Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4125 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natalia / 2020-11-18 12:30
    Ocena: 3.67 / 5
    Mimo iż paczka nie ważyła 30kg kurier jej nie dostarczył pod drzwi mówiąc że 2 razy wchodzić nie będzie. Nie polecam!!!
  • ~eisp / 2020-11-18 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kurierska na rynku, storna śledzenia uzupełniana z dużym opóźnieniem, rozmowy telefoniczne wirtualne, oczekiwanie na połączenie z konsultantem nieosiągalne. Paczuszka od trzech dni na ich magazynie choć wskazałam datę doręczenia to i tak leżała sobie aż im się zechce wydać ją do doręczenia. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy !!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadynie terminowość
  • ~Paulina / 2020-11-18 06:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam prezent dla swojego chłopaka- 03.11.2020, który miał przyjść po 1-3 dni robocze. Paczkę miała dostarczyć mi firma UPS, która nawet nie raczyła mnie powiadomić o jakimkolwiek problemie. Śledziłam paczkę na stronie internetowej i dnia 16.11.2020 miałam ja dostać, a jedyne co zobaczyłam to, ze paczka została zwrócona do nadawcy bez uprzedniego powiadomienia mnie i powodem zle dane- sprawdziłam wszystko i nie było ani jednego błędu! Nie dostałam nawet smsa z czasem dostawy czy numerem telefonu do kuriera, a cały dzień byłam w domu. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem
  • ~anonim / 2020-11-17 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka w ogóle nie da się z nimi skontaktować jeżdżą sobie o której chcą nie dostarczają paczek na czas żadnej informacji o dostarczeniu w innym dniu.
    Zaletybrak
    Wadynie dostarczają paczek na czas
  • ~Oburzony na UPS / 2020-11-17 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS kompletnie ignoruje odbiorców. Podczas monitorowania przesyłki na podstawie jej numeru, na stronie UPS podawany jest przedział godzin jej dostarczenia, ale kurier przyjeżdża o dowolnej porze poza wyznaczonymi godzinami, nie powiadamiając w żaden sposób odbiorcy o tym fakcie. Jeśli nie zastanie odbiorcy, zawozi przesyłkę do punktu odbioru, który wcale nie znajduje się najbliżej odbiorcy. Kontakt telefoniczny z UPS to po prostu koszmar. Absolutnie nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z odbiorcą na temat planowanej godziny dostarczenia przesyłki. Po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki nie jest zostawiane awizo.
  • ~Michał / 2020-11-16 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie robią jedynej rzeczy, której powinni... dostarczania paczek. Od razu do access point i sam se leć do miasta.
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczają paczek
  • ~Krzysztof / 2020-11-16 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, brak kontaktu z odbiorcą, automatycznie przekierowują paczkę do ACCESS POINT
    Zaletybrak
    WadyWszystko co możliwe - kiepska usługa
  • ~t3x / 2020-11-13 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy UPS oszukują klientów - mimo czekania cały dzień na kuriera przesyłka w śledzeniu ma status "nie zastano nikogo w domu"
    Wadyniekompetencja
    oszukiwanie klientów
  • ~Mariola / 2020-11-13 14:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Ponieważ jestem osobą uczciwą,do poprzedniej opinii muszę dodać,że paczkę otrzymałam dzisiaj,zaraz po negatywnej opinii
    Co nie znaczy,że zmieniam zdanie o firmie,a dokładnie o centrali firmy.Kontakt jest beznadziejny!
    ZaletyAle tylko ZALETA KURIERA DOSTARCZAJACEGO do rąk przesyłkę: miły i grzeczny!Pan z Darłowa
    WadyJ.w.zadnej możliwości kontaktu


  • ~Mariola / 2020-11-13 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Szlag mnie za chwilę trafi.Wczoraj musiałam zmienić termin dostawy,bo zakład zamykamy o 17 tej o czym kurier powinien być powiadomiony przez nadawcę, bo takie info podałam
    Dzisiaj nie mogę ( już drugi dzien) dodzwonić się do centrali : abonent jest niedostępny.Na maila napisać nie mogę bo nie da się zarejestrować.Chyba najgorsza firma w Polsce
    DHL,DPD,Poczekać to ANIOŁY!
    Zaletyzzadne
    WadyWszystko,łącznie z brakiem komunikowania się z centtala
  • ~Andrzej Pol / 2020-11-10 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska (o ile w ogole mozna ich tak nazwac). Brak mozliwosci kontaktu z kurierem. Na stronie okienko doręczenia pokazane jako dany dzień 8:30-12:30. O godzinie 15 spróbowałem się skontaktować z firmą, bo paczka nie dotarła. Dostałem informację, że nie ma możliwości ontaktu z kurierem, ale przekażą informację do oddziału i ktoś sie ze mną skontaktuje - kontakt był, dostałem zapewnienie, że kurier będzie w dniu dzisiejszym przed godziną 19. Oczwiście paczka nie dotarła, kontaktu brak. Żałosne. Całkowicie odradzam UPS.
