strona 124 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »
-
~Lila / 2021-03-03 18:31
Kurier puszcza strzałki jak do niego odrazu oddzwaniasz to robi z ciebie durnia i twierdzi że dzwonił 5 min temu i on już nie wraca paczka już jest zostawiona w punkcie i odkłada słuchawkę -
-
~Sonia / 2021-03-03 16:08
Pierwszy i ostatni raz zamawiam dostawę ta firma kurierską . Moim zdaniem kurier który próbował doręczyć przesyłkę powinien w większym ( nieznacznie ale mimo wszystko ) stopniu przyłożyć wagę do dostarczenia paczki . Jeśli nie chce mu się podejść do jakiegokolwiek punktu (widocznego z drugiego końca długiej ulicy ) aby zapytać gdzie można znaleźć konkretną osobę to już kwestia podejścia osobistego. Zrozumiałe jest że zamawiający mógł nie odebrać przesyłki gdy jest w pracy jak też to że osoba mogła nie podać numeru lokalu . Sam ten fakt pokazuje zaangażowanie kuriera . Sam kontakt telefoniczny z kurierem moim zdaniem słaby . -
~Ruda / 2021-03-03 15:09
Tragedia , Ja na sklepie muszę zaopatrzyć sie w towar i zamówienia klienta a kurier dostawa towaru w godzinach 15-16 bo jak uslyszalam ten tekst to szczeka opada ze sklep jest otwarty w godzinach 10 a on tu jeździ o 9 to przyjeżdża pod koniec dnia gdzie sklep czynny do 17 WadyGodziny dostawy -
~malola / 2021-03-03 09:38
Zero kontaktu ze strony kuriera/firmy. Paczkę musiałam odebrać w punkcie. Teraz nie kupię nigdy rzeczy, które by ta firma miała dostarczyc -
~CW / 2021-03-02 17:26
Kurier miał według informacji dostarczyć przesyłkę między godziną 12 a 16 więc cały ten czas pozostawałem w domu. Gdy do 17 nie dotarł do mnie, sprawdziłem status w trackingu. Okazało się, że paczka od 3 godzin czeka na mnie w punkcie odbioru, bo rzekomo nie zastano mnie przy próbie doręczenia. ZERO kontaktu ze strony kuriera, ZERO prób doręczenia, ZERO informacji że mogę paczkę odebrać - gdybym sam tego nie sprawdził to bym pewnie czekał aż wróciłaby do nadawcy. Tragiczna jakość usługi. -
~Marek / 2021-03-02 17:18
1 błędna informacja godzinowa dostarczenia paczki
2 infolinia bez użyteczna nie mogą nic zrobić z paczką czyli dostajesz te same informacje co w aplikacji
3 aplikacja bez użyteczne jeżeli nie masz awizo którego nie wysyłają
Podsumowanie - nie polecam i już więcej nie skorzystam -
~Joanna 33 / 2021-03-02 12:17
Tragiczna obsługa, najgorsza firma z jaka przyszlo mi sie spotkac, zastraszanie, wypytywanie o dane osobowe... WadyWszystko -
~Ania / 2021-03-02 11:23
Tragedia kurier nie wydaje reszty, straciłam przez ta firmę ponad 10 !! Nigdy więcej nie chce przez nich wysylki ZaletyŻadnaWadyDno -
-
~Franek / 2021-02-28 16:17
Paczka nadana z Anglii 23.01.2021 i dalej jej nie ma, a jest już prawie że marzec. Na infolinii nic nie wiedza, cały czas status 'brexit'. To chyba było wiadome wcześniej że będzie Brexit? Na Facebooku pani elżbieta tylko 'przeprasza za opoznienia' i nic więcej. Odprawę przeszła 8.02.2021 i tak sobie leżakuje w tym nędznym Strykowie. ZaletyBrakWadyCała firma -
~Daria / 2021-02-27 22:25
Dramat. Kurier nawet nie raczył sprawdzic czy ktoś jest w domu i się zaczęło. Zostawił paczkę w punkcie a ja nie mogłam jej odebrać. Dzwonienie i rozmowy na tej śmiesznej infolinię to jakaś pomylka. Za każdym razem ktoś mówi coś innego, nie można doprosic się żadnych konkretów. Bardzo długo czas oczekiwania na przesyłkę -
~Franek / 2021-02-26 23:29
Firma dno i totalne olewanie klienta.. Po miesiącu oczekiwania na oclenie przesyłki w końcu paczka przyszła. Czytając inne wpisy myślałem że mam szczęście że tylko miesiąc leżała w agencji. Niestety radość moja była krótka jak zobaczyłem że odprawa była zrobiona na dane odbiorcy a nie dane które wysłałem w upoważnieniu. (wysyłanie jakichkolwiek dokumentów do agencji celnej UPS nie ma sensu bo i tak nikt tego nie czyta a clą na dane odbiorcy bo tak im wygodniej.) Po wykonaniu kilku telefonów na infolinie dostawałem za każdym razem innego maila do agencji celnej UPS na który miałem opisać zaistniałą sytuację co nic nie dało, brak odpowiedzi do dzisiaj. Po ostatnim telefonie na infolinie dowiedziałem się że mogę sobie wynająć prawnika bo nie są w stanie nic zrobić. Tak że życzę wszystkim powodzenia i cierpliwości w oczekiwaniu na swoje paczki. Telefony na infolinie nie mają sensu będą was zbywać a pisanie maili to strata czasu bo nikt ich nie czyta. ZaletybrakWadydługo by pisać -
~Paulina / 2021-02-26 14:50
Nigdy nie spotkałam się z tak tragiczną firmą, do tego oszukują klientów ZaletyżądnychWadybrak doręczenia paczki, obciążenie klienta ogromnymi kosztami strat -
~igor23 / 2021-02-26 10:59
Najgorsza firma kurierska z Polsce. Nie posiada żadnych zalet. Niekompetentni, niewykwalifikowani pracownicy, stworzyli pełen błędów system monitorowania i informowania o możliwym czasie dostawy. ZaletyBrak zalet.WadyWszystkie wady jakie są możliwe. -
~Michał / 2021-02-24 16:24
W mailu o nadaniu przesyłki podali godziny dostarczenia na 11:30 - 15:30 ale po kontakcie do biura dowiedziałem się, że może być o którejkolwiek godzinie danego dnia. Ponadto odmawiają podania kontaktu do kuriera.
