Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4125 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2021-05-21 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zadzwonił do mnie z pretensjami, że nie może trafić do mojego domu i mam mu wytłumaczyć, gdzie jest ten numer i że pewnie nie wiem. Kiedy próbowałam porozumieć się, żeby dowiedzieć się, gdzie w ogóle jest, rozłączył się. Póżniej telefonu ode mnie nie odbierał, paczki nie doręczył. Przekierowałam odbiór przesyłki na punkt odbioru w miejscowości obok. Już wolę sama się pofatygować niż mieć do czynienia z taką osobą, która nie szanuje innych i pewnie własnej pracy też nie. Nie polecam. W dzisiejszych czasach przydałoby się mieć chociaż minimum kultury osobistej. Lokalizacja: Gmina Męcinka, dolnośląskie.
    Zaletybrak
    Wadypoziom rozmowy z kurierem na najniższym poziomie
  • ~Dominika / 2021-05-20 15:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Kurier woził caly tydz paczkę zamiast zostawic w punkcie odbioru.
    ZaletyBrak
    WadySame wady tej firmy. Brak kontaktu z kurierem,
  • ~Marcin / 2021-05-19 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia czekam na przesyłkę, codziennie dostaje maile od UPS ze "zmianą daty odbioru"
  • ~P. / 2021-05-19 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dwukrotnie nie pojawił się u mnie mimo ze cały dzień spędziłam w domu, napisał ze nikogo nie zastal po czym zostawił paczkę w punkcie odbioru.
    Następnie gdy do tego punktu odbioru poszłam okazało się ze kurier znów zabrał paczkę „z zamiarem „ ponownego dostarczenia
    ZaletyBrak zalet
  • ~23 cm / 2021-05-19 09:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier stwierdził że ma tylko 5 minut dziennie aby odebrać ode mnie przesyłkę, więc zamówiłem takiego kuriera który szanuje swoją pracę
  • ~Złote jabłuszko / 2021-05-17 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Firmie UPS powinien ktoś się przyjrzeć. I nie chodzi o ludzi, którzy wożą paczki, choć pewnie najwięcej zarzutów my klienci mamy właśnie do nich, ale to przecież TYLKO frontmeni. Tak naprawdę pytania są takie: gdzie i czy w ogóle firma UPS płaci podatki, czy i w jaki sposób firma UPS rozlicza się ze swoimi klientami, czy i w jakim zakresie oraz przed kim firma UPS odpowiada za swoje działania, czy firma UPS jest w stanie działać w sposób jasny, przejrzysty i przede wszystkim zrozumiały dla swoich klientów. Sposób działania firmy UPS daleki jest od przejrzystego, na co dowodem jest odgrodzenie się grubym i wysokim murem od swoich klientów (choć udało mi się dziś dodzwonic do UPS-u, ale w odpowiedzi na swoje bolączki usłyszałam, że nic mi to nie da bo firma mieści się na Filipinach). To zaś stawia w wątpliwość uczciwość funkcjonowania tej firmy.
    Tak niestety za nasze pieniążki jesteśmy traktowani w firmie UPS- klient to NIKT, któremu arogancko można wcisnąć każdy kit. Bez prawa do informacji, do szacunku, do czegokolwiek.
    ZaletyBRAK !!!
    WadyCała ta firma to jedna wielka WADA !!!
  • ~AZC / 2021-05-17 09:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka do UK wysłana 5 maja. Odprawa zrobiona przez naszą agencję. Mija 12 dzień i paczka czeka w Strykowie (wysyłka z Łodzi).
    Standardowa dostaw 3 dni.
    Kilka telefonów, obietnice przez konsultantów do przełożonych i nic. Wyciągnąc paczkę z magazynu też nie mozna. Co to jest przechowywalnia czy firma kurierska? Kierownictwo do roboty albo do wymiany!!!
    Mam jeszcze 4 paczki z UK. Ta sama historia - utkwiły w Polsce. Moja firma już ma opóźnienia wobec naszego klienta.
    ŻADNYCH WIARYGODNYCH INFORMACJI NIE MOŻNA UZYSKAĆ.
  • ~Ryszard / 2021-05-14 18:00
    Ocena: 1.33 / 5
    opłacona przesyłka,kurier od 9.30 do13.30,cały dzień w domu i wpis w aplikacji"Próbowaliśmy doręczyć paczkę, ale nie otrzymaliśmy płatności. Druga próba zostanie podjęta w następnym dniu roboczym. NIE mają telefonów-DZIADOSTWO nie firma kurierska
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~marta / 2021-05-14 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dotarła do Wrocławia w środę. Kurier zaznaczył, że adres dostawy jest nieprawidłowy i teraz zaczynają się problemy bo paczka już jest w tym samym miescie a będę ją miała u siebie w poniedziałek albo później. adres był prawidłowy, a kurier nawet nie zadzwonił mając wątpliwości. nie polecam nikomu, beznadzieja.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyczas, obsługa, brak kontaktu z kurerem
  • ~Grzegorz / 2021-05-14 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    Dostaje paczki ze Stanów i ciągle usługi UPS agencja celna się pogarszają
    Gubią paczki
    Zero kontaktu
    Zero konkretnej informacji
    Brak możliwości postarzenia się komukolwiek nikt nie odbiera telefonów jak jest podany :):):) na maile również nikt nie odbiera
    Ciągle całymi dniami na infolinii mówią to samo
    Mam wrażenie że ten cały UPS to wałek a pracują tam tylko na infolinii
    ZaletyDobrze działająca infolinia
    WadyNie potrafią odprawić i dostarczyć paczki na czas
    Firma pomyłka
  • ~Klient / 2021-05-12 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 12 dni przesyłka lotnicza leży w Warszawie w Agencji Celnej UPS. Brak kontaktu a na email otrzymuje codziennie tę samą odpowiedź
    Dzień dobry.

