Dla mnie ŻAŁOSNE . Po dzisiejszym dostarczeniu paczki szok , płaciłam przy odbiorze i kurier powiedział , ze on nie ma wydać i nie wyda mi paczki po prostu , jeden wielki cham ! Gdyby nie to , ze nie mieszkam sama nie dostałabym paczki pff zalosne .. Jedna wielka porażka nie polecam!
ZaletyNie ma
WadyChamskie odpowiedzi , chamskie podejście do człowieka , brak szacunku .
~Jola / 2021-01-27 07:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostarczono mi paczki ponieważ Kurirer sklamał, że nie było mnie w domu,nie dostarczają paczek w godzinach podanych klientom,są opryskliwi i chamscy przez telefon.Tragedia to nadaje się do telewizji
Zalety------
Wadyponiżej krytyki
~Agata Zagraba / 2021-01-26 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Zapłaciłam za dostawę odbierałam sobie sama w punkcie.
Przesyłka miała być w godzinach od 10:45 do 13:45, 14:40 wyszłam z domu na 20 minut.. Kurier nie zadzwonił na numer telefon, nie poinformował o opóźnieniu ani o tym że jedzie ani o tym że jest a nikt mu nie odbiera domofonu.
Przesyłka trafiła do punktu 5 km od miejsca gdzie powinna trafić. Kontakt z firmą bardzo ciężki, nie da się dodzwonić, jedynie kto odbiera to sekretarka. Na meile również nie dostałam odpowiedzi a wysłałam ich 4.
Ogółem bardzo nie polecam, brak informacji, brak kontaktu z firmą i wyłudzanie pieniędzy. Najgorsza firma kurierska, pierwszy raz i ostatni zamawiałam u nich usługę.
~Jo / 2021-01-26 08:23
Ocena: 1.00 / 5
Unikaj jeśli zależy ci na szybkiej i rzetelnej dostawie międzynarodowej. Paczka przyjęta w usłudze Express do realizacji 18tego stycznia z terminem dostawy (widniejącym w systemie UPS) na 19tego leży na magazynie w Wielkiej Brytanii ( jest 26 stycznia) i UPS nie jest w stanie wyjaśnić dlaczego i kiedy dostarczy. Kontrolę celną przeszła 19tego i wszystko utknęło. Zero proaktywnej informacji dla klienta, jeśli nie dzwonisz non stop to nikt się tobą nie przejmuje. Jak zadzwoniłam pierwszy raz nie byli w stanie powiedzieć czy mają fizycznie paczkę w magazynie. Płacisz za Express a w zamian nie dostajesz nic. Poziom rozmowy z obsługą klienta żenujący. Dzwoniłam do Polski i Anglii.
UPS najwyraźniej nie przygotował się zupełnie do Brexitu. Nie maja żadnego rzetelnego systemu monitorowania zatorów dostaw i estymacji doręczenia. To co obiecują w swoich materiałach promocyjnych jest bez pokrycia. Za to fundują ci frustrujące oczekiwanie i poziom komunikacji poniżej jakichkolwiek standardów.
Paczka z Wielkiej Brytanii już 10 dni czeka w Strykowie. Z UPS nikt nic nie wie, raz mówią że zgubiona drugi raz że czeka na kuriera, i tak mijają dni. W między czasie pomimo COVIDu i Brexitu przychodzą przesyłki z innych miejsc. Nie mam pojęcia co się dzieje w Strykowie ale więcej nigdy nie użyję UPS-u do wysyłek zagranicznych. UPS, kompletna klapa!
~zszokowana / 2021-01-25 13:24
Ocena: 3.33 / 5
Wysłałam paczkę za granicę.Czas odbioru i dostarczenia bez zarzutu..Dodam ,że nie było żadnych uszkodzeń zewnętrznych.Szok był po otwarciu paczki!!!.Armagedon!Puszka masy makowej przypominała klepsydrę.Ale jeszcze większą zagadką jest to co stało się z suplementem"GASTROMIN" wszystkie 30 kapsułek było rozsypanych tak jakby każdą z osobna ktoś otworzył i opróżnił.to samo z kaszą w saszetkach i budyniem.CO DZIEJE SIĘ W TRANSPORCIE?
ZaletyDostawa zgodnie z planem
~Ewa / 2021-01-25 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry. Nie mam przesyłki za którą zapłaciłam z góry już 3 tydzień. Nie można się dodzwonić a na e-maile nie odpowiadają.
~Ewelina / 2021-01-24 18:39
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA!!!!!
Pieniądze wydane na tą firmę są najbardziej zmarnowanymi pieniędzmi w całym moim życiu!