Infolinia ma tragiczny automatyczny system i konsultanci mają gdzieś klienta i zbywają go jak mogą.
Zalecam unikać UPS -
~Andres / 2021-02-24 15:04
Przesyłka miala dotrzeć w dwa dni, szacowany czas byl od 10:15 do 14:15, od pewnego momentu paczka stoi w miejscu i w ogole sie nie rusza w programie UPS do monitorowania. Paczka miala byc dzisiaj o maks. 14:15 - jest 15.00 i nie dostalem nawet zadnej informacji o jakichkolwiek opoznieniach. Jak zwala na slabe warunki pogodowe to chyba sie ze smiechu udusze, jest 18 stopni i słońce świeci tak mocno jakby było lato. ZaletyNie ma.WadyNapisałbym ksiazke ale nie chce mi sie szczerze mowiac -
~Daro7903 / 2021-02-24 12:11
Kolejne etapy dostawy:
1. Powiadomienie mailowe o przewidywanym terminie dostawy - fajnie
2. Ponieważ wiedzieliśmy, że nas nie będzie - zmieniłem termin dostawy za pomocą linka w informacji
3. Przyszedł kolejny mail z informacją, że "delivery date has been updated" - myślę sobie fajnie
4. Pomimo zmiany daty, kurier bez żadnego uprzedzenia pojawia się w miejscu dostawy. Ponieważ nas nie ma, przesyłkę wartą PLN 1.500 przerzuca przez ogrodzenie i wysyłką SMS, że przesyłka pod drzwiami
5. Próba kontaktu telefonicznego
6. Konkluzja: mogę sobie skłądać informacje za pośrednictwem strony www, ale wszystko jest zgodne ze standardami UPS.
NIGDY więcej. -
-
~Ficek / 2021-02-24 12:07
Ta firma to jeden wielki żart. Nie wiedzą gdzie jest paczka, nie mają kontaktu z kurierem. A do tego kurier to jakiś wyścigowiec bo potrafi odebrać paczkę w Toruniu o 11.40 a o 12.02 być już w Grudziądzu ( ponad 70 km w 22 minuty !!!) Zaletyzalety?Wadywadą jest to, że tak niekompetentna firma zajmuje się czym kolwiek. Do łopaty rowy kopać a nie świadczyć usługi... -
~wanda / 2021-02-23 17:17
Skandaliczna obsługa.,godzinami nie można połaczyć sie z biurem obsługi. A JESLI KTOS NIE MA INTERNETU I TYLKO JEST ODBIORCA PACZKI co wtedy???kurier bez kontaktu telefonicznego z klijentem oddaje paczkę do punktu odbioru?? pytam z jakiej racji? nie zdązyłąm podejśc do domofonu i to jest powód ??? siedzę czekam na paczkę, ZAPŁACIŁAM ZA DOSTAWE DO DOMU!!!Biuro obsługi broni kuriera bo on ma AMERYKANSKIE STANDARDY PRACY I NIE MUSI KONTAKTOWAC SIE Z KLIJENTEM BRAWO!!! ZaletybrakWadypolityka firmy nieprzeyjazna dla klijenta ,utrudnienia dostępu -
~Izunia / 2021-02-22 20:36
Bardzo nie polecam tej firmy. Ponieważ kurier rozbił mi kabine i nie zwrócili mi pieniędzy. -
~Danuta / 2021-02-19 13:18
Wysyłałam paczkę do Szwecji , doszła w niecałe 4 dni , jestem zadowolona , bo myślałam ,że przy tych złych warunkach pogodowych będzie dłużej . Polecam .
strona 124 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »