Kłamią na temat dostawy. Wpisują,że próbowali dostarczyć towar tymczasem nikogo nie było cały dzień. Na śledzeniu paczki adnotacja ,że była próba doręczenia. Jest to kpienie sobie z ludzi, nieprofesjonalne traktowanie klienta. Żenada.
Zaletyzero
Wadytylko wady minus 10
~nik313 / 2021-02-05 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Ordynarni w obsłudze. Kłamią na temat dostawy. Wpisują że próbowali dostarczyć towar tymczasem nikogo nie było cały dzień. Na sledzeniu paczki , adnotacja że była próba doręczenia
Zaletyzero
Wadyjak w opini
~Saaria / 2021-02-05 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Od 11 stycznia paczka wyslana z UK i nie dotarla do odbiorcy w Polsce. Wiszenie na telefonie aby skontaktowac sie z obsluga klienta konczy sie sluchaniem muzyki i kojacego komunikatu "dziekujemy za kontakt z UPS. Twoj telefon zostanie odebrany przez pierwszego wolnego konsultanta. Czas oczekiwania: 5 minut". Czekam 25 minut i caly czas ten sam komunikat.
Brak odpowiedzi na maile.
Na moja probe (bo paczka jest wykupiona przez portal ParcelCompare) zeby zwrocili ja do nadawcy czyli do mnie (wysle sobie RoyalMail) mowia ze sa w kontakcie z przewoznikiem.
Nigdy wiecej UPS. Nie bardzo wiem co to znaczy "opoznienie wynika z Brexitu". Tzn UPS ma opoznienia spowodowane Brexitem a inni nie?
Szubrawcy, beznadziejna firma. Chyba im dzisiaj wjade do habu w Dundee i nie wyjde dopoki nie otrzymam odpowiedzi o dacie dostarczenia paczki. To jest skandal.
Zaletyzadnych
WadyWszystko co mozliwe, przede wszystkim to ze nie dostarczaja paczki a to usluga za ktora maja zaplacone!
~Lukasz / 2021-02-04 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Droga przesyłka z Apple. Kurier nie przyjeżdża, sprawdzam status przesyłki - nieprawidłowy adres. Dzwonię, niemiła infolinia, okazuje się że adres poprawny. (Mówimy o centrum Krakowa) Propozycja abym podjechał do jakiegoś punktu odbioru w kolejnych dniach lub czekał kilka dni na ponowna próbę dostarczenia. Nie ma zgody. Żądanie dostarczenia tego samego dnia. Założenie sprawy. Telefon z oddziału, głupie tłumaczenie że kurier był na zastępstwie, że nie zna miasta, że podwiezie dzis. Przyjeżdża kurier, jestem na ulicy przed blokiem, pytam jak wyszło że trafił? Daje mi przesyłkę, nie sprawdza dowodu, pyta jak się nazywam i odchodzi. Na etykiecie było napisane do kogo, wiec trochę słaba autentykacja odbiorcy na chodniku.
ZaletyBrak
WadyMatactwa, olewka
~gdziemojapaczk! / 2021-02-04 14:33
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA NA UPS - najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Moja przesyłka z UK jedzie do mnie już 4 tygodnie, na infolinii nic nie wiedzą, na maila nikt nie odpisuje. Wysyłam dzisiaj wypowiedzenie współpracy i nigdy już nie skorzystam z UPSa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~MM / 2021-02-04 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Agencja celna przetrzymuje przesyłkę ponad tydzień, nie przesyła do odprawy do innej agencji celnej, nie można się z nim skontaktować bezpośrednio, codzienne kontakty z infolinia nie dają żadnych rezultatów, brak jakiejkolwiek odpowiedzi i kontaktów. Najgorsza firma!
Zaletybrak
Wadykorporacja
~bx / 2021-02-04 10:51
Ocena: 3.50 / 5
ciężko sprawdzić tracking, strona albo się zawiesza albo otwiera bardzo długo.
~Szklany / 2021-02-04 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Paczka wysłana z GB 14.01.2021, niestety do dnia dzisiejszego nie dotarła, codzienna iformacja o opóźnieniu.
Firma ma horendalne koszty odprawy celnej - pozycja opłaty rządowe - w moim przypadku 420 PLN, cło 68 PLN, vat 15 PLN.
U konkurencji nie spotkałem się z takimi próbami naciągania i przeciągania czasu dostarczenia przesyłki.
WadyOpóźnienie przesyłki
Koszt odprawy celnej
~Tomasz / 2021-02-03 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nadana z Wielkiej Brytanii w dniu 15.01.2021, w dniu 19.01.2021 trafiła do punktu ups w Dobrej k/ Strykowa, gdzie znajduje się do tej chwili. W aplikacji i na stronie śledzenia codziennie komunikaty, że opóźnienie ma związek z brexitem /w dniu 22.01.2021 z Wielkiej Brytanii wysłano do mnie inną paczkę, ktora bez żadnych przeszkód dotarła w dniu 27.01.2021/. W rozmowach z pracownikami infolinii same kłamstwa - paczka będzie jutro itd.
NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyCałokształt
~Damian / 2021-02-03 09:46
Ocena: 1.00 / 5
Dnia 02.02.21 miała przyjść przesyłka. Jestem cały czas w mieszkaniu bo pracuje zdalnie. Paczka nie przyjechała, nikt się ze mną nie kontaktował a wieczorem dostałem maila, że paczka została przekazana do punktu odbioru PONIEWAŻ KURIER NIE ZASTAŁ MNIE NA MIEJSCU.
ŻAŁOSNE, NIKOMU NIE POLECAM UPS!
ZaletyAbsolutnie brak
Wady- brak dostawy pod wyznaczony adres - tylko do śmiesznego punktu odbiorów
- brak kontaktu i żadnej informacji
~Sofia Lorentz / 2021-02-02 18:42
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Od tygodnia paczka niedostarczona, dostawa miała trwać 2 dni. Mój klient czeka na przesyłkę, która jest częścią zlecenia opiewającego na 30 tys.zł. Wczoraj po rozmowie z obsługą (niezbyt sympatyczną) wysłałam osobiście jeszcze raz otrzymany list przewozowy do kogoś z ups (?!); obiecano mi, że dzisiaj dotrze przesyłka i to się nie wydarzyło oraz, że otrzymam nowy numer nadania. Nie otrzymałam NIC do dziś, pod numerem telefonu z którego dzwonił do mnie pracownik i obiecywał powyższe nikt nie odbiera (!!!) SZOK!!!! Zapłaciłam za przesyłkę kartą 25,15 zł. DODATKOWO 11 zł GOTÓWKĄ za dojazd kuriera?!?! Wysłałam to dzisiaj jeszcze raz przez „konkurencję” za 14,50 zł!!!!
~Samii / 2021-02-02 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam firme UPS jeszcze nie spotkałam sie z taką firmą kurierską gdzie klientów traktuje sie chamsko! Czekałam na kuriera prawie pół dnia gdzie po południu dostalam wiadomosc w aplikacji że próba doręczenia byla o 10:27 żarty po prostu! Mam 3 miesięczne dziecko przeziębione i musiałam 12 km jechac do punktu odebrac paczke ! STANOWCZO NIE POLECEM KURIER LECI W KULKI I NIE DOSTARCZA PACZEK !!
WadyPACZKI NIE SĄ DORECZNE ! TRZEBA JECHAĆ SAMEMU ODBIERAC , GDZIE PLACI SIE ZA DOSTAWE DO DOMU!
~Anna / 2021-02-02 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Porażka! jak najdalej od nich
Nie wysyłajcie z tą firmą jeśli nie chcecie stracić kupy nerwów, czasu i pieniędzy! Paczkę nadałam 18.01 do Anglii, była to jedyna firma z którą można było wysłać. Był to prezent dla mojego 2 letniego chrześniaka który czeka na paczkę do dziś!!! To jest firma dno. Kurier przyjechał odebrał paczkę. Na drugi dzień miała status Dobra koło Strykowa ( czyli dojechała do ich magazynu) i był podany termin dostawy na 25.01. W kolejnym dniu został zmieniony na 26.01 a jeszcze w kolejnym już wiadniał tylko napis Opóźnienie. Po próbie kontaktu z konsultantem UPS dostałam żenującą odpowiedź że to przez Brexit jest opóźnienie. Przez Brexit to jest najłatwiejsze tłumaczenie, dobrze wiedzieli że będzie Brexit inne firmy kurierskie zablokowały możliwość wysyłania do Anglii a UPS się tego podjęła. Pytam o jakąkolwiek przybliżoną date wysyłki na to dostaje odpwiedź "Nie wiadomo" Mówie jak to nie wiadomo, dziecko czeka na paczkę! Ta paczka może równie dobrze zostac dostarczona za rok przy takim podejściu. Lecą w Bambuko. Codziennie jest aktualizowany jest status na stronie Dobra kolo Srykowa. Czyli nie ma żadnego ruchu. Nikt się ze mną nie skontaktował nie wytłumaczył sytuacji. Tluczenie ze maja opoznienie przez Brexit jest kompletna żenadą i zagrywka bo rozumiem opoznienie do paru dni ale tu juz jest lecenie w kulki. Dodatkowo UPS ściągneło sobie 16 zł po drodze z mojego konta! Na jakiej podstawie i za co??? I uwaga hit próbuje od dwóch dni złożyć reklamację i non stop są problemy techniczne!! Po wściśnieciu przycisku wyślij reklamację pojawia się kod błędu. Spróbowalam dzisiaj ponownie na to dostałam komunikat że muszę odczekac 24 h od ostatnich czynności. Takie same problemy techniczne były wcześniej przy próbie zamówienia kuriera. Firma żenada. Firmę zgłaszam do Rzecznika Praw Konsumenta. Wprowadzają klienta w błąd, nie wywiązują się z umowy, dodatkowo ściągaja kasę z konta. Z daleka od nich! Kto wie gdzie tak naprawdę jest moja paczką, ja stracę czas i nerwy ale wytłumacz 2 letniemu dziecku dlaczego nie dostał prezentu urodzinowego!
~oskar / 2021-01-29 12:46
Ocena: 1.00 / 5
fatalna obsługa kompletny brak zainteresowania klientem
~kiki / 2021-01-29 12:04
Ocena: 1.00 / 5
Firma UPS porażka!!!!Brak jakiejkolwiek informacji o godzinie dostawy , brak podania nr przesyłki. Nr przesyłki musiałam odnaleź na allegro,brak awizo!!!Zadzwoniłam z reklamacją i chciałam uzyskać informacje jak realizują dostawę, przecież nikt nie siedzi 5 dni w domu i nie czeka za przesyłka,pytałam o awizo, dlaczego nie wystawili skoro Nas nie było....Pan nie chciał rozmawiać i powiedział , ze kierowca nie mógł. Poprzednia dostawa innego zamówienia kierowca dzwonił czy podjedziemy sobie odebrać bo mu się auto popsuło....Firmie UPS proponuje przebranżowić się na paczkomaty, bo z 2 zamówień dostarczeń 0.A nie wspomniałam ,najważniejszego byliśmy tego dnia w domu!!1
~Kropek / 2021-01-28 23:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostarczenie przesyłki na wskazany adres. Obsługa zła. Wszystko źle. Nie polecam. Odradzam
ZaletyNie ma
WadyKurier pracuje na odpierdziel
~yeti / 2021-01-28 13:29
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie zastał mnie w domu. Nie zostawił żadnych informacji, nie kontaktował się, o tym, że w ogóle był, dowiedziałam się poszukując paczki. Okazało się, że przesyłka oczekiwała już jakiś czas na odbiór w punkcie w Katowicach i miała być odesłana do nadawcy w przeciągu dwóch dni. SKANDAL.
~Kasia / 2021-01-27 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu ze strony kuriera, zostawił paczkę w punkcie bez uzgodnienia, żenada
~Anonim / 2021-01-27 19:11
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma dostawcza. Kurier bez kultury z olewającym podejściem. Nie polecam.
ZaletyNie ma
WadyNie profesjonalne obsługa klienta
~Wkurzony Odbiorca / 2021-01-27 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Brak kompetencji. będąc cały dzień w domu nie dostałem paczki dlatego ze kurier zadzwonił domofonem na 5s i wrzucił awizo do skrzynki. Nie dostałem żadnej wiadomości ze dziś będzie kurier. nie zadzwonił. a na infolinia dowiedziałem się ze skoro nie otworzyłem mu drzwi to ma prawo wrzucić awizo. i ze nie musi dzwonić do mnie aby spytać czy ktoś jest w domu itd. pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. i teraz dodatkowe dni aż odbierze paczkę z punktu gdzie ją zostawił by mogła dotrzeć do magazynu i zostać mi znowu wysłana. ta firma to szczyt dna.
Zaletyidealnie podnosi ciśnienie. i niszczy dzień.