strona 111 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
-
~Ewa / 2021-07-09 12:46
Najgorsza firma, kurier zamiast spokojnie wysłuchać od razu podnosi głos i atakuje.
Zero komunikacji, brak podania telefonu do kuriera w celu konkretnej godziny. Nie zawsze w przedziale godzinowym jesteśmy w stanie odebrać telefon a tym bardziej być w domu. Inne firmy podają telefon i nie ma problemu z umówieniem się z kurierem.
Nie polecam tej firmy. -
-
~Ivaa / 2021-07-09 11:26
Kurier totalny buc, przyniósł jedna paczkę z bluzą, a miały być jeszcze buty i bluzka. Z wielką łaską wrocil do samochodu zeby poszukać, po czym nawet nie wrócił na górę i odjechał. W życiu więcej z nich nie skorzystam. ZaletyCzas dostawy.WadyKurier cham. -
~Aneta / 2021-07-09 09:33
Tragedia. Zero telefonu cz ktoś jest w domu. Pretensje i rzucenie mi przesyłki bo nie mógł znaleść adresu a numer telefonu na paczce był mógł zadzwonić. ZaletyCzas dostawyWadyObsługa i kurier -
~On84 / 2021-07-08 18:29
Najgorsza firma, już wolę inna konkurencję, tam to chociaż zadzwoni kurier, że już jedzie, czy ktoś w domu, czy zostawić paczkę,
A tu porażka, nie wiadomo kiedy będzie,ZaletyŻadne, no może czas dostawWadyWszystko -
~Piotr / 2021-07-08 12:25
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Nie miałem wyjścia zamawiając coś z niemieckiego sklepu bo tylko tą firmą wysyłali.
Niekompetencja i debi*izm najwyższych lotów.
Kurier dwa dni pod rząd nie przyjeżdza pod wskazany adres i bezczelnie kłamie, że nikogo nie było. 5 krotny kontakt na infolii, na której pracuje banda niedouczonych ludzi, nikt nic nie wie, każdy mówi co innego.
2021 rok a infolinia nie posiada nr telefonu do kurierów. Kurierzy nie dzwonią przed przyjazdem.
NIE MOŻNA ZAPŁACIĆ KARTĄ przy odbiorze. Wprowadzono mnie w błąd, że muszę zapłacić za paczkę z Niemiec w Euro bo taka waluta widniała na fakturze i specjalnie wymieniałem kasę w kantorze, a przy odbiorze okazało się, że JEDNAK w złotówkach na co nie byłem przygotowany. Straciłem czas, nerwy, poniosłem koszta na przewalutowaniu i jeszcze musiałem osobiście podjechać po paczkę bo kurier miał problem.
PARANOJA. Takimi firmami należy jawnie gardzić.ZaletyBRAKWadyCAŁOKSZTAŁT -
~Alutka / 2021-07-08 11:44
Najgorszy dostawca z możliwych. A zakupów robię wiele przez internet, więc mam porównanie. WadyNie dostarczanie przesyłek pod wskazany adres. -
~Momika / 2021-07-07 17:34
Najgorszy przewoźnik jeśli chodzi o przesyłki międzynarodowe, przetrzymywane paczki w agencji celnej, brak kontaktu z kimkolwiek, a na infolinie telefony odbierają ludzie którzy maja tyle wiedzy na temat przesyłek ile samemu można sprawdzić online.
Brak słów!!!przesylka z USA leci do Polski 2 dni a później 3 tyg leży w UPS. Nie polecam nikomu!!!ZaletyBrak -
~Piotr / 2021-07-06 19:13
Nie polecam, niszczą paczki reklamacja nie możliwa oszuści ZaletyNie maWadyZniszczona całkowicie przesyłka -
-
~Kamil / 2021-07-06 15:42
Dzień dobry przydarzyła mi się dzisiaj nie miła sytuacja ponieważ przyjechał dzisiaj kurier z przesyłką do mnie zażądał 12 tysiecy złotych za przesyłkę a była ta dostawa darmowa i kurier potraktował mnie jak śmiecia był bardzo nie miły i hamski WadyNie miły i hamski kurier -
~mocno zdenerwowany kleint / 2021-07-06 12:01
Czekam na paczkę która miała zostać dostarczona między 10 a 14. Okazuje się, że w jakiś dziwny sposób kurier o 10:04 nie zastał nikogo w dom w związku z tym paczka została skierowana do pkt odbioru. Na infolinii otrzymałam odpowiedź,że będzie ze mną kontakt do godziny czasu, minął określony czas i nadal cisza. Być może każdy z nas żyje wymiarze czasowym? UPS gdyby dało się dać Wam -5 gwiazdek to wszędzie bym taką ocenę wystawiła. Chociaż nie wiem czy to coś da, ponieważ widać tutaj same negatywne opinie i chyba za wiele sobie z tego nie robicie- macie zwyczajnie w nosie klientów. Wadyzarządzanie firmą -
~iricnoit4v / 2021-07-05 13:33
UPS to dziadostwo i międzynarodowa mafia.
Dłuższa opinia to złodziejstwo czasu, brak kontaktu telefonicznego z człowiekiem, robot nie sprawdza się, gdzie trzeba szybko zainterweniować. Nigdy więcej nie kupię towaru, jeśli sprzedawca za opcję dostawy ma tylko UPS. Brak szacunku dla klienta.
Wystarczy? -
~Dariusz / 2021-07-02 22:22
Odradzam wszystkim korzystanie z usług firmy logistycznej UPS.
Dokumenty potrzebne do odprawy celnej przesyłki wysłałem do nich tydzień temu. Pomimo tego przetrzymują moją przesyłkę w magazynie własnej agencji celnej i nie mogę uzyskać od nich żadnego wyjaśnienia. Dzwoniłem do nich 4 razy, wysłałem 2 maile. Na maile nie odpowiadają, a przez telefon obiecują szybkie wyjaśnienie i nic z tego dalej nie wynika.
Wysoce nierzetelna firma.
Na dodatek nie ma żadnych możliwości reakcji. Oprócz FB. -
~Asam / 2021-07-02 17:38
Tragedia totalna. Paczka w doreczeniu, brak kontaktu, prezent nie doręczony na weekend. Infolinia to porażka, brak kontaktu z kurierem. Nie polecam nikomu. -
~wku....ny klient / 2021-07-02 15:21
Patologia, patologia i jeszcze raz patologia tragedia co oni odwalają, omijać tą firmę na 1000 km idiotów.
Pomimo tego, że jestem w domu dostaje info o nieudanej próbie doręczenia i tak 2 razyZaletymasakra, żadnych zaletWadyTa firma powinna się nazyywać WADA -
~klient535 / 2021-07-02 11:31
O wyczynach tej firmy kurierskiej można pisać godzinami.
Kurier miał dostarczyć paczkę, odbiorca poprosił o chwilę by przeliczyć pieniądze co poskutkowało naturalnie gniewem szanownego Pana kuriera, który zobowiązał się do przyjazdu w dniu następnym. Jeszcze tego samego dnia po wizycie otrzymałam maila, w którym poinformowano mnie o zwrocie paczki do nadawcy. Powodem było rzekome „odmówienie” odbioru paczki przez odbiorcę. Chamstwo na każdym kroku z ich strony, absolutnie nie polecam, przez takich niekompetentnych panów ta firma prędzej czy później rozleci się w drobny mak. -
~Joanna / 2021-07-02 08:59
Jak najdalej od tej pseudo firmy kurierskiej. Na paczkę czekamy już 17 dni, od tygodnia nikt nie potrafi udzielić informacji kiedy nastąpi doręczenie. Brak kompetencji, mają głęboko w d.... klienta. Nie polecam! -
-
~Anita / 2021-07-01 21:57
Otrzymałam powiadomienie że przesyłka będzie doręczona 10:30-14:30. Niestety o 12 dostałam powiadomienie że nikogo kurier nie zastał. Kurier był tak leniwy, że nawet nie przyjechał pod wskazany adres tylko od razu zawiózł paczkę do sklepu- punktu odbioru. Na przesyłkę czekałam w Centrum Medyczny, które czynne jest 6-18.
To był drugi raz jak skorzystałam z usług UPS. I to mój ostatni raz NIERZETELNA FIRMA. Brak kontaktu, rozmowa tylko z automatem. Omijajcie szerokim. łukiemWadyLekceważy klienta -
~Dawid / 2021-07-01 14:08
Mylne informacje na temat daty i godziny doręczenia paczki, z kurierem można się umawiać a on i tak przyjedzie kiedy będzie chciał. Dodatkowo ich aplikacja na telefon działa jakby chciała a nie mogła. Nie polecam ZaletyBrakWadyWszystko -
~Zuzanna / 2021-06-30 23:04
Nie da się z nimi w żaden sposób skontaktować. Paczka z supreme nie wiadomo co się z nią dzieje i idzie już drugi tydzień. Nawet nie można zadzwonić gdziekolwiek, żeby złożyć skargę lub dopytać się co z paczką ZaletyŻadneWadyWszystko -
~Marek / 2021-06-30 17:44
TOTALNY DRAMAT paczka w odprawie celnej od 24 kwietnia do 29 czerwca Wysyłaliśmy kilkanaście e-maili z prośbą o zajęcie się tematem nie mówiąc już o kilkunastu telefonach. Na koniec opłata 385 zł + 68 zł prowizja netto za ich obsługę. Zdecydowanie nie polecam UPS ZaletyżadnychWadySame
strona 111 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »