strona 147 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- nastepna »
-
~Marcin / 2020-04-29 16:55
Najgorsza firma kurierska!!!! Brak kontaktu z kurierem. Trzeba brać dzień wolny w pracy żeby móc odebrać paczkę. -
-
~Klient / 2020-04-29 16:06
Bardzo niemiły kurier. Pretensjonalna obsługa klienta. Paczka nie na czas, a kurier najlepiej zostawiłby tam gdzie mu najwygodniej, a nie pod miejscem dostarczenia. Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPS. Nie polecam. -
~Marianna / 2020-04-29 15:59
Firma gorzej niż fatalna. Nie dostarczają przesyłek w terminie ani pod wskazany adres. Sami zmieniają adres doręczenia i podają , że klienta wskazał adres alternatywny, w moim przypadku było to odległość 100 km.
Ja jako nadawca nie wydawałam żadnego polecenia ani nie deklarowałam że przesyłkę odbiorę sama z tak oddalonej miejscowości. Po moich licznych interwencjach przesyłka w końcu dotarła z 6 dniowym opóźnieniem. Za dostarczenie w terminie 6 dni w wersji Standard zapłaciłam wyższą kwotę.
Na złożoną reklamację i żądanie zwrotu poniesionych kosztów otrzymałam lakoniczną odpowiedź, że usługa nie była objęta gwarancją zwrotu kosztów transportu w przypadku nieterminowej dostawy i zwrot mi się nie należy.
Natomiast na pytanie kto dokonał zmiany adresu i zadeklarował za mnie że sama odbiorę przesyłkę z innej miejscowości oddalonej o 100 km nie otrzymałam żadnego wyjaśnienia.
Nigdy więcej nie skorzystam z tak fatalnie świadczonych usług i braku poszanowania klienta.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ FIRMY.
-
~kac / 2020-04-29 14:24
Nie dzwonią, nie zostawiają awizo, paczkę pozostawiają w punkcie odbiorczym w żaden sposób o tym odbiorcy nie informując. Punkty w miejscach gdzie nie ma możliwości zaparkowania. Tragedia za każdym razem, gorąco odradzam. Zaletynie znamWadysposób działania i traktowania klientów jest skandaliczny -
~ktosik / 2020-04-29 12:44
zero możliwości kontaktu 0 mniej niz zero infolinia po to żeby wpędzić klienta w błędne koło robienie wariatów z ludzi zasłużone mniej niż 0 czas oczekiwania na infolinii ponad godzinę i nic zero prędzej do Klintona bym się dodzwonił Zaletysame wadyWadywady same -
~Bolek / 2020-04-28 09:43
Ta firma to jakaś porażka a dokładnie zatrudnieni w niej ludzie,ten twór nie nie powinien istnieć na rynku.Nie słyszałem jeszcze czegoś takiego że w obecności kuriera nie sprawdzam zawartości paczki czy towar nie jest uszkodzony.Nie wiem skąd ta firma bierze tych ludzi ale na szczęscie to był mój pierwszy raz a napewno ostatni.Może należało by zatrudnić Ukraińców żeby podniesć morale tej firmy. ZaletyNa zalety trzeba zapracowacWadyKurierzy do wymiany -
~Kate / 2020-04-28 08:31
Porażka, kontakt z nimi graniczy z cudsm. Nie odebrali paczki na czas i nawet tego nie zgłosili. Paczka została idebrana w czwartek z Legnicy a odorawa celna odbyła się dopiero w poniedziałek po południu no ciekawe.
DHL, Dachser i inne sledycje - zero tego typu problemow.ZaletyBrakWadyCaloksztalt -
~Grazynka123 / 2020-04-27 19:35
Bardzo niemiła obsługa, brak kontaktu z kurierem, raz odjechał z przesyłką, chamsko zostawił awizo. Na jedną paczkę czekam już bardzo długo. Nie polecam. ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Maniek / 2020-04-27 16:46
Dostałem informacje w piątek że paczka będzie w poniedziałek, nie dostałem zwanej wiadomości o tym ze jej nie będzie. Wszedł w śledzenie paczki i w poniedziałek o godz 14:21 wyjechała z Mirowa do Warszawy.
Druga sytuacja paczka była uszkodzona ale zawartość była całaZaletyTa firma to poraszkaWadyNie mam zamiaru pisać pracy magisterskiej o i wadach -
~Azibeel / 2020-04-27 13:45
Ta firma to istna komedia. Czekałem w domu na kuriera, po czym dostałem informacje o zmianie statusu przesyłki. Według kuriera nie było mnie w domu, jak się dowiedziałem w rozmowie z konsultantem, kurier nie ma obowiązku się kontaktować z klientem. Żenada, szkoda czasu i pieniedzy -
~Majowy / 2020-04-27 12:35
W porównaniu z innymi firmami kurierskimi kompletny brak profesjonalizmu-wystawienie ciężkich paczek na chodnik 20m od bramy.Arogancja kuriera ogromna ale i tak jestem zadowolony,że w ogóle paczka została dostarczona.Popracujcie trochę w tej waszej firmie nad kulturą zatrudnianych pracowników.Na pewno nie skorzystam więcej z usługi UPS. -
~Madziora / 2020-04-27 11:46
Tragedia olewaja klijenta!!!!Zglaszalam ze domofon nie dziala paczka nie dojechala sama musialam po nią jechac poraszka totalna najgorsza firma kurierska. -
~rozdrażniony klient / 2020-04-25 13:14
Tragedia, olewają klienta. Twierdzą,że nikogo nie było w domu, gdzie byli wszyscy. Twierdzą, że nie muszą się kontaktować. Dodzwonić się do infolini trwa parędziesiąt minut. DNO ZaletyBrakWadyWszystko -
~miszczyn / 2020-04-25 12:25
Najgorsza firma kurierska. Ostatnio zamówiłem produkt który długo nie przychodził sprawdziłem po numerze przesyłki i okazało się że jest w drodze do nadawcy bo rzekomo kurier próbował ją 2 razy dostarczyć chociaż coś takiego nie miało miejsca. ZaletyBrakWadyNie dostarczają przesyłek -
~DwaJedenIks / 2020-04-24 19:59
Pierwszy raz jest mi coś dostarczane prze UPS i nigdy więcej, szkoda tylko że strona nike.com nie ma możliwości wyboru dostawcy, może w innych krajach ta firma serio robi robotę ale u nas to żenada. Byłem pod swoim blokiem chwilę przed 14:40, żadnego awizo w skrzynce które jest potrzebne do przekierowania a kuriera żadnego w mojej okolicy nie widziałem. Na infolinii nie ma możliwości od razu połączenia się z konsultantem tylko najpierw rozmawia się z przygłupim botem, po długiej drodze i wybraniu w końcu połączenia z konsultantem nagle jakość rozmowy strasznie spadła, ledwo słyszałem co mówiła do mnie kobieta a to na pewno nie wina mojego telefonu bo robota słyszałem idealnie, nawet przyciszyłem telefon. Koniec końców powiedziałem że sam odbiorę paczkę, na infolinii zostałem poinformowany że punkt działa do 18tej, kiedy oddzwonili do mnie z punktu była 15:45 i zostałem poinformowany że dzisiaj już nie będzie możliwe odebranie paczki bo kurier będzie na bazie za 40 min a oni za 15 zamykają o_O no paranoja i cyrk na kółkach. Nie polecam a wręcz zalecam omijać szerokim łukiem. Wady>brak kuriera w danej godzinie a mimo to informacja na stronie że to mnie nie było w domu
>najgorszy bot na info jakiego w życiu spotkałem (a jestem graczem więc spotkałem wiele złych)
>brak kontaktu z klientem przed dostawą (w innych firmach z reguły kurier sam dzwoni lub puszcza sms)
>różne informacje na infolinii a w centrum w moim mieście -
~Paulina / 2020-04-24 18:14
Najgorsza firma kurierska. Zawsze zamawialam z zalando i zawsze paczka byla u mnie, nagle firma UPS ma niekompletny adres. Po 4 dniach codziennego zgłaszania przez infolinię poprawnego adresu panie zapewniały, że już jest wszystko ok. 3 dni temu pani zapewniała, że kurier ma paczkę w aucie i tego samego dnia ją dostanę. Na drugi dzień usłyszałam, ze kurier nie zdążył poprzedniego dnia i paczka dotrze do mnie na sto procent dzisiaj. 10 dnia walki z UPS moja paczka została zwrócona do nadawcy. -
-
~vxc / 2020-04-24 16:01
Lipa zero kontaktu byłem w domu a kuriera nie było a na stronie pize ze niby kurier prubował doręczyć paczkę jak ZaletyvxvWadyvxv -
~Marcin / 2020-04-24 13:13
Paczka byla juz w transporcie planowany termin dostawy na dzis wszystko ok, nagle zmiana statusu na :Wymagane informacje adresowe
Podany adres jest nieprawidłowy lub niekompletny.
Numer budynku jest błędny. Może to spowodować opóźnienie doręczenia. Próbujemy zaktualizować adres.
Wczesniej mieli adres wszystko bylo ok paczka miala byc na dzis a nagle adres zgubili i mogą byc opoznienia?
Jesli tak wystarczylo zadzwonic do mnie lub dostawcy i zaktualizowac adres ale oczywiscie cos wpisac trzeba przesylka nie przyszla kontakt niemożliwy nie da rady telefonicznie mailowo.ZaletybrakWadywszystko -
~Dawid / 2020-04-24 12:20
Bardzo marny przewoznik
Dlugi czas oczekiwania oraz wysoka cena -
~Kacper / 2020-04-23 20:32
Firma ups najgorsza na rynku, kurier nawet nie raczył zadzwonic dzwonkiem, nie kontaktuja sie z klientem w zaden sposob, nie polecilbym nawet tesciowej. ZaletyNie maWadyUps to jedna wielka wada
strona 147 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- nastepna »