Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4125 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mac / 2021-04-23 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Przesyła z UK dotarła do Polski w 3 dni, 1 kwietnia. 7 kwietnia opłaciłęm cło. Od tego czasu status "opóźnienie" czas doręczenia "nieznany". Cyrk jakiś!!! Unikajcie.
  • ~Bud / 2021-04-22 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy zaczniecie dostarczać paczki do adresatów czy dalej macie klientów w dupie i x oszczędności (zakładam paliwa i czasu aby odebrać przesyłki) będziecie dalej zostawiać je w Access Point bez próby doręczenia???
    Miasto Dąbrowa Górnicza
    Oszuści i nieroby
    WadyBrak próby doręczenia
  • ~Olek / 2021-04-22 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiadomienie że paczka zostanie doręczona w czwartek pomiędzy 10:15 a 14:15, człowiek specjalnie czeka w domu nic nie planuje a o 17 przychodzi nowa informacja że paczka będzie w piątek ... dzień zmarnowany, mam nadzieję więcej nie trafić na przesyłkę z tej firmy, sam na pewno nic nią w życiu nie wyślę
  • ~Gonia / 2021-04-22 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nigdy więcej . Mają klienta za nic . Zdecydowanie nie polecam. Takie firmy nie powinny istnieć.
    ZaletyZero
    WadyTylko wady
  • ~Małgorzata / 2021-04-21 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie kontaktuje się nie dostarcza przesyłki na adres.Zostawia ja w punkcie opisanym niejasnym adresem w mailu.Nie daje smsa z kodem do odbioru paczki. Zero kontaktu z konsultantem.Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu i wywiązania się z umowy
  • ~Monia / 2021-04-21 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają klienta za nic. Piszą ze paczka będzie dostarczona tego dnia o tej godzinie po czym następna informacja że następnego dnia. Dobrze ze jest za pobraniem przynajmniej nic nie tracę.
    Obsługa beznadziejna brak telefonu do kuriera .
    Wadybrak kontaktu telefonicznego nierzetelne informacje
  • ~Mateusz / 2021-04-21 18:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza firma! Paczki zawsze na czas ;) Bardzo dobry kontakt z kurierem. Zero problemow z odbiorami i z trackingiem.
    ZaletyPaczki zawsze na czas, dobry kontakt z kurierem
    WadyBrak
  • ~Mariusz / 2021-04-20 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ale się wjebałem myślałem że poszta polska ma kiepsko jeśli chodzi o urząd celny ale z nimi bajkowo przeszedłem cło i odbiór w porównaniu do urzędu UPS ci bandyci kontrolują mi paczkę zagraniczną od 31.03.2021 do dziś dzień czyli 20.04.2021 jak długo zamierzają trzymać na magazynie moją paczkę? Miesiąc, dwa, albo pół roku? To jest jawne złodziejstwo. Co radzicie? Policja? Wnieść pozew do sądu?
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie są możliwe nie ma mocy z nimi kontaktu porażka
  • ~Kinga / 2021-04-20 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS...do trzech razy sztuka... tak i było tym razem.
    Po przykrych doświadczeniach MOICH i MOICH ZNAJOMYCH:
    - paczki nigdy nie trafią pod wskazany adres- możesz co najwyżej szukać w najbliższych punktach UPS, bo nikt nie zapuka do twoich drzwi, nie poinformuje o przekierowaniu paczki, ani nie zapyta o twoje zdanie
    - jeśli już ktoś wybierze się do Ciebie to zostawi awizo (w ekstremalnych przypadkach lądowało nawet w kałuży)
    - zawsze po czasie
    Dramat. Nie dam za to nawet złotówki.
  • ~ala / 2021-04-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 65 dniach przesyłka z Polski doszła do adresata w Anglii. 3 tygodnie szarpania z UPS w Polsce i Anglii. Śledzenie nieczytelnych stron monitorowania Polskich i Angielskich. Strony niespójne, zawierają inne informacje. Monitorowanie fałszowane dlatego trzeba zapisywać strony by móc udowodnić swoje racje. Dopiero po napisaniu na helpups@ coś drgnęło/ pismo przed procesowe/. Torpedowanie swoimi odpowiedziami, aż do wyczerpania strony "bota.
    1 dzień przed dostawą status paczki zmieniał się 3 razy. Sprzeczne informacje. Biuro obsługi klienta też wprowadzało w błąd. Prośby o podanie daty i numeru kontaktowego do miejsca gdzie znajduje się paczka bez odpowiedzi. Kurier wiózł paczkę a informacja na stronie monitorowania , że paczka jest jeszcze w puncie wydania. Informacja była tak niejasna, że nie wiadomo czy kurier dostarczy paczkę, czy zostawią w punkcie odbioru.
    Zaletybrak
    WadyStrony monitorowania Polska, Angielska i UPS InfoNotice niespójne. Biuro obsługi klienta daje odpowiedzi niezgodne z stanem rzeczywistym przesyłki. Brak powiadomienia ,że kurier jedzie z paczką . Brak kontaktu z kurierem. Nie podają numerów do urzędu celnego, a cały czas twierdzą, że paczka tam jest. Monitorowanie ma wpisy opóznione o 5-6 godzin.
  • ~bog69 / 2021-04-20 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    firma ups to porażka. brok kontaktu z kimkolwiek. paczka przyszla 07,04 zaraz zrobilem odprawe celna oplacilem i cisza. 2 tygodnie jeszcze paczki nie ma. szybciej z chin przyszla. odradzam przewoznika.
    Zaletybrak
    Wadypraktycznie wszystko
  • ~Agnieszka / 2021-04-20 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry! Dziś zrewidowałam wszystkie swoje wcześniejsze nie zawsze pozytywne opinie o innych przewoźnikach. Straciłam połowę dnia w oczekiwaniu na kuriera ( otrzymałam przedział czasowy, bez możliwości skontaktowania się z nim). Po czym zniecierpliwiona dowiedziałam się na podstawie linku śledzenia, że przesyłka oczekuje na odbiór w punkcie (znacznie oddalonym, inna dzielnica Łodzi) , ponieważ nie zastano adresata. Zadzwoniłam do punktu odbioru, by odesłano zatem przesyłkę do nadawcy, kolejna strata czasu, automat, zadający standardowe pytania, dotyczące usług. Nie jestem w stanie skontaktować się z nikim, chociaż to ja opłaciłam usługę. DPD zawsze podaje nr. tel. kuriera i ponawia próby doręczenia , DHL daje nieskończone możliwości zarządzania przesyłką, odbioru w setkach punktów. Ostrzegam Państwa ( usługa była droższa niż inne i błędnie założyłam, że firma jest niezawodna). Żenada.
    ZaletyZalet brak
    WadyBrak kontaktu z kimkolwiek z firmy. Po kilku godzinach oczekiwania w domu dowiaduję się, że moja przesyłka jest w jakimś sklepie zielarskim w innej dzielnicy Łodzi.
  • ~Cezary / 2021-04-19 15:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Kuriera nie było nawet pod domem ale powiadomienie o tym, że mnie nie ma w domu dostałem już o godzinie 10. Choć w domu byłem. Do przekierowania paczki potrzebne jest awizo, oczywiście takiego nie dostałem bo przecież kurier nawet nie podjechał. Koniec końców, rozmowa z automatem na infolinii, później rozmowa z obsługa klienta i tak udało się przekierować paczkę do odbioru osobistego w ich punkcie, który oddalony jest o 7km od miejsca zamieszkania. Czy się uda odebrać paczkę, tego nikt nie wie.
  • ~mia2012 / 2021-04-19 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 1,5 miesiąca czekam na paczkę, brak reakcji ze strony przewoźnika, podawane są sprzeczne informację, od połowy marca paczka jest w U.K. dostaję informację, że jest na cle, - ile można clić wyprawkę dla noworodka?
    Zaletybrak
    Wadywysokie koszty przesyłki, praktycznie niemożliwy kontakt z firmą, nie polecam przewoźnika
  • ~Marek / 2021-04-17 00:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Paczka nie doręczona, zero kontaktu, najsłabszy kurier. Dno
    ZaletyZero
  • ~Wpp / 2021-04-15 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Praktycznie zerową informacja na stronie internetowej, połączenie z konsultantem ciężkie mimo to nie daje żadnych dodatkowych informacji.
  • ~zz / 2021-04-15 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    kolejny raz moja paczka nie przyszła. Muszę się teraz męczyć z infolinią! najgorsza firma kurierska jaka znam! nie ma
  • ~kiet / 2021-04-14 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykle kupując w intrenecie, unikam firm gdy wysyłają przez UPC. Teraz zapomniałem i jak wielokrotnie wcześniej sam musiałem iść do punktu odbioru.
    Kilka lat temu zerwałem umowę z UPC ze względu na niesolidność. Jak widać nic nie zmieniło się. Odradzam !!!
  • ~Kacper / 2021-04-14 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier jak zwykle uruchomił tryb wieczne awizo, pani na infolinii bezradna. Dno
  • ~pomyłka.. / 2021-04-14 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    mam takie pytanie ma ktoś jakiś kontakt żeby się skontaktować z ups ? bo zjadłem literkę w adresie dostawy w sensie nr. domu kod pocztowy wszystko gra ale nie wiem czy oni mi to doręczą mają mój numer zamiast zadzwonić zapytać poinformować że jest jakiś błąd to 5 dni bez jakiejkolwiek inicjatywy miał ktoś tak kiedyś ??
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3061