Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4125 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2021-07-09 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma, kurier zamiast spokojnie wysłuchać od razu podnosi głos i atakuje.
    Zero komunikacji, brak podania telefonu do kuriera w celu konkretnej godziny. Nie zawsze w przedziale godzinowym jesteśmy w stanie odebrać telefon a tym bardziej być w domu. Inne firmy podają telefon i nie ma problemu z umówieniem się z kurierem.
    Nie polecam tej firmy.
  • ~Ivaa / 2021-07-09 11:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier totalny buc, przyniósł jedna paczkę z bluzą, a miały być jeszcze buty i bluzka. Z wielką łaską wrocil do samochodu zeby poszukać, po czym nawet nie wrócił na górę i odjechał. W życiu więcej z nich nie skorzystam.
    ZaletyCzas dostawy.
    WadyKurier cham.
  • ~Aneta / 2021-07-09 09:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia. Zero telefonu cz ktoś jest w domu. Pretensje i rzucenie mi przesyłki bo nie mógł znaleść adresu a numer telefonu na paczce był mógł zadzwonić.
    ZaletyCzas dostawy
    WadyObsługa i kurier
  • ~On84 / 2021-07-08 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma, już wolę inna konkurencję, tam to chociaż zadzwoni kurier, że już jedzie, czy ktoś w domu, czy zostawić paczkę,
    A tu porażka, nie wiadomo kiedy będzie,
    ZaletyŻadne, no może czas dostaw
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2021-07-08 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Nie miałem wyjścia zamawiając coś z niemieckiego sklepu bo tylko tą firmą wysyłali.

    Niekompetencja i debi*izm najwyższych lotów.

    Kurier dwa dni pod rząd nie przyjeżdza pod wskazany adres i bezczelnie kłamie, że nikogo nie było. 5 krotny kontakt na infolii, na której pracuje banda niedouczonych ludzi, nikt nic nie wie, każdy mówi co innego.

    2021 rok a infolinia nie posiada nr telefonu do kurierów. Kurierzy nie dzwonią przed przyjazdem.
    NIE MOŻNA ZAPŁACIĆ KARTĄ przy odbiorze. Wprowadzono mnie w błąd, że muszę zapłacić za paczkę z Niemiec w Euro bo taka waluta widniała na fakturze i specjalnie wymieniałem kasę w kantorze, a przy odbiorze okazało się, że JEDNAK w złotówkach na co nie byłem przygotowany. Straciłem czas, nerwy, poniosłem koszta na przewalutowaniu i jeszcze musiałem osobiście podjechać po paczkę bo kurier miał problem.