    W chwili obecniej przesyłka nie może zostać odprawiona, gdyż paczki nie zostały wprowadzone do magazynu czasowego składowania. Gdy tylko znajdą się w magazynie niezwłocznie zostanie skierowana do odprawy celnej.

  • ~Ariel / 2021-05-12 07:00
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest chyba firma specjalnej troski. To co odwalają tam pracujący ludzie, to normalnie "kino oko". Zastanawiam się co kieruje tymi ludźmi, żeby pracować w tak dennej firmie? Przecież tam nic nie działa. Brak informacji, nie można się dodzwonić, kurier na mój widok spier...dolił z moją paczką! Serio Serio :) Do dzisiaj zastanawiam się o co chodziło temu gościowi? Pominę fakt, że paczka jest już w zwrocie do nadawcy. Powymyślali jakieś HUB-y czy coś tam, ale kontaktu z bazą nie mają. Szczerze odradzam korzystanie z tej firmy, bo to stracony czas i pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadyFirma dla idiotów
  • ~Zbyszek / 2021-05-11 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda gadać. Żenada. paczka z USA do polski przyszła w 5 dni a na lotnisku spędziła tydzień. przez 3 dni walczę z ludźmi w tej firmie którzy i tak olewają !!!!!
    Zaletybrak
  • ~Malgorzata / 2021-05-11 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaką znam, kurier nie kontaktuje się w żaden sposób z klientem choć ma numer telefonu, nie dzwoni również na domofon. Nie dociera SMS z kodem odbioru paczki, po prostu porażka. Próby kontaktu mailowego zadne
    ZaletyBrak!!!!!
    WadyBrak kontaktu z kurierem, ignorowanie klienta, brak kodu odbioru paczki
  • ~Anka / 2021-05-10 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS najgorsza jaką znam. Kurier zostawia awizo przed blokiem w domofonie zero kontaktu . Po dwóch dniach paczka przekierowna do sąsiadów a kurier znowu nie czyta co piszemy i zostawia przed blokiem na trawniku kolejne awizo . Czy to normalne skąd biorą tych ludzi pracujących z wielkiej laski . Masakra
    ZaletyŻadnych zalet tylko wady zły dobie pracowników i brak kontaktu wy jesteście dla nas w końcu
  • ~Piotr / 2021-05-07 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS, czyli ups coś zostało zniszczone,po złożeniu reklamacji przysyłają dziwne korekty zamówienia nie odpowiadają za rzeczy używane, nie do się odzyskać kasy za zmasakrowany towar, przerzucanie odpowiedzialności między oddziałami ,nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyNie szanują cudzej własności olewanie klienta
  • ~Aleksander / 2021-05-06 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier to jest najwiekszy cham nawet ci paczki nie poda tylko położy na ziemi i do auta. A sam czas wysyłki to porażka ''Utworzono etykiete'' i w dupie czekasz tydzien na cos co potrzebujesz na teraz.
  • ~Ingrid / 2021-05-06 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Na przesyłkę z Polski do UK czekam już trzeci miesiąc. Nie polecam tej firmy, brak rzetelnych informacji na temat przesyłki.
  • ~liptontea / 2021-05-06 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Dwukrotnie "próba doręczenia przesyłki i awizo" - szkoda że ani kuriera, ani mitycznego awiza nie było. Jakim cudem będąc w domu, śledząc co 10min i odświeżając stronę, nagle wyskakuje o 17 informacja że była próba doręczenia - chyba w innym mieście... Przekierowanie przesyłki na inny adres skończyło się kolejną próbą doręczenia pod adres poprzedni. Na infolinii dowiedziałam się, że przekierowanie przesyłki to nie jest gwarancja dostarczenia jej pod nowy adres - kpina!!! Pierwszy raz sytuacja, gdzie kurier i cała firma mają po prostu wszystko gdzieś. Nie dzwonią, nie przychodzą, nie informują, nie zostawiają awizo, a telefon z centrali z katowic powoduje, że człowiek ma ochotę wybrać się 40 km żeby osobiście zobaczyć co za ludzie tam pracują.... nie polecam, nigdy
    Zaletybrak
  • ~esmokingworld / 2021-05-05 15:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety najgorszy kurier w Szczecinie ,z żadną inną firmą kurierską nie mieliśmy tak pod górkę jak z nimi.
    Zaletynie ma
    Wadysame-zawsze opóźniona paczka ,nic nie można się dowiedzieć ,kurier wcale nie skłonny do współpracy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062