylko przez Zakłady Mięsne. No i niestety ale będę musiała zrezygnować z zakupów u nich. Przez nich straciłam pieniądze( zapłacone z góry) i towar ( niedostarczony) ZaletybrakWadyniekompetentni, brak możliwości kontaktu i z firmą i z kurierem (zero telefonów, e-maili) -
~Miłosz / 2020-04-08 17:45
nie polecam paczki nie dochodzą do umuwionego miejsca odbioru tylko do najbliższych punktów odebrań... Wadybrak zalet -
~małgosia / 2020-04-08 16:16
Bardzo niekompetentna firma,brak informacji telefonicznej od kuriera,po wcześniejszym przekierowaniu paczki na inny adres i tak kurier dostarczył ją do mojej mamy, rozdartą paczką rzucił przed drzwi, brakowało w paczce rzeczy zapłaconych. Pierwszy i ostatni raz zamawiam przez tą firmę!!!!
ZaletybrakWadysame wady -
~iOS / 2020-04-08 16:10
Nie dość że drogo to jeszcze 3 dni spóźnieni paczki żenada ZaletyDotarłaWadyDowóz jak im się przypomnieć -
~Niezadowolony klient / 2020-04-08 15:02
Pan kurier nie miał ochoty wejść na 3 piętro i dostarczyć przesyłkę. Zadzwonił i zarządał aby po nią zejść. Po czym Kurier położył przesyłkę na chodniku i wskazał palcem żeby ją wziąć (słuchawki do telefonu zapakowane w kopertę). W rękach trzymał czyjeś pudełko z butami. Na pytanie od kiedy tak się doręcza, odpowiedział od zawsze. -
-
~Niezadowolona / 2020-04-07 21:05
Mieszkam w małej wiosce, 2km od głównej drogi. Dostałam telefon od kuriera,że nie da rady mi dowieźć i mam odebrać paczkę z domu jakiejś pani w wiosce obok (3km musiałam rowerem podjechać) ZaletyBardzo szybko -
~Paulina / 2020-04-07 18:20
Zero kontaktu z kurierem, nawet nie zadzwonił do mnie i zostawił paczkę w punkcie, który jest daleko od domu. Tragedia. Najgorsza firma kurierska. Nie możba dodzwonić się na infolinię. Nigdy z życiu! -
~Ewa / 2020-04-07 15:13
Wszystko sprawnie 6 04 2020 paczka odebrana przez kuriera /bardzo sympatyczny i pomocny/ a 7 04 2020 już była u adresata dotarła zgodnie z harmonogramem bez żadnych problemów.Polecam Zaletyszybko sprawnie -
~W / 2020-04-07 13:58
Kurier nawet tyłka nie ruszy pod adres, żadnego sms-a ani telefonu, po prostu informacja na stronie śledzenia gdzie można odebrać paczkę po nieudanej (!!!) próbie doręczenia. Reklamacje? Nie da się zadzwonić, trzeba się w ich systemie rejestrować, żeby wzbogacić ich bazę danych o nasz e-mail. Partacze, nastrój zepsuty od rana. Ciekawe jak wytłumaczę policji, że w czasie zarazy i zakazu spacerów te (...) zmusiły mnie do wyjścia z domu! UNIKAĆ JAK OGNIA!!! ZaletyBRAK!WadyWyłącznie wady, paczka moim zdaniem nigdy nie była pod adresem, kurier nawet nie podjął próby kontaktu sms-em czy telefonem.
strona 149 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »