Kurier to jeden wielki żart, złożyłam zamówienie z TNF, nie miałam opcji wyboru innej firmy przewozowej, nie dość, że na przesyłkę czekałam maksymalny możliwy czas dostawy (4 dni) to w kuriera podjechał pod dom, wcisnął lub tez nie przycisk domofonu i odjechał. Domofon fizycznie nie zadzwonił, byłam w domu cały czas, były na podjeździe dwa auta, uchylona brama, nie wpadł na pomysł żeby zadzwonić lub wejść na podwórko i zapukać z żadnym innym przewoźnikiem w życiu nie było problemów, po jaką cholerę każą podać nr tel jak i tak nie pomyśli by zadzwonić w tak oczywistej sytuacji, gdzie po prostu widać ze ktoś jest w domu. Dzwonie na infolinie, mówię miłej Pani, że jutro wyjeżdżam z miasta i przez najbliższe pare miesięcy mnie tu nie będzie, gdyż to mój dom rodzinny a paczkę zamawiałam w sobotę specjalnie by do piątku doszła. Poprosiłam o jakis kontakt z kurierem ba co Pani odpowiada - my nie mamy numerów kuriera i taka jest nasza polityka firmy. Ani ja ani ona ani nikt inny nie mógł zadzwonić do jednego człowieka będącego pracownikiem ich firmy - cudownie.
ZaletyBrak
WadyZa dużo by wymieniać
~Aleksander z Bydgoszczy / 2021-02-18 13:27
Ocena: 1.00 / 5
Czekam w domu, na parterze otwarty punkt usługowy gdzie też można zostawić paczkę ( mój dom), a kurier zostawia awizo i zmusza mnie , osobę niepełnosprawną jeździć gdzieś i szukać przesyłki z ameryki. To granda, moja ocena to -1. Kto mi zapłaci za taksówkę i czas jeżdżenia po mieście , bo ponoć paczka jest o ponad kilometr ode mnie. To nie pierwszy raz że kurier UPS ma gdzieś odbiorcę i zamiast starać się doręczyć przesyłkę, to zostawia awizo. Taka firma powinna zbankrutować płacąc odszkodowania i zniknąć z rynku, gdyż wnerwia tylko odbiorców. To zwykłe chamstwo ze strony firmy, które należy tępić.
~bk / 2021-02-18 10:52
Ocena: 1.00 / 5
z doreczenia status na przewoz, to kurier sie zakopal to zepsul sie samochod to inna czesc do wymiany...a to jeszcze niogo nie bylo w domu (pomimo, ze caly dzien w domu bylem)
Zaletybrak
Wadycale mnostwo
~Kobii / 2021-02-17 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy z tej firmy są największymi ignorantami jakich znam, to już druga paczka którą zamawiałem w tej firmie. Za pierwszym razem kurier zawiózł paczkę do sąsiada, wysłał mi mms'em zdjęcie klatki schodowej z paczką a ja musiałem się domyśleć i bawić w podchody, gdzie moja paczka się aktualnie znajduje, zero kontaktu, zero informacji, totalne zero. Dzisiaj kurier przerósł samego siebie, mieszkam w dwu piętrowym domu, kurier zadzwonił do drzwi, nie czekając wrócił do samochodu i odjechał. Ponownie oczywiście zero kontaktu, zero informacji. Kurierzy z tej firmy myślą chyba że dzwonek uruchamia jakiś magiczny teleport który w przeciągu sekundy pozwala mi się znaleźć na parterze by odebrać paczkę. Porażka
ZaletyBrak
WadyBraknie mi tekstu
~Karolina / 2021-02-17 07:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia!
~Blanka / 2021-02-16 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Nie kontaktują się telefonicznie z klientem przed dostawą, nie wysyłają żadnych powiadomień nawet na maila że w danym dniu będzie zrealizowana dostawa. Po połączeniu się z infolinią, obsługa jest bezczelna i szydercza. Na obecne czasy firma nie spełnia standardów obsługi klienta. Nie polecam nikomu.
~XXX / 2021-02-16 16:04
Ocena: 1.00 / 5
Paczka z UK utknęła w Strykowie. Po wielu mailach i próbie kontaktu telefonicznego paczka została skierowana do Urzędu Celnego. Towar leży w magazynie i traci na wartości a Państwo z UPS nic sobie z tego nie robią. Firma tragedia, mam nadzieję, że pierwszy i ostatni raz będę z niej korzystać firmowo.
ZaletyBRAK
WadyBRAK KONTAKTU, DŁUGI CZAS PROCEDOWANIA
~Anonimowy / 2021-02-16 13:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka może być. Na paczkę trzeba czekać prawie 2 tygodnie gdzie czas dostawy miał być w 3 dni. Zero informacji w sprawie opóźnień a po kontakcie z magazynem dowiadujesz się ze kurier stwierdził ze nie ma warunków pogodowych na dojazd a każda inna firma kurierska bez żadnego problemu dowozi paczkę na czas. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyKsiążkę by się napisało
~Klient / 2021-02-16 13:06
Ocena: 1.00 / 5
To kompletna pomyłka, to nie jest firma kurierska tylko banda nieuprzejmych i niekompetentnych urzedasów
Wady16 dni czekam i nic
~Nigdy więcej UPS / 2021-02-16 12:54
Ocena: 2.00 / 5
Jeśli chcesz mieć spokojny dzień i paczkę do domu na czas, wybierz jakąkolwiek inna firmę kurierską, tylko nie UPS! Kontakt z klientem nie istnieje! Nie dzwonią, nie piszą sms-ów – bo nie mają takiego obowiązku. Firma zachowuje się jak żywcem wyjęta z poprzedniej epoki. No bajka. Ostatni taki numer wykręcił mi kurier z Poczty Polskiej, a było to jakieś 10 lat temu i od tamtej pory ich noga w moich progach nie postanęła. A na dodatek ta śmieszna infolinia. Na szczęście jest konkurencja, która nie ma z tym problemu. Są elastyczni, zawsze dzwonią, nie ma najmniejszego problemu, by odebrać paczkę w innym miejscu czy czasie, po wcześniejszym umówieniu się bezpośrednio z kurierem. I właśnie z tego miejsca chcę przeprosić i serdecznie pozdrowić panie i panów z DHL, GLS, DPD, Fedex. Miałem niejednokrotnie drobne zastrzeżenia do Was, ale to pikuś. Teraz widzę, że wyznaczacie standardy nieosiągalne dla UPS.
ZaletyPrzyjazd kuriera, co nie jest równoznaczne z dostarczeniem paczki
WadyObsługa klienta, tak ze strony kuriera jak i infolinii. I choć pan na info był miły, to niestety niepomocny.
~EJG / 2021-02-15 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Brak profesjonalizmu i szacunku wobec klienta, brak odpowiedzi na maile, telefony. Przesyłka oczekuje prawie miesiąc na odprawę celną.
~Wioletta / 2021-02-15 12:56
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka od 15stycznia jest w Strykowie i coraz mniejsze szanse na otrzymanie jej.
Złożyłam reklamację, kilkanaście skarg, kilka rozmów z konsultantem, zero zainteresowania,a dziś Pan kosultant( pracujący tam za karę) stwierdził że jak mi się nie podoba to mogę skorzystać z innej firmy kurierskiej. Brawo UPS za takie traktowanie swoich klientów. Dno.
ZaletyŻadnych
WadySame wady
~były klient / 2021-02-15 08:48
Ocena: 1.00 / 5
20 dzień jak przesyłka z GB leży sobie w agencji celnej UPS - brak możliwości uzyskania informacji. Najpierw booty na infolinii, jak ktoś jest niecierpliwy to się rozłączy. Jak jest cierpliwy to się dodzwoni do tzw. " konsultanta", który zachowuje się jak boot - nie wiem nie znam się zarobiony jestem, a tak w ogóle to sobie napisz maila do agencji celnej (która to nie odpowiada na maile) bo mi przeszkadzasz. Dno. Najdroższa i najgorsza forma kurierska w PL.
Zaletybrak
Wadyzero kontaktu
zero terminowości
jeden wielki bajzel
~prezes / 2021-02-14 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Paczke doAngli odebrali 1 lutego i do tej pory jest w polsce.Zadnej wiadomosci dodzwonic sie nie mozna
ZaletyJakie tu zalety zenada
WadyOlewanie ludzi
~CEP BOJOWY / 2021-02-13 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na rynku. W każdej innej można od razu np przekierować paczkę lub poprosić o zostawienie na oddziale. W UPS nie, paczka musi pojeździć z kurierem i muszą zostawić awizo. Dziadostwo i tyle. Dodzwonić się graniczy z cudem, gadasz z maszyną kilka minut, potem czekasz, a jak nawet ktoś odbierze, to nie jest w stanie nic zrobić. Śmiech na sali po prostu.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
~sligorovers / 2021-02-12 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz zamówiłem kuriera przez UPS, Pan przyjechał, zeskanował paczkę. Poprosiłem o potwierdzenie odbioru i zaczął być mega niemiły, krzyczał że nie ma drukarki i nic mi nie da. Powiedziałem, że nie wydam paczki bez potwierdzenia, a kurier rzucił i moją paczką i powiedział cytuję „to zabieraj tą paczkę i spi*rdalaj”. Mówię poważnie kurier to powiedział. W kiosku, w mięsnym, na ulicy się takiego czegoś nie słyszy ale od kuriera UPS usłyszysz :) Napisałem kilka e-maili i nikt nie odpisał. Widocznie to norma w tej firmie.
Zaletynic
Wadywszystko
~Marta / 2021-02-12 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Wieczne opóźnienie, nie warto liczyć na to, że paczka dotrze na czas. Szkoda pieniędzy i nerwów. Usługi jakie świadczy firma podobno "kurierska" UPS zdecydowanie są najgorszymi usługami kurierskimi na rynku.
ZaletyBRAK
WadyNAJGORSZA FIRMA KURIERSKA NA POLSKIM RYKU
~Jan / 2021-02-12 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem paczkę i dostałem wiadomość że została wysłana i ma być następnego dnia w godzinach 11-14 w tym momencie jest 17.43 i paczki dalej nie ma nie dostałem żadnej wiadomości na temat opóźnienia i jestem szczerze zawiedziony. Teraz stwierdziłem że już nie warto i nawet nie czekam na paczkę.
ZaletyBrak
WadyCzas dostawy
~Paulina / 2021-02-12 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo niezadowolona z jakości usług paczki idą bardzo długo , żadnej informacji od przewoźnika , jedna paczka w ogóle nie dostarczona , pomyłka , nigdy więcej nie skorzystam
~Wiktor / 2021-02-12 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca firma z kompletnym brakiem poszanowania dla Klienta. Paczka dostarczana około 3 tyg lub wogole nie dociera do Klienta.
Chyba lepiej już wysłać Poczta Polska jeśli nie ma innego wyjścia.