    PARANOJA. Takimi firmami należy jawnie gardzić.
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁOKSZTAŁT
  • ~Alutka / 2021-07-08 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca z możliwych. A zakupów robię wiele przez internet, więc mam porównanie.
    WadyNie dostarczanie przesyłek pod wskazany adres.
  • ~Momika / 2021-07-07 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik jeśli chodzi o przesyłki międzynarodowe, przetrzymywane paczki w agencji celnej, brak kontaktu z kimkolwiek, a na infolinie telefony odbierają ludzie którzy maja tyle wiedzy na temat przesyłek ile samemu można sprawdzić online.
    Brak słów!!!przesylka z USA leci do Polski 2 dni a później 3 tyg leży w UPS. Nie polecam nikomu!!!
    ZaletyBrak
  • ~Piotr / 2021-07-06 19:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, niszczą paczki reklamacja nie możliwa oszuści
    ZaletyNie ma
    WadyZniszczona całkowicie przesyłka
  • ~Kamil / 2021-07-06 15:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzień dobry przydarzyła mi się dzisiaj nie miła sytuacja ponieważ przyjechał dzisiaj kurier z przesyłką do mnie zażądał 12 tysiecy złotych za przesyłkę a była ta dostawa darmowa i kurier potraktował mnie jak śmiecia był bardzo nie miły i hamski
    WadyNie miły i hamski kurier
  • ~mocno zdenerwowany kleint / 2021-07-06 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę która miała zostać dostarczona między 10 a 14. Okazuje się, że w jakiś dziwny sposób kurier o 10:04 nie zastał nikogo w dom w związku z tym paczka została skierowana do pkt odbioru. Na infolinii otrzymałam odpowiedź,że będzie ze mną kontakt do godziny czasu, minął określony czas i nadal cisza. Być może każdy z nas żyje wymiarze czasowym? UPS gdyby dało się dać Wam -5 gwiazdek to wszędzie bym taką ocenę wystawiła. Chociaż nie wiem czy to coś da, ponieważ widać tutaj same negatywne opinie i chyba za wiele sobie z tego nie robicie- macie zwyczajnie w nosie klientów.
    Wadyzarządzanie firmą
  • ~iricnoit4v / 2021-07-05 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS to dziadostwo i międzynarodowa mafia.
    Dłuższa opinia to złodziejstwo czasu, brak kontaktu telefonicznego z człowiekiem, robot nie sprawdza się, gdzie trzeba szybko zainterweniować. Nigdy więcej nie kupię towaru, jeśli sprzedawca za opcję dostawy ma tylko UPS. Brak szacunku dla klienta.
    Wystarczy?
  • ~Dariusz / 2021-07-02 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z usług firmy logistycznej UPS.
    Dokumenty potrzebne do odprawy celnej przesyłki wysłałem do nich tydzień temu. Pomimo tego przetrzymują moją przesyłkę w magazynie własnej agencji celnej i nie mogę uzyskać od nich żadnego wyjaśnienia. Dzwoniłem do nich 4 razy, wysłałem 2 maile. Na maile nie odpowiadają, a przez telefon obiecują szybkie wyjaśnienie i nic z tego dalej nie wynika.
    Wysoce nierzetelna firma.
    Na dodatek nie ma żadnych możliwości reakcji. Oprócz FB.
  • ~Asam / 2021-07-02 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia totalna. Paczka w doreczeniu, brak kontaktu, prezent nie doręczony na weekend. Infolinia to porażka, brak kontaktu z kurierem. Nie polecam nikomu.
  • ~wku....ny klient / 2021-07-02 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia, patologia i jeszcze raz patologia tragedia co oni odwalają, omijać tą firmę na 1000 km idiotów.
    Pomimo tego, że jestem w domu dostaje info o nieudanej próbie doręczenia i tak 2 razy
    Zaletymasakra, żadnych zalet
    WadyTa firma powinna się nazyywać WADA
  • ~klient535 / 2021-07-02 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    O wyczynach tej firmy kurierskiej można pisać godzinami.
    Kurier miał dostarczyć paczkę, odbiorca poprosił o chwilę by przeliczyć pieniądze co poskutkowało naturalnie gniewem szanownego Pana kuriera, który zobowiązał się do przyjazdu w dniu następnym. Jeszcze tego samego dnia po wizycie otrzymałam maila, w którym poinformowano mnie o zwrocie paczki do nadawcy. Powodem było rzekome „odmówienie” odbioru paczki przez odbiorcę. Chamstwo na każdym kroku z ich strony, absolutnie nie polecam, przez takich niekompetentnych panów ta firma prędzej czy później rozleci się w drobny mak.
  • ~Joanna / 2021-07-02 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najdalej od tej pseudo firmy kurierskiej. Na paczkę czekamy już 17 dni, od tygodnia nikt nie potrafi udzielić informacji kiedy nastąpi doręczenie. Brak kompetencji, mają głęboko w d.... klienta. Nie polecam!
  • ~Anita / 2021-07-01 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałam powiadomienie że przesyłka będzie doręczona 10:30-14:30. Niestety o 12 dostałam powiadomienie że nikogo kurier nie zastał. Kurier był tak leniwy, że nawet nie przyjechał pod wskazany adres tylko od razu zawiózł paczkę do sklepu- punktu odbioru. Na przesyłkę czekałam w Centrum Medyczny, które czynne jest 6-18.
    To był drugi raz jak skorzystałam z usług UPS. I to mój ostatni raz NIERZETELNA FIRMA. Brak kontaktu, rozmowa tylko z automatem. Omijajcie szerokim. łukiem
    WadyLekceważy klienta
  • ~Dawid / 2021-07-01 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Mylne informacje na temat daty i godziny doręczenia paczki, z kurierem można się umawiać a on i tak przyjedzie kiedy będzie chciał. Dodatkowo ich aplikacja na telefon działa jakby chciała a nie mogła. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zuzanna / 2021-06-30 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się z nimi w żaden sposób skontaktować. Paczka z supreme nie wiadomo co się z nią dzieje i idzie już drugi tydzień. Nawet nie można zadzwonić gdziekolwiek, żeby złożyć skargę lub dopytać się co z paczką
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Marek / 2021-06-30 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    TOTALNY DRAMAT paczka w odprawie celnej od 24 kwietnia do 29 czerwca Wysyłaliśmy kilkanaście e-maili z prośbą o zajęcie się tematem nie mówiąc już o kilkunastu telefonach. Na koniec opłata 385 zł + 68 zł prowizja netto za ich obsługę. Zdecydowanie nie polecam UPS
    Zaletyżadnych
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062