Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4125 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Speedymomo / 2021-01-19 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę cały dzień w domu czekając na kuriera, a on odstawia paczkę do access point. Granda!!!! Jakbym chciała i mogła sama odebrać to bym kuriera nie zamawiała!!!!
    Zaletyabsolutnie żadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~Małgorzata / 2021-01-18 18:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Po to dajemy nr telefonu aby kurier mógł się z nami skontaktować nie każdy siedzi w domu i czeka na kuriera, są ludzie którzy pracują cały dzień. Brak telefonu do klienta, brak awiza i jak tu być mądrym czy w ogóle był u nas kurier? Gdybym nie zadzwoniła na infolinię to pewnie nie wiedziałabym, że paczka jest już w punkcie do odbioru. Reasumując kiepska informacja z klientem.
  • ~VornAstre / 2021-01-18 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinie 4 raz slysze ze paczka przyjdzie jutro totalne dno
    ZaletyTotal y brak zalet wkęcej miejsca na wady
    WadyCzas infolinia ciągnąca termin dostawy i masa tegk nie chce mi sie az pisac
  • ~Nika / 2021-01-18 17:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, zawyżają wymiary przesyłek żeby wyłudzić więcej pieniędzy od klienta.
    Niestety dopiero po fakcie sprawdziłam: Oszustwo przez UPS - Zawyżenie kosztów za wysyłki
    Nie polecam również kurJerzy.pl - przez ich stronę zamawiałam kuriera. Po miesiącu przysłali mi dopłatę na 120 zł. Nigdy więcej!
    Zaletybrak
    Wadyzawyżanie wymiarów przesyłki celem wyłudzenia większej opłaty za usługę
  • ~Argos / 2021-01-18 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska
    Kurierzy jeżdżą jak chcą, nie wiem po co podają orientacyjne godziny doręczenia skoro się ich kopletnie nie trzymają i tak czy inaczej cały dzień trzeba czekać bo nawet nie zadzwonią jak nikogo nie zastaną w domu.

    Miałam dwie paczki w jednej przysyłce, kurier po ty jak nie zastał mnie w domu odwiózł paczkę do punktu odbioru (ale tylko jedną, czyli pół całej przesyłki), drugą zabrał ze sobą i teraz stoi kilka dni w magazynie bo się "prawdopodobnie zawieruszyła z innymi paczkami". Rano na infolinii mówią że dziś paczka została wydana do doręczenia, w rzeczywistości, po ponownym kontakcie wieczorem i po kolejny dniu oczekiwania na paczkę okazuje się, że wcale nie była wydana do doręczenia tylko nadal tkwi gdzieś na magazynie... Masakra, nigdy więcej nie zamówię nic przez UPS.
  • ~michał / 2021-01-18 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, brak kontaktu ,oszukują ,że nikogo nie zastali w domu ,nie dostarczają na czas, nie zdarzyło się by dostarczyli w tym czasie, w którym deklarują, kilka razy otrzymywałam paczkę za pośrednictwem tej firmy zawsze z problemami, nie rozumiem takiego działania
    Zaletybrak
  • ~Dominik / 2021-01-15 18:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Od 15 w domu.A o 17 dostałem maila że kurier nie zastał nikogo w domu. Po kontakcie tel. Poprosiłem o nr. Do kuriera żeby może go złapać w okolicy ale niestety nie da rady. Z kurierami z innych firm nie ma problemu żeby dzwonili tu jest problem ze wszystkim. Dodam że paczka została odwieziona do magazynu jest piątek A w sobotę nie można jej odebrać. Trzeba czekać do poniedziałku na kuriera. Oby zadzwonił
  • ~Kowalska1245 / 2021-01-15 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada...
    Kontakt z infolinia koszmarny, nie mili ludzie.
    Cały dzień oczekiwałam na przesyłkę po czym uzyskałam informacje, ze żekomo nie miałam pieniędzy by zapłacić. Na infolini ludzie nie rozgarnięci, konsultant nie wie dlaczego tak się stało, to ja mam wiedzieć ?
  • ~Unikać UPS / 2021-01-15 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kielce. Paczka pobraniowa. W dniu przewidzianym na doręczenie kurier nie zadzwonił na numer z etykiety ani nawet nie podjechał na adres dostawy (przejrzałem obraz z kamer). Po prostu wpisał w system, że rzekomo nie mógł pobrać opłaty i paczka została zwrócona do nadawcy. Do tej sytuacji mógłbym dopisać co najmniej kilkanaście (!) zdarzeń, kiedy kurierzy UPS potraktowali mnie lub moją rodzinę w chamski sposób. UPS nie przykłada żadnej uwagi do kultury i szacunku do klientów swoich kurierów, zależy im jedynie na tym, aby paczka nie zaginęła w transporcie. UPS nie daje nawet możliwości złożenia skargi na kuriera.
    ZaletyBRAK ZALET, UNIKAĆ!
    WadyCHAMSTWO I POCZUCIE BEZKARNOŚCI KURIERÓW, KTÓRE WYNIKA Z PRZYZWOLENIA CENTRALI UPS
  • ~Maciek / 2021-01-15 10:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Trochę drożej ale jedyna firma która nigdy nie zawiodła. Nie rozumiem frustratów z innych komentarzy.
    ZaletyNiezawodność i profesjonalizm
    Wadybrak
  • ~Adam / 2021-01-15 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, z jaką miałem do czynienia. Dzwonienie na infolinię to koszmar. Jest to chyba jedyna firma, która nie umożliwia kontaktu z kurierem, więc możemy zapomnieć o umówieniu jakichkolwiek szczegółów lub poznaniu przybliżonej godziny doręczenia. Szczerze nie polecam.
    Wadyobsługa klienta
  • ~Bartej / 2021-01-15 08:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak informacji, ze paczka trafiła do punktu odbioru. Kurier nie zastał nikogo, lecz oczywiście cały dzień w domu byłem obecny. Zdecydowanie nie polecam.
  • ~Monia / 2021-01-14 10:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierska... Czekałam tydzień czasu na paczkę, co chwilę była przekładana, po rozmowie z konsultantem dzwoni Pan i mówi że kurier na pewno dzisiaj już będzie z paczką a kuriera brak... Nie polecam!!!!
  • ~dymek / 2021-01-13 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Będąc w domu cały dzień kurier powiedział, że nikogo nie było w domu, cjoć ja i żona byliśmy. Infolinia miała oddzowić za godzinę nie zadzwonił nikt. Obsługa telefoniczna chamska, nieprofesjonalna, wyłacza si e w połowie mojego zdania.
    Ja nigdy nie używam tego gówna, ale inni sprzedwacy mają z nimi umowę -dziwne?
    Zaletyżadnyuch zalet
    WadyChamstwo i brak profesjonalizmu, zatrudniają tylko niemoty.
  • ~Wolv / 2021-01-13 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych firm kurierskich. Będąc w domu cały dzień kurier powiedział, że nikogo nie było w domu, gdzie większość mieszkańców w tych godzinach była w domu. Obsługa telefoniczna też ma dziwne podejście.
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca by wypisać
  • ~Łukasz / 2021-01-13 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Za płaciłem kurierowi równą kwotę (2125zł) lecz nie miał wydać poszedłem po 5 zł gdy wróciłem powiedział że brakuje 200zł. Gdzie wcześniej je liczył i było wszystko dobrze dał mi do policzenia i brakowało 200zł które zawinoł do kieszeni mogłem nie przyjąć paczki ale i tak był bym 200zł w plecy więc zapłaciłem. Nie chcę mieć doczynienia z tą firmą już nigdy A pomoc techniczna zadzwonili do niego i powiedział że on nic nie ukradł...
    Brawo
  • ~J0tar0 / 2021-01-12 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS to najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do czynienia. Zero jakiegokolwiek kontaktu. Raz kurier stwierdził, że nie było mnie w domu i zostawił paczkę w punkcie. W domu oczywiście byłam cały dzień. Innym razem przy płatności przy odbiorze nie dostałam żadnego powiadomienia, że kurier będzie akurat dzisiaj, mówię, że nie mam gotówki i słyszę 'to do widzenia', kurier odwraca się na pięcie, dosłownie wybiega z bloku. :/
    WadyZero szacunku dla klienta i jego czasu.
  • ~martin / 2021-01-11 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada sto lat za innymi 2 razy od sprzedawców niestety ja bym od nich nie wybrał przesyłki wszystko ble...
  • ~Alca / 2021-01-11 19:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier poinformował mnie, że jest pod drzwiami i nikogo nie ma... Poprosiłam, żeby podrzucił mi paczkę 3 domy dalej a pan ze zbulwersowanym głosem zapytał "Z jakiej racji?" Więc podałam przyczynę z jakiej racji miałby mi przywiezc paczkę kilka budynków dalej. Stwierdził, że tego nie zrobi... nigdy więcej nic wspólnego z tą firmą kurierską.
    WadyNiemiły kurier
  • ~Jerzy / 2021-01-11 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Paczka wysłana 5 10. do dzisiaj nie została doręczona. podobno zaginęła. Pośrednik e-paka nic nie wie i nie jest w stanie nic zrobić pomimo wielokrotnych monitów. Kontakt z ups i e-paka ogranicza się do ponawiania prośby o cierpliwość. Dodam, że paczka była podobno monitorowana -dotarła rzekomo w pobliże miejsca docelowego i tam ślad zaginął. Pytanie jaki to monitoring ? Nawet nie wiedzą czy wyruszyła z Polski. Podobno monitorowane są tylko całe transporty. Żadnych przeprosin, kompletny brak zainteresowania zarówno ze strony e-paki jak i Ups. Żałosne! Zastanów się zanim skorzystasz z oferty ups. Tak na marginesie- w swojej ofercie handlowej zapewniają, że reklamacje są załatwiane do 14 dni - to jakiś ponury żart.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062