Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4125 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ala / 2021-04-03 07:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana do Anglii 15 lutego.3.04.2021 paczka nie dostarczona. Firma UPS przyjmowała paczki a wysyłki do Anglii ruszyły w tej firmie dopiero 10 marca. Planowana data dostawy 30.03 2021. W nocy przed tą datą zmieniono komunikat, że paczka w magazynie. 31.03.2021 monitoring - paczka w magazynie czeka na dalsze instrukcje. Od tego momentu żadnych nowych wpisów. Telefony na infolinie to farsa. Dwie pracownice podały inne informacje. Jedna, że paczka jest w sortowni, druga agencji celnej. Nikt w niczym nie pomoże . Nie wiadomo gdzie jest paczka . Warunki odzyskania jakiś pieniędzy za paczkę i czas stracony, nerwy , nie pokryje strat. Niekorzystne warunki umowy dla klienta. Korzystanie ze stron internetowych UPS wymusza podpisanie umowy, która ma zapisy na niekorzyść klienta . Możesz wysłać paczkę , ponieść stratę i UPS ściągnie jeszcze należności wynikające z umowy.
    Zaletynie ma
    WadyFałszowanie monitorowania paczki. Brak kontakt z firmą. Nic nie załatwisz. Podawanie fałszywych informacji na infolinii. Niekorzystne zapisy regulaminowe i umowy dla klienta. System wymusza akceptacje , przy logowaniu do róznych funkcji na stronie UPS.
  • ~Grzegorz / 2021-04-02 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ TĄ FIRME Z DALEKA!!!!!!!!
    UPS oddział Legnica Chojnów porażka!!! paczka wysłana 30.03.21 do Holandii- Rotterdam miała dotrzeć do 01.04 oczywiście nie dotarła po naszej interwencji 2.04 okazało się że paczka jest nadal w Polsce w miejscowości Dobra Strykow. 7 konsultantów 7 wersji każda inna!!!! NIKT NAM NIE CHCIAŁ POMÓC TOTALNE OLANIE KLIENTA! paczka świąteczna miała dotrzeć na święta!!! wartość bezcenna bo z domu dla syna zależało nam na tym bardzo!!! zero empatii zero zrozumienia zero profesjonalizmu nigdy więcej!! sprawą zajmie się prawnik ponieważ paczka była z góry opłacona za wysyłkę...OSTRZEGAM przed tą firmą!
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Marek / 2021-04-01 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiacie jakieś badziewie za 100 zł w sklepie spoza UE, należne opłaty celne wynoszą 61 zł. Jak myślicie, ile wynosi sama prowizja od pobrania tych opłat prze firmę kurierską UPS - i nie chodzi o koszty transportu a jedynie o samą prowizję od opłat celnych. Nie do wiary: 83 zł. Wybierajcie Pocztę Polską lub ich kuriera, tam prowizja wynosi kika złotych dla porównania
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
  • ~Aru / 2021-04-01 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ups najgorsza firma działająca w Polsce żeby otrzymać od nich przesyłkę trzeba wziąć 9 dni wolnego .Osoby pracujące na infolinii nie mają pojęcia o niczym recytują regułkę wyuczoną na pamięć która nie ma związku ze sprawą .Wprowadzają ludzi w błąd i ciężko jest cokolwiek wyegzekwować odnoszę wrażenie ze osoby które zarządzają firmę nie bardzo mają pojęcie co dzieje się w ich firmie
    ZaletyBrak
    WadyJedna brak im zalet
  • ~Nadawca / 2021-04-01 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy razy po umówieniu się na odbiór paczki kurier nie pojawił się. To chyba jakieś żarty!
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~Artur / 2021-03-31 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierka z jaką miałem do czynienia. Przesyłki z poza UE z wnioskiem o tranzyt do innego urzędu celnego są przetrzymywane po 3-4 tygodnie bez jakiejkolwiek podstawy. Po otrzymaniu wniosku T1,mają 3 dni na tranzyt, przesyłki wiszą po 3 tygodnie. Totalne DNO szkoda strzępić język.
    ZaletyBrak
    WadyOpieszałość brak jakichkolwiek procedur
  • ~Dunia / 2021-03-31 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską!!!Unikać jak ognia, od dwóch tygodniu próbuje nadać paczkę, dziwnie na infolinię konsultanci zapewniają, że zlecenie przyjete zero powiadomienia mailowego, zero potwierdzenia SMS, zero telefonu, niby próba odbioru była dzień wcześniej jakoś jestem w domu i nikogo nie bylo, dzisiaj łaskawy telefon że oni nie mają żadnego zlecenia a wczoraj kurier byl i nikogo nie zastał chociaż cały czas jestem w domu reklamacji nie przyjmą bonie mam numeru zlecenie aktorzy nie został podany ani ustnie ani przez SMS ani przez email. Unikać!!!
  • ~dzasta / 2021-03-31 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską!!!Unikać jak ognia, paczka odesłana do nadawcy, zero powiadomienia mailowego, zero potwierdzenia SMS, zero telefonu, niby pruba nadania, której nie było, reklamacji nie da się złożyć bo wywala błąd, po telefonie na infolinię dostałam maila do złożenia reklamacji, na którego nikt od 2 tygodni nie odpisał. Unikać!!!
    ZaletyBrak!!
    WadyJ.W
  • ~olek / 2021-03-31 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka importowa 1Z62275V0444661068 zakończyła odprawę 22 marca. UPS dostało komunikat celny ZC299 tego samego dnia zwalniający przesyłkę. Przez kilkanaście następnych dni nadal trzymają paczkę twierdząc że UC jej nie zwolnił mimo że UC potwierdził im zwolnienie pisemnie. Do tego błędy w odprawie importowej. Bałagan to delikatne określenie.
  • ~Ciri / 2021-03-30 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów, kurier nie zadzwonił, po sprawdzeniu statusu przesyłki oczywiście status doręczona. Przesyłka opłacona, więc klasycznie kurier miał głęboko w d... poważaniu co się stanie z przesyłką, mimo, że jej wartość była większa niż pewnie miesięczna pensja owego kuriera. Dodzwonić się do kogokolwiek z tej firmy graniczy z cudem. Człowiek odbija się tylko z jakimś botem, który został przygotowany chyba przez dziecko na informatyce w ramach pracy domowej. Podsumować to można jednym zdaniem - dno i trzy metry mułu.
    ZaletyBRAK !
    WadyNie da się skontaktować z człowiekiem tam pracującym, kurier nie dzwoni, nie informuje co się dzieje z przesyłką, brak słów.
  • ~ala / 2021-03-27 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej firmie powinien już być prokurator i służby zabezpieczyć komputery. Podrabiają dokumenty. Infolinia to fikcja. Pracownicy siedza w domach i nic wam nie odpowiedzą na temat waszej przesyłki. Mają wyznaczony czas obsługi dla dzwoniących. Wszyscy słyszą urząd celny. Na pytanie o adres i kontakt odpowiedz nie wiem, lub Londyn . Ups ma przecież swoich pracowników do odprawy. Monitorowanie paczek jest fałszowane. Wysłałam paczkę prywatną, z prezentami dla małych dzieci. Czekają już 1.5 miesiąca w Anglii. Paczka prywatna idzie na odprawie celnej zbiorczej a oni na info podają czas 2 tygodnie. Nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie gdzie jest paczka i kiedy dostarczą. Zasłaniają się Brexitem a sami na stronach podają, ze opóżnienie może wynieść 10 dni przy problemach z dokumentami. Zwolnili się z odpowiedzialności finansowej za dostarczenie paczki powołują się na covid. Straciłam pieniądze, czas i jeszcze człowieka denerwuje fakt, że oszust ma się dobrze i czuje się bezkarny. Stres, nerwy i bezsilność. Czujesz się tak jak ktoś by ci pluł w twarz.
    ZaletyBrak
    WadyPodrabianie dokumentów, infolinia to fikcja, praktycznie niema kontaktu z firmą,
  • ~TOMEK / 2021-03-27 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana do Liverpool 12.02 do tej pory nie dotarła.podobno gdzieś jest w/g monitoringu w anglii.brak kontaktu.sprzeczne informacje i pyjaśnienia.firma nic nie robi.jeśli chcecie ponieść straty i dostać nerwicy korzystajcie z UPS
    ZaletyBRAK
    WadyKOMPLETNE DNO
  • ~Cezar / 2021-03-26 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Któryś raz z rzędu zamawiam paczkę, opłacam ją z dostawą do domu, czekam cały dzień i w połowie dnia dostaje informacje, że kurier nie zastał nikogo w domu, kolejnego dnia ponownie nasłuchuję domofonu i to samo. Za każdym razem jest to samo. Jest to jedyna firma kurierska, z którą mam notorycznie problem. Takie same sytuacje dotykają moich znajomych. Kurierzy robią sobie z nas jaja. Zdecydowanie NIE POLECAM !
    Zaletybrak
    WadyWymienione powyżej
  • ~Paweł / 2021-03-26 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie firma kurierska jest niepoważna, już po raz drugi "kurier" nie dostarczył mi przesyłki gdyż rzekomo nie zastał mnie w domu mimo iż czekam na niego cały dzień. Infolinia również średnia, gdyż zanim dobije się do konsultanta muszę przejść przez 16 robotów. Zdecydowanie odradzam zamawianie przesyłek u nich
  • ~DRAGONLEO / 2021-03-26 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma totalna porażka, normalnie brak słów , arogancja i lekceważenie klienta na porządku dziennym! nagminne dostarczanie przesyłek nie w terminie lub ich zaginiecie!powinno się tych monopolistów polikwidować!!!
    Zaletybrak
    Wadyprzetrzymywanie przesyłek,brakkompetencji, brak kontaktu ze strony tej firmy,zniszczone przesylki za ktore nie chca brac odpowiedzialnosci,arogancja kurierow i suporta, itd itp duzo by wymieniac.
  • ~Kkkkk / 2021-03-26 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier że wszystkich, nie można się skontaktować w żaden sposób, jedyna możliwość odbioru paczki to cały dzień warować przy domofonie-mamy XXI wiek, można powiadomić chociaż kogoś SMS o próbie dostarczenia paczki, nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyW/2
  • ~Iwona / 2021-03-25 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Fajnieb by było gdyby kurierowi chiało się w ogóle przyjechać do docelowego miejsca, ale no przecież po co ma się fatygować jak może sobie zostawić przesyłkę w jakimś punkcie i,, szukaj witru w polu,,
    Wypadło by chociaż zadzwonić i poinformować gdzie znajduje się przesyłka, ale czego można się spodziewać...
    Nie polecam UPS !!!!
    ZaletyŻadnych
  • ~Dominika / 2021-03-24 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dojść wczoraj, nagle został zmieniony dzień dostawy na dziś. Cały dzień siedziałam w domu i przez przypadek zauważyłam informację na mailu, że próba doręczenia nieudana i paczka będzie do odbioru w punkcie, ale niewiadomo kiedy, może jutro. Teraz będę musiała codziennie chodzić do punktu odbioru (który jest czynny aż do godziny 18) i jej szukać. Już szybciej bym sobie pojechała na drugi koniec polski i odebrała ta przesyłkę. Dodatkowo paczka została nadana z firmy sprzedażowej w Krakowie do Krakowa... Dramat!
    WadyBrak numeru telefonu bezpośrednio do kuriera,
    Brak próby kontaktu w celu dostarczenia paczki,
    Brak informacji na infolinii
  • ~Magda / 2021-03-24 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostarczenie mojej paczki już 2krotnie zostało przekładane...

    Na infolinii na której czekałam na połączenie 20 minut otzymalam informacje ze moja paczka w standardzie może docierać od 3 do 9 dni?!?! Szooooook

    Na infolinii panie są bardzo nie mile to kolejny gwozdz

    Dodatkowo po kolejnym kontakcie Pani poinformowała mnie ze paczki nie ma kurier ani nie ma jej na magazynie... a na monitorowaniu paczki nadal widnieje ze dostarczenie będzie dzis do 12:30 opinie pisze o 20....
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
  • ~rafał / 2021-03-24 17:55
    Ocena: 1.33 / 5
    masakra paczka sobie nagle zmienia statut na on line, obsługa telefoniczna informuje że standard może być przesuwany do 7 dni to jest jakiś dramat.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4721
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4517
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3059