    ZaletyJakie zalety - same wady
    WadyBrak kontaktu z kurierem, kłamliwe informacje
  • ~Pawcia / 2020-11-09 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza FIRMA KURIERSKA kolejny raz po dłuzszym czasie paczki nie OTRZYMAŁAM,paczke zamawiałam 2020.10.23 do dnia dziejszego nie dostałam, kurier nie powiadomił mnie sms o przesyłce od razu przekierował do punktu odbioru a punkt czynny do godz.12.0 żadnego powiadomienia żadnej reakcji ze strony kuriera,kurierzy nie traktują odbiorców poważnie
    NIE POLECAM
    Zaletyzero
    Wadybrak profesjonalizmu,rzetelnośći nieodpowiedzialni ludzie
  • ~Renia / 2020-11-08 15:11
    Ocena: 3.67 / 5
    Kuriera trzeba sobie wychować, gadget, czekoladki, mini paczka na święta. Kurier będzie chodził jak zegarek, będzie dzwonił jeśli będzie miał paczkę itp. Żadne pieniądze wystarczy drobiazg i miłe słowo.
  • ~KLIENT / 2020-11-05 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czterech dni UPS nie może dostarczyć przesyłki UPS SEVER - lotniczej z Polski do Hiszpanii nr 1ZA123310494132983. Kurier w Cordobie obraził bo zażądał NAPIWKU i jak nie dostał to zabrał paczkę i UCIEKŁ. W systemie pojawiła się informacja, że odbiorca się wyprowadził. Po interwencji na infolinii polskiej i hiszpańskiej kurier miał ponownie dostarczyć paczkę dziś o 18.00 ale w systemie jest, że był o 13.00 i nikogo nie było co jest wierutnym kłamstwem. Znowu rozmowa w infolinii z prośbą o zmianę kuriera, ale i w Hiszpanii, i w Polsce odpowiedź ta sama nie potrafimy. Jak u Barei "nie mam i co mi pan zrobi". Ciekawa czy ktoś w tej niekompetentnej firmie jest w stanie rozwiązać ten problem. Czy DOPISEK "SEVER" TO KOLEJNE KŁAMSTWO UPS
  • ~rosa / 2020-11-05 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa kurierska ! Nie polecam zmarnowany czas i pieniądze! paczka wysłana do nadawcy była. przyszedł covid - wielce , ze mieli się kontaktować z nadawcami i taka info widniało mi w skrzynce i że będą doręczać bo punkty zamknięte. a paczka wróciła do mnie i jeszcze musiałam za to zapłacić drugi raz. ale mało tego musiałam 3ci raz zapłacić za przesyłkę bo nadawca nadal czeka !!!! ZENADA FIRMA WSPOLPRACA. NIE POLECAM. NAJGORSZY KURIER W POLSCE!!! reklamacja złożona czekałam na odp negatywną 8 miesięcy! żenada! a najgorsze , ze maja zakłamanych pracowników kurierów - wielce dane ze "próbowano się kontaktować z nadawca - a guzik prawda! znamy te numery ze kurierzy przerzucają paczki pozostawiają po kątach itp. i tu tez ze kontaktowali a guzik prawda. jestem zawiedziona i zła ze mnie sf.....wali podwójnie ZA NIEWYKONANĄ USŁUGE... złodzieje ! takimi zagrywkami niech plajtują i ludzi nie naciągają więcej ;/
    Zaletyzero
    Wadynie dostarczenie paczki. potrójnie musiałam zapłacić . reklamacja 8 miesięcy i zero porozumienia. opóźnienia, nie wiarygodni. naciągacze.
  • ~Hans / 2020-11-04 14:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka. Cały czas widniała informacja, że paczka dotrze do mnie dotrze we wtorek 03.11.2020 r. do końca dnia. Czekałem cały dzień na kuriera. O godz. 22:15 tego samego dnia dostałem informację, że paczka przyjedzie następnego dnia. Kyo wysyła takie informacje w ciszy nocnej, w dodatku bez wcześniejszego uprzedzenia? Ile paczka może jechać z Wawy do Łodzi?
    WadyCzas realizacji, brak rzetelnych informacji o terminie dostawy.
  • ~Mariusz Wałbrzych / 2020-11-03 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na terenie Polski. Brak dobrych pomysłów na obsługę klientów. Nieodpowiedzialni kurierzy. Przesyłki na adres domowy nigdy nie docierają, są bez żadnych informacji pozostawiane w punktach odbioru pączek. Brak informacji o przesyłce, po czym dowiaduje się po reklamacji, że moja przesyłka wraca do nadawcy bo jej nie odebrałem. Najgorsza firma kurierska
    ZaletyBrak zalet, zero profesjonalnego podejścia do klienta
    WadyCała Firma to wielka WADA. Wszyscy znajomi mnie ostrzegają przed tą Firma która nue na szacunku do swoich klientow
  • ~Krzysztof / 2020-11-01 07:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier nie podjął nawet próby dostarczenia paczki tylko odrazu przekazał do punktu odbioru. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyBrak realizacji przez kuriera, paczkę musiałem sam odebrać w punkcie.
  • ~Paula / 2020-10-30 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska . Zamawiasz towar , oplacasz przesyłkę firmie "ups" a na końcu sam musisz szukać paczki i za nią biegać. Zero kontaktu, zero jakichkolwiek informacji.. żenada
  • ~Cherry / 2020-10-28 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniają termin dostawy na ostatnią chwilę. "kurier 24" To nie 24 tylko czas przedłużony o max. 2 godziny. Obsługa to żart.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062