Po pierwsze to brak kontaktu z kurierem, po drugie po "nieudanej" próbie dostarczenia paczki do nadawcy o 7:40!!!!!!! paczka trafiła do punktu odbioru?! Ja się pytam gdzie jest usługa za którą zapłaciłam i gdzie jest ten kurier który podobno próbował dostarczyć paczkę kiedy o 7:40 wszyscy byli w domu ?!!!Kpina! S
Sama rozmowa z konsultantem przez telefon to jedynie marnowanie czasu.
Jedyne co mam do powiedzenia tej firmie to "Dziękuje za zepsucie niespodzianki na urodziny z powodu braku dostarczenia prezentu!"
Porażka !
ZaletyŻadne!
WadyWSZYSTKO
~Jerzy / 2021-01-22 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Dopłata za wysyłkę paczki w wysokości 426zl. Wymiary i cena podane uczciwie. Reklamacja nieuznana. Dla mnie ta firma już nie istnieje
ZaletyPrzestaną istnieć na rynku
WadyIstnieją na rynku
~KP / 2021-01-22 14:01
Ocena: 2.67 / 5
Tragedia z ta firma . Kurier zostawil paczke w innym regionie miasta bo nie bylo nikogo w domu w wyznaczonych godzinach i potem martw się sam jak się tam dostać. Nie każdy siedzi w domu i czeka na przesyłkę bo ludzie tez pracują. Wystarczło by gdyby kurier zadzwonil i mozna bylo by zostawić przesyłkę np. u sąsiada a nie jezdzic i szukac po mieście gdzie jaśnie Pan zostawil paczke . Tylko po co .
PŁOCK
WadyLenistwo i brak chęci i profesjonalizmu
~Achim Witt / 2021-01-22 13:40
Ocena: 1.00 / 5
UPS Warszawa
To jakiś żart, brak próby nadania oraz kontaktu ze strony kuriera, a na stronie widnieje "nieudana próba doręczenia". Żeby trafić na infolinie trzeba podać 20 cyfrowy kod przesyłki robotowi, który go w końcu nie rozumie i prosi o ponowne nadanie.
~Iga / 2021-01-22 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Olewające podejście kuriera i brak kultury osobistej.
~Lidka / 2021-01-22 10:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma dostawcza ze wszystkich istniejących!!!!!!
Nigdy!nigdy!nigdy więcej!!!!!!
ZaletyNiema!
~Krystyna / 2021-01-21 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Podpisuję się pod super negatywnymi opiniami informują o próbie dostarczenia przesyłki , której to próby nie było.
Na infolinii tyko zbywają i nic klientom bez których by nie istnieli nie pomagają.
Bronią tylko kurierów
ZaletyBrak
WadyObsługa, informacje ,traktowanie klientów
~Szymon / 2021-01-21 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem buty w sobotę i miały być w środę a okazało się że są dziwnym trafem w Angli. Ta firma to gówno pracują tam same debile nie polecam
~Niezadowolona / 2021-01-21 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Bez żadnej próby doręczenia (bo tej w której kurier proponuje mi dojechanie po paczkę do sąsiedniej miejscowości nie liczę) dostałam maila, że próby doręczenia były nieudane z powodu braku możliwości pobrania opłaty przez kuriera.
Dodatkowo słaby kontakt z firmą w celu wyjaśnienia zaniedbania kuriera.
ZaletyBrak
~Zniesmaczona / 2021-01-20 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Zero szacunku. Oboje z mężem jesteśmy cały dzień w domu, a kurier nie dość, że nie raczy spróbować doręczyć paczki, to nawet zostawienie awizo jest najwidoczniej poniżej jego godności. Strona twierdzi, że nastąpiło "nieudane doręczenie" i paczka została przekazana do "access point". Bez JAKIEJKOLWIEK informacji na ten temat. Jakbym się nie zainteresowała, gdzie się podziewa nasza paczka i nie sprawdziła za pomocą nr śledzenia, dalej byśmy czekali na mitycznego kuriera.
~Michał / 2021-01-20 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia 7 dni czekam na przesyłkę nie polecam to jest niepoważne lepszy już gls albo dhl albo dpd nie polecam tej firmy to jest masakra jeszcze ceny droższe a czekam tyle dni masakra z taka cena to 3 dni max a nie
~Karol / 2021-01-20 09:18
Ocena: 5.00 / 5
UPS Bydgoszcz, kurier idealnie był na 9:00 dokładnie tak, jak było napisane w mailu
Pierwszy raz spotkałem się z taką punktualnością
~Kipra / 2021-01-20 08:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam UPS-a na Rzeszów. Kurierzy lecą w kulki, przychodzą przez 8 wrzucaja awizo z numerem telefonu pod który nie da sie do nich dodzwonić. Kontakt przez zdawkowe smsy ze jak nie chce paczki to moge napisać smsa. Szok!
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z kurierem, olewające podjescie do klienta. odradzam