Tragiczna firma. Paczka od tygodni na magazynie w Strykowie i dalej jej nie dostałam. Zapewniano mnie, że do mnie zadzwonią wielokrotnie i dalej tego nie zrobili a ja nie wiem co z moją paczką.
ZaletyNie widzę ani jednej zalety
WadyZ każdej strony tej firmy jedno wielkie kłamstwo
~Kaska / 2021-03-22 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska.Zero informacji.Zero kontaktu.Paczek trzeba samemu szukać.Dzis znalazłam swoją paczkę 2 km od mojego miejsca zamieszkania.Kurier zostawił pod innym adresem
~Roxi / 2021-03-20 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Brak informacji o dostarczeniu! Trzeba sobie paczkę samemu szukać!
ZaletyBrak
WadySame
~Magdalena / 2021-03-19 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Po oczekiwaniu cały dzień na przesyłkę, nie dotarła. Wieczorem po całodniowym oczekiwaniu w domu na Pana kuriera, dostałam informację mejlową że będzie następnego dnia i znowu mam czekać cały dzień. Żenada.
~Magda / 2021-03-19 13:24
Ocena: 2.33 / 5
Jeżeli klient decyduje się na wybór kuriera ,którego zadaniem jest dostarczenie paczki do rąk klienta ew. za jegi zgodą pozostawienie jej pod drzwiami kiedy ten jest obecny to tak właśnie powinno to wyglądać. Niedopuszczalnym jest dzwonienie kuriera i żądanie aby klient zszedł na dół budynku ponieważ covid uniemożliwia im dostarczenie paczki pod drzwi. Jaka zatem jest różnica w kontakcie pomiędzy dostarczeniem paczki pod drzwi domu klienta a całą kamienicą?
ZaletySzybkość dostarczenia
WadyBrak chęci do wykonywania swych obowiązków przez kuriera
~Paulina / 2021-03-19 08:49
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłki międzynarodowe KOSZMAR, Jeśli chodzi o obsługę celną - wieczna obsuwa w terminach odpraw, stosowanie własnych kodów celnych (zawyżonych stawek), pomimo podanych przez nadawcę i odbiorcę na tłumaczeniu innych. Opóźnienia notoryczne w dostawie po odprawie - tydzień czasu na terenie Polski i to po codziennych telefonach i sprawdzaniu na infolinii o co chodzi, skąd opóźnienie.
Obsługa na infolinii żałosna. Nic nie wiedzą, poza tym co w systemie , czyli dokładnie to samo co na stronie www. Nic nie mogą zrobić, poza wpisaniem do systemu, ze klient dzwonił. Proszą o cierpliwość. Po szóstej paczce z tymi samymi problemami w ciągu dwóch miesięcy mam dosyć czekania i cierpliwości.
Z całej mocy NIE POLECAM. Pod tym względem jestem fanką DHLu, odprawa celna przygotowywana już w momencie nadania paczki. Potem formalności w tym samym dniu w dostawie.
Kurierzy dostarczający paczki w obu firmach super ludzie. Ale to nie wszystko, żeby klient był zadowolony
ZaletyBRAK
Wadynieterminowość, brak konkretnych informacji na infolinii, brak wsparcia opiekuna, BRAK opiekuna klienta w ogóle, brak możliwości złożenia reklamacji na obsługę!!
~Bartosz / 2021-03-18 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Żart... Zamowienie zrealizowane mimo tego kurier zbyt leniwy zeby wykonac polaczenie ani nawet zadzwonic domofonem , powiem wiecej nie stawil sie pod wskazany adres odnotowujac ze nikogo nie bylo w domu co oczywiscie jest totalna bujdą poniewaz osobiscie siedzialem w fotelu ..kpina nieprofesjonalizm plus utrudnienie kontaktu!!!najgorszy przewoznik z jakim mialem do czynienia.
Paczka utknela w Polsce w Dobra Strykow, Jako powod opoznienia podaje sie Brexit. O dziwo paczka opuscila UK bez problemu i Brexit nie stanowil zadnej komplikacji. Wyslana 4 marca. ZA kazdym telefonem do UPS slysze ze to agencja celna sie nie odzywa. Nie moge dostac potwierdzenia, ze faktycznie sie kontaktuja z ta agencja. Zaproponowano, ze sama moge do agencji zadzwonic. Nie mozna zrobic reklamacji online bo paczka jest w tranzycie.
lipa, a jeszcze gorsza od ich rzekomo profesjonalnych usług kurierskich jest obsługa klienta w zakresie reklamacji
Zaletylipa
Wadyponiżej poziomu Poczty Polskiej w latach '80/90'
~jebac ups / 2021-03-15 13:39
Ocena: 1.67 / 5
kurier przyjechał, powiedziałem aby poczekał zaraz zejde po paczkę a ten zjeb po prostu odjechal
Zaletynic
Wadywszystko
~Ewelina / 2021-03-12 23:20
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś porażka jestem tak zła że chyba wybuchnę, specjalnie wybrałam kuriera żeby paczka została przysłana do domu a kurier ja zostawił w jakieś kwiaciarni 4km oddalone od mojego domu, brak możliwości kontaktu z infolinią UPS
ZaletyBrak
WadyWszystkie jakie możliwe
~Mauser / 2021-03-12 21:16
Ocena: 1.00 / 5
potwierdzam wcześniejsze komentarze, agencja celna ups to gówno
Zaletybrak
Wadywszystkie
~Iza / 2021-03-12 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Zero odpowiedzi na e-mail! Dostawa idzie już drugi tydzień i nadal nie dostarczono nie polecam!
~Martin / 2021-03-12 13:27
Ocena: 1.67 / 5
Prosilem zeby kurier dzwonil przed dostawa.
Zero telefonu, kurier zostawil paczke w jakims punkcie 2 km od domu. Po tel do UPS powiedzieli ze nie ma opcji zeby kurier zadzwonil i moga doatarczyc paczke w ciagu 2 dni roboczych. Wszystko super, ale po to bralem firme kurierska a nie poczte zeby to byla sprawna dostawa. Dzis jest piatek. Jestem po za miastem a w pon o 8 rano mam zaczac prace na komputerze ktory jest w paczce i nawet nie mam jak zadzwonic do punktu gdzie jest paczka bo nr podany jest do siedziby w warszawie. Straszny kibel jednym zdaniem. NIE POLECAM.
~ja / 2021-03-12 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Szybka, niezawodna dostawa to bzdura ,żenada .
Siedem dni czekam już na odprawę celną i to ma być szybka obsługa .
Nie polecam dziadostwo a nie kurier.
Zaletybrak
Wadydziadostwo
~Andrzej z Gdańska / 2021-03-12 09:42
Ocena: 1.00 / 5
bardzo długie terminy odprawy celnej, paczka lotnicza wysłana 7.02.2021 z Szanghaju jeszcze nie doszła 12.03.2021, małostkowość i złośliwość pracowników Agencji Celnej UPS, próba wyłudzenia nienależnych opłat, błędy i niekompetencja w trakcie odprawy
Zaletyniestety brak
Wadybardzo długie terminy odprawy celnej, paczka lotnicza wysłana 7.02.2021 z Szanghaju jeszcze nie doszła 12.03.2021, małostkowość i złośliwość pracowników Agencji Celnej UPS, próba wyłudzenia nienależnych opłat, błędy i niekompetencja w trakcie odprawy
~Mariush / 2021-03-11 22:47
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty. Pobranie tylko gotówką w czasie pandemii . Zero zawiadomienia tel/mail/sms o terminie dostawy. Zamiast wpisać że kondon nie przyjechał , wpisuję o braku możliwości pobrania gotówki (w godzinach gdzie ja w pracy a dom pusty) . Parcel shop to zajezdnia na wsi tych antykurierów. Chciałbym napisać - nie po!ecam. W realu brak słów.
ZaletyTak postępując , krótki już żywot.
WadyTak postępując za długo to trwa.
~UPSnajgorszyKurier09876 / 2021-03-11 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Odmawiam korzystanie z usług kurierskich od tej firmy.
Moja paczka nie dość że nie dotarła na czas, to jeszcze jakaś opłata sie naliczyła za import która wyniosła dużo więcej niż wartość samej paczki..Jeszcze na dodatek nie ma opcji zapłaty przez przelew co jest śmiechem na sali.
Ostatecznie zrezygnowałem z dostawy, bardziej mi się opłaca kupić przedmiot jeszcze raz u innego przewoźnika niż jeszcze dodatkowo płacić i nie mieć nadal pewności że paczka wgl dotrze.
Takie sytuacje nie dzieją się sporadycznie, są one bardzo częste i ta firma powinna zostać zamknięta.
ZaletyNie ma
WadyOpóźnienie w dostawie i naliczenie opłat przez problemy które nie powstały z mojej winy, a z winy firmy.