Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4125 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aroniaa / 2021-04-14 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana 02.04 na terenie Polski. Dziś jest 14.04 a paczka nadal nie dotarła. Dodzwonienie się do biura obsługi graniczy z cudem. Na stronie śledzenia paczki jest napisane że ZOSTAŁA DORĘCZONA. Po kilkunastu próbach skontaktowania się z biurem, dowiedziałam się że doręczenie paczki miało dwa podejścia! Jestem w domy 24/7. Kurier upiera się że wydzwaniał dzwonkiem do drzwi i na numer telefonu. Absurd, nie polecam !
    ZaletyA są jakiekolwiek zalety ?
    WadyNie chce mi się wymieniać
  • ~Ewa / 2021-04-13 13:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Wczoraj dostałam paczkę o czasie, kurier zadzwonił i poinformował że przywiezie paczkę. Bardzo sympatyczny i kulturalny :)
    Polecam :)
    Powinien taki kurier dostać premie za pracę i postawę :)
    ZaletyDzwonienie do klienta z informacją o której będzie. Kultura osobista na wysokim poziomie :) Paczka cała, nawet Pan wniósł do domu
    WadyBrak
  • ~JaA / 2021-04-13 12:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Pan kurier nie zadzwonił do mnie (miał nr) ani nie pofatygował się, by zadzwonić domofonem - od razu dostarczył przesyłkę do punktu odbioru UPS. Nie polecam.
    Zaletydata dostawy zgodna z podaną
    Wadymiejsce dostarczenia przesyłki, brak kontaktu ze strony kuriera, niepodjęta próba doręczenia pod podany adres
  • ~Er / 2021-04-12 15:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka z Holandii nie może dotrzeć do Polski. Firma swoje opóźnienie tłumaczy rzekomo nieoprawnym adresem zamieszkania (jednak w trakcie dodatkowej rozmowy z konsultantem na infolinii nie zostały wykryte żadne błędy..)
  • ~Małgorzata / 2021-04-12 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia,tragedia i jeszcze raz tragedia. Paczka do UK nadana 4 03 21 jeszcze nie dotarła. Od 9 03 jest w Anglii a od 24 03 jak wynika ze sladzenia przesyłki,leży w magazynie. W jakim celu nie wiadomo Co jakiś czas coś się z nią dzieje ale co też nie wiadomo. Były już trzy informacje że będzie kurier
  • ~Grey / 2021-04-12 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Paczka z Polski do UK- MIESIAC. Serio? Zart nie firma kurierska
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2021-04-12 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przesyłki międzynarodowe stoją w Warszawie po 2 tygodnie .... reklamacje wszystkie są odrzucane.
    Zaletybrak
    WadyWszystko co przychodzi do głowy
  • ~ewa / 2021-04-11 19:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Totalna pomylka wysłałam paczkę do Angli 25 02 2021 dziś jest 12 04 2021 jeszcze nie dotarła ,w angli w magazynie jest od 9 03 2021.
    Zaletyzalet 0
    Wadysame wady
  • ~Zbigniew / 2021-04-10 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej jakiejkolwiek przesyłki z UPS Brak mozliwosci skargi na kuriera, kurier z Gdanska Zaspa generalnie ma gdzies dostarczanie przesylek , jako standard wpisuje proba dostarczenia , brak awizo i paczka laduje w punkcie typu sklep itd. Brak opcji za stronie UPS zlozenia reklamacji na obsluge .
    Zaletybrak zalet
    Wadytotalne olewanie
  • ~Michał / 2021-04-10 16:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłem paczkę z USA. Wartość 460 z wysyłką ekspresową. Cło i vat 85. Oplaty dodatkowe ups ( nie wysyłka) 160zl !!!!!!!! Dramat masakra, jak to nazwali pomoc fachowców przy ocleniu buahahahaha
    ZaletyBrak
    WadyUkryte opłaty manipulacyjne
  • ~annaw / 2021-04-10 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ups to dziadostwo!!! Odsyłam paczka jako zwrot zakupów do uk, podążam według instrukcji sprzedającego do zwrotu. Ups przetrzymuje paczkę na swoim magazynie podobno celnym od ponad 10 i nie wiadomo co się dzieje z paczka. Jest ten sam status od 10 dni: „warehouse skan”
    Maile, prośby, telefony groźby nic nie pomagają. Na połączenie z konsultantem czeka się conajmniej 30 minut, Konsultanci niekompetentni pojęcia nie maja co się dzieje tej pożal się Boże firmie.
    To jest skandal aby firma globalna, mająca siedzibę w Polsce tak się zachowywała i tak traktowała ludzi! To jest karygodne. oni trzymają moja paczke o dużej wartości a ja nie mogę odzyskać swoich pieniędzy!!!! Nie mam ani paczki ani pieniędzy!!!!
    Ups to Dziadostwo, omijać szerokim łukiem tych oszustów!!!!!
    Jeżeli nic z tym nie zrobią należy zgłosić te sprawę, ja nie podaruje tym oszustom tego!
    ZaletyŻadnych !!!!
    WadySame wady!!!!
  • ~b / 2021-04-09 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna pomyłka ,wpisujom nie pełne adresy i nie raczą weryfkować własnego błędu,wysłany pełny adres z własnej inicjatywy też nie jest pełny.kluczą i kłamią,podają nieistniejące telefony.adres niepełny,ustalamy adres ciekawe z kim brak telefonu do nadawcy i odbiorcy mimo że je posiadają.brak kompetęcji, sumienności a do tego kłamcy.
    Zaletybrak
    Wadymnustwo
  • ~Artur / 2021-04-09 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma żart. Pomylili się na dokumentach celnych. Gdy zgłosiłem ten błąd i poprosiłem o korektę fv za usługi celne to stwierdzili że czas oczekiwania to 40 dni :D Chyba najgorsza firma kurierska na świecie. Pracownicy nie znają żadnych zasad panujących w firmie i nie potrafią pomóc tylko odsyłają do innych działów. Nie polecam. Lepiej już wysłać paczkę Pocztą Polską...
    Zaletybrak
    Wadypracownicy, obsługa klienta, brak terminowości, słabe zarządzanie
  • ~Luck / 2021-04-09 02:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Termin dostawy opóźniony ponad 48h na odcinku 200km, opłata ekspresu jest nic nie warta, paczka miała być do 24 od nadania a była po kilku dniach :P
    WadyOpóźnienia
  • ~Jan / 2021-04-08 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałem się nigdy z tak słabą obsługą, nierzetelnością i brakiem kompetencji. Mam nadzieję że ONI nie zajmują się dystrybucją szczepionek. Po co mi piszą że przyjadą jak tego nie robią. To jest po prostu chore. Szybciej to można paczkę dostać od Mikołaja w innym dniu niż 6.12
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Laura / 2021-04-08 13:23
    Ocena: 2.33 / 5
    UPS to najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Z żadną, a korzystam z usług firm kurierskich notorycznie, nie było do tej pory problemów. Nie dość, że nie można się w ogóle skontaktować z firmą kurierską w sprawie zmiany adresu do wysyłki, co jest dla mnie czymś absolutnie niezrozumiałym... Trzeba z tego powodu czekać na weryfikacje adresu zamieszkania z kodem pin, który przyjdzie na podany adres w formie listu od 5-7 dni roboczych, chociaż paczka ma być na następny dzień i ci się człowieku spieszy???? natomiast z pozostawieniem paczki sąsiadowi po drugiej stronie ulicy nie ma najmniejszego problemu. Majstersztyk debilizmu. Skoro dostarczenie paczki nie powiodło się, zamówiłam paczkę po raz drugi. Niestety sklep oferuje przewozy tylko UPS, ale tym razem, z prawidłowym adresem przecież nie mogło się nie udać, pomyślałam. No i nadszedł dzień dostawy. Czekam w domu z włączonym telefonem i dostaje informacje e-mail, że paczka jest w punkcie odbioru, a przecież jestem i czekam w mieszkaniu. Nikt nie raczył nawet do mnie zadzwonić. Będę omijać UPS szerokim łukiem.
  • ~Ramzes / 2021-04-07 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS gubi przesyłki.

    UPS nie przeprasza.

    UPS nie zwraca kosztów przesyłki pomimo składania reklamacji i upływie prawie 3 miesięcy od daty felernej wysyłki.
  • ~jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa / 2021-04-07 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsługa, brak kontaktu i od razu odznaczona informacja o wyprowadzeniu się klienta
  • ~Ala / 2021-04-04 04:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Trustpilot UK tam jest duzo poszkodowanych przez UPS. Strona 23 porady prawnika . Nie korzystać z aplikacji reklamacji UPS. niekorzystna dla poszkodowanych. Pisemnie powiadamiać i składać pozwy. Na tych stronach Trustpilota informacja o grupie na Fecbook odnośnie pozwu zbiorowego w UK. infolinia w Polsce każe dzwonić do Anglii a to pracownicy w Polsce obsługują infolinię dla Anglików.
    Zaletybrak
    WadyOszustwo
  • ~alcarski / 2021-04-03 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z UK nr 1Z7683V96830682043
    Przesyłka z UK, za którą zapłaciłem ok. 7100PLN, od 20.02. w Dobra Stryków. Codziennie info "import skan i Twoja paczka jest opóźniona wskutek zakłóceń związanych z Brexitem. Plany dostarczenia zostaną zmodyfikowane jak najszybciej". Jak najszybciej minęło już 41 dni leżakowania i brak reakcji. To jest granda. Przetrzymują moją własność.

    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3061