Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Brzoza / 2020-04-16 09:51
    Ocena: 3.33 / 5
    Oprócz szybkiej dostawy nie widzę innych plusów
    ZaletySzybka dostawa
    WadyNie czytelna strona brak możliwość zmiany adresu na który mają dostarczyć i kurier który twierdzi że był a nawet nie przyjechał.
  • ~PZ / 2020-04-15 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier od dwóch tygodni nie możne odebrać przesyłki.... UPS twierdzi, ze kurier obsługujący Rejon Warszawa Bemowo jest na urlopie... żal - nadal czekam na odbiór przesyłki przez kuriera....może do Bożego Narodzenia się wyrobi?
    Zaletybrak
    Wadybardzo długi czas oczekiwania - ponad dwa tygodnie
  • ~Czesław / 2020-04-15 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne nieporozumienie. Zszedłem do piwnicy na chwilę (z telefonem) wracam czekam, czekam... sprawdzam status przesyłki a tam nieudana próba doręczenia. Kurier nie zadzwonił, nie zapukał do sąsiada. Co lepsze żeby przekierować przesyłkę trzeba mieć numer z awizo, którego również nie zostawił. Na infolinii nic nie można się dowiedzieć ani w żaden sposób przekierować paczki. Jutro wracam do pracy i nie mam jak zmienić adresu doręczenia... Omijać szerokim łukiem..
    Zaletydno
    Wadydno
  • ~nik / 2020-04-15 13:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka wg własnego systemu UPS powinna dotrzeć do godz. 11.15. Jest 14.00 przesyłki brak, Pani na infolinii nie wiadomo po co siedzi, bo powtarza to, co widzę na stronie i NIE MA MOWY o tym, by wykonała połaczenie do kuriera, czy podała do niego numer telefonu. NIE! Czekaj człowieku - może kiedyś dojedziemy, a może nie... nie wiesz. a klient czeka na towar...
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość
  • ~Antrax / 2020-04-15 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś pomyłka. Nie informują klienta kiedy kurier będzie próbował dostarczyć przesyłkę, po rzekomej nieudanej próbie dostarczenia ( ludzie pracują i nikt nie czeka 2 tyg w domu na kuriera ) nie ma nawet śladu, że był, żadnego awizo, sms czy maila... efekt...paczka zwrócona do nadawcy.. skandal !!!! Kontakt z infolinią, to kolejna porażka, zanim się połączysz z konsultantem 4 min wysłuchujesz różnych bzdet aby usłyszeć, że kurier nie ma obowiązku dzwonić... Ok. jakoś inne firmy potrafią- dostaje się maila w którym dniu będzie kurier, nr telefonu do niego i możliwość zmiany terminu lub przekierowania paczki, czyli można..
    NIE POLECAM !!!
    Zaletybrak
    WadyJak zamawiasz paczkę, weź w tym czasie urlop bo nie wiesz kiedy kurier zapuka do drzwi.
  • ~KM / 2020-04-14 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!!! Przywożą mi paczki na inny adres niż jest podany i jeszcze mają problem że jej nie przyjmuje.
  • ~Ana / 2020-04-14 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka. Kurier nie dzwoni na podany numer bo nie można go do tego zmusić, nie zostawia awiza mimo, nie można się do nich dodzwonić bo nie mają numeru tylko cholerna infolinia na której gadasz z automatem. Dramat. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyZadne
    WadySame wady
  • ~Anton / 2020-04-14 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Paczka dotarła tydzień po terminie! Nie wiem jakim cudem UPS sam sobie zmienia adresy na paczkach! Zerowy brak kontaktu z obsługą. Ostatni raz skorzystałem z UPS!
    ZaletyŻadnych
    WadyTotalny brak szacunku do klienta! Czas dostawy może Ci się przedłużyć nawet o 2 tygodnie i oni za to konsekwencji nie biorą! Totalna pomyłka.
  • ~Mariola / 2020-04-13 12:51
    Ocena: 3.00 / 5
    W odniesieniu do mojej opinii z dnia 9 kwietnia - paczka dotarła następnego dnia. Kurier był uprzejmy, zresztą na panie z biura obsługi klienta też nie mogę narzekać. Jedyny problem w moim przypadku to brak kontaktu z kurierem, o czym wspomniałam poprzednio. Nie zaryzykowałabym w takim układzie następnej przesyłki z tą firmą, ale wydaje się że wszystko działa w zależności od regionu kraju.
  • ~Tob / 2020-04-12 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakbym mógł dać mniej niż 1 gwiazdkę to bym dał, ale w takim razie daje - jedną. Problem nie jest w tym, że czekałem na swoje buty - 10 dni. To mogłbym jeszcze wybaczyć .. Problem jest w tym, że wchodząc do strony od monitorowania, na którą wchodziłem codzienie po zamówieniu butów- przeczytałem takie info, że moja paczka została zwrócona do nadawcy z powodu, że adresat odmówił w doręczeniu paczki.. ja odmówiłem? osoba która przez cały dzień siedziała w domu odmówiła kurierowi xddd?nie sądzę.. nie dostałem ani informacji o paczcę, kurier nie zadzwonił, nawet nie wysłał smsa a po prostu wbił opcję, że po co mam tu jechac jutro, lepiej dam odmowe i będę miał to z głowy . Bardzo dziekuje za dobrze zrobioną swoją pracę i za moje wydane pięniądze i czas.



  • ~JA / 2020-04-11 08:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki na wskazany adres. Prawdopodobnie od razu mieścił w punkcie odbioru UPS. Szkoda, mogli od razu zastrzec , że w obecnej sytuacji epidemiologicznej tak będą postępować.
  • ~Klient 1 / 2020-04-10 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o Strzegom i okolice to najgorsza firma kurierska, bezczelny i arogancki kurier. Wiecznie problemowy. Nikomu nie polecam tej firmy
    Zaletywiele
  • ~Boro / 2020-04-10 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemili kurierzy i bardzo długi czas dostawy. Nie polecam nikomu, moim zdaniem najgorsza firma kurierska na rynku.
    ZaletyŻadne
    WadyWiele
  • ~Mariola / 2020-04-09 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu przed dostawą. Można co najwyżej liczyć na łut szczęścia, że akurat będzie się w domu w momencie dostarczenia przesyłki. Pomimo podania nr telefonu nikt nie dzwoni - bezsensowne urabianie klienta. Po rozmowie z konsultantem na infolinii zaaranżowałam dzień i przedział czasowy dostawy. Oczywiście nic z tego nie wyszło. Firma dla cierpliwych lub bogatych klientów, bo zakładam, że paczka nie dojdzie wcale po tym, co przeczytałam w poprzednich opiniach.
    Obiecuję, że dam znać po doręczeniu przesyłki.
  • ~Beznadzieja / 2020-04-09 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Mas-ak-ra, złożyłem zamówienie w poniedziałek, we wtorek dopiero zostało wysłane (UPS ma jakieś durne przepisy, np. gdy kupowałem buty z oficjalnej strony adidasa to musieli nadać przesyłkę do godziny 12 bo inaczej leżała cały dzień). Okazało się że przesyłka była źle zaadresowana i musiała zostać zwrócona do nadawcy, okay błędy się zdarzają, więc wróciła do nadawcy uwaga: Po 2 dniach!!! Wszystko działo się na przestrzeni 30km, a więc podsumowując moja paczka aby pokonać 30km potrzebowała aż 3 dni. Dalej czekam na przesyłkę i z tego co wynika z monitorowania, została nadana, ale wciąż ups jej nie wysłał. Tak więc paczkę zamówiłem w poniedziałek a otrzymam ją najwcześniej w środę za tydzień czyli minie 9 dni. Osobiście bym to zrobił w pół godziny. Dodam że bardzo mi zależało na jak najszybciej dostarczonym sprzęcie ponieważ bez niego nie mogę pracować. DRAMAT.
  • ~Tadeusz / 2020-04-09 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przesłanie z domu paczki pod adres w tym samym mieście, opłaciłem, i nie doczekałem się kuriera.
    Wirtualny asystent - zadaje pytania bez sensu "W czym mogę pomóc?" - bo nie odpowiada.
    Klapa, porażka - nie polecam, ba, taką firmę ODRADZAM.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Zbulwersowana klientka / 2020-04-09 09:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo trudny kontakt z firmą, kurierzy bardzo niekomunikatywni. Nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają. Żadnej fatygi żeby dostarczyć paczkę. Ostatnio byłam w domu w tym czasie co rzekomo kurier u mnie był i dostałam e-mail, że nie zastał mnie w domu. Żadnego dzwonka do drzwi , sms-a , czy kontaktu telefonicznego. Tylko e-mail, że paczka jest do odbioru klienta w najbliższym punkcie odbioru paczek. Ale adresu tego punktu nie otrzymałam. W moim mieście jest ich kilka więc jeździłam od oddziału do oddziału szukając w wiatru w polu aż mi się udało przy 5 razie . PORAŻKA!!!!! Nigdy więcej ta korporacja.
    ZaletyBrak
    WadyFatalny kontakt
  • ~Patrycja / 2020-04-09 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś powienien się wreszcie zająć tą pseudofirmą. Może jakiś wspólny wniosek do sądu. Robią z ludzi idiotów, kurierzy, którzy tam pracują nie mają mózgów! Więcej psucia nerwów, niż to wszystko warte!
  • ~samo32 / 2020-04-09 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jakiej korzystałem. System śledzenia przesyłek działa raczej teoretycznie. Mają klienta głęboko gdzieś.Ostatnie dno.
    Zaletynie zaobserwowałem
    WadyUPS to jedna wielka pomyłka
  • ~Wiesława / 2020-04-08 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam cały dzień na kuriera i o godz 19,50 przyszedł e-mail, że paczkę doręczą w innym terminie( paczka z kiełbasą i mięsem). W jakim nie wiadomo. No pogratulować myślenia. Zwłaszcza ,że na wysyłce jest napisane ZAKŁADY MIĘSNE To jest żywność która już jutro będzie się nadawała do wyrzucenia bo będzie śmierdząca .Najgorsza firma kurierska niestety ale nie przeze mnie wybrana tylko przez Zakłady Mięsne. No i niestety ale będę musiała zrezygnować z zakupów u nich. Przez nich straciłam pieniądze( zapłacone z góry) i towar ( niedostarczony)
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni, brak możliwości kontaktu i z firmą i z kurierem (zero telefonów, e-maili)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12559
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7660
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2419